Was wel een goed excuus geweest om Dries een keertje uit te nodigen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:54 schreef NoCigar het volgende:
Waarom honderd uitzendingen over niet-doorgaande Elfstedentochten en géén enkele over carnaval:
Dit dus.quote:
Volgens mij huilt hij uit ontroering door zijn eigen gedicht.quote:
Jan Kooijmans avant la lettrequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:56 schreef Njosnavelin het volgende:
Met die bril ziet hij er wel slimmer uit.
Volgens mij zat er in dat gedicht een verwijzing naar Remco Campert:quote:
quote:Lamento
Hier nu langs het lange diepe water
dat ik dacht ik dacht dat je altijd maar
dat je altijd maar
hier nu langs het lange diepe water
waar achter oeverriet achter oeverriet
de zon
dat ik dacht dat je altijd maar altijd
dat altijd maar je ogen je ogen en de lucht
altijd maar je ogen en de lucht
altijd maar rimpelend in het water rimpelend
dat altijd in levende stilte
dat ik altijd zou leven in levende stilte
dat je altijd maar dat wuivende oeverriet altijd maar
langs het lange diepe water dat altijd maar je huid
dat altijd maar in de middag je huid
altijd maar in de zomer in de middag je huid
dat altijd maar je ogen zouden breken
dat altijd van geluk je ogen zouden breken
altijd maar in de roerloze middag
langs het lange diepe water dat ik dacht
dat ik dacht dat je altijd maar
dat ik dacht dat geluk altijd maar
dat altijd maar het licht roerloos in de middag
dat altijd maar het middag licht je okeren schouder
je okeren schouder altijd in het middaglicht
dat altijd maar je kreet hangend
altijd maar je vogel kreet hangend
in de middag in de zomer in de lucht
dat altijd maar de levende lucht dat altijd maar
altijd maar het rimpelende water de middag je huid
ik dacht dat alles altijd maar ik dacht dat nooit
hier nu langs het lange diepe water dat nooit
ik dacht dat altijd dat nooit dat je nooit
dat nooit vorst dat geen ijs ooit het water
hier nu langs het larige diepe water dacht ik nooit
dat sneeuw ooit de cipres dacht ik nooit
dat sneeuw nooit de cipres dat je nooit meer
Remco Campert
Zei hij in dat gedicht nou niet dat hij hem niet kende of begreep ik dat fout?quote:
Oh ik ben niet zo poezievastquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Volgens mij zat er in dat gedicht een verwijzing naar Remco Campert:
[..]
Om te praten over de nieuwe dichter des vaderlands.quote:
Wanneer je wordt verslagen door Driek van Wissen is er geen hoop voor de toekomst.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:58 schreef Reya het volgende:
Zolang het maar niet I.L. Pfeijffer wordt.
Omdat niemand cared.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef NoCigar het volgende:
Björn van der Doelen kan het ook wel worden: Waarom honderd uitzendingen over niet-doorgaande Elfstedentochten en géén enkele over carnaval:
Jij hebt geen smaak.quote:
quote:KIJKERSOPROEP: Heeft u ooit een portret gemaakt van de koningin? Of lijkt het u een mooie uitdaging om dat te doen? LuckyTV roept (amateur)kunstenaars op om mee te doen aan het publieksproject ‘Majesteit? Mijn Muze!’
Kunstwerken zijn in digitaal formaat gewenst en dienen UITERLIJK MORGEN, DONDERDAG 31 JANUARI om 10:00 uur te zijn verzonden aan Repliek@Luckytv.nl.
De mooiste en meest aansprekende portretten van onze majesteit maken kans op een prominente plek in de uitzending van LuckyTV op donderdagavond. Succes!
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Ik houd niet van lange gedichten. Doe mij maar een limerick.
Misschien is het ook alleen maar dezelfde dichtvorm, ik heb er eigenlijk ook niet zoveel verstand vanquote:
Het was een opvallende kop deze morgen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:59 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die had haar schoonzoon gedaan ofzo.
Doe mij maar lekker bingo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
geile milfquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Het was een opvallende kop deze morgen.
[ afbeelding ]
Je vriendinnetje kijkt wel een beetje verdwaald, daarachter.quote:
Dochter is beter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef OProg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Welke van die twee is de dochter?quote:
quote:"Langs de schaduw van jouw wanhoop
overwoekert het besluit
door de storm nog niet bedwongen
slechts de tranen op de ruit
Geeft de leugen je geen vleugels
raakt de waarheid in de war
dan zijn de keizers slechts nog helpers
en huilt de oude nar." (Hans Teeuwen)
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Karina het volgende:
Die in het midden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef Pietepietje het volgende:
[..]
Welke van die twee is de dochter?
Wow die dochter lijkt wel heel erg op haarquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef OProg het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Programmaatje van Herman de Schermman net was wel leuk anders.quote:
Samen wonen ze de Portugese kust in de zomer uit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:02 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Wow die dochter lijkt wel heel erg op haar
Rechts van Matthijs, voor de kijker?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:00 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Je vriendinnetje kijkt wel een beetje verdwaald, daarachter.
Een van de weinige leuke BNN-programma's.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:04 schreef Specularium het volgende:
Dennis en Valerio moeten ze ook schoppen.
Tuurlijk niet, die drink ik liever.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:04 schreef snellejelle het volgende:
[..]
zo'n kopstoot zou jij nooit doen he?
Ehm, die blond/rosse. Ze zat net achter de dichter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Rechts van Matthijs, voor de kijker?
oh jaquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh dat is niet Martine Bijl. Martine van Os.
twee potten nat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Uh dat is niet Martine Bijl. Martine van Os.
Zo heette dat vroeger he?quote:
Lance werd het van oprahquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef Karina het volgende:
Ik word altijd meteen helemaal depri van Opera.
Dit is Engels, my darlingquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Ik hoor ook nooit welke taal ze nou zingen
Dat is nu wel redelijk te horen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Jonge ga het nou niet goedpraten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef marcodej het volgende:
Dan moet je geen nachtclubmuziek gaan zingen.
En zeker als je geen Engels kan....
Engels is dit. Moet dit voorstellen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef Karina het volgende:
Klinkt als mijn shoarmaboerquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Engels is dit. Moet dit voorstellen.
Intro vond ik goed, dit ook, maar niet per sé bij zijn stem passen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef Specularium het volgende:
[..]
Jonge ga het nou niet goedpraten.
het geluid niet uit hebben staanquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:08 schreef alors het volgende:
[..]
Engels is dit. Moet dit voorstellen.
Bij Ritmeester moet ik altijd aan sigaren denkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Frits Ritmeester of beter bekend als Frits Spits
Ja, dit is wel rustig, niet zo hysterisch.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:09 schreef alors het volgende:
Ik kan dit wel beter hebben dan die gillende wijven.
Precies, meneertje poplimerick.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Is zijn echte naamquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:09 schreef Karina het volgende:
Bij Ritmeester moet ik altijd aan sigaren denken
Ik dacht altijd dat hij echt Frits Spits heet. Tot nu dus.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:09 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
quote:
quote:
mad?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Jan moet eens even zijn bek houden met zijn Freek-act.
Jij wilt weer een zak stompertjes?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:14 schreef Specularium het volgende:
Jan moet eens even zijn bek houden met zijn Freek-act.
Frits is 19 januari 65 jaar geworden ! Nee Spits is een naam uit zijn radio tijdperk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:11 schreef Pietepietje het volgende:
Ik dacht altijd dat hij echt Frits Spits heet. Tot nu dus.
Is leeftijd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:15 schreef Stickertje het volgende:
ik vind jans gelul ook een beetje slap
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:16 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meer haar op je handen dan op je klompen.
Karikatuur van zichzelf.quote:
Ik doelde op slap en lul.....quote:
Pompe of verzuipequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Even googelen dan maarNooit van gehoord.
Ik gok dat het geslacht van de kleuter in kwestie niet boeit.quote:
Ik ook ja. De kerkquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef Stickertje het volgende:
Ik zou daar trots op zijn als mijn foto daar zou hangen als bewijs dat ik niet gelovig ben.
Aangeboren spierziekte waar geen behandeling voor is.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ik heb het even snel gelezen, ik begreep er niet veel van, iets met je spieren.
Iedereen boven de 40 euthanaseren, voor hun eigen bestwilquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Terechte klacht van Jan Mulder over Wouter Bos hoor.
In feite zegt Wouter Bos daar schaamteloos dat ouderen te duur worden en dat ze wellicht beter eerder kunnen doodgaan ipv kiezen voor dure behandelingen.
Wat is de PvdA diep gezonken eigenlijk (al is dit tegenwoordig een breed gedragen standpunt in de samenleving geloof ik).
Beetje jammer dat Jan steeds weer onder die steen vandaan komt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:19 schreef Specularium het volgende:
Beetje jammer dat Jan steeds doet alsof ie onder een steen leeft door de termen niet te kennen.
Inderdaad, dat zegt ie. Vind dat hij wel een goed punt aansnijdt.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef Tomatenboer het volgende:
In feite zegt Wouter Bos daar schaamteloos dat ouderen te duur worden en dat ze wellicht beter eerder kunnen doodgaan ipv kiezen voor dure behandelingen.
Wat is de PvdA diep gezonken eigenlijk (al is dit tegenwoordig een breed gedragen standpunt in de samenleving geloof ik).
Het komt er misschien niet gelukkig uit, maar het is een terechte discussie. Bij veel doktoren heerst de opvatting dat ze doorgaan tot het niet meer gaat en ouderen kijken vaak met veel respect aan tegen doktoren dat ze gewoon meegaan in dat doorbehandelen. Terwijl als je de kwaliteit van leven afweegt tegen al die behandelingen het misschien ook wel een optie is om niet voor behandeling te kiezen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:18 schreef Tomatenboer het volgende:
Ti's gewoon cabaret.quote:
En ik vind het dieptriest dat we als maatschappij op dit punt aanbeland zijn. Tenzij iemand terminaal ziek is vind ik zo'n discussie ethisch niet helemaal verantwoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:20 schreef marcodej het volgende:
[..]
Inderdaad, dat zegt ie. Vind dat hij wel een goed punt aansnijdt.
http://www.luckymedia.nl/luckytv/2013/01/iets-uit-te-leggen/quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:22 schreef waaromniet1988 het volgende:
Die Sander is wel echt lui. Zijn site heeft geen updates meer sinds 25-01
Vriend van de show, daar houdt Matthijs van.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef alors het volgende:
Waarom weer die razende kutlul van de NRC?
Omdat hij boos was dat Nasr ook drie keer mocht komen deze week.quote:Op donderdag 31 januari 2013 10:32 schreef alors het volgende:
Waarom weer die razende kutlul van de NRC?
Verandert wel vaker in de middag.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
ja wat is dat nou! Nu staat er op de site opeens dat MM tafelheer is
Weet ik, dat maakt het niet minder ergquote:Op donderdag 31 januari 2013 12:58 schreef Specularium het volgende:
[..]
Verandert wel vaker in de middag.
Mark was bang voor een horde kwijlende wilde vrouwen.quote:Op donderdag 31 januari 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
Of hij dacht dat Sylvana vandaag tafeldame was.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:00 schreef OProg het volgende:
[..]
Mark was bang voor een horde kwijlende wilde vrouwen.
Dan ga ik hem wel troosten.quote:Op donderdag 31 januari 2013 13:00 schreef Specularium het volgende:
Misschien heeft Mark wel een ongelukje gehad met een Kinderbueno.
Marc-Mariequote:Op donderdag 31 januari 2013 12:24 schreef Karina het volgende:
quote:'Daar ben ik weer' met Ramsey Nasr - 31-1-2013
Niks meer te melden, maar toch aan tafel. De voormalig dichter des Vaderlands Ramsey Nasr schuift voor de vierde keer deze week aan. Dit tot groot genoegen van zijn enorme fanschare op FOK! Naast een gedicht dat nergens over gaat en waar iedereen uit beleefdheid voor zal klappen zal hij ook zijn muzikale bijdrage leveren. Dit in de vorm van een prachtig zangstuk dat in het collectieve geheugen zal blijven hangen.
quote:De Hokjesman: Michael Schaap - 31-1-2013
‘De Hokjesman’ is de naam van het tv-programma waarin Michael Schaap Nederlandse subculturen ontleedt. In acht afleveringen gaat hij langs bij Volendammers, Molukkers, boeren, autonomen, mariniers, antroposofen, SP-ers en edellieden en onderzoekt hij hun geschreven en ongeschreven wetten, regels, codes en taboes.
Humbertoquote:Finale Super Bowl: Jeroen Elshoff en Humberto Tan - 31-1-2013
Aanstaande zondag wordt het ultieme Amerikaanse sportevenement op televisie uitgezonden: de finale van de Super Bowl. Meer dan honderd miljoen kijkers zullen de American Football wedstrijd tussen de San Francisco 49’ers en de Baltimore Ravens aanschouwen. Naast een sportief hoogtepunt is het ook de gouden droom voor elke marketeer. De artiesten die in de pauze optreden zien hun plaatverkoop steevast stijgen. Dit jaar zal Beyoncé optreden, zonder dat zij daarvoor betaald krijgt. De reclamespotjes die rond de uitzending worden uitgezonden kosten gemiddeld 3,5 miljoen dollar per 30 seconden zendtijd. Reclamemakers halen alles uit de kast met supergrappige, opvallende en dure spotjes. Aan tafel: Jeroen Elshoff en Humberto Tan.
quote:
Priceless zijn reactie toen hij naast Maxim Hartman zat met diens verhaal over de 'waterval'quote:Op donderdag 31 januari 2013 17:52 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Jammer alleen dat hij het altijd over sport heeft.
Inderdaad, wat een kutshow.quote:Op donderdag 31 januari 2013 18:03 schreef Pietepietje het volgende:
De Hokjesman () nu vanavond de vierde aflevering al komt. Lekker optijd
quote:- In de Amerikaanse documentaire ‘Black & White and Dead All Over’ wordt een inktzwart beeld geschetst van de staat van de onderzoeksjournalistiek in de VS. Gaat internet de kranten definitief de nek omdraaien? Aan tafel: Peter Vandermeersch.
- 'De Hokjesman’ is de naam van het tv-programma waarin Michael Schaap Nederlandse subculturen ontleedt.
- Humberto Tan en Jeroen Elshoff bespreken de finale van de 'Super Bowl': hét ultieme Amerikaanse sportevenement op tv.
- Tafelheer is Marc-Marie Huijbregts, muziek is er van Sir Yes Sir.
quote:
ja idd, sowieso toch niemand die dat een fuck kan schelen...quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Superbowl, American Football vind ik echt een stomme sport. Doe mij dan maar rugby.
Het fenomeen an sich is nog wel bijzonder.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:27 schreef Karina het volgende:
Superbowl, American Football vind ik echt een stomme sport. Doe mij dan maar rugby.
De show eromheen is wel grappig, vooral als er weer een schandaal is zoals een nipslipquote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef OProg het volgende:
[..]
Het fenomeen an sich is nog wel bijzonder.
Alles, die pakken alleen al. Ik vind er geen moer aan.quote:Op donderdag 31 januari 2013 19:29 schreef YazooW het volgende:
Wat is er dan zo "stom" aan American Football?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |