de pel trapts ze kapotquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Pellè is scherp begrijp ik
1-1 en Feyenoord wint na penalsquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Pellè is scherp begrijp ik
Is Janmaat geschorst of geblesseerd?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
1-1 en Feyenoord wint na penals![]()
Ben ik wel wat laat thuis, maar dat is prima
Geen Janmaat, maar hoop op Feyenoord dat zich eindelijk laat zien in een topper.
Was jij dat kereltje met de bontkraag die we met de laatste overwinning uitzwaaiden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
1-1 en Feyenoord wint na penals![]()
Ben ik wel wat laat thuis, maar dat is prima
Geen Janmaat, maar hoop op Feyenoord dat zich eindelijk laat zien in een topper.
Was daar niet bij, wel vorig seizoen in thuisvak. Ten tweede ook geen bontkraagquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was jij dat kereltje met de bontkraag die we met de laatste overwinning uitzwaaiden?
Goede comeback. En ja wel genoegquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was daar niet bij, wel vorig seizoen in thuisvak. Ten tweede ook geen bontkraag![]()
Zijn er vanavond wel mensen om ons uit te zwaaien?
Tegen Heerenveen, de tering...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:55 schreef Jimbo het volgende:
bij pentalties ga ik echt jankenvorige keer trok mn hart t ook al bijna niet
zow nogal.quote:
Normaal wel ja maar met PSV weet je het nooitquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:17 schreef valek het volgende:
Ik denk dat Feyenoord geen schijn van kans heeft.
Ze lijken op elkaar ook qua karakterquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
Al 10 keer dit topic geopend en zie nu pas dat het niet Dirk Kuyt is die de beker vast heeft...
Ach ja, al die blanken lijken op elkaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar ook qua karakter
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, al die blanken lijken op elkaar
quote:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 30-01-2013 om 17:46:56#advocaat vertelde zijn spelers zojuist dat dezelfde 11 als tegen #heracles starten. #psvfey reageer retweet
Nja komt ook omdat je maar 1 kaartje per club card kan bestellen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef dieenebart het volgende:
PSV-Feijenoord niet uitverkocht. Jammer dat de voorrondes van de KNVB-Beker toch nog steeds weinig publiek trekken. In potentie zijn er spannende potjes te zien!
En hup PSV
Waarom heb jij een vinkje?quote:
Voor vijf gulden krijg jij d'r ook één.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom heb jij een vinkje?
Hab ick nie jongeequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Voor vijf gulden krijg jij d'r ook één.
Tegenwoordig werken we met Euro's.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eindelijk een realistische Feyenoorderquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik voorspel een kansloze nederlaag voor mijn club Feyenoord
Jammer dat het er pas komt te staan als je refresh't.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee beker wedstrijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:24 schreef Adelante het volgende:
Zit hier naar een Jupiler wedstrijd te kijken mên
Janmaat is geblesseerdquote:
Nog nooit van die kerel gehoordquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Janmaat is geblesseerd
Ik ook niet. Jeugdspelertjequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nog nooit van die kerel gehoord
Ik wou zeggen van "nounounounounonuonounounounounounuonoun", maar waarschijnlijk heb je wel gelijk inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
PSV zal deze winnen, het grootste risico voor hen is dat ze gaan denken dat ze werkelijk de beste club ver boven de rest zijn in Nederland.
Bazensnor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Jeugdspelertje
Ik zou dr bijna zelf een door laten staanquote:
De acné is net weg.quote:
Geen schande tegen PEC. Kan de beste overkomenquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geen schande tegen PEC. Kan de beste overkomen
Ja, een dubbele nederlaag tegen Vitessequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die hebben binnenkort de dubbel op zak
Daaromquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geen schande tegen PEC. Kan de beste overkomen
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:04 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Als je zulke kansen mist.........
Die kansen manquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:04 schreef Dos37 het volgende:
Het had alweer 3-3 moeten en kunnen staan
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
3-2.
Stiekem hoop ik voor Marko dat het nog 3-3 wordt. Heracles is ook net al hun 2 belangrijkste spelers kwijt.
Ja die regel moeten ze gelijk instellen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:23 schreef Dos37 het volgende:
Die kerel gewoon 5 minuten niet weer het veld inlaten.
Ja stijlvol. Jij blessure faken, ik blindheid faken.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:24 schreef Dos37 het volgende:
Zoow nooit gedacht dat ik het nog eens met Bossen eens zou zijn.
Niemand geeft wat om de beker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef Caland het volgende:
Wel vaag dat zo'n stadion in Zwolle niet gewoon vol zit.
Voor die clubs is de bekerfinale zo ongeveer het mooiste wat je kan overkomen. Daar ben je nu nog twee wedstrijden van verwijderd. Ik snap het niet zo eerlijk gezegd.quote:
Misschien komt het omdat je je mening als feit aanziet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor die clubs is de bekerfinale zo ongeveer het mooiste wat je kan overkomen. Daar ben je nu nog twee wedstrijden van verwijderd. Ik snap het niet zo eerlijk gezegd.
Wat is er dan nog meer voor die clubs te behalen. Vraag het anders aan MarkoAlmelo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je je mening als feit aanziet.
Denk dat als je tegen een écht grote club speelt dat het dan wat anders is (sorry Marko) maar dit is gewon tegen Heraclies en nog 'maar' de kwartfinale. Denk dat je de spanning wat overschat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er dan nog meer voor die clubs te behalen. Vraag het anders aan MarkoAlmelo.
Ik ben het wel met hem eens eigenlijk, dit is voor die kleine clubs de enige kans dat ze echt in de buurt van een prijs kunnen komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je je mening als feit aanziet.
Ik snap wel dat het bij de eerste rondes niet zo druk is, maar vanaf de kwartfinales horen dit soort pisstadionnetjes toch gewoon vol te zitten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat als je tegen een écht grote club speelt dat het dan wat anders is (sorry Marko) maar dit is gewon tegen Heraclies en nog 'maar' de kwartfinale. Denk dat je de spanning wat overschat.
Morgen bij Vitesse maar 2.500 kaarten verkocht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het bij de eerste rondes niet zo druk is, maar vanaf de kwartfinales horen dit soort pisstadionnetjes toch gewoon vol te zitten.
De prestatie van PSV was dan ook niet ''fantastisch''.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
Tering, loopt iemand even door de hele verdediging van Heracles heen.
Toen ging het ook makkelijk idd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De prestatie van PSV was dan ook niet ''fantastisch''.
True, sowieso is PSV een beetje afhankelijk van de eerste goal imo, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De prestatie van PSV was dan ook niet ''fantastisch''.
Die zijn sowieso puur afhankelijk van de Feyenoorders.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Caland het volgende:
Het is ook al zo druk in Eindje.
[ afbeelding ]
Maar dat wordt dan ook in Emmen gespeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Morgen bij Vitesse maar 2.500 kaarten verkocht.
Ik denk dat Ajax op bezoek gaat in Alkmaar. En PSV weer mag herkansen tegen Zwolle.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax - Zwolle
AZ - PSV
Hier zag u het eerst.
Zou mooier zijn als Feyenoord doorgaat en Ajax thuis loot. Heb je tenminste nog een wedstrijd met uitstraling gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax - Zwolle
AZ - PSV
Hier zag u het eerst.
Ja en dan weer 2 wedstrijden spelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou mooier zijn als Feyenoord doorgaat en Ajax thuis loot. Heb je tenminste nog een wedstrijd met uitstraling gehad.
Dan past de KNVB de regels aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou mooier zijn als Feyenoord doorgaat en Ajax thuis loot. Heb je tenminste nog een wedstrijd met uitstraling gehad.
Niet in de halve finale.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en dan weer 2 wedstrijden spelen
quote:
Niks 'gewoon pech voor Ajax'. Waarom zouden wij moeten boeten omdat de bekerfinale toevallig in de kuip gespeeld wordt. Het is en blijft geen thuiswedstrijd voor Feyenoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:40 schreef Keyos het volgende:
De finale in 2 wedstrijden is dan ook de meest belachelijke beslissing ooit genomen door de KNVB. Gewoon pech voor Ajax, de Johan Cruijff schaal ga je ook niet in 2 wedstrijden spelen ().
Terecht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lachwekkend dat Koeman voor een jeugdspeler kies boven Leerdam
Leerdam is morgen weg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lachwekkend dat Koeman voor een jeugdspeler kies boven Leerdam
dit feyenoord - 020 zou de meest briljante loting zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
eind van t seizoenquote:
watquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit feyenoord - 020 zou de meest briljante loting zijn.
Fuck al kost y me 200, daar ben ik bij!
Het is jammer inderdaad, dat ga ik niet ontkennen. Maar als de lokale driehoek vast blijft houden aan dat verbod moet je in mijn ogen die finale gewoon zonder Ajax fans spelen. Deze constructie sloeg namelijk nergens op, misschien wel eerlijker maar niet beker-waardig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks 'gewoon pech voor Ajax'. Waarom zouden wij moeten boeten omdat de bekerfinale toevallig in de kuip gespeeld wordt. Het is en blijft geen thuiswedstrijd voor Feyenoord.
Maar deze beslissing was kut idd, ze hadden gewoon publiek moeten toelaten.
Morgen. Er is een akkoord aanstaande.quote:
Tja, snap je redenatie wel, maar het is idd niet eerlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is jammer inderdaad, dat ga ik niet ontkennen. Maar als de lokale driehoek vast blijft houden aan dat verbod moet je in mijn ogen die finale gewoon zonder Ajax fans spelen. Deze constructie sloeg namelijk nergens op, misschien wel eerlijker maar niet beker-waardig.
Dan zou het logisch zijn, kan hij geen blessure oplopen en beurt Feyenoord nog een tonnetje of 2. Maar als hij nu nog een half jaar alleen een beetje mee zou trainen zou het lachwekkend zijn. Ik snap best dat je hem niet als 1e keus pakt als je een goede vervanger hebt, maar dit is dan wel heel erg overdreven.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Morgen. Er is een akkoord aanstaande.
Dat had gewoon dikke pech voor Ajax moeten zijn.Was de finale in de arena geweest, had Feyenoord pech gehadquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, snap je redenatie wel, maar het is idd niet eerlijk.
Maar goed, laten we hopen dat we elkaar dit keer in de halve finale treffen, dan hebben we dit gezeik niet.
Jullie kennen een vaandeltje kopen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Krijgen wij geen vaandeltje?Tot hoe ver reiken die bezuinigingen daar?
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Was je er 3 jaar geleden dan niet bij?
Tijdens die fantastische finales
We moeten daarvoor eerst een aanvraag in drievoud ondertekend inleveren. Ambtenaren, enzo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
Krijgen wij geen vaandeltje?Tot hoe ver reiken die bezuinigingen daar?
Inderdaad, wat dat betreft zijn Ajax en Feyenoord elkaar al een lange tijd ontlopen buiten de finale om.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, snap je redenatie wel, maar het is idd niet eerlijk.
Maar goed, laten we hopen dat we elkaar dit keer in de halve finale treffen, dan hebben we dit gezeik niet.
Hopelijk sturen ze m nog na danquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:45 schreef Dekatria het volgende:
[..]
We moeten daarvoor eerst een aanvraag in drievoud ondertekend inleveren. Ambtenaren, enzo.
Met terugwerkende krachtquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:47 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Hopelijk sturen ze m nog na dan
Ga eens leren typen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:47 schreef Jimbo het volgende:
Een gemiddelde kroeg is nog voller dan dit stadion
En wat hoor j op edl overal bovenuit. Juist. Feyenoord!
Huiliehuilie.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:47 schreef Jimbo het volgende:
Een gemiddelde kroeg is nog voller dan dit stadion
En wat hoor j op edl overal bovenuit. Juist. Feyenoord!
Is carnaval al begonnen ofzo?quote:
nou nou 1typfout. Vind dat voor de typsnelheid op mn tablet best behoorlijk.quote:
Serieusquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:49 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Moet je in het Feyenoordtopic proberen te zeggen
Is een prima verdediger maar dat ben ik met jou eens, hij oogt enorm jong en komt. Laatst een interview op f'noord TV leek wel een scholierquote:
Een wedstrijd in een wedstrijd. Immers vs Wijnaldum.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:50 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Immers laat zich nu alweer kronen tot Koning Faal.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef Afhaalchinees het volgende:
Kan iemand een foto van het stadion laten zien van tijdens de wedstrijd? ben benieuwd hoe leeg het is
Kan iemand een foto van het stadion laten zien van tijdens de wedstrijd? ben benieuwd hoe leeg het is
nee dat was fernandez vorige zondagquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:50 schreef HarryVonZwichell het volgende:
Immers laat zich nu alweer kronen tot Koning Faal.
Dat komt omdat hij ook enorm jong is man.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:51 schreef Aldo-MC het volgende:
[..]
Is een prima verdediger maar dat ben ik met jou eens, hij oogt enorm jong en komt. Laatst een interview op f'noord TV leek wel een scholier
En dan zegt de commentator: "Willems, tegen de jonge van Beek"quote:
Tuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Dat is niet tijdens de wedstrijd lijkt me
Willems is al volledig geïntegreerd in de Eredivisie, Sven komt pas net kijkenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan zegt de commentator: "Willems, tegen de jonge van Beek"
Zijn zijn allebei 18 man...
Jong qua ervaring, dan is van Beek toch echt de Benjamin.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Zorro het volgende:
[..]
En dan zegt de commentator: "Willems, tegen de jonge van Beek"
Zijn zijn allebei 18 man...
Het is toch ook triest dat als en club als Feijenoord langskomt dat er geen kip zit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe vaak we deze post nog krijgen.
Of over Feyenoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:55 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Het is toch ook triest dat als en club als Feijenoord langskomt dat er geen kip zit.
Zegt genoeg over PSV
die hebben budgetquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:55 schreef Shreyas het volgende:
Best sneu eigenlijk, Feyenoord heeft steeds 51.000 man trouw in de Kuip en wint al 10 jaar niets, PSV heeft amper supporters en pakken toch 4 keer de landstitel achter elkaar.
Ja, maar de kaarten waren niet 10 euro goedkoper dan normaal, dus dan is het logisch.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef Tjacka het volgende:
Wat een topclub dat PSV.
Met een bekerwedstrijd zo'n vol stadion.
Als het nou in de competitie ook zo is ( Ajax.....................) dan mag je weer wat zeggen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:55 schreef Shreyas het volgende:
Best sneu eigenlijk, Feyenoord heeft steeds 51.000 man trouw in de Kuip en wint al 10 jaar niets, PSV heeft amper supporters en pakken toch 4 keer de landstitel achter elkaar.
Dat sowieso, maar in Rotterdam zullen ze natuurlijk nooit toegeven dat Feyenoord geen grote club meer is, op een handje vol realistische supporters na dan.quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Caland het volgende:
Het is ook al zo druk in Eindje.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als het nou in de competitie ook zo is ( Ajax.....................) dan mag je weer wat zeggen.
Omdat Feyenoord de prijs niet wou verlagen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom moeten PSV supporters ineens allemaal 25 euro tot 37,50 euro neer leggen voor een kaartje voor een prijs die er toch niet toe doet volgens 99% van dit forum?
99% van dit forum gaat uberhaupt niet naar wedstrijden, dus daarom volkomen irrelevant.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef GotenSSJ het volgende:
Waarom moeten PSV supporters ineens allemaal 25 euro tot 37,50 euro neer leggen voor een kaartje voor een prijs die er toch niet toe doet volgens 99% van dit forum?
Dat begrijp ik. Bedoel alle comments over "vol stadion".quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef aight1 het volgende:
[..]
Omdat Feyenoord de prijs niet wou verlagen.
Waar schaar jij ze onder?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
99% van dit forum is geen supporter, dus daarom volkomen irrelevant.
Zie edit.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
Waar schaar jij ze onder?
Kuip is bijna nooit uitverkocht hoor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:55 schreef Shreyas het volgende:
Zegt de Ajacied?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
PSV supporters zijn het altijd al het lachertje geweest van de Eredivisie.
En van de KNVB Beker dan?quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
juist.quote:
En dan zeuren als die eer voortzetten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:58 schreef RensAjacied het volgende:
Ik weet dat het verleidelijk is om de grootste club van Nederland er bij te betrekken, maar het gaat nu toch echt even over Feyenoord en PSVquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:56 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Als het nou in de competitie ook zo is ( Ajax.....................) dan mag je weer wat zeggen.
Dat vermindert het supportersaantal van alle clubs in de wereld drastisch. Met die definitie is voetbal ineens niet zo'n grote sport meer.quote:
Als ik de Ajax aanhang moet geloven, telt teletekst kijken ook mee...quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat vermindert het supportersaantal van alle clubs in de wereld drastisch. Met die definitie is voetbal ineens niet zo'n grote sport meer.
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:59 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Ik weet dat het verleidelijk is om de grootste club van Nederland er bij te betrekken, maar het gaat nu toch echt even over Feyenoord en PSV
WIJZIJNAJAXquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |