de pel trapts ze kapotquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Pellè is scherp begrijp ik
1-1 en Feyenoord wint na penalsquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Pellè is scherp begrijp ik
Is Janmaat geschorst of geblesseerd?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
1-1 en Feyenoord wint na penals![]()
Ben ik wel wat laat thuis, maar dat is prima
Geen Janmaat, maar hoop op Feyenoord dat zich eindelijk laat zien in een topper.
Was jij dat kereltje met de bontkraag die we met de laatste overwinning uitzwaaiden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
1-1 en Feyenoord wint na penals![]()
Ben ik wel wat laat thuis, maar dat is prima
Geen Janmaat, maar hoop op Feyenoord dat zich eindelijk laat zien in een topper.
Was daar niet bij, wel vorig seizoen in thuisvak. Ten tweede ook geen bontkraagquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was jij dat kereltje met de bontkraag die we met de laatste overwinning uitzwaaiden?
Goede comeback. En ja wel genoegquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was daar niet bij, wel vorig seizoen in thuisvak. Ten tweede ook geen bontkraag![]()
Zijn er vanavond wel mensen om ons uit te zwaaien?
Tegen Heerenveen, de tering...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:55 schreef Jimbo het volgende:
bij pentalties ga ik echt jankenvorige keer trok mn hart t ook al bijna niet
zow nogal.quote:
Normaal wel ja maar met PSV weet je het nooitquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:17 schreef valek het volgende:
Ik denk dat Feyenoord geen schijn van kans heeft.
Ze lijken op elkaar ook qua karakterquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
Al 10 keer dit topic geopend en zie nu pas dat het niet Dirk Kuyt is die de beker vast heeft...
Ach ja, al die blanken lijken op elkaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar ook qua karakter
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, al die blanken lijken op elkaar
quote:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 30-01-2013 om 17:46:56#advocaat vertelde zijn spelers zojuist dat dezelfde 11 als tegen #heracles starten. #psvfey reageer retweet
Nja komt ook omdat je maar 1 kaartje per club card kan bestellen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef dieenebart het volgende:
PSV-Feijenoord niet uitverkocht. Jammer dat de voorrondes van de KNVB-Beker toch nog steeds weinig publiek trekken. In potentie zijn er spannende potjes te zien!
En hup PSV
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |