Niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:21 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Hoe zit het met de rendementsprognose voor de lange termijn?
Nou en?quote:
Het opperbevel is joods.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet.
Maak wel een goede sier bij het opperbevel, en dat is natuurlijk ook wel wat waard.
Monolith ten Napel.quote:
Joden zijn dan ook gewoon enorm toffe lui.quote:
Dhimmi, maar dan anders.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joden zijn dan ook gewoon enorm toffe lui.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:20 schreef waht het volgende:
[..]
Ik zie de uitnodiging wel verschijnen.
Lekker bezig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:01 schreef De_Guidance het volgende:
En Rdam Zuid, altijd weer dezelfden.
Lo.quote:
Juist om die reden heb ik in 2013 tot dusver meer tijd op het strafbankje van FOK! doorgebracht dan op het speelveld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef Monolith het volgende:
De echte Koos zou daar een sneer aan hebben toegevoegd.
Zeker, zeker. Het opperbevel tevreden houden is een doel op zich.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:22 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Niet.
Maak wel een goede sier bij het opperbevel, en dat is natuurlijk ook wel wat waard.
Mijn missie in POLCAFE is voltooid.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:28 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Joden zijn dan ook gewoon enorm toffe lui.
Helaas zien we je nog steeds te weinig in Senegal.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:31 schreef Ziba het volgende:
[..]
Sinds kort luister ik naar John Legend en ik vind het mooi.
Daar ben ik nog nooit geweest.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:32 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Helaas zien we je nog steeds te weinig in Senegal.
Ik vertrouw deze valse profeet voor geen meter.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:29 schreef Monolith het volgende:
De echte Koos zou daar een sneer aan hebben toegevoegd.
Daar hebben ze pas broeders.quote:
Daarom. Je in de kijker spelen bij the powers that be kan nooit geen kwaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:31 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zeker, zeker. Het opperbevel tevreden houden is een doel op zich.
Je moet natuurlijk wel oppassen met het bepalen van de toon van een debat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Je in de kijker spelen bij the powers that be kan nooit geen kwaad.
Plus dat ook gewoon leuk is om te doen, wij zelf de toon van het politieke debat kunnen bepalen en onszelf hiermee meer op de kaart zetten.
Wil je gaan acteren Koos?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:34 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Daarom. Je in de kijker spelen bij the powers that be kan nooit geen kwaad.
Plus dat ook gewoon leuk is om te doen, wij zelf de toon van het politieke debat kunnen bepalen en onszelf hiermee meer op de kaart zetten.
Ik drukte me wellicht wat ongelukkig uit. Belangrijkste voor ons is ook dat we onszelf op deze wijze meer profileren.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Je moet natuurlijk wel oppassen met het bepalen van de toon van een debat.
Dat kan ook tegen je werken.
Dichter bij de mensen, dat idee?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik drukte me wellicht wat ongelukkig uit. Belangrijkste voor ons is ook dat we onszelf op deze wijze meer profileren.
Iets in die richting inderdaad.quote:
Het gaat erom dat mensen een bepaald gevoel krijgen bij je product. Dit soort initiatieven - want we verbinden onze naam eraan - kunnen ons imago een boost geven. Heeft alles met branding te maken.quote:
Ik begin haast terug te verlangen naar SAKoos.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:45 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het gaat erom dat mensen een bepaald gevoel krijgen bij je product. Dit soort initiatieven - want we verbinden onze naam eraan - kunnen ons imago een boost geven. Heeft alles met branding te maken.
Zeg, sta je al lang droog?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:38 schreef TitusPullo het volgende:
Wouldn't it be nice if Bob would shut up
And wouldn't show his face at all?
Wie?quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:47 schreef TitusPullo het volgende:
[..]
Ik begin haast terug te verlangen naar SAKoos.
Nog geen week. Ben je al van het balkon af?quote:
Hij heeft eindelijk een go.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef waht het volgende:
Ik heb altijd geweten dat Koos een carrieretijger was.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef waht het volgende:
Een echte teamplayer, zonder 9-17, maar met hands-on, mentaliteit!quote:
Eens. Hatende historici gonna hate.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:54 schreef KoosVogels het volgende:
Beetje hart voor de zaak kan nooit geen kwaad, menson!
Voor je het weet heeft hij Matthijs vervangen en moet Tem steeds naar Koos staren ipv. Matthijs.quote:Op woensdag 30 januari 2013 21:49 schreef waht het volgende:
De wereld drinkt door.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Voor je het weet heeft hij Matthijs vervangen en moet Tem steeds naar Koos staren ipv. Matthijs.
Aha, je Google Snoralert ging af?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:41 schreef De_Guidance het volgende:
Er is een Iraanse film @IFFR die 'Ziba' heet.
Heb hem al tijden niet gezien? Geplet onder pallets?quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:44 schreef TitusPullo het volgende:
De wereld blijft maar draaien, voor php.
de rioolpijpenfabriek waar hij werkte draait ook matigquote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb hem al tijden niet gezien? Geplet onder pallets?
Hij is zich aan het verdiepen in De navolging van Breivik.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:45 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Heb hem al tijden niet gezien? Geplet onder pallets?
Uiteraard.quote:Op woensdag 30 januari 2013 22:42 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Aha, je Google Snoralert ging af?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |