SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
Doe jij maarquote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
PM hem ff aan Eliesdie heeft nu toch ook KPD rechten
Wheeeeeeeeehehehehehequote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
OMG, de eerste Koningsdag officieel is op 27 april 2014.
Op een zondag. Lul
Ja dit dus! Of niet eens op de basisschool, ik vond het zelf altijd vreemd dat er in boeken en verhalen altijd over een koning en koningin werd gesproken en bij ons over een koningin en prins. Dus vroeg ik ernaar toen ik jong wasquote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik wist het ook zeker omdat je dat in groep zes van de basisschool leert.
maar dat wordt nog wel eens verplaatst naar de zaterdag dacht ik?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
Op een zondag. Lul
Jamaar, dat gaan ze toch niet veranderen nu? Juultje is al jaren dead en toen gingen we ook niet schuiven naar januari. 30 april FTW!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
Op een zondag. Lul
Ja maar dat het uitgerekend in het weekend valt, daar maakt ie geen vrienden meequote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dat wordt nog wel eens verplaatst naar de zaterdag dacht ik?
Wel logisch dat volgend jaar de eerste keer is toch?
Wel dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, dat gaan ze toch niet veranderen nu? Juultje is al jaren dead en toen gingen we ook niet schuiven naar januari. 30 april FTW!
Ze veranderen toch niets? Koninginnendag zal vast 30 april blijven. En geen feestdag meerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, dat gaan ze toch niet veranderen nu? Juultje is al jaren dead en toen gingen we ook niet schuiven naar januari. 30 april FTW!
http://nos.nl/koningshuis(...)dag-op-27-april.htmlquote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
het valt altijd een keer in t weekend, het zou pas gek zijn als hij het voor t eerst in 2015 zou doen daaromquote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat het uitgerekend in het weekend valt, daar maakt ie geen vrienden mee
Ja da's helemaal waar. Maar tochquote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het valt altijd een keer in t weekend, het zou pas gek zijn als hij het voor t eerst in 2015 zou doen daarom
Ik lees het net.quote:
Nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze veranderen toch niets? Koninginnendag zal vast 30 april blijven. En geen feestdag meer
We gaan schuiven toch echt, geloof ikquote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze veranderen toch niets? Koninginnendag zal vast 30 april blijven. En geen feestdag meer
Je nieuwe tablet herkent het vast welquote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lees het net.![]()
En vind het stom.Niet omdat zondag maar omdat Juliana
![]()
En koningsdag bekt gewoon niet. Mijn tablet herkent het zelfs niet.
Nee, er komt een nieuwe feestdag, dat is toch niet schuiven?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan schuiven toch echt, geloof ik
Het wordt gevierd op 27 april ipv 30 april...quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, er komt een nieuwe feestdag, dat is toch niet schuiven?
Maar Koningsdag is dan toch iets anders dan koninginnedag? Het lijkt me dat ze er daarom mee gaan schuiven, omdat de koningin niet meer de vorstin isquote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt gevierd op 27 april ipv 30 april...
Dat bezoek van de Koninklijke familie aan bepaalde plaatsen enzo.
Koninginnedag wordt koningsdag. Dus dan is er nog alleen koningsdag en geen koninginnedag.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar Koningsdag is dan toch iets anders dan koninginnedag? Het lijkt me dat ze er daarom mee gaan schuiven, omdat de koningin niet meer de vorstin is
Nee ik snap je primaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef RenRen- het volgende:
Ik zeg volgens mij weereens iets heel onlogisch wat in mijn hoofd heel logisch is
Hoe bedoel je? Op die dag wordt de verjaardag van de vorst of vorstin gevierd met spelletjes en jolijt en zulks. Maar omdat januari zo koud is heeft Bea het op de verjaardag van haar moeder laten staan.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar Koningsdag is dan toch iets anders dan koninginnedag? Het lijkt me dat ze er daarom mee gaan schuiven, omdat de koningin niet meer de vorstin is
Nee, koninginnedag vervalt toch omdat er geen koningin (vorstin) meer is, dus komt er een nieuwe feestdag, koningsdag? Zo zie ik het, en daarom gaan ze ermee schuiven, lijkt mequote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Koninginnedag wordt koningsdag. Dus dan is er nog alleen koningsdag en geen koninginnedag.
Snappie?
Heb je daar nu nog steeds last van?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Cee het volgende:
Zo, net thuis, Bea gekeken, macaroni gegeten.Ik lees net rustig topic #41 door en toen ik daarmee klaar was dacht ik, oké, nu alvast het huidige topic doorlezen, ben ik weer bij.
ZITTEN WE VERDOMME IN #45 JA HALLO.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Cee het volgende:
Zo, net thuis, Bea gekeken, macaroni gegeten.Ik lees net rustig topic #41 door en toen ik daarmee klaar was dacht ik, oké, nu alvast het huidige topic doorlezen, ben ik weer bij.
ZITTEN WE VERDOMME IN #45 JA HALLO.
Maar dat is toch ook zo?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, koninginnedag vervalt toch omdat er geen koningin (vorstin) meer is, dus komt er een nieuwe feestdag, koningsdag? Zo zie ik het, en daarom gaan ze ermee schuiven, lijkt me
Ja, ik heb last van een leven.quote:
ik snap je hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef RenRen- het volgende:
Ik zeg volgens mij weereens iets heel onlogisch wat in mijn hoofd heel logisch is
Ja maar ze bedoelt (denk ik) dat het dan niet echt 'er mee schuiven' is, omdat de ene gewoon vervalt en er een nieuwe komt. Ofzoquote:
If I die......?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik heb last van een leven.
Overigens heb ik ook enorme last van m'n rug, volgens mij heb ik te lang op die kruk gezeten in de rodefleece-hok-tocht.
Maar iedereen hier lijkt het te omschrijven alsof koningsdag en koninginnedag hetzelfde is maar dan met een mannetje in plaats van een vrouwtje, maar zoals ik het in mijn hoofd zie is het dat er voor het mannetje en voor het vrouwtje aparte feestdagen zijn. Of zo.quote:
Ja! Datquote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ze bedoelt (denk ik) dat het dan niet echt 'er mee schuiven' is, omdat de ene gewoon vervalt en er een nieuwe komt. Ofzo
oh dan snap ik t minderquote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ze bedoelt (denk ik) dat het dan niet echt 'er mee schuiven' is, omdat de ene gewoon vervalt en er een nieuwe komt. Ofzo
Zo zie ik het ookquote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar iedereen hier lijkt het te omschrijven alsof koningsdag en koninginnedag hetzelfde is maar dan met een mannetje in plaats van een vrouwtje, maar zoals ik het in mijn hoofd zie is het dat er voor het mannetje en voor het vrouwtje aparte feestdagen zijn. Of zo.
Feestdag erbij, bedoel je?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar iedereen hier lijkt het te omschrijven alsof koningsdag en koninginnedag hetzelfde is maar dan met een mannetje in plaats van een vrouwtje, maar zoals ik het in mijn hoofd zie is het dat er voor het mannetje en voor het vrouwtje aparte feestdagen zijn. Of zo.
Dus als Amalia koningin wordt is het weer de 30e?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
fiets kan geen fiets tekenen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:08 schreef RenRen- het volgende:
Fiets zegt dat er niets verandert dus dat dit nutteloos is
7(?) brrrrrr decemberquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus als Amalia koningin wordt is het weer de 30e?
Ja, zoquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus als Amalia koningin wordt is het weer de 30e?
Nee, dat bedoelt ze niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Feestdag erbij, bedoel je?![]()
Nu je het zegt, er staat niet dat 30 april vervalt, maar het lijkt mij sterk dat ze ze allebei door laten gaan. Zou wel tof zijn.
Oh bedoel je dat tochquote:Op maandag 28 januari 2013 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ja, zoEn dat het wel een feestdag blijft, maar zo één waarbij er niets gebeurt.
Die hebben we ook toch.
Weet ik, ik zat erbij toen BX hem uit de brand hielp.quote:
Oh whahahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Weet ik, ik zat erbij toen BX hem uit de brand hielp.
Jeutje ja!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:28 schreef Cee het volgende:
Ik besef me net dat de volgende meet zal plaatsvinden wanneer Nederland een Koning heeft.
Nu lijkt het nog langer te duren.
mede daarom liet bea het toch op 30 april staan ipv in januari?quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het is de schuld van de rabobank koning!
Yepquote:Op maandag 28 januari 2013 20:43 schreef Muis006 het volgende:
Zwabje ben jij er ook weer bij in mei?
Neeeeeeequote:Op maandag 28 januari 2013 20:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En anders stuur ik wel een dweil in een doos
Hmmmm, beter. Maar nog beter plak je ze op je shirt dat je aandoetquote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
En als ik er googly eyes op plak?
dat zei hij over deze meet ookquote:
*In agenda noteert* Jij gaat in Mei geen idee meer hebben waarom mijn shirt ogen heeft, maar soitquote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmmmm, beter. Maar nog beter plak je ze op je shirt dat je aandoet
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kwam net voorbij je post over de mossels in een eerder topic.Timing.
Hallo je hebt het tegen mij he.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*In agenda noteert* Jij gaat in Mei geen idee meer hebben waarom mijn shirt ogen heeft, maar soit
jaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Oh ja, want jij hebt me echt gemist deze keer!
Bij mij thuis wel jaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:49 schreef Cee het volgende:
[..]
Noem de definitie van 'koken'. Macaroni in een pan gooien en groente opwarmen voldoende?
Das ook al heel wat!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:50 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Ik heb de plastic seal van een maaltijdsalade afgepeld.
Jaja.quote:
Ja? Housewarmingmeet? Waar ga je wonen?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Chef papan
Over een paar maanden mag ik zelf koken.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:51 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik kwam net voorbij je post over de mossels in een eerder topic.Timing.
Zelfde plaats als waar ik nu woonquote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Bij mij thuis wel ja
[..]
Das ook al heel wat!
[..]
Jaja.
[..]
Ja? Housewarmingmeet? Waar ga je wonen?
[..]Zal er ff naar zoeken maar het is niet lastig te raden over wie het gaat
Slim!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef kanovinnie het volgende:
Overigens heb ik Bart voor me laten koken
Nee hoor, Bart stond met zijn ballen te draaien en mevrouwBart probeerde mij uit te horenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:56 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Slim!
Toch niet stiekem alles op mevrouw Bart aan laten komen he?
Samenwonen met je ridder? Tof!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zelfde plaats als waar ik nu woon
En we gaan geen plek hebben voor jullie allemaal
Trok ik je navigatiekunsten in twijfel dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:52 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hallo je hebt het tegen mij he.
Heet ik sp3c?
Nee?
Nou dan.
Als je geen dartpijltjes meeneemt durf ik wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ja
Ik wil je volgende keer iig niet missen
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, Bart stond met zijn ballen te draaien en mevrouwBart probeerde mij uit te horen
Ja, de navigatiekunsten van mijn brein.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Trok ik je navigatiekunsten in twijfel dan?
Gebeurt ook niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
Greys ik wil niet dat deze reeks dichtgaat of stopt
We gaan over een tijd naadloos over in de Meimeettopicreeksquote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
http://www.thinkgeek.com/product/efc1/?srp=7quote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]
Ja, de navigatiekunsten van mijn brein.
Zomg!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
http://www.thinkgeek.com/product/efc1/?srp=7
Neequote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
DAARVAN LIEP DEEL 1 OOK NAADLOOS OVER NAAR DEEL 2SNAPJ EHEM?!?@#!@?#
HAquote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Zomg!
Nu heb je me weer naar ThinkGeek geloktmijn portemonnee wat doe je.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:00 schreef kanovinnie het volgende:
DAARVAN LIEP DEEL 1 OOK NAADLOOS OVER NAAR DEEL 2SNAPJ EHEM?!?@#!@?#
Ik kan het aanraden hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 21:03 schreef knoblaucha6 het volgende:
Haha, als enkel meelezerd is er uiteraard geen touw aan vast te knopen waar jullie het over hebben maar wat gááf dat het zó leuk was en wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben. Al is er dan geen touw aan vast te knopen, jullie plezier en saamhorigheid is aanstekelijk en echt![]()
(ik zou haast fan van het songfestival worden daarvoor, autch
Dat dus, daar heb je wel iets meer voluptas in extremis voor nodigquote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar zulk extracurriculair vermaak zit niet standaard bij de prijs inbegrepen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:57 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor, Bart stond met zijn ballen te draaien en mevrouwBart probeerde mij uit te horen
Jij met je latijn! Ik zou wel zeggen non sequitur, maar ik begon.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:09 schreef knoblaucha6 het volgende:
[..]
Dat dus, daar heb je wel iets meer voluptas in extremas voor nodig
Niet? Dan blijf ik de volgende keer thuis.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:06 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jamaar zulk extracurriculair vermaak zit niet standaard bij de prijs inbegrepen.
Ik dacht, probeer eens op Barts niveau te posten.quote:
Sinds vorig jaar is ESF geen tijdelijk subforum meer maar het gehele jaar open, dus je hoeft je geen zorgen te makenquote:Op maandag 28 januari 2013 20:58 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga hier niet verder op in want dat kan alleen maar resulteren in zeer foute opmerkingenquote:
Ach, potje internet latijn hè, van mijn kant danquote:Op maandag 28 januari 2013 21:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jij met je latijn! Ik zou wel zeggen non sequitur, maar ik begon.
Tof want dit is een leuke groep! 1 van de weinige SC's met een heule toffe sfeer. Onverwacht goedquote:Op maandag 28 januari 2013 21:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Sinds vorig jaar is ESF geen tijdelijk subforum meer maar het gehele jaar open, dus je hoeft je geen zorgen te maken
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tof want dit is een leuke groep! 1 van de weinige SC's met een heule toffe sfeer. Onverwacht goed
welke act had je in gedachten?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou graag willen dat kano zich verkiesbaar stelt voor de volgende ESF.
Ja, want ik heb zo'n gouden keeltjequote:Op maandag 28 januari 2013 21:15 schreef LompeHork het volgende:
Ik zou graag willen dat kano zich verkiesbaar stelt voor de volgende ESF.
quote:
Lijkt mij wel wat als het een soort van combinatie wordt, dat staat altijd garant voor succes. Oftewel: Village People-indianenpakje, muziek ala Abba en dan gewoon een autotune eroverheen om de valsheid te maskeren! Ook wil ik dan graag dat hij de horlepiep danst terwijl hij zingt.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:17 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja, want ik heb zo'n gouden keeltje
Dan zul je nog wel een paar jaar moeten oefenen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik dacht, probeer eens op Barts niveau te posten.
Geen draaiorgel?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij wel wat als het een soort van combinatie wordt, dat staat altijd garant voor succes. Oftewel: Village People-indianenpakje, muziek ala Abba en dan gewoon een autotune eroverheen om de valsheid te maskeren! Ook wil ik dan graag dat hij de horlepiep danst terwijl hij zingt.
Oh die moet er ook wel bij ja!quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh my! I'm listening Sister Act, This is sooooo american baby. OMG. BBFF's XOXO
Klinkt goed. Maar dan wil ik wel monopoly en Lompehork die aan strippalen dansen.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:18 schreef LompeHork het volgende:
[..]
[..]
Lijkt mij wel wat als het een soort van combinatie wordt, dat staat altijd garant voor succes. Oftewel: Village People-indianenpakje, muziek ala Abba en dan gewoon een autotune eroverheen om de valsheid te maskeren! Ook wil ik dan graag dat hij de horlepiep danst terwijl hij zingt.
Dus de komende paar jaar ben ik voorzien van een warme hap 's avonds?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:19 schreef Bart het volgende:
[..]
Dan zul je nog wel een paar jaar moeten oefenen.
Dat is eerder regel dan uitzondering.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
Klinkt goed. Maar dan wil ik wel monopoly en Lompehork die aan strippalen dansen.
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is eerder regel dan uitzondering.
Geen idee of je nieuwe chica elke avond burgerlijk voor je gaat koken.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:20 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dus de komende paar jaar ben ik voorzien van een warme hap 's avonds?
True.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:21 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is eerder regel dan uitzondering.
MevrouwBart? Volgens mij niet, die wilde zelf dat ik voor haar ging koken volgens mijquote:Op maandag 28 januari 2013 21:21 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee of je nieuwe chica elke avond burgerlijk voor je gaat koken.
Je haalt wat mensen door elkaar Vinnie! Jij paalt puala.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:22 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
MevrouwBart? Volgens mij niet, die wilde zelf dat ik voor haar ging koken volgens mij![]()
alledrie nu!quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Je haalt wat mensen door elkaar Vinnie! Jij paalt puala.
Ja!quote:
Nounou, moet dat nou zo lomp gezegd worden? Je bent toch zeker geen hork?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:24 schreef Bart het volgende:
[..]
Je haalt wat mensen door elkaar Vinnie! Jij paalt puala.
hoe was het onder die steen?quote:
En voordat ik hier nog gedonder over krijg, dit is niet gebeurd. En dat kan ik bewijzen.quote:
lomp? ik vond het juist wel kunstzinnig, zo'n alliteratie.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:26 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ja!
[..]
Nounou, moet dat nou zo lomp gezegd worden? Je bent toch zeker geen hork?
Bewijs eens.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En voordat ik hier nog gedonder over krijg, dit is niet gebeurd. En dat kan ik bewijzen.
Dat wilde ik zeggen met mijnquote:Nounou, moet dat nou zo lomp gezegd worden? Je bent toch zeker geen hork?
Uh-ohquote:Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En voordat ik hier nog gedonder over krijg, dit is niet gebeurd. En dat kan ik bewijzen.
Zijn op, sorry.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:27 schreef Muis006 het volgende:
Zeg Bart,
Volgens mij moet je je tampon verwisselen want je bloedt over het topic heen.
Je weet 't maar nooit!quote:
Ja, jammer he?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat wilde ik zeggen met mijnzo weinig romantisch
Douw er een boterhamzakje in/opquote:
dichtkunst niet romantisch vinden, rare vrouwen hierquote:Op maandag 28 januari 2013 21:29 schreef Maes het volgende:
[..]
Dat wilde ik zeggen met mijnzo weinig romantisch
ik hang er wel een emmertje onder!quote:
was wel een knallend hoogtepunt!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Met Oud en Nieuw op gegaan zeker ook?
[ afbeelding ]
Hee! Vooruitgang.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:31 schreef Maes het volgende:
De meneer moet morgen terug voor controle en denkt woensdag weer naar zijn werk te gaan
Ik denk niet dat een bietje te optimistisch isquote:Op maandag 28 januari 2013 21:32 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hee! Vooruitgang.
Of is hij te optimistisch en ben je het er niet mee eens?
Bietje? Biertje? Wel? Niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 21:34 schreef Maes het volgende:
[..]
Ik denk niet dat een bietje te optimistisch is
Biertje bij Henk??quote:
Bietje op de gipsvoet van je meneer?quote:
of de drankquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
Ik ben nog steeds een bietje moe
Tis de leeftijd
quote:Op maandag 28 januari 2013 21:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bietje op de gipsvoet van je meneer?
nog aan het opzoeken in de van dale ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn allemaal nog stil van je palen-opmerking
Ondaan zijn we, echtquote:Op maandag 28 januari 2013 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
We zijn allemaal nog stil van je palen-opmerking
Nee, zelfs ik (ja heusquote:Op maandag 28 januari 2013 21:50 schreef Bart het volgende:
[..]
nog aan het opzoeken in de van dale ofzo
Het zijn de oren, het is magischquote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Muis006 het volgende:
Zwab je ziet er echt supergoed uit joh
zoals ik al zei, alliteratie, dichtkunst, zuivere romantiek!quote:Op maandag 28 januari 2013 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee, zelfs ik (ja heus![]()
) weet dat, maar het is de deromantisaaaaatie van het geheel
Ik heb nu al medelijden met je vrouw op Valentijnsdag.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:55 schreef Bart het volgende:
[..]
zoals ik al zei, alliteratie, dichtkunst, zuivere romantiek!
die commerciele klets doe ik niet aan hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb nu al medelijden met je vrouw op Valentijnsdag.
Dabedoellik.quote:Op maandag 28 januari 2013 21:57 schreef Bart het volgende:
[..]
die commerciele klets doe ik niet aan hoor
ik ben gewoon het hele jaar liefquote:
Het is een schandelijke crisis, je bent mede verantwoordelijk voor het aftreden van de vorstin!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Oognip het volgende:
Cat zegt net in de F&F sc dat ik een foto van mijn Muis en Luna in de photobocket van de meet heb gezet ipv in mijn eigen
Zal hem ff verwijderen zodra ik de kans krijg, maar photobucket loopt te janken nu.
Excuses voor het ongemak.
zoiets wilde ik in de bucket posten maar dat kan nietquote:Op maandag 28 januari 2013 22:05 schreef Cat22 het volgende:
Oognip heeft haar poes in de ESF bucket gezet!
Oh echt? hahaquote:Op maandag 28 januari 2013 22:04 schreef Greys het volgende:
Schaam je niet Nip, er heeft tot voor (heel) kort maanden lang een foto van Boor in de vorige meet-bucket gestaan, zag ik laatst
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:05 schreef Cat22 het volgende:
-dit had ik een half uurtje geleden al moeten posten-
quote:Op maandag 28 januari 2013 22:05 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
zoiets wilde ik in de bucket posten maar dat kan niet
Wehehehehe.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:01 schreef Oognip het volgende:
Cat zegt net in de F&F sc dat ik een foto van mijn Muis en Luna in de photobocket van de meet heb gezet ipv in mijn eigen
Zal hem ff verwijderen zodra ik de kans krijg, maar photobucket loopt te janken nu.
Excuses voor het ongemak.
Ah, we zijn je aan het temmen.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga hier geen opmerking over maken![]()
![]()
Nee hoor.quote:
Wat jammer!quote:Op maandag 28 januari 2013 22:08 schreef kanovinnie het volgende:
Ik ga hier geen opmerking over maken![]()
![]()
De sushi-weird-meet?quote:Op maandag 28 januari 2013 22:10 schreef Cat22 het volgende:
Ik ben nog steeds moei van het weekend!![]()
Morgen weer werken en daarna een ultra turbo mini fok!meet.
En wij doen er niet meer stiekem over dat het gezellig isquote:Op maandag 28 januari 2013 22:10 schreef valek het volgende:
Haha. Bingo spelen? Grappig (stiekem wel gezellig).
Nee joh! Die is lang en uitgebreid en op een vrije dag voor optimaal eetgenot.quote:
Maakt niet uit, ik kan dit:quote:Op maandag 28 januari 2013 22:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Uiteindelijk slaat iedere kano om, wacht maar.
Tsjah, helaas.quote:
Eskimoteer all you want, je slaat nog steeds om.quote:Op maandag 28 januari 2013 22:14 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maakt niet uit, ik kan dit:
[..]
Tsjah, helaas.
idd, nu iig overpompen van foto's naar schijf, hoop morgen een groot deel op t werk te bewerkenquote:
Ik ben onwijs benieuwdquote:Op maandag 28 januari 2013 23:35 schreef Ynske het volgende:
[..]
idd, nu iig overpompen van foto's naar schijf, hoop morgen een groot deel op t werk te bewerken
QFT!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:02 schreef sp3c het volgende:
snel nieuw topic voor de nieuwe meet maken
ik ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:00 schreef Greys het volgende:
Ik ook!
Vind het al top dat je weer zoveel foto's hebt gemaakt en je camera mee wilde nemen, dus neem alle tijd hoor
Ik heb weer een beetje een gemis-dipje![]()
Vind het altijd zo klote als het weer voorbij is als we er zo lang naar hebben toegeleefd, stom he..
Ja maar dat kan nog even niet, er zijn een paar haakjes en oogjes die we even moeten oplossen eerstquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:02 schreef sp3c het volgende:
snel nieuw topic voor de nieuwe meet maken
fok!kers aan de tapquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat kan nog even niet, er zijn een paar haakjes en oogjes die we even moeten oplossen eerst
Lees: Henk heeft een vakantie geboekt in de week van het Eurovisie![]()
Maar we gaan het oplossen! Wordt al aan gewerkt.
Ik heb dat ook hoor dus vind het helemaal niet stom.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:00 schreef Greys het volgende:
Ik ook!
Vind het al top dat je weer zoveel foto's hebt gemaakt en je camera mee wilde nemen, dus neem alle tijd hoor
Vind het altijd zo klote als het weer voorbij is als we er zo lang naar hebben toegeleefd, stom he..
Nog last van het day-after-gevoel?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:00 schreef Greys het volgende:
Ik ook!
Ja, desnoods wat vaker een kleinere meet. Dus dat het dan niet erg is dat niet iedereen kan, maar dat gewoon de mensen komen die willen en kunnen en anders volgende keer weer.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:13 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb dat ook hoor dus vind het helemaal niet stom.
Eigenlijk moeten er gewoon meer meets komen
Dit noemen wel ook wel " 's zaterdags naar de kroeg gaan"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, desnoods wat vaker een kleinere meet. Dus dat het dan niet erg is dat niet iedereen kan, maar dat gewoon de mensen komen die willen en kunnen en anders volgende keer weer.
de vorige heette de burgerlijkebingobitterbierballenmeetquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Dit noemen wel ook wel " 's zaterdags naar de kroeg gaan"
"Groepsbijeenkomst van de Sekte van Bier en Ballen"quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
de vorige heette de burgerlijkebingobitterbierballenmeet
dan kun je niet zo gemakkelijk terug naar 'zaterdag naar de kroeg?'
Preciesquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:14 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, desnoods wat vaker een kleinere meet. Dus dat het dan niet erg is dat niet iedereen kan, maar dat gewoon de mensen komen die willen en kunnen en anders volgende keer weer.
Net nu ik je wilde vertellen dat ik net vlaai heb gegeten bij Henk en dat ik de naamsticker van Q meekreeg (had ze onder de bar geplakt) en dat ik in mijn duim heb gezaagd, en dat mijn slisverbindingquote:
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net nu ik je wilde vertellen dat ik net vlaai heb gegeten bij Henk en dat ik de naamsticker van Q meekreeg (had ze onder de bar geplakt) en dat ik in mijn duim heb gezaagd, en dat mijn slisverbinding
[ afbeelding ]
best aardig is gelukt.
Verder hebben we nog even met Joop gebabbeld en hij had het erg naar zijn zin gehad!
Dus.... Maar ja; jij ging net naar bed
Pas in de tweede cursusquote:
Strak uit het handje, nicequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Pas in de tweede cursus
Dit is al een hele uitdaging, zo helemaal uit het handje
Vlaaiquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:26 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Net nu ik je wilde vertellen dat ik net vlaai heb gegeten bij Henk
quote:en dat ik de naamsticker van Q meekreeg (had ze onder de bar geplakt)
Kusje d'r op!quote:en dat ik in mijn duim heb gezaagd
Wat knapquote:
Joopquote:Verder hebben we nog even met Joop gebabbeld en hij had het erg naar zijn zin gehad!
Da's een beetje mislukt so farquote:Dus.... Maar ja; jij ging net naar bed
Toch lullig dat de Telegraaf er echt amper aandacht aan besteedt he?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:38 schreef ElisaB het volgende:
Ow, en voor wie het gemist heeft: de koningin treedt af
Ik zal haar missen
Omdat dit soort verbindingen mooi zijn als ze ze verlijmd. Dat werkt beter als je geen boomhut bouwt maar iets dat in je huis staat.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Vlaai
[..]![]()
[..]
Kusje d'r op!
[..]
Wat knapWaar is het voor?
Ik bedoel, waarom niet gewoon een spijkert er in rammen om iets te verbinden?
[..]
JoopDie mis ik ook!
[..]
Da's een beetje mislukt so far
Maar als ik een klapje geef aan de binnenkant van zo'n zijkant, gaat het dan niet gemakkelijk uit elkaar?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
http://matthewhilton.com/journal/
nee, want die golfjes zorgen er voor dat het lijmoppervlak 3 a 4x zo groot is als dat het een rechte lijn zou zijn. En lijm is tegenwoordig sterker dan het hout, I'd like to see you try.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ik een klapje geef aan de binnenkant van zo'n zijkant, gaat het dan niet gemakkelijk uit elkaar?
Dat 'lijm' in het woord lijmverbinding zou een hintje moeten zijn, lief Greesjequote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar als ik een klapje geef aan de binnenkant van zo'n zijkant, gaat het dan niet gemakkelijk uit elkaar?
Knap hequote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:54 schreef DeZwabber het volgende:
[ afbeelding ]
http://matthewhilton.com/journal/
Ik heb het allemaal een beetje gemist; ben na de timmerklas met mijn timmermaatje nog even een afzakkertje gaan halen bij Henk, dus ben net thuisquote:Op dinsdag 29 januari 2013 00:51 schreef Greys het volgende:
[..]
Toch lullig dat de Telegraaf er echt amper aandacht aan besteedt he?
Valt me echt een beetje tegenBeej had wel meer verdiend!
Bwahahaha en vooraf had je er ook nog koffie gedronken? Of dat niet?quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik heb het allemaal een beetje gemist; ben na de timmerklas met mijn timmermaatje nog even een afzakkertje gaan halen bij Henk, dus ben net thuis
En dáárom maken we van die lastige halfhouts- en slisverbindingenquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:07 schreef Greys het volgende:
Ja my mistake, ik denk bij lijm en hout nog steeds aan die houtlijm van vroegah op school met knutselen, dat vond ik echt alles behalve stevig
Ben alleen even binnengehold om Alie te betalen. Denk dat ik binnen 10 minuten weer in de auto zat (was een beetje laat namelijk)quote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Bwahahaha en vooraf had je er ook nog koffie gedronken? Of dat niet?
Leuk
HonTquote:Op dinsdag 29 januari 2013 01:10 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ben alleen even binnengehold om Alie te betalen. Denk dat ik binnen 10 minuten weer in de auto zat (was een beetje laat namelijk)
Nobody puts the emmerT in a cornerquote:Op dinsdag 29 januari 2013 08:53 schreef Ynske het volgende:
damn ze hebben de emmerT hier geblokkeerd staan, en TeamViewer ook
had gehoopt even wat foto's over te kunnen pompen...
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 09:12 schreef Ynske het volgende:
heb wel twee foto's van sexie Limosynskegenoten hier
Beterschapquote:
Ik was voor de meet al aan het kwakkelen dus ik ben blij dat het heeft afgehouden tot na het weekendquote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Dat wel ja, maar diekan ik niet plaatsen
Beterschap
Oooooh, dat had ik helemaal gemist...quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:28 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik was voor de meet al aan het kwakkelen dus ik ben blij dat het heeft afgehouden tot na het weekend
Ik hoest niet dus ik was het niet!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:44 schreef Takaiki het volgende:
Okee, van wie heb ik die hoestbacillen?![]()
Ynske? Muis?![]()
Suck it!quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:48 schreef sp3c het volgende:
ownee dat was muis en die hoest niet
never mind
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:48 schreef sp3c het volgende:
als ik zeg dat ze van mij zijn
telt dat dan als wraak voor dat hele 'suck it sp3c, de sneeuw is lekker weg'?
* sp3c begint te hoesten
quote:Op dinsdag 29 januari 2013 12:48 schreef sp3c het volgende:
ownee dat was muis en die hoest niet
never mind
quote:
quote:
dat is ie ookquote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef yvonne het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik Steve leuk vind!
Ik wilde in jouw ONZtopic posten voor kusjes.quote:Op dinsdag 29 januari 2013 16:53 schreef yvonne het volgende:
Ik wil nog even zeggen dat ik Steve leuk vind!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |