Maar dat wordt dan ook in Emmen gespeeld.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:34 schreef Muto het volgende:
[..]
Morgen bij Vitesse maar 2.500 kaarten verkocht.
Ik denk dat Ajax op bezoek gaat in Alkmaar. En PSV weer mag herkansen tegen Zwolle.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax - Zwolle
AZ - PSV
Hier zag u het eerst.
Zou mooier zijn als Feyenoord doorgaat en Ajax thuis loot. Heb je tenminste nog een wedstrijd met uitstraling gehad.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:37 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ajax - Zwolle
AZ - PSV
Hier zag u het eerst.
Ja en dan weer 2 wedstrijden spelenquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou mooier zijn als Feyenoord doorgaat en Ajax thuis loot. Heb je tenminste nog een wedstrijd met uitstraling gehad.
Dan past de KNVB de regels aan.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zou mooier zijn als Feyenoord doorgaat en Ajax thuis loot. Heb je tenminste nog een wedstrijd met uitstraling gehad.
Niet in de halve finale.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja en dan weer 2 wedstrijden spelen
quote:
Niks 'gewoon pech voor Ajax'. Waarom zouden wij moeten boeten omdat de bekerfinale toevallig in de kuip gespeeld wordt. Het is en blijft geen thuiswedstrijd voor Feyenoord.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:40 schreef Keyos het volgende:
De finale in 2 wedstrijden is dan ook de meest belachelijke beslissing ooit genomen door de KNVB. Gewoon pech voor Ajax, de Johan Cruijff schaal ga je ook niet in 2 wedstrijden spelen ().
Terecht.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lachwekkend dat Koeman voor een jeugdspeler kies boven Leerdam
Leerdam is morgen weg.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Lachwekkend dat Koeman voor een jeugdspeler kies boven Leerdam
dit feyenoord - 020 zou de meest briljante loting zijn.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
eind van t seizoenquote:
watquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:42 schreef Jimbo het volgende:
[..]
dit feyenoord - 020 zou de meest briljante loting zijn.
Fuck al kost y me 200, daar ben ik bij!
Het is jammer inderdaad, dat ga ik niet ontkennen. Maar als de lokale driehoek vast blijft houden aan dat verbod moet je in mijn ogen die finale gewoon zonder Ajax fans spelen. Deze constructie sloeg namelijk nergens op, misschien wel eerlijker maar niet beker-waardig.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:41 schreef GGMM het volgende:
[..]
Niks 'gewoon pech voor Ajax'. Waarom zouden wij moeten boeten omdat de bekerfinale toevallig in de kuip gespeeld wordt. Het is en blijft geen thuiswedstrijd voor Feyenoord.
Maar deze beslissing was kut idd, ze hadden gewoon publiek moeten toelaten.
Morgen. Er is een akkoord aanstaande.quote:
Tja, snap je redenatie wel, maar het is idd niet eerlijk.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Keyos het volgende:
[..]
Het is jammer inderdaad, dat ga ik niet ontkennen. Maar als de lokale driehoek vast blijft houden aan dat verbod moet je in mijn ogen die finale gewoon zonder Ajax fans spelen. Deze constructie sloeg namelijk nergens op, misschien wel eerlijker maar niet beker-waardig.
Dan zou het logisch zijn, kan hij geen blessure oplopen en beurt Feyenoord nog een tonnetje of 2. Maar als hij nu nog een half jaar alleen een beetje mee zou trainen zou het lachwekkend zijn. Ik snap best dat je hem niet als 1e keus pakt als je een goede vervanger hebt, maar dit is dan wel heel erg overdreven.quote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef Muto het volgende:
[..]
Morgen. Er is een akkoord aanstaande.
Dat had gewoon dikke pech voor Ajax moeten zijn.Was de finale in de arena geweest, had Feyenoord pech gehadquote:Op woensdag 30 januari 2013 20:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Tja, snap je redenatie wel, maar het is idd niet eerlijk.
Maar goed, laten we hopen dat we elkaar dit keer in de halve finale treffen, dan hebben we dit gezeik niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |