SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.
Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
quote:
Momentquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik wilde in jouw ONZtopic posten voor kusjes.
Maar ONZ he
Nu zitten we in ONZquote:
Nee, je zorgt de volgende keer maar weer dat je in den lande bent.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:58 schreef DeZwabber het volgende:
Kan de volgende ESF meet in Disneyland?
quote:
Dit is Fopje en die is keileuk en moet ook gewoon op de volgende meetquote:
Misschien kan hij wat beschimmelde bitterballen meenemen.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is Fopje en die is keileuk en moet ook gewoon op de volgende meet
Nouuuu, kunnen we niet een keertje Disneylanden?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:00 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, je zorgt de volgende keer maar weer dat je in den lande bent.
Done deal, zou sp3c zeggen.
Houd jij de week van 14-18 mei enzeaut ook even vrij?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Misschien kan hij wat beschimmelde bitterballen meenemen.
Jij gaat meteen weer users ronselenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Houd jij de week van 14-18 mei enzeaut ook even vrij?
Henk zal moeten uitbreiden straks. Voordat dat café straks net zo vol zit als een clown car.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gazzallig, je komt de volgende meet ook?
Ja, maar niet om het songfestival te kijken, want dat kan ik niet volgen als ik ondersteboven in een achtbaan hangquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nouuuu, kunnen we niet een keertje Disneylanden?
Dan ben ik jarig, maar ik zal even kijken hoe het loopt.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Houd jij de week van 14-18 mei enzeaut ook even vrij?
Neem een teeveetje mee in de theekopjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, maar niet om het songfestival te kijken, want dat kan ik niet volgen als ik ondersteboven in een achtbaan hang
Er heeft er nog nooit eentje spijt van gehad na afloop volgens mij, dus later zijn ze me dankbaarquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Jij gaat meteen weer users ronselen
De hele week? Dat moet een hel van een bevalling zijn geweest.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef Bitterlemon het volgende:
[..]
Dan ben ik jarig, maar ik zal even kijken hoe het loopt.
Ooooooooooh dan schop ik 'm wel naar KPDquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
De hele week? Dat moet een hel van een bevalling zijn geweest.
Lekker kotsen tijdens de eurovisie tunequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Neem een teeveetje mee in de theekopjes.
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooh dan schop ik 'm wel naar KPD
wil je op mijn dm reageren alsjeblieft?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooh dan schop ik 'm wel naar KPD
Als het maar in de maat isquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker kotsen tijdens de eurovisie tune
Gaat Anouk het halen, de finale, denk je?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:05 schreef demetria het volgende:
[..]
wil je op mijn dm reageren alsjeblieft?
Frankrijk! Croissantjesgevecht!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Re het volgende:
disneyland klinkt best goed...
florida of frankrijk?
Allebeiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Re het volgende:
florida of frankrijk?
Frankrijk, dien ander ben ik al geweest.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Re het volgende:
florida of frankrijk?
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dit is Fopje en die is keileuk en moet ook gewoon op de volgende meet
Ik ben te lelukquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Gazzallig, je komt de volgende meet ook?
Whahahahahaaquote:
Ik heb toen blijkbaar besloten wat anders te doen met mijn leven. Oeps.quote:geregistreerd op: zaterdag 19 mei 2012
Op dinsdag 29 januari 2013 @ 16:59 door yvonne:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
Bwehehe hoe komt dit nou weer in 40+, ik zie het ook niet in het logboek staan
Waar zullen we hierna heen?
Wasda?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Fopje het volgende:
Trap het dan naar KWT, dan is daar ook nog wat te beleven
Daarom dusquote:
Soms moet dat ook. Vaak ook niet en dan doen we het toch.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:10 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het wel sexy hoe streng jullie zijn in het feedbacktopic
Ik ga voor Florida. Mooie herinneringen!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Re het volgende:
florida of frankrijk?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
TE LAATquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga voor Florida. Mooie herinneringen!
Ow, hier durf ik weer niet te komen
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:12 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Soms moet dat ook. Vaak ook niet en dan doen we het toch.
Ik had het hier al eerder gezegd, maar ik jou ook!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef yvonne het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik Steve leuk vind!
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:13 schreef Bitterlemon het volgende:
Dit topic past wel in Weer, Klimaat en Natuurrampen.Natuurrampen? Wat insinueer je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geschiedenis leert ons dat het alleen maar smooth sailing is met zo'n houdingquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]ach waarom ook niet, als je er de macht voor hebt.
Ow, wilde net een plaatje postenquote:
California?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:04 schreef Re het volgende:
florida of frankrijk?
Verpest het maar weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:15 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Geschiedenis leert ons dat het alleen maar smooth sailing is met zo'n houding
Ik ga voor Florida. En dan gewoon er een paar weken aan vastplakken en het hele gebied bekijken zoals toen. In gure motels slapen ver van de bewoonde wereld (was zoooo tof)quote:
Je haar?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga voor Florida. En dan gewoon er een paar weken aan vastplakken en het hele gebied bekijken zoals toen. In gure motels slapen ver van de bewoonde wereld (was zoooo tof)
Alleen mis ik wat
Ik heb nog wat gevonden, een van de naslepen van het HEMA tasje:quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik had het hier al eerder gezegd, maar ik jou ook!.
In de rij voor het eten bij Cat ja.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:20 schreef paddy het volgende:
Steef was toch die lange? Of was het die jongen waar ik bij in de rij stond samen met catt22?
Ik weet het niet meer
Mijn haar?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:19 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Je haar?
De mogelijkheid om je tenen te zien?
Ah, ja, je was idd een leukerdquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef Steve het volgende:
[..]
In de rij voor het eten bij Cat ja..
En hiert: http://zoeken.fok.nl/zoek(...)ck&status[]=centraalquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik heb nog wat gevonden, een van de naslepen van het HEMA tasje:
SC / Run op Hema tasjes...
'quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:20 schreef paddy het volgende:
Steef was toch die lange? Of was het die jongen waar ik bij in de rij stond samen met catt22?
Ik weet het niet meer
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Ik ga voor Florida. En dan gewoon er een paar weken aan vastplakken en het hele gebied bekijken zoals toen. In gure motels slapen ver van de bewoonde wereld (was zoooo tof)
Alleen mis ik wat
Ja Florida is ook te gekquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:18 schreef paddy het volgende:
[..]
Alleen mis ik wat
Er was nog een langequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:25 schreef Greys het volgende:
[..]
'
Die lange is Mono!
En die is ook leuk![]()
De andere lange is Roger_Epialis!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef paddy het volgende:
[..]
Er was nog een langeMono ken ik onderhand wel Vaak mee staan te praten. Of luisteren.
Lang geleen (heel lang geleden) geweest. Heb er nog foto's vanquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:26 schreef MissBliss het volgende:
[..]
[..]
Ja Florida is ook te gekEn dan ook naar Universal Studios, misschien nog wel toffer dan Disney
Idd, en heel grootquote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:27 schreef Greys het volgende:
[..]
De andere lange is Roger_Epialis!
En die is ook leuk![]()
Ja! Ik dacht al, ik ken die dudequote:Op dinsdag 29 januari 2013 17:28 schreef Greys het volgende:
Roger lijkt een klein beetje op Lange Frans, bedoel je die?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |