Niemand geeft wat om de beker.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:28 schreef Caland het volgende:
Wel vaag dat zo'n stadion in Zwolle niet gewoon vol zit.
Voor die clubs is de bekerfinale zo ongeveer het mooiste wat je kan overkomen. Daar ben je nu nog twee wedstrijden van verwijderd. Ik snap het niet zo eerlijk gezegd.quote:
Misschien komt het omdat je je mening als feit aanziet.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:29 schreef Caland het volgende:
[..]
Voor die clubs is de bekerfinale zo ongeveer het mooiste wat je kan overkomen. Daar ben je nu nog twee wedstrijden van verwijderd. Ik snap het niet zo eerlijk gezegd.
Wat is er dan nog meer voor die clubs te behalen. Vraag het anders aan MarkoAlmelo.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je je mening als feit aanziet.
Denk dat als je tegen een écht grote club speelt dat het dan wat anders is (sorry Marko) maar dit is gewon tegen Heraclies en nog 'maar' de kwartfinale. Denk dat je de spanning wat overschat.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat is er dan nog meer voor die clubs te behalen. Vraag het anders aan MarkoAlmelo.
Ik ben het wel met hem eens eigenlijk, dit is voor die kleine clubs de enige kans dat ze echt in de buurt van een prijs kunnen komen.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat je je mening als feit aanziet.
Ik snap wel dat het bij de eerste rondes niet zo druk is, maar vanaf de kwartfinales horen dit soort pisstadionnetjes toch gewoon vol te zitten.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Denk dat als je tegen een écht grote club speelt dat het dan wat anders is (sorry Marko) maar dit is gewon tegen Heraclies en nog 'maar' de kwartfinale. Denk dat je de spanning wat overschat.
Morgen bij Vitesse maar 2.500 kaarten verkocht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:32 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik snap wel dat het bij de eerste rondes niet zo druk is, maar vanaf de kwartfinales horen dit soort pisstadionnetjes toch gewoon vol te zitten.
De prestatie van PSV was dan ook niet ''fantastisch''.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:33 schreef GGMM het volgende:
Tering, loopt iemand even door de hele verdediging van Heracles heen.
Toen ging het ook makkelijk idd.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De prestatie van PSV was dan ook niet ''fantastisch''.
True, sowieso is PSV een beetje afhankelijk van de eerste goal imo, maar dat geheel terzijde.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef HarryVonZwichell het volgende:
[..]
De prestatie van PSV was dan ook niet ''fantastisch''.
Die zijn sowieso puur afhankelijk van de Feyenoorders.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:35 schreef Caland het volgende:
Het is ook al zo druk in Eindje.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |