Sterker nog, daar loopt nog een reeks, maar Miss Bliss heeft in haar alwetende wijsheid besloten dit hier open te houden want het is zo leuk.quote:
Ja, ik weet dat daar een reeks loopt ja.quote:Op maandag 27 januari 2014 07:52 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Sterker nog, daar loopt nog een reeks, maar Miss Bliss heeft in haar alwetende wijsheid besloten dit hier open te houden want het is zo leuk.
Al veel discussie over geweest en de hypocrisie irriteert me mateloos, maar tis niet anders kennelijk.
quote:Wie wat waar???
Genieten en laten genieten van plaatjes van FOK!users. De topictitel (het thema van het topic) geeft aan waar de foto aan moet voldoen. Als je fotos plaatst, plaats dan altijd een foto waar je zelf ook op staat. Het heet niet voor niets Userfoto's. Foto's waar geslachtsdelen duidelijk op te zien zijn, verboden.
Daar is toen ook mee teruggeslagen maar nogmaals: Miss Bliss en haar alwetende wijsheid.quote:Op maandag 27 januari 2014 14:10 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Ja, ik weet dat daar een reeks loopt ja.
Volgens de FAQ
[..]
Als jij geen talent hebt, dan weet ik het ook niet meerquote:Op dinsdag 28 januari 2014 20:04 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Zo beter dan, miepjes?
En om de slechte telefoonfoto even te compenseren, een goede foto van het werk:
[ afbeelding ]
Mooi ruig werkquote:
Dank je welquote:Op zaterdag 8 februari 2014 19:44 schreef NoPlaceLikeHome het volgende:
[..]
Als jij geen talent hebt, dan weet ik het ook niet meer
[..]
Mooi ruig werk
.quote:Op vrijdag 27 december 2013 22:41 schreef Samzz het volgende:
Bedankt.
Hoe bedoel je verzoekjes, Sway_?
Ah zo! Heb ik wel gedaan, ga ik ook wel weer doen, ooit. Maar nu voor onbepaalde tijd nietquote:Op zaterdag 15 februari 2014 12:09 schreef Sway- het volgende:
[..]
.
Oeps, was dit topic kwijt. Maar ik bedoelde of je ook dingen natekent voor andere mensen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Call me... Samael ...Billion years ago ...I was already there... Waiting to exist
Thanksquote:Op donderdag 3 april 2014 19:56 schreef Photomorti het volgende:
samael heb je werk nog nooit gezien maar WOW GAST!!! echt uniek werk echt heel vet!
Van mij mag je, al moet je het wel zelf uitprintenquote:Op donderdag 3 april 2014 19:57 schreef Photomorti het volgende:
[..]
WOW!!!! dit zou ik zo aan de muur willen hangen !!!
Mooi man, je weet altijd mooie sferen te creëren met je licht/schaduw effecten.quote:Op maandag 7 oktober 2013 23:29 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Maar weer eens een bijdrage
Dank jequote:Op vrijdag 4 april 2014 19:27 schreef Crixus het volgende:
[..]
Mooi man, je weet altijd mooie sferen te creëren met je licht/schaduw effecten.
Het is er inderdaad niet beter op geworden... Daar heb je gelijk in.quote:Op zondag 13 april 2014 17:18 schreef Samzz het volgende:
Ik heb een beetje het gevoel dat je werk wat 'slordig' wordt, Samael. Je hebt eens creaties gepost die echt ontzettend mooi waren, netjes afgewerkt. Misschien sla je een nieuwe weg in en wil je losser werk maken, dat kan natuurlijk, maar het viel me op.
Overigens vind ik het nog steeds mega knap zoiets te maken met een computer en een muis/tablet. Ik moet dat ook eens op gaan pakken als ik m'n tablet ooit weer terugvind.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |