de pel trapts ze kapotquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Pellè is scherp begrijp ik
1-1 en Feyenoord wint na penalsquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Wat verwacht je? Pellè is scherp begrijp ik
Is Janmaat geschorst of geblesseerd?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
1-1 en Feyenoord wint na penals![]()
Ben ik wel wat laat thuis, maar dat is prima
Geen Janmaat, maar hoop op Feyenoord dat zich eindelijk laat zien in een topper.
Was jij dat kereltje met de bontkraag die we met de laatste overwinning uitzwaaiden?quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:41 schreef Grifte het volgende:
[..]
1-1 en Feyenoord wint na penals![]()
Ben ik wel wat laat thuis, maar dat is prima
Geen Janmaat, maar hoop op Feyenoord dat zich eindelijk laat zien in een topper.
Was daar niet bij, wel vorig seizoen in thuisvak. Ten tweede ook geen bontkraagquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:44 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Was jij dat kereltje met de bontkraag die we met de laatste overwinning uitzwaaiden?
Goede comeback. En ja wel genoegquote:Op woensdag 30 januari 2013 11:49 schreef Grifte het volgende:
[..]
Was daar niet bij, wel vorig seizoen in thuisvak. Ten tweede ook geen bontkraag![]()
Zijn er vanavond wel mensen om ons uit te zwaaien?
Tegen Heerenveen, de tering...quote:Op woensdag 30 januari 2013 11:55 schreef Jimbo het volgende:
bij pentalties ga ik echt jankenvorige keer trok mn hart t ook al bijna niet
zow nogal.quote:
Normaal wel ja maar met PSV weet je het nooitquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:17 schreef valek het volgende:
Ik denk dat Feyenoord geen schijn van kans heeft.
Ze lijken op elkaar ook qua karakterquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:36 schreef DonRaja het volgende:
Al 10 keer dit topic geopend en zie nu pas dat het niet Dirk Kuyt is die de beker vast heeft...
Ach ja, al die blanken lijken op elkaarquote:Op woensdag 30 januari 2013 13:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ze lijken op elkaar ook qua karakter
quote:Op woensdag 30 januari 2013 13:42 schreef DonRaja het volgende:
[..]
Ach ja, al die blanken lijken op elkaar
quote:
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 30-01-2013 om 17:46:56#advocaat vertelde zijn spelers zojuist dat dezelfde 11 als tegen #heracles starten. #psvfey reageer retweet
Nja komt ook omdat je maar 1 kaartje per club card kan bestellen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 18:31 schreef dieenebart het volgende:
PSV-Feijenoord niet uitverkocht. Jammer dat de voorrondes van de KNVB-Beker toch nog steeds weinig publiek trekken. In potentie zijn er spannende potjes te zien!
En hup PSV
Waarom heb jij een vinkje?quote:
Voor vijf gulden krijg jij d'r ook één.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:12 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Waarom heb jij een vinkje?
Hab ick nie jongeequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Voor vijf gulden krijg jij d'r ook één.
Tegenwoordig werken we met Euro's.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Eindelijk een realistische Feyenoorderquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:17 schreef Aldo-MC het volgende:
Ik voorspel een kansloze nederlaag voor mijn club Feyenoord
Jammer dat het er pas komt te staan als je refresh't.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:16 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nee beker wedstrijdquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:24 schreef Adelante het volgende:
Zit hier naar een Jupiler wedstrijd te kijken mên
Janmaat is geblesseerdquote:
Nog nooit van die kerel gehoordquote:Op woensdag 30 januari 2013 19:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Janmaat is geblesseerd
Ik ook niet. Jeugdspelertjequote:Op woensdag 30 januari 2013 19:41 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Nog nooit van die kerel gehoord
Ik wou zeggen van "nounounounounonuonounounounounounuonoun", maar waarschijnlijk heb je wel gelijk inderdaad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:41 schreef HarryVonZwichell het volgende:
PSV zal deze winnen, het grootste risico voor hen is dat ze gaan denken dat ze werkelijk de beste club ver boven de rest zijn in Nederland.
Bazensnor.quote:Op woensdag 30 januari 2013 19:42 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Ik ook niet. Jeugdspelertje
Ik zou dr bijna zelf een door laten staanquote:
De acné is net weg.quote:
Geen schande tegen PEC. Kan de beste overkomenquote:
quote:
quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geen schande tegen PEC. Kan de beste overkomen
Ja, een dubbele nederlaag tegen Vitessequote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Die hebben binnenkort de dubbel op zak
Daaromquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:01 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Geen schande tegen PEC. Kan de beste overkomen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |