Echt respect dat je zulke conceptwerken maakt in korte tijd, ik heb wel eens gelezen dat je dit gemakkelijker kan maken door middel van brushes aanmaken. Doe jij dit ook? Of gebruik je andere trucs?quote:
Ik maak genoeg andere dingen.quote:Op vrijdag 20 juni 2014 12:10 schreef cerror het volgende:
Ik zag dit topic in m'n lijst, zag samzz, ik dacht: vast een tekening van een paard. Tadaaaa![]()
Wel mooi gedaan, dat wel.
Waarom niet eens wat anders?
Thanksquote:Op vrijdag 20 juni 2014 16:13 schreef Dark_Angelus het volgende:
Zie het topic nu pas, maar fan van Samael zijn werk. Tof.
+1 Stormtrooperquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 22:04 schreef Moira. het volgende:
Misschien is het leuk om van mij deze in de OP te zetten, gezien hij daar in het daglicht aan de muur hangt ipv in het donker op de grond ligt hihiDie is wel zwaar mooi trouwens!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Janietdan?quote:
Star Wars sobersoquote:
Nice!quote:Op donderdag 19 juni 2014 17:21 schreef Samzz het volgende:
[ afbeelding ]
Nieuw project. Ongeveer op de helft nu.
Dank uquote:
Ik vind het er best goed uitzienquote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht![]()
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die goed mensen kunnen tekenen......
Als dit je beter laat voelen: ik vind jou op dit moment wat beter dan samz. Hij tekent wel een mooi paardenoog enz... maar daar heb je niks aan als het anatomie onjuist is zoals te zien is in zijn andere tekeningen. Jammer dat concept tekeningen genegeerd worden door het algemene publiek want durrrr details oogt leuker op voor het publiek. Je hebt veel potentie en ga nooit meer zuchten!quote:Op woensdag 20 augustus 2014 22:14 schreef Samael het volgende:
[ afbeelding ]
Zucht![]()
Onbegrijpelijk dat er mensen zijn die goed mensen kunnen tekenen......
Hij, zijnquote:Op zondag 31 augustus 2014 12:41 schreef nektazje het volgende:
[..]
Als dit je beter laat voelen: ik vind jou op dit moment wat beter dan samz. Hij tekent wel een mooi paardenoog enz... maar daar heb je niks aan als het anatomie onjuist is zoals te zien is in zijn andere tekeningen. Jammer dat concept tekeningen genegeerd worden door het algemene publiek want durrrr details oogt leuker op voor het publiek. Je hebt veel potentie en ga nooit meer zuchten!
Post es portretten?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |