SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
Zo he.quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gandalf, olieverf op papier, A3 formaat (zogenaamde dry brush technique).
Volkomen verdient!quote:Op maandag 11 februari 2013 21:25 schreef Samzz het volgende:
Dank je, durrrr. Een techniek die ik vaker ga toepassen (ik zal wel moeten, eerste opdracht in deze stijl binnen).
Prachtig! Kan ik uren naar kijken!quote:
Mooi, vooral die rode streep.quote:Op zondag 24 februari 2013 14:58 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Streepjescode Zebra. 40x50 cm olieverf op doek en volledig met de hand/uit de losse pols geschilderd.
Hoe heb je deze gemaakt?quote:
Wow... sprekend!quote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
making of volgt nogquote:Op maandag 25 februari 2013 02:41 schreef Azorius het volgende:
[..]
Hoe heb je deze gemaakt?
[..]
Wow... sprekend!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het leuk om van mij deze in de OP te zetten, gezien hij daar in het daglicht aan de muur hangt ipv in het donker op de grond ligt hihiLeuk gedaanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mooi hoorquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Gandalf, olieverf op papier, A3 formaat (zogenaamde dry brush technique).![]()
Wow! Jaloers op je talentquote:Op maandag 11 februari 2013 20:26 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Dank jequote:
Oh wist niet dat het van Lord of the Rings kwam, dacht gewoon een oude manquote:Op dinsdag 12 maart 2013 18:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dank je. Ik krijg er enkel goede reacties op, ook van mensen die Lord of the Rings totaal niks vinden, haha.
Haha, het is Gandalf the Greyquote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:29 schreef Wire het volgende:
[..]
Oh wist niet dat het van Lord of the Rings kwam, dacht gewoon een oude man![]()
Maar wel mooi inderdaad.
Ik teken zelf ook, maar ik heb altijd moeite met schaduwen en diepte, daarom teken ik alles vlak.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 19:38 schreef Samzz het volgende:
[..]
Haha, het is Gandalf the Grey. Dank je.
Rustig en licht beginnen en langzaam lagen opbouwenquote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:17 schreef Wire het volgende:
[..]
Ik teken zelf ook, maar ik heb altijd moeite met schaduwen en diepte, daarom teken ik alles vlak.
wil het wel graag leren
Als ik klaar ben met examens, ga ik weer eens beginnen met tekenen.quote:Op dinsdag 12 maart 2013 20:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Rustig en licht beginnen en langzaam lagen opbouwen. En uiteraard goed kijken.
Heej, die goeie Ome Niekquote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Hier heb ik mn zaterdagmiddag aan besteed
vroeg me altijd al af hoe die eruit zou zien, goed geluktquote:
Je hebt je eigen stijl ontwikkeld en die is herkenbaar. Tof!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
Niet slecht maar ook niet goed genoegquote:
Bedankt, dat is dan wellicht de minst gefaalde van de lijst. Maar toch kan ik er niet tevreden over zijn.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:11 schreef MsMessy het volgende:
Samael ik vind de paarse boom juist prachtig. Simpel maar duidelijk in jouw stijl.
Jahwel, ik vind het behoorlijk goed. Maar je bent er zelf geloof ik nog niet helemaal tevreden over.quote:Op dinsdag 26 maart 2013 23:43 schreef Samael het volgende:
[..]
Niet slecht maar ook niet goed genoeg
[..]
Bedankt, dat is dan wellicht de minst gefaalde van de lijst. Maar toch kan ik er niet tevreden over zijn.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die vind ik helemaal geweldig!quote:Op zaterdag 16 maart 2013 16:28 schreef Maisnon het volgende:
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |