Steekpenningen doen wonderen.quote:
Ja dat was het idee achter persoonsgebonden kaarten ja. Met gewoon willekeurige kaarten de korting toepassen werkt dat niet meer toch. Nou ja boeien verder.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Inzicht in aankopen he?
Da's ook wat waard.
Nee, daarom "mogen" cassieres eigenlijk ook geen leenkaarten accepteren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:03 schreef Modus het volgende:
[..]
Ja dat was het idee achter persoonsgebonden kaarten ja. Met gewoon willekeurige kaarten de korting toepassen werkt dat niet meer toch. Nou ja boeien verder.
Ziekte is een keuze.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:05 schreef TitusPullo het volgende:
Werken, ziektekostenverzekering uitkleden, eten, slapen.
Vooral armen lijken die te makenquote:
Mijn zegen heb je.quote:
Het is dat ik heb beloofd me koest te houden.quote:
Echt waar? Aan wiequote:Op woensdag 30 januari 2013 21:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is dat ik heb beloofd me koest te houden.
Anders zou je ziek worden?quote:
Aan mezelf.quote:
Saaierdquote:
quote:
Heb je de inboedel weer vernield, vandaalquote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Vanavond een politiek café definitief in de steigers gezet.
Hop Hop!
Niet eens. Ben zowaar eens een keer iets maatschappelijks aan het ondernemen, zonder dat ik er direct poen voor krijg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:17 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Heb je de inboedel weer vernield, vandaal?
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:16 schreef KoosVogels het volgende:
Vanavond een politiek café definitief in de steigers gezet.
Hop Hop!
Hoe zit het met de rendementsprognose voor de lange termijn?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:19 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet eens. Ben zowaar eens een keer iets maatschappelijks aan het ondernemen, zonder dat ik er direct poen voor krijg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |