SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Zo he.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gandalf, olieverf op papier, A3 formaat (zogenaamde dry brush technique).
Volkomen verdient!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef Samzz het volgende:
Dank je, durrrr. Een techniek die ik vaker ga toepassen (ik zal wel moeten, eerste opdracht in deze stijl binnen).
Prachtig! Kan ik uren naar kijken!quote:
Mooi, vooral die rode streep.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Streepjescode Zebra. 40x50 cm olieverf op doek en volledig met de hand/uit de losse pols geschilderd.
Hoe heb je deze gemaakt?quote:
Wow... sprekend!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
making of volgt nogquote:Op maandag 25 februari 2013 02:41 schreef Azorius het volgende:
[..]
Hoe heb je deze gemaakt?
[..]
Wow... sprekend!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het leuk om van mij deze in de OP te zetten, gezien hij daar in het daglicht aan de muur hangt ipv in het donker op de grond ligt hihiLeuk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gandalf, olieverf op papier, A3 formaat (zogenaamde dry brush technique).![]()
Wow! Jaloers op je talentquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Oh wist niet dat het van Lord of the Rings kwam, dacht gewoon een oude manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Ik krijg er enkel goede reacties op, ook van mensen die Lord of the Rings totaal niks vinden, haha.
Haha, het is Gandalf the Greyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:29 schreef Wire het volgende:
[..]
Oh wist niet dat het van Lord of the Rings kwam, dacht gewoon een oude man![]()
Maar wel mooi inderdaad.
Ik teken zelf ook, maar ik heb altijd moeite met schaduwen en diepte, daarom teken ik alles vlak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, het is Gandalf the Grey. Dank je.
Rustig en licht beginnen en langzaam lagen opbouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:17 schreef Wire het volgende:
[..]
Ik teken zelf ook, maar ik heb altijd moeite met schaduwen en diepte, daarom teken ik alles vlak.
wil het wel graag leren
Als ik klaar ben met examens, ga ik weer eens beginnen met tekenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rustig en licht beginnen en langzaam lagen opbouwen. En uiteraard goed kijken.
Heej, die goeie Ome Niekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik mn zaterdagmiddag aan besteed
vroeg me altijd al af hoe die eruit zou zien, goed geluktquote:
Je hebt je eigen stijl ontwikkeld en die is herkenbaar. Tof!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht maar ook niet goed genoegquote:
Bedankt, dat is dan wellicht de minst gefaalde van de lijst. Maar toch kan ik er niet tevreden over zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef MsMessy het volgende:
Samael ik vind de paarse boom juist prachtig. Simpel maar duidelijk in jouw stijl.
Jahwel, ik vind het behoorlijk goed. Maar je bent er zelf geloof ik nog niet helemaal tevreden over.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:43 schreef Samael het volgende:
[..]
Niet slecht maar ook niet goed genoeg
[..]
Bedankt, dat is dan wellicht de minst gefaalde van de lijst. Maar toch kan ik er niet tevreden over zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Waarom zou dat niet kunnen?quote:Op maandag 22 april 2013 01:08 schreef Nafi het volgende:
Prachtig weer![]()
In hoeverre zou dit afgedrukt kunnen worden op canvas of iets dergelijks?
Moet je hier ff kijken http://alexlinde.deviantart.com/art/Tropical-Beach-367074042quote:Op maandag 22 april 2013 01:08 schreef Nafi het volgende:
Prachtig weer![]()
In hoeverre zou dit afgedrukt kunnen worden op canvas of iets dergelijks?
Wat tekenpotloden, kleurpotloden en een kneedgum kopen. Maak het niet meteen te duur, kijk eerst of het je bevalt.quote:Op vrijdag 24 mei 2013 18:30 schreef utopie het volgende:
Ik wil ook graag iets creatiefs gaan doen. Iets tekenen met kleuren potlood of met waterverf ofzoIk heb alleen nog nooit zoiets gedaan. Iemand tips & ideeen met waar ik eventueel mee zou kunnen beginnen, en wat voor materiaal ik moet kopen ?
quote:Op zondag 7 april 2013 20:59 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Nee, die staan nooit stil
quote:Op maandag 15 juli 2013 00:56 schreef Trashcanman het volgende:
Dit klinkt misschien dom maar die straal melk is mooi gelukt.
Neh... niet allemaal, de meeste welquote:Op maandag 15 juli 2013 01:20 schreef Trashcanman het volgende:
Tof, ik heb vaker schilderijen van je voorbij zien komen. Zijn het allemaal replica's van dezelfde schilder?
[..]
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
A3 formaat, olieverf op papier.
Bijna alles met fijnlijner gedaan, alleen dikkere stukken met stiftquote:Op zondag 14 juli 2013 23:35 schreef slechtegebruikersnaamdit het volgende:
[..]
He nice man! Dikkestift tekeningen zijn echt de shit
quote:Op maandag 15 juli 2013 21:41 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
A3 formaat, olieverf op papier.
quote:
Thanks, bothquote:Op woensdag 17 juli 2013 17:02 schreef RadioSlut het volgende:
[..]
Bij elk schilderij van Samael dacht ik: Samael je bent geweldig
Maar Samzz is ook heel geweldig
Nais!quote:
Dat is gaafquote:
Wow.. echt heel mooi gedaan! Vooral die eerste (Labrador?).quote:Op maandag 23 september 2013 14:06 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurpotlood, A4 formaat.
Dank jequote:Op woensdag 2 oktober 2013 00:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Wow.. echt heel mooi gedaan! Vooral die eerste (Labrador?).
Dit doe je even uit je hoofd?quote:Op woensdag 2 oktober 2013 08:22 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Tijdens het tekenen van de hond had ik een Rhodesian Ridgeback in mijn hoofd.
De hond wel. Bij het paard had ik een referentiefotoquote:
Gaaf!quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef Samael het volgende:
[ [url=http://th06.deviantart.net/fs71/PRE/i/2013/280/8/c/jaw_city_by_alexlinde-d6pm5p6.jpg]afbeelding[/ url] ]
Maar weer eens een bijdrage
Wow die zou ik wel in m'n kamer hebben willen hangen. Echt super mooi, respect.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Streepjescode Zebra. 40x50 cm olieverf op doek en volledig met de hand/uit de losse pols geschilderd.
Dank jequote:Op vrijdag 25 oktober 2013 02:41 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Wow die zou ik wel in m'n kamer hebben willen hangen. Echt super mooi, respect.
Je levert wel kwaliteit af zegquote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Mijn laatste (afgeronde) werk:
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op zondag 24 november 2013 23:35 schreef NaturalHerbs het volgende:
[..]
Je levert wel kwaliteit af zeg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt mooi gemaakt man...respectquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:52 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar 1
5 uurtjes
trusten
quote:Op maandag 25 november 2013 19:02 schreef darkmond het volgende:
Ook maar ff mijn eige dingen showen hier...Beiden gemaakt op school uit vervelingDat hoofd is in m'n agenda gemaakt...dat manneke zonder handjes op de achterkant van mijn scheikunde afkortingen blad. Heb eigenlijk veel van dit soort dingen, geen zin om van alles foto te maken. Gewoon laatste 2 tekeningen foto van genomen...en nee ik ben niet weird ofzo
K teken ook gezichtsportretten ( waarvoor ik geld krijg
) En andere dingen...
Ik ben wel benieuwd naar die gezichtsportretten. Heb je daar ook een foto van toevallig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
Wat ik heb zit allemaal in een grote doos opgeborgen op zolder...In mijn kamer wordt 't anders een rotzooi ervan namelijk...quote:Op maandag 25 november 2013 19:03 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd naar die gezichtsportretten. Heb je daar ook een foto van toevallig?
Het zou me niks verbazen als die kip zo opstaat en gaat bewegen, want ziet er echt gaaf uitquote:Op zondag 15 september 2013 16:06 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Olieverf, 30 x 30 cm. Cadeautje voor m'n oma die dol is op kipjes.
quote:Op maandag 23 september 2013 14:06 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kleurpotlood, A4 formaat.
quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
quote:
quote:
Wow... ben wel blij dat jullie 2 hier posten... echt geweldig om puur gevoel en talent op het doek te zien van jullie... ik zie jullie hele ziel terug in die doeken... topquote:Op vrijdag 25 oktober 2013 01:52 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
nog maar 1
5 uurtjes
trusten
Ik niet maar dat komt omdat ik 'oud' benquote:Op maandag 25 november 2013 20:28 schreef AssiMar. het volgende:
Sorry for de slechte kwaliteitMaarja, we kunnen allemaal raden dat dat Megan Fox is.
Graag gedaan hoor, maar het is ook echt verdiend.. het is gewoon fijn dat er ook zat creatieve mensen in de wereld bestaan, je staat er niet altijd bij stil in de dagelijkse snelle wereld, maar gelukkig zijn er mensen zoals jij die kwaliteit en vorm mooi naar voren kunnen brengen.quote:Op donderdag 5 december 2013 21:54 schreef Samzz het volgende:
Bedankt voor het toffe compliment, F1978. Altijd leuk om te lezen.
Wauw, bedanktquote:Op zondag 8 december 2013 14:36 schreef F1978 het volgende:
[..]
Graag gedaan hoor, maar het is ook echt verdiend.. het is gewoon fijn dat er ook zat creatieve mensen in de wereld bestaan, je staat er niet altijd bij stil in de dagelijkse snelle wereld, maar gelukkig zijn er mensen zoals jij die kwaliteit en vorm mooi naar voren kunnen brengen.
Jezus !! wat gaaf zeg, ik kan bijna in haar ziel kijken qua detailquote:Op donderdag 19 december 2013 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, bedankt. Ik ben met een nieuw project begonnen:
[ afbeelding ]
Wederom grafiet (B en B2, kneedgum) op wit papier, A3 formaat.
In de eerste zijn de details iets beter afgewerkt volgens mij... maar ze zien er beide wel goed uit hoor....quote:Op zondag 22 december 2013 10:55 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afsluitertjes voor 2013
beide 3 uur aan besteed, al liep het bij de eerste duidelijk beter
Whoa, geweldig werk dit. Ook paar pagina's terug gegaan, echt vet werk man.quote:Op zondag 22 december 2013 10:55 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
afsluitertjes voor 2013
beide 3 uur aan besteed, al liep het bij de eerste duidelijk beter
Thanksquote:Op zondag 22 december 2013 15:08 schreef E.B.A.H. het volgende:
[..]
Whoa, geweldig werk dit. Ook paar pagina's terug gegaan, echt vet werk man.Waarmee werk je als ik mag vragen?
Nice. Ik ben aan het overwegen om een Cintiq 13HD aan te schaffen.quote:Op zondag 22 december 2013 15:15 schreef Samael het volgende:
[..]
Thanks![]()
Op dit moment Corel Painter X3, PaintTool SAI en Wacom Cintiq 21UX.
Ja rood haar is beter idd..... Goede eerste poging evenzogoedquote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gemaakt,misschien was rood haar leuker geweest, wat denken jullie?
Dat schaduwwerk bij de ogen is zo lifelike! Prachtig werk.quote:Op donderdag 19 december 2013 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wauw, bedankt. Ik ben met een nieuw project begonnen:
[ afbeelding ]
Wederom grafiet (B en B2, kneedgum) op wit papier, A3 formaat.
Dank jequote:Op zondag 22 december 2013 16:22 schreef Daywalk3r het volgende:
[..]
Dat schaduwwerk bij de ogen is zo lifelike! Prachtig werk.
Dopequote:Op zondag 22 december 2013 15:05 schreef Tropicalx het volgende:
[ afbeelding ]
vandaag gemaakt,misschien was rood haar leuker geweest, wat denken jullie?
Wow!quote:Op zondag 24 februari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Jeetje, doe je ook verzoekjes?quote:Op zondag 24 november 2013 15:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je.
Mijn laatste (afgeronde) werk:
[ afbeelding ]
Edit: Nieuwe, recente foto.
Leuk dat een ster je zo heeft geinspireerd op het (laten) maken van een eigen versie.quote:Op woensdag 22 januari 2014 01:15 schreef MissLuna het volgende:
Een goede vriendin van mij heeft me getransformeerd in het welbekende canvas van Audrey Hepburn.
Eerst een fotoshoot gedaan, daarna bewerkt met Photoshop.
Origineel;
[ afbeelding ]
Ik;
[ afbeelding ]
Ik ben groot fan van Audrey en vind hem geweldig..
Haha, klopt. Ik heb nul ervaring met poseren en ik vond het best moeilijk om die blik na te kunnen bootsen.quote:Op woensdag 22 januari 2014 10:28 schreef Meike26 het volgende:
[..]
Leuk dat een ster je zo heeft geinspireerd op het (laten) maken van een eigen versie.
Dat jij en je vriendin moeite hierin hebben gestoken is natuurlijk top, al vind ik de uitewerking wat tegenvallen. De manier waarop je kijkt bijvoorbeeld. Audry kijkt alsof ze wil zeggen "kom maar schatje", terwijl ik bij jou meer een soort "oh shit, betrapt" gevoel krijg als ik er naar kijk.
Helemaal mee eens. Ik stoor me inderdaad ook een beetje aan de hand. Helaas kwamen we er te laat achter dat dit niet klopte.quote:De manier waarop je de sigaret vasthoudt is ook anders. Audry houdt hem heel sensueel en natuurlijk vast met slechts duim en wijsvinger. Bij jouw versie stoort de hand nogal omdat je miscchien wel op zelfde manier vast kan hebben als Audry, maar het is zo lijnrecht tegenover de camera dat het samen met de manier van kijken wat ongemakkelijk en gedwongen doet lijken.
Leuk idee, nooit aan gedacht!quote:Tevens zou ik net als 'de Audry' een specifieke pastelachtige kleur kiezen. Het enkel en zwart/wit haalt het qua sfeer niet bij die van Audry.
Geen probleem, het is een huis- tuin en keukenprojectje en was juist benieuwd naar andere meningen. Tnx voor de feedback!quote:Ik bedoel dit allemaal als opbouwende kritiek en hopelijk kan je er een 2e poging aan wagen om net die zelfde sfeer erin te krijgen. Succes
![]()
Sterker nog, daar loopt nog een reeks, maar Miss Bliss heeft in haar alwetende wijsheid besloten dit hier open te houden want het is zo leuk.quote:
Ja, ik weet dat daar een reeks loopt ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sterker nog, daar loopt nog een reeks, maar Miss Bliss heeft in haar alwetende wijsheid besloten dit hier open te houden want het is zo leuk.
Al veel discussie over geweest en de hypocrisie irriteert me mateloos, maar tis niet anders kennelijk.
quote:Wie wat waar???
Genieten en laten genieten van plaatjes van FOK!users. De topictitel (het thema van het topic) geeft aan waar de foto aan moet voldoen. Als je fotos plaatst, plaats dan altijd een foto waar je zelf ook op staat. Het heet niet voor niets Userfoto's. Foto's waar geslachtsdelen duidelijk op te zien zijn, verboden.
Daar is toen ook mee teruggeslagen maar nogmaals: Miss Bliss en haar alwetende wijsheid.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat daar een reeks loopt ja.
Volgens de FAQ
[..]
Als jij geen talent hebt, dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beter dan, miepjes?
En om de slechte telefoonfoto even te compenseren, een goede foto van het werk:
[ afbeelding ]
Mooi ruig werkquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Als jij geen talent hebt, dan weet ik het ook niet meer
[..]
Mooi ruig werk
.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef Samzz het volgende:
Bedankt.
Hoe bedoel je verzoekjes, Sway_?
Ah zo! Heb ik wel gedaan, ga ik ook wel weer doen, ooit. Maar nu voor onbepaalde tijd nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:09 schreef Sway- het volgende:
[..]
.
Oeps, was dit topic kwijt. Maar ik bedoelde of je ook dingen natekent voor andere mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Thanksquote:Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef Photomorti het volgende:
samael heb je werk nog nooit gezien maar WOW GAST!!! echt uniek werk echt heel vet!
Van mij mag je, al moet je het wel zelf uitprintenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:57 schreef Photomorti het volgende:
[..]
WOW!!!! dit zou ik zo aan de muur willen hangen !!!
Mooi man, je weet altijd mooie sferen te creëren met je licht/schaduw effecten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:Op vrijdag 4 april 2014 19:27 schreef Crixus het volgende:
[..]
Mooi man, je weet altijd mooie sferen te creëren met je licht/schaduw effecten.
Het is er inderdaad niet beter op geworden... Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 13 april 2014 17:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat je werk wat 'slordig' wordt, Samael. Je hebt eens creaties gepost die echt ontzettend mooi waren, netjes afgewerkt. Misschien sla je een nieuwe weg in en wil je losser werk maken, dat kan natuurlijk, maar het viel me op.
Overigens vind ik het nog steeds mega knap zoiets te maken met een computer en een muis/tablet. Ik moet dat ook eens op gaan pakken als ik m'n tablet ooit weer terugvind.
quote:Op donderdag 3 april 2014 23:38 schreef Wire het volgende:
Ik heb een animatie gemaakt, wat vinden jullie ervan ?
Haha thanks!quote:Op donderdag 17 april 2014 07:36 schreef Meike26 het volgende:
[..]Dit soort animaties kan ik zeker waarderen. Vaag, maar heeft een boodschap die ik nog moet ontdekken? Vaag, maar heeft een bepaalde aantrekkingskracht op mij dat ik vaak wel blijf kijken. Ik moet hem zeker nog eens bekijken om hem te begrijpen
Maar dat is alleen maar een positief iets. Het zet je aan het denken.
Enige minpuntje en niet zozeer om de kwaliteit, maar het slaapliedje zou ik zelf niet in het Nederlands in het filmpje verwerken, maar Engels, Spaans of Zweeds. Spanje en Zweden (of elk ander Scandinavisch land) hebben wel een bepaalde cultuur in dit soort animaties. Vaak macabere en donkere humor.
Wat bedoel je precies met HD? De volledige resoluties van mijn werk kan je vinden op mijn DeviantArt account.quote:Op zondag 20 april 2014 02:44 schreef thewhiteguy het volgende:
Samael zet je je spul ook ergens in HD weg?
Netjes hoor!quote:
Echt respect dat je zulke conceptwerken maakt in korte tijd, ik heb wel eens gelezen dat je dit gemakkelijker kan maken door middel van brushes aanmaken. Doe jij dit ook? Of gebruik je andere trucs?quote:
Ik maak genoeg andere dingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:10 schreef cerror het volgende:
Ik zag dit topic in m'n lijst, zag samzz, ik dacht: vast een tekening van een paard. Tadaaaa![]()
Wel mooi gedaan, dat wel.
Waarom niet eens wat anders?
Thanksquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zie het topic nu pas, maar fan van Samael zijn werk. Tof.
+1 Stormtrooperquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het leuk om van mij deze in de OP te zetten, gezien hij daar in het daglicht aan de muur hangt ipv in het donker op de grond ligt hihiDie is wel zwaar mooi trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Janietdan?quote:
Star Wars sobersoquote:
Nice!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw project. Ongeveer op de helft nu.
Dank uquote:
Ik vind het er best goed uitzienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht![]()
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die goed mensen kunnen tekenen......
Als dit je beter laat voelen: ik vind jou op dit moment wat beter dan samz. Hij tekent wel een mooi paardenoog enz... maar daar heb je niks aan als het anatomie onjuist is zoals te zien is in zijn andere tekeningen. Jammer dat concept tekeningen genegeerd worden door het algemene publiek want durrrr details oogt leuker op voor het publiek. Je hebt veel potentie en ga nooit meer zuchten!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht![]()
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die goed mensen kunnen tekenen......
Hij, zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef nektazje het volgende:
[..]
Als dit je beter laat voelen: ik vind jou op dit moment wat beter dan samz. Hij tekent wel een mooi paardenoog enz... maar daar heb je niks aan als het anatomie onjuist is zoals te zien is in zijn andere tekeningen. Jammer dat concept tekeningen genegeerd worden door het algemene publiek want durrrr details oogt leuker op voor het publiek. Je hebt veel potentie en ga nooit meer zuchten!
Post es portretten?
Ah ik voel me een reet, ik heb alleen zijn laatste commentaar gelezen en dacht dat hij genegeerd werd(geen idee waarom ik dat dacht, moet beter lezen volgend keer), want hij kan best wel goed tekenen. En natuurlijk ben je een vrouw.quote:Op zondag 31 augustus 2014 13:24 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hij, zijn. Ik ben nog steeds een vrouw, hoor
.
En er is vrij weinig mis met de anatomie in mijn werken. Ik ben vooralsnog geen printer, dus 100% correct zal het nooit worden en dat hoeft voor mij ook niet.
Ik snap je commentaar sowieso niet, Samael ontvangt (terecht) veel complimenten op zijn werk, alleen in dit topic al.
Deze bedoel je:quote:Op zondag 31 augustus 2014 21:11 schreef nektazje het volgende:
[..]
Ah ik voel me een reet, ik heb alleen zijn laatste commentaar gelezen en dacht dat hij genegeerd werd(geen idee waarom ik dat dacht, moet beter lezen volgend keer), want hij kan best wel goed tekenen. En natuurlijk ben je een vrouw.
Maar kun je een referentie laten zien voor dat gezicht die je hebt getekend?
Neus had iets spitser moeten lopen, dat had het écht goed geweest.quote:Op maandag 1 september 2014 20:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Deze bedoel je:
[ afbeelding ]
Bellatrix Lestrange (even een nieuwe foto gemaakt... Deze klopt beter dan de vorige).
Ik kan de exacte foto die ik gebruikt heb niet meer vinden (was een filmposter...), maar dit is een uitsnede: [ afbeelding ]
Jouw artquote:
Het is geen wedstrijdquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef nektazje het volgende:
[..]
Als dit je beter laat voelen: ik vind jou op dit moment wat beter dan samz.
Die zou ik in de schaduw nog wat bij kunnen werken, maar ik kan de zin niet vindenquote:Op zondag 5 oktober 2014 23:35 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Neus had iets spitser moeten lopen, dat had het écht goed geweest.
Ik zou het gewoon zo laten. Het is immers niet je laatste tekening.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Die zou ik in de schaduw nog wat bij kunnen werken, maar ik kan de zin niet vinden.
Als de dip waarin ik nu zit doorzet, ben ik bang van welquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:39 schreef Samael het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon zo laten. Het is immers niet je laatste tekening.
Tja jouw tekeningen zijn niet in een paar uurtjes te maken. Je zit meteen voor langere tijd vast aan zo'n project.quote:Op maandag 6 oktober 2014 18:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Als de dip waarin ik nu zit doorzet, ben ik bang van wel.
Ik heb ook geen zin in werkjes waar ik maximaal 1,5 uur aan zit. Ik heb helemaal nergens zin inquote:Op maandag 6 oktober 2014 18:46 schreef Samael het volgende:
[..]
Tja jouw tekeningen zijn niet in een paar uurtjes te maken. Je zit meteen voor langere tijd vast aan zo'n project.
Waarom dan niet simpel weg een pauze inlasten? Dat heb ik ook een paar maanden gedaan. Niet dat ik nu bruis van de inspiratie hoor. Maar geforceerd creatief zijn werkt bij mij in ieder geval zeer averechts.quote:Op maandag 6 oktober 2014 19:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik heb ook geen zin in werkjes waar ik maximaal 1,5 uur aan zit. Ik heb helemaal nergens zin in.
Ik teken al maanden niet meer.quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 00:26 schreef Samael het volgende:
[..]
Waarom dan niet simpel weg een pauze inlasten? Dat heb ik ook een paar maanden gedaan. Niet dat ik nu bruis van de inspiratie hoor. Maar geforceerd creatief zijn werkt bij mij in ieder geval zeer averechts.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 07-10-2014 04:52:17 ]
quote:Op dinsdag 7 oktober 2014 04:49 schreef Myrr het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
Chaoot in progress. Deadline over een paar uur en pas vanavond begonnen.
Waar ben je mee bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Plak er nog wat maanden aan vast.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben het 2d tekenen behoorlijk verleerd sinds ik de 3d kant op ben gegaan. Wie weet ooit weer eens oppakken
People assume too much.
Waarom moet ik aan Another World denken?quote:Op zondag 4 januari 2015 20:19 schreef Samael het volgende:
Eindelijk weer een bijdrage
[ afbeelding ]
5-6 uur
quote:Op vrijdag 7 november 2014 11:52 schreef Samael het volgende:
Nog een aantal niet-afgemaakte-projectjesOh, echt super gaaf! Teken je met een tekentablet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |