SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:
Momentquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde in jouw ONZtopic posten voor kusjes.
Maar ONZ he
Nu zitten we in ONZquote:
Nee, je zorgt de volgende keer maar weer dat je in den lande bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Kan de volgende ESF meet in Disneyland?
quote:
Dit is Fopje en die is keileuk en moet ook gewoon op de volgende meetquote:
Misschien kan hij wat beschimmelde bitterballen meenemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is Fopje en die is keileuk en moet ook gewoon op de volgende meet
Nouuuu, kunnen we niet een keertje Disneylanden?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je zorgt de volgende keer maar weer dat je in den lande bent.
Done deal, zou sp3c zeggen.
Houd jij de week van 14-18 mei enzeaut ook even vrij?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien kan hij wat beschimmelde bitterballen meenemen.
Jij gaat meteen weer users ronselenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Houd jij de week van 14-18 mei enzeaut ook even vrij?
Henk zal moeten uitbreiden straks. Voordat dat café straks net zo vol zit als een clown car.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gazzallig, je komt de volgende meet ook?
Ja, maar niet om het songfestival te kijken, want dat kan ik niet volgen als ik ondersteboven in een achtbaan hangquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuu, kunnen we niet een keertje Disneylanden?
Dan ben ik jarig, maar ik zal even kijken hoe het loopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Houd jij de week van 14-18 mei enzeaut ook even vrij?
Neem een teeveetje mee in de theekopjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar niet om het songfestival te kijken, want dat kan ik niet volgen als ik ondersteboven in een achtbaan hang
Er heeft er nog nooit eentje spijt van gehad na afloop volgens mij, dus later zijn ze me dankbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij gaat meteen weer users ronselen
De hele week? Dat moet een hel van een bevalling zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan ben ik jarig, maar ik zal even kijken hoe het loopt.
Ooooooooooh dan schop ik 'm wel naar KPDquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De hele week? Dat moet een hel van een bevalling zijn geweest.
Lekker kotsen tijdens de eurovisie tunequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neem een teeveetje mee in de theekopjes.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooh dan schop ik 'm wel naar KPD
wil je op mijn dm reageren alsjeblieft?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooh dan schop ik 'm wel naar KPD
Als het maar in de maat isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker kotsen tijdens de eurovisie tune
Gaat Anouk het halen, de finale, denk je?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:05 schreef demetria het volgende:
[..]
wil je op mijn dm reageren alsjeblieft?
Frankrijk! Croissantjesgevecht!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Re het volgende:
disneyland klinkt best goed...
florida of frankrijk?
Allebeiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Re het volgende:
florida of frankrijk?
Frankrijk, dien ander ben ik al geweest.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Re het volgende:
florida of frankrijk?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is Fopje en die is keileuk en moet ook gewoon op de volgende meet
Ik ben te lelukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gazzallig, je komt de volgende meet ook?
Whahahahahaaquote:
Ik heb toen blijkbaar besloten wat anders te doen met mijn leven. Oeps.quote:geregistreerd op: zaterdag 19 mei 2012
Op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:59 door yvonne:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
Bwehehe hoe komt dit nou weer in 40+, ik zie het ook niet in het logboek staan
Waar zullen we hierna heen?
Wasda?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Fopje het volgende:
Trap het dan naar KWT, dan is daar ook nog wat te beleven
Daarom dusquote:
Soms moet dat ook. Vaak ook niet en dan doen we het toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het wel sexy hoe streng jullie zijn in het feedbacktopic
Ik ga voor Florida. Mooie herinneringen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Re het volgende:
florida of frankrijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TE LAATquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga voor Florida. Mooie herinneringen!
Ow, hier durf ik weer niet te komen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Soms moet dat ook. Vaak ook niet en dan doen we het toch.
Ik had het hier al eerder gezegd, maar ik jou ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef yvonne het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik Steve leuk vind!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Dit topic past wel in Weer, Klimaat en Natuurrampen.Natuurrampen? Wat insinueer je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geschiedenis leert ons dat het alleen maar smooth sailing is met zo'n houdingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]ach waarom ook niet, als je er de macht voor hebt.
Ow, wilde net een plaatje postenquote:
California?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Re het volgende:
florida of frankrijk?
Verpest het maar weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geschiedenis leert ons dat het alleen maar smooth sailing is met zo'n houding
Ik ga voor Florida. En dan gewoon er een paar weken aan vastplakken en het hele gebied bekijken zoals toen. In gure motels slapen ver van de bewoonde wereld (was zoooo tof)quote:
Je haar?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga voor Florida. En dan gewoon er een paar weken aan vastplakken en het hele gebied bekijken zoals toen. In gure motels slapen ver van de bewoonde wereld (was zoooo tof)
Alleen mis ik wat
Ik heb nog wat gevonden, een van de naslepen van het HEMA tasje:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had het hier al eerder gezegd, maar ik jou ook!.
In de rij voor het eten bij Cat ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:20 schreef paddy het volgende:
Steef was toch die lange? Of was het die jongen waar ik bij in de rij stond samen met catt22?
Ik weet het niet meer
Mijn haar?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je haar?
De mogelijkheid om je tenen te zien?
Ah, ja, je was idd een leukerdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef Steve het volgende:
[..]
In de rij voor het eten bij Cat ja..
En hiert: http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog wat gevonden, een van de naslepen van het HEMA tasje:
SC / Run op Hema tasjes...
'quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:20 schreef paddy het volgende:
Steef was toch die lange? Of was het die jongen waar ik bij in de rij stond samen met catt22?
Ik weet het niet meer
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga voor Florida. En dan gewoon er een paar weken aan vastplakken en het hele gebied bekijken zoals toen. In gure motels slapen ver van de bewoonde wereld (was zoooo tof)
Alleen mis ik wat
Ja Florida is ook te gekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Alleen mis ik wat
Er was nog een langequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
'
Die lange is Mono!
En die is ook leuk![]()
De andere lange is Roger_Epialis!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Er was nog een langeMono ken ik onderhand wel Vaak mee staan te praten. Of luisteren.
Lang geleen (heel lang geleden) geweest. Heb er nog foto's vanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja Florida is ook te gekEn dan ook naar Universal Studios, misschien nog wel toffer dan Disney
Idd, en heel grootquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De andere lange is Roger_Epialis!
En die is ook leuk![]()
Ja! Ik dacht al, ik ken die dudequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Roger lijkt een klein beetje op Lange Frans, bedoel je die?
Wij waren daar op huwelijksreis!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:28 schreef paddy het volgende:
[..]
Lang geleen (heel lang geleden) geweest. Heb er nog foto's vanVan die papieren dingen
Ook nog de survival door de everglades gemaakt? Toen kon ik heel hard rennen. Die muggen daar waren zo groot als jonge libellen en we zijn gewoon geofferd daar voor ons bloed. Ik was twintig en dacht....wat een geweldige mooie lucht!! Waren het gewoon voorbodes van twistersquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wij waren daar op huwelijksreis!
Een wattes?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een timing. Heb een fluff 'n stuff verjaardagskalender gekregen van een leverancier. Heeft een collega geregeld. "Want Kano is toch alleen"
Doe maar googlen. Maar doe maar niet op je werk.quote:
Dit topic is de derde hit.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe maar googlen. Maar doe maar niet op je werk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:40 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Doe maar googlen. Maar doe maar niet op je werk.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Wat een timing. Heb een fluff 'n stuff verjaardagskalender gekregen van een leverancier. Heeft een collega geregeld. "Want Kano is toch alleen"
Mgihihihiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al een vriend en een verloofde.
not that funny dudequote:
Daar kan best nog wat bij joh.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:36 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sorry, ik heb al een vriend en een verloofde.
Idd, ze kan best nog wat ruimte voor jou maken toch?quote:
Whehequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:39 schreef paddy het volgende:
[..]
Ook nog de survival door de everglades gemaakt? Toen kon ik heel hard rennen. Die muggen daar waren zo groot als jonge libellen en we zijn gewoon geofferd daar voor ons bloed. Ik was twintig en dacht....wat een geweldige mooie lucht!! Waren het gewoon voorbodes van twisters
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:35 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ben er niet echt allergisch voor, maar ze moeten wel altijd mij hebben. Soms wacht ik tot fer naar bed gaat...en dan nog een tijdje, maar helpt nietsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:51 schreef Muis006 het volgende:
De Everglades zijnmaar door diezelfde rotmuggen daar ben ik nu allergisch voor muggenbeten
Ken ik niet. Wel hele mooie hotels gezien, en 1 x in geslapen maar doe mij die motels maar. Zie je hoe hele gezinnen er gewoon wonen. Wij zijn naar een paar pretparken geweest, maar toch het meest rondgetrokken. Alleen Maimi beach niet lang geweest want er was daar een bende actief die de auto's volledig stripten. Durfden we niet aan met onze huurautoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:49 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Whehe
Nee, wij zijn in Orlando (Hardrock Hotel) en St. Petersburg geweest
Goede uitvalsbasis voor pretparken
Jou kende ik ook al van de vorige keerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JA vond ik ook wel. Leuk iedereen gesproken te hebben
Ik doelde de 3 seconden hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
JA vond ik ook wel. Leuk iedereen gesproken te hebben
Van gezicht wel maar van naam niet hè!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:04 schreef paddy het volgende:
[..]
Jou kende ik ook al van de vorige keer
Dacht dat je myrealla wasquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:05 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Van gezicht wel maar van naam niet hè!Ik kende jou ook nog
het is zo zaaaachtquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef Greys het volgende:
Niet te hard rennen anders gaat je fab haar door de war!
vorige keer toch ook?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:06 schreef paddy het volgende:
[..]
Dacht dat je myrealla wasIdd van gezicht kende ik je zeker. Ik heb me netjes gedragen dit keer hè?
Iteejer! Zie je nu wel? Ik deed helemaal niets! Zij is mijn getuige!!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:12 schreef RenRen- het volgende:
[..]
vorige keer toch ook?kan me geen gekke dingen herinneren
Ja, na het Hardrockhotel hebben wij ook in een soort motel/appartementje gezeten, meer low-budget zeg maarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:03 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ben er niet echt allergisch voor, maar ze moeten wel altijd mij hebben. Soms wacht ik tot fer naar bed gaat...en dan nog een tijdje, maar helpt niets
[..]
Ken ik niet. Wel hele mooie hotels gezien, en 1 x in geslapen maar doe mij die motels maar. Zie je hoe hele gezinnen er gewoon wonen. Wij zijn naar een paar pretparken geweest, maar toch het meest rondgetrokken. Alleen Maimi beach niet lang geweest want er was daar een bende actief die de auto's volledig stripten. Durfden we niet aan met onze huurauto
Alles is daar groter. Toen we thuis kwamen was het eerste wat mij opviel toch de vrachtwagens. Leken net bestelbusjes in vergelijking met daar
Bestond Danny's restaurant nog toen jullie er waren? Overal zag je die dingen
Danny's restaurant was alles te krijgen en overal aan de snelwegen te vinden. (toen) Ik vond die motels helemaal te gek, omdat ik er de gewone Amerikaan tegenkwam. Zijn waren echt hartelijk daar.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:21 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja, na het Hardrockhotel hebben wij ook in een soort motel/appartementje gezeten, meer low-budget zeg maarWij hebben niet veel rondgetrokken, wel wat uitstapjes gemaakt met de huurauto, maar ik zou er graag nog eens heen gaan om meer van de omgeving te zien
Ja, groot alles he?! Toen wij de huurauto gingen halen zei die vent: 'I'm gonna hook you up with a compact.' Nou wat een enorme bak was datNiks compacts aan
Danny's restaurant ken ik niet.
Ow, kan ookquote:
Eetse! Ga ik ook doenquote:
Nou, dat! Mijn mond viel echt open van verbazing toen ze dit nummer woord voor woord aan het meezingen was!quote:
Ik ga ook stamppot etenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 18:35 schreef Cee het volgende:
Stamppot gegeten, ook met dit weer.
Overigens, TT
Disneyland
Disneyworld![]()
Universal Studios![]()
![]()
Jij bent van alle muzikale markten thuis.quote:
Die gaan toch alleen van lalalalala?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent van alle muzikale markten thuis.![]()
![]()
Behalve die van de echt goede carnavalskrakers dan.
Die hebben tekst.quote:
Die mag dan weer met lalalalalaquote:
Zijn er goede dan?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jij bent van alle muzikale markten thuis.![]()
![]()
Behalve die van de echt goede carnavalskrakers dan.
ZEG HET ZE MUIS! ZEG HET ZE!quote:
Ahahahaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
Heuj, de nieuwe lijn van Burberry is uit, fabulous, non?
[ afbeelding ]
Doet me denken aan...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Gekleurde alufolie! Waarom niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Nice! Net op tijd voor carnaval.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
Ik maak geen grapje, ding kost 2500 euro of zoquote:
Et tu, muis?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:31 schreef Muis006 het volgende:
Weet je wat ik graag had willen ziiiiiiiiiiijjjjjjjn
Een bloe me tjes gor diiiiijjjjjn![]()
Belachelijkquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik maak geen grapje, ding kost 2500 euro of zo
http://nl.burberry.com/st(...)ic-silk-trench-coat/
Picsquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik háát carnaval niet, vroeger was ik een jaar een kaboutertje en een ander jaar een engeltje.
Ik was een Smurf en ze trokken m'n staart eraf.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:33 schreef RenRen- het volgende:
Ik háát carnaval niet, vroeger was ik een jaar een kaboutertje en een ander jaar een engeltje.
This makes your problem..quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:38 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik wil de jas van Sherlock, maar die is en peperduur, en niet meer te krijgen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:40 schreef Muis006 het volgende:
[..]
This makes your problem..
elementarySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
🐙
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:41 schreef RenRen- het volgende:
Ook was ik ooit cool.OchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die bestandsnaam![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tahdah
Ik woonde in Amsterdam, en mijn school deed aan carnaval. Ik snap nog stééds niet waarom we dat deden, want de rest van Amsterdam doet er helemaal niets meequote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Carnaval. Zal vast leuk zijn als je er mee bent opgegroeid, maar ik kom van heul heul heul ver boven de rivieren, dus ik heb er niet zoveel mee.![]()
En al die Randstedelingen die Carnaval bij jullie komen vieren, vinden jullie dat niet strontirritant?
Toch wel A.J. he.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef Muis006 het volgende:
Ik was clown en indiaan en Buffy the Vampire Slayer (hardcore) en een van de Backstreet Boys en de laatste keer was toen ik 19 was, een leeuw
Bizar he!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:42 schreef Goodbye het volgende:
Ahw!Je ziet echt al heel goed dat jij het bent!
Nee joh 1 groot feestquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Carnaval. Zal vast leuk zijn als je er mee bent opgegroeid, maar ik kom van heul heul heul ver boven de rivieren, dus ik heb er niet zoveel mee.![]()
En al die Randstedelingen die Carnaval bij jullie komen vieren, vinden jullie dat niet strontirritant?
Nee hoor, iedereen mag meedoen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:43 schreef Goodbye het volgende:
Ja doenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Goodbye het volgende:
In Utrecht hebben ze ook een Carnavalsvereniging en hun optocht start altijd vlak bij mijn werk. Echt, ik heb nog nooit zo gelachen toen ik dat voor het eerst zag. Allemaal mensen die verkleed waren en hoempapa muziek, maar bijna allemaal keken ze alsof ze zich afvroegen hoe ze hier nu weer in beland waren.![]()
![]()
Zal dit jaar even een fotootje proberen te maken
Jaaaa! Foto!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Goodbye het volgende:
In Utrecht hebben ze ook een Carnavalsvereniging en hun optocht start altijd vlak bij mijn werk. Echt, ik heb nog nooit zo gelachen toen ik dat voor het eerst zag. Allemaal mensen die verkleed waren en hoempapa muziek, maar bijna allemaal keken ze alsof ze zich afvroegen hoe ze hier nu weer in beland waren.![]()
![]()
Hatsee!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef Cee het volgende:
Het is ook best moeilijk om hier niet carnaval te vieren en tijdens die dagen met een broodnuchtere kop tussen mensen met wortels op hun kop en plastic uiers aan hun buik je boodschappen te doen. Ik denk dat ik gewoon binnen blijf. Oh wacht OF LESMIES GA DOEN MET CAT22.
Dat weerhield mij er niet van om op jonge leeftijd de baas uit te hangen though.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
* LompeHork tikt aan.
Zo hoort het
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat weerhield mij er niet van om op jonge leeftijd de baas uit te hangen though.
[ afbeelding ]
Ahwquote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat weerhield mij er niet van om op jonge leeftijd de baas uit te hangen though.
[ afbeelding ]
Zie ik daar nu een soort van superheldenshirt?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:47 schreef Goodbye het volgende:
![]()
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:49 schreef Cee het volgende:
Het is ook best moeilijk om hier niet carnaval te vieren en tijdens die dagen met een broodnuchtere kop tussen mensen met wortels op hun kop en plastic uiers aan hun buik je boodschappen te doen. Ik denk dat ik gewoon binnen blijf. Oh wacht OF LESMIES GA DOEN MET CAT22.
Geen flauw idee, zal het zo eens navragen hier.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zie ik daar nu een soort van superheldenshirt?
Oohhhh ben jij dat?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En dan zou je eigenlijk een keer met mij mee moeten gaan. Want zo hoeft carnaval helemaal niet te zijn. Eerst optocht kijken met een pilsje in de hand, daarna wat cafeetjes in en daar is het eigk nooit zo druk dat je platgedrukt wordt en rond een uur of 8 naar huis. Uitbrakken. Ik hou d'rvan!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:53 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]![]()
![]()
De enige reden dat ik een schurfthekel heb aan carnaval is omdat 99% het aangrijpt om zó allejezus straalbezopen te worden, dat het gewoon niet leuk meer is om daar dan tussen te staan![]()
Niks tegen drank en niks tegen lekker teut, maar godallemachtig wat heb ik een rothekel aan van die lamballen die dan tegen je aan staan te tetteren en naar je tieten staan te praten. En dat als je dan weg wilt een uur later, dat je ze dan kotsend op de hoek van de straat tegen komt. Gadverdamme.
Nou die mouse oren stonden je anders schattig hoor!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 19:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dat is er later goed uitgewassen
En het stomme is, een heel deel van de muziek van de bingo was ook soort-van carnavals achtig... en dan kan ik het prima hebben en vind ik het zelfs leukquote:
omdat er niet van die mongolen bij waren.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
En het stomme is, een heel deel van de muziek van de bingo was ook soort-van carnavals achtig... en dan kan ik het prima hebben en vind ik het zelfs leuk
Lekker gesnowboard vandaag?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:09 schreef sp3c het volgende:
get it, greys?
iets met veiligheidsspelden enzo
Ik ook van jou schatjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef sp3c het volgende:
minder geforceerd denk ik
vind het prima om wat te drinken met figuren die zich als falende indianen verkleden maar als het moet dan heb ik geen zin meer
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
Zo'n ESF meet brengt mensen bij elkaar
En niet alleen op de Puala-Kano manier, want ik zie op Facebook ook steeds 'die is vrienden met die geworden' en dat zijn dan twee van onze ESFjes. Ik vind het leuk, valt het op?
Het is ook superquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
En niet alleen op de Puala-Kano manier, want ik zie op Facebook ook steeds 'die is vrienden met die geworden' en dat zijn dan twee van onze ESFjes. Ik vind het leuk, valt het op?
Niet verkeerd, hoorquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
Ysnke en Qwea nietquote:
Oh misschien omdat ze via mobiel zaten ofzoquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:24 schreef Puala het volgende:
[..]
Ysnke en Qwea niet![]()
En vast nog meer niet, maar van die 2 viel het me toevallig op![]()
En nu ga ik weer even verder met![]()
en mijn huishouden
Awquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen feesboek.
Oh wacht nu valt het op dat ik je heb geprobeerd te zoeken.
Ik weet niet hoor, maar heb jij die twee rare snuiters zien springen?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:06 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
omdat er niet van die mongolen bij waren.
Ik om te baggeren als ik gezopen hebquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:30 schreef Muis006 het volgende:
Twitter heb ik ook maar alleen maar om mensen te followen
Hyves, doet dat het nog?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:29 schreef kanovinnie het volgende:
En facebook, youtube, twitter, flickr en hyves
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik om te baggeren als ik gezopen heb
nopequote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:31 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik weet niet hoor, maar heb jij die twee rare snuiters zien springen?
Is dat zo?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:32 schreef Cee het volgende:
Volgens mij ben ik al heel lang Flickr-vriendjes met kano besef ik me nu.
Geen idee, ik heb alles eraf gehaald.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
goffer de goffer, wilde op tijd naar huis vandaag na t werk, gaat er van alles mis, waardoor ik net pas thuis ben
Je zou toch nog steeds 10 keer sneller zijn dan wanneer ik foto's zou moeten uploadenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:33 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope
goffer de goffer, wilde op tijd naar huis vandaag na t werk, gaat er van alles mis, waardoor ik net pas thuis ben
nope nog niet, gister in bed om half 1quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:34 schreef Goodbye het volgende:
Heb je al goed bijgeslapen, Yns? Die foto's komen wel.
quote:Welcome back, Bingoballen!
Zit je naar foto's van mij te kijken?quote:
Jaaaaaaaaaaa zie, de foto's van die lekkere kerels gaan voor, terwijl ze pas ná ons kwamenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
nope nog niet, gister in bed om half 1
hoop vandaag toch zeker om 11 erin te liggen.
ben nog even bezig met die van de shoot van zondag
en kwijlen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Hahahahaha dat had ik ook gisteravond jaquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef Goodbye het volgende:
Ik ging trouwens even kijken of er nieuwe foto's in de bucket stonden, en toen moest ik een beetje giechelen om dit:
[..]
Goed je handen wassen voor je gaat plassen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:36 schreef sp3c het volgende:
man er zat sambal op mijn vingers
nu in mijn oog
Ja, blijkbaar, ik doe er eigenlijk amper iets mee en heb ook welgeteld twee contacts, jij en iemand anders op Fok!.quote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar, ik doe er eigenlijk amper iets mee en heb ook welgeteld twee contacts, jij en iemand anders op Fok!.Ik ook hoor, laatst was ik mijn wachtwoord vergeten. Stress stress en nog eens stressSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op dinsdag 25 augustus 2015 15:48 schreef Toekito het volgende:
de grootste schande van heel FOK! naast Fylax is Kano als mod.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:37 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, blijkbaar, ik doe er eigenlijk amper iets mee en heb ook welgeteld twee contacts, jij en iemand anders op Fok!.Misschien mag je mijn twitter-verloofde ook wel volgenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
sorry, je was er niet zondagquote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Zit je naar foto's van mij te kijken?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaa zie, de foto's van die lekkere kerels gaan voor, terwijl ze pas ná ons kwamenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
Jawel hoorquote:
Muis is woeman of mysterie.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Jij hebt helemaal geen feesboek.
Oh wacht nu valt het op dat ik je heb geprobeerd te zoeken.
niet waar ik was en foto's heb gemaaktquote:
Oh jawel.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
niet waar ik was en foto's heb gemaakt
zeikwijfquote:
Zo nauwkeurig heb ik de klok niet in de gaten gehouden.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:41 schreef Ynske het volgende:
[..]
zeikwijf
k heb tussen 00.00h tot 14.05h geen foto's gemaakt, dus nee
#populairquote:
Ik zit er al.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 20:49 schreef Muis006 het volgende:
Kunnen we niet nog een keer een bliksembezoek aan ONZ brengen?
Al is het maar om Oerbeer te pesten
Voetbal!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 21:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar yv had vanmiddag het hele topic naar ONZ verplaatst
En Oerbeer toen naar 40+
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |