Mwah, zijn kin is niet zo geprononceerd, dus gezichtsbeharing zou zijn kaaklijn ten goede komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef Tem het volgende:
Iedere nerd draagt tegenwoordig een baard, dus deze klapviool kan dat inderdaad ook wel doen.
Hetzelfde gaat op voor tatoeages, piercings, extreme kapsels en onconventionele kleding.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:26 schreef Tem het volgende:
Mensen denken dat ze er daardoor stoerder uitzien maar achter die baard zit meestal gewoon een watje.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:26 schreef Tem het volgende:
Mensen denken dat ze er daardoor stoerder uitzien maar achter die baard zit meestal gewoon een watje.
Dat klopt, wat dat aangaat voldoet B_A prima aan al deze aanstellerige voorwaarden.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hetzelfde gaat op voor tatoeages, piercings, extreme kapsels en onconventionele kleding.
Ik ookquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef Voorschrift het volgende:
Ik draag zelf bij voorkeur ook een baardje, maar m'n huidige werkgever gaat iedere keer vloeken als ik weer niet scheer.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef Tem het volgende:
[..]
Dat klopt, wat dat aangaat voldoet B_A prima aan al deze aanstellerige voorwaarden.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:26 schreef Tem het volgende:
Da's net Ricky Gervais zo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:31 schreef Voorschrift het volgende:
Het staat hem wel geniaal.
[ afbeelding ]
Inzicht in aankopen he?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:54 schreef Modus het volgende:
Man bij de kassa vanmiddag wilde zijn bonuskaart niet uitlenen. Hele rij in paniek soort van, gast achter de kassa maar om zich heen roepen of iemand er 1 had. Zegt die man 'wat is dan nog het nut van een bonuskaart als jullie iedereen die korting geven met geleende kaarten, geef iedereen dan gewoon korting'. Ventje achter de kassa 'Ehhh dat kunt u misschien beter bij de informatiebalie vragen'
.
AH zal daar toch wel gewoon beleid in hebben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |