SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Greys zei (en die is de baasquote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef sp3c het volgende:
misschien tijd om een topic te maken voor de volgende meet, datum is al bekend toch?
ik kom iig!
en ik ben nummer 1.
Hou jij nou maar je gemakquote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef sp3c het volgende:
misschien tijd om een topic te maken voor de volgende meet, datum is al bekend toch?
ik kom iig!
en ik ben nummer 1.
Denk je ook aan de werkende mensch?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:00 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Over kont gesproken! Die billen kunnen best in de OP
hou zelf je gemak!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hou jij nou maar je gemak
We zijn nog aan het napretteren
ik ben allochtoon hequote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:07 schreef TheVulture het volgende:
Zeg maar zijn er nog nieuwe Fok-liefdes ontstaan op die hotelkamers?
ik mag jou welquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:07 schreef TheVulture het volgende:
Zeg maar zijn er nog nieuwe Fok-liefdes ontstaan op die hotelkamers?
quote:
k wil ook zo'n tietuhfeauteauxquote:
nee die indianendinges!!quote:
van mn eigen tietuh natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Voort wat hoort wat. Mijn PM is nog angstvallig leeg.
lolquote:Op maandag 28 januari 2013 15:14 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee die indianendinges!!
maar als je je camera meeneemt als we naar Eaters in de playoffs gaan en voor een goed decollete zorgt maak ik graag een foto
nog niet bekendquote:
das kut, want camera in spiegelquote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Aldus "Hoofdredactie Fotografie".
Spiegel, camera, actie
waarschijnlijk wel Hys vs Eaters in de eerste rondequote:
Ik had plannen dit weekend ja.quote:
Sorryquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:16 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Armen in de lucht goed schuin houden en dan komt alles goed joh
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:15 schreef sp3c het volgende:
[..]
waarschijnlijk wel Hys vs Eaters in de eerste ronde
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef sp3c het volgende:
komt goed
gewoon tegen Qwea zeggen dat je best zou willen dat sp3c een foto van je tetters maakt
Dit lijkt me een taak voor Sp3c. Onze redder en brenger van tetten in bange dagenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef sp3c het volgende:
komt goed
gewoon tegen Qwea zeggen dat je best zou willen dat sp3c een foto van je tetters maakt
Het is dat je het zegt anders was het me niet opgevallenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Steve het volgende:
Op dat filmpje in de bucket lijkt het net alsof ik yvonne (wat een leuk mens trouwens) in d'r kont zit te knijpen.
.
En het maakt nog eens érg duidelijk dat Oognip Qwea niks hoeft te laten vragen..
HEquote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Muis006 het volgende:
Mensen die zich aangesproken voelen terwijl het niet over hen gaat
Het zou wel van toepassing zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Muis006 het volgende:
lolquote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Steve het volgende:
Op dat filmpje in de bucket lijkt het net alsof ik yvonne (wat een leuk mens trouwens) in d'r kont zit te knijpen.
.
En het maakt nog eens érg duidelijk dat Oognip Qwea niks hoeft te laten vragen..
Jij vrouwenhosselaar!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Steve het volgende:
.
Je sloot in stijl af dusquote:Op maandag 28 januari 2013 15:30 schreef Stephan5 het volgende:
Goeiedag allemaal!
Ook ik ben net weer thuis gekomen. Helemaal vlekkeloos ging het niet, want ondanks dat ik een zeer regelmatige busgebruiker ben, kreeg ik het tóch voor elkaar om in mijn woonplaats de VERKEERDE bus te pakken..![]()
Ik vond het reuze gezellig de meeting, uiteraard veel dank aan de organisatoren!
Afgesproken!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:31 schreef sp3c het volgende:
ow de frontpager onder ons heb ik wel gesproken, toen was ik nog nuchter
ik kom vaker op de FP, jij komt vaker op het forum!
done deal
FP'ers?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:31 schreef sp3c het volgende:
ow de frontpager onder ons heb ik wel gesproken, toen was ik nog nuchter
ik kom vaker op de FP, jij komt vaker op het forum!
done deal
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:26 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik heb Futurama....Monopoly
Jareth is een n00b, die heeft geen ideequote:
Sorry.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:35 schreef sp3c het volgende:
shit is te ingewikkeld voor mij met al die klonen
je bent de eerste die sorry zegtquote:
I iz good?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Muis006 het volgende:
Nooooit gaan WFen met HPKW dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:24 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallenik had zojuist iemand die de 72 uur liet aflopen
.
terechtquote:
Nu wil ik een DMquote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb stiekem een oogje op iemand gekregen, maar durf het niet te zeggen
Wiewiewiewie?!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
vertelquote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Jareth is korter dan jeweetwelwie, zes om twaalf letters.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:35 schreef sp3c het volgende:
ik ga je gewoon jeweetwelwie noemen want yvonne heeft het al verklapt van de shredder
Dat laatste snap ik nietquote:Op maandag 28 januari 2013 15:20 schreef Steve het volgende:
.
Wie wie wie wie...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
op mij natuurlijkquote:
Op een homo of een hetero? Of iemand waarvan je twijfeltquote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja? Wie dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef Ynske het volgende:
[..]
Wie wie wie wie...
ah wacht, dat weet ik al he
Is een lesbo ook goed?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Op een homo of een hetero? Of iemand waarvan je twijfelt?
Neen. Lesbo'squote:
Whahahahahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 15:53 schreef Greys het volgende:
Oh da's een goeien timing zo onder die post van Nip
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:53 schreef Greys het volgende:
Doet me weinigquote:
Ja, want D.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
En toch koos je er voor om je hotelkamer met een ander te delen
En ik ben vergeten in mijn onderbroek over jouw bed te huppelenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef Oognip het volgende:
[..]
En toch koos je er voor om je hotelkamer met een ander te delen
t word een Trio?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wtf?Elke keer zeg je dat. Voor de zoveelste keer: DAT HEB IK AL LANG MET HEM BESPROKEN JA!
EN IK HEB DAT NIET VAN HEM GEHOORD. JA!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wtf?Elke keer zeg je dat. Voor de zoveelste keer: DAT HEB IK AL LANG MET HEM BESPROKEN JA!
Nee van mij! Meerdere mailen, via whatsapp en twitter!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef Puala het volgende:
[..]
EN IK HEB DAT NIET VAN HEM GEHOORD. JA!
En ook IRL volgens mijquote:Op maandag 28 januari 2013 15:57 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee van mij! Meerdere mailen, via whatsapp en twitter!
joh, kan toch, met twee vrouwen en 1 man?quote:
WAS ZE IN T HOTEL?quote:
Neequote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen zak meer van
Dus Puala ging met kano slapen uiteindelijk omdat Nip van haar vriend niet met een vrouw op de kamer mocht? Is het zo? Ik geloof er geen reet van namelijk
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Greys het volgende:
Ik snap er geen zak meer van
Dus Puala ging met kano slapen uiteindelijk omdat Nip van haar vriend niet met een vrouw op de kamer mocht? Is het zo? Ik geloof er geen reet van namelijk
die HEB IK NIET!!!!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dat van die lesbo was een grapje, piemel
D is de vriend van Nip, dus nee dankjequote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Eerst Kano en nu D?
You saucy minx.
Aaaaahquote:
En jij mocht van kano niet meedoen? Of mocht dat van je vriend niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee
Ik mocht met Puala spelen van mijn vriend, maar Puala wilde met Kano spelen
Ik weet toch wie D is boh gek.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
D is de vriend van Nip, dus nee dankje
Je had ook met Ynske kunnen spelenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee
die was knok outquote:
Volgens mij mocht dat idd nietquote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij mocht van kano niet meedoen? Of mocht dat van je vriend niet?
Als je nou had beloofd alléén aan Puala te zitten?
Kweenie hoor, maar van ons Braaf ESF Imago blijft geen reet meer over nu
Sjoelen is coolquote:Op maandag 28 januari 2013 16:02 schreef Greys het volgende:
J'aime la vie!
Sjoelbak!
BINGO!!!!!!!!!!!!!!
Zo. Even terug naar braaf en burgerlijk.
Ik denk dat mijn vriend dat niet zou waarderen neequote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
[..]
En jij mocht van kano niet meedoen? Of mocht dat van je vriend niet?
Als je nou had beloofd alléén aan Puala te zitten?
Ik denk dat we een liedje moeten opnemen op de melodie van Zoenen is Gaaf.quote:
Wat is Kano toch ruimhartigquote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik denk dat mijn vriend dat niet zou waarderen nee
In eerste instantie mocht het van Kano wel
WEL MET DDDDDD!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:01 schreef Greys het volgende:
[..]
MAAR DAT HAD ZE NIET OVERLEHEGDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Volgende meetquote:Op maandag 28 januari 2013 16:03 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik denk dat we een liedje moeten opnemen op de melodie van Zoenen is Gaaf.
dat spreekt voor zichquote:
had dat kano even gezegd, ik weet zeker dat ie interesse had om mee te doen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee
T kan alsnog? Nipje komt binnenkort een weekend naar mijquote:Op maandag 28 januari 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
had dat kano even gezegd, ik weet zeker dat ie interesse had om mee te doen.
Worden er pics gemaakt of moet ik mezelf uitnodigen ?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Puala het volgende:
[..]
T kan alsnog? Nipje komt binnenkort een weekend naar mij
helaasquote:Op maandag 28 januari 2013 16:02 schreef LompeHork het volgende:
Ach, het is nog geen complete orgie geworden.
Daar heb ik het al uitgebreid over gehad met kanoquote:Op maandag 28 januari 2013 16:06 schreef Bart het volgende:
[..]
had dat kano even gezegd, ik weet zeker dat ie interesse had om mee te doen.
joh, je was toch al weg...quote:
waarom moest je dan op een andere kamerquote:Op maandag 28 januari 2013 16:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Daar heb ik het al uitgebreid over gehad met kano
lang verhaal, maar ik zou het niet doorvertellen dus doe ik nietquote:Op maandag 28 januari 2013 16:08 schreef Bart het volgende:
[..]
waarom moest je dan op een andere kamer
ja omdat ik zag dat er toch geen orgie in zatquote:
Ik dacht dat wij gingen trouwenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Worden er pics gemaakt of moet ik mezelf uitnodigen ?
vraag het wel aan kano danquote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
lang verhaal, maar ik zou het niet doorvertellen dus doe ik niet
Hmmmmpf.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:09 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze vrijgezel moet natuurlijk nog even rebels zijn
Uhuh. Uhuh.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oepsverkeerde woordkeuze
Met zelfs bedoel ik natuurlijk zelfstandig.
Dus je gaat het zelfstandig met Greys doen?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Oepsverkeerde woordkeuze
Met zelfs bedoel ik natuurlijk zelfstandig.
en met jouquote:Op maandag 28 januari 2013 16:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Dus je gaat het zelfstandig met Greys doen?
Knap van je!
kun je het net zo goed nu zeggenquote:
Nipje mag het van d'r vriend met vrouwen doen en wilde dingen met mij doen en ik ging met kano slapen dus dat ging niet?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Al een kwartier geleden ofzo
Ik haak wel weer aan ergens
Mwoah, zo zou ik het niet zeggen maar ik neem er genoegen meequote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Nipje mag het van d'r vriend met vrouwen doen en wilde dingen met mij doen en ik ging met kano slapen dus dat ging niet?
Ja zover was ik, maar toen kwam Q ertussen en ging Grees meedoen en Mono zijn frustrilibido kwam ook voorbij en toen was ik het kwijt.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Nipje mag het van d'r vriend met vrouwen doen en wilde dingen met mij doen en ik ging met kano slapen dus dat ging niet?
Neuken?quote:
Krijg ik wel een kanskaart dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Neuken?
-Ja, ga door naar start.
-Nee, ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs start, u krijgt geen geld.
START!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef Bart het volgende:
[..]
Neuken?
-Ja, ga door naar start.
-Nee, ga direct naar de gevangenis. Ga niet langs start, u krijgt geen geld.
om een hoekje?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
Ik heb de meest vreemde erectie ooit door dit topic.
Nee dan moet je uit drie gaten kiezen enzo, pff moeilijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Maar ik snap heteroseks sowieso niet natuurlijk.
je bent ontzettend braaf geweestquote:Op maandag 28 januari 2013 16:15 schreef Oognip het volgende:
Nu durft straks niemand meer met mij op 1 kamer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.
Dale Carnegie
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:16 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Nee dan moet je uit drie gaten kiezen enzo, pff moeilijk.
Je mag vrij parkerenquote:
oiquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:16 schreef Ynske het volgende:
[..]
je bent ontzettend braaf geweestJe speelde er niet zo op in als ik had gehooptSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik wil welquote:Op maandag 28 januari 2013 16:15 schreef Oognip het volgende:
Nu durft straks niemand meer met mij op 1 kamer
zolang hij omhoog staat is het goed denk ikquote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Whoeeeeeee
Hij krijgt er echt veel morgen
Too much info.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:14 schreef Monopoly het volgende:
Ja zijn reactie zou ik ook wel willen zien.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef Goodbye het volgende:
Jammer dat we z'n reactie niet kunnen zien.![]()
Wat hebben jullie er eigenlijk in gezet, als Joop je eigenlijk niet echt kent?
dat ik hem niet ken en dat genoeg reden vond voor een kaartquote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef Goodbye het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:28 schreef JJdJ1984 het volgende:
[..]
dat ik hem niet ken en dat genoeg reden vond voor een kaart
OMFGquote:Op maandag 28 januari 2013 15:53 schreef Greys het volgende:
Dat mag alleen als je op een hotel staat.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef Goodbye het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben blij dat het dit keer allemaal niet aan mij ligtquote:Op maandag 28 januari 2013 16:00 schreef Greys het volgende:
wie kwam ook alweer met die kutballen aanzetten? Toen was het hek van de dam.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het dit keer allemaal niet aan mij ligt
Veel erger dan dat is dat Oognip van MrOognip met vrouwen mag rommelen. Die waant zich veilig, maar how wrong can you be. Had ie maar vast half zekerheidquote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef Bart het volgende:
wie kwam ook alweer met die kutballen aanzetten? Toen was het hek van de dam.
Die info lekte vandaag pas uit. Het is gewoon allemaal jouw schuld.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Veel erger dan dat is dat Oognip van MrOognip met vrouwen mag rommelen. Die waant zich veilig, maar how wrong can you be. Had ie maar vast half zekerheid
Anyway: gelukkig ben ik keurig getrouwd
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:33 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik ben blij dat het dit keer allemaal niet aan mij ligt
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:34 schreef Bart het volgende:
[..]
wie kwam ook alweer met die kutballen aanzetten? Toen was het hek van de dam.
Nee, dank jequote:Op maandag 28 januari 2013 16:38 schreef Bart het volgende:
Die info lekte vandaag pas uit. Het is gewoon allemaal jouw schuld.
Laat maar doorkomen; ik denk die lange armen er wel bijquote:Op maandag 28 januari 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
Heej Elies, ik heb even geprobeerd een tervergelijkAnoukpic te maken, maar óf ze heeft heel lange armen om vanuit *die* exacte hoek te fotograferen óf mijn kont is kleinerder. Ja of ze had iemand om de foto te maken, maar ik houd het voor het gemak gewoon op optie nummer tweeeeeee
Of ze gebruikte de zelfkontspanner.quote:Op maandag 28 januari 2013 16:38 schreef Greys het volgende:
Heej Elies, ik heb even geprobeerd een tervergelijkAnoukpic te maken, maar óf ze heeft heel lange armen om vanuit *die* exacte hoek te fotograferen óf mijn kont is kleinerder. Ja of ze had iemand om de foto te maken, maar ik houd het voor het gemak gewoon op optie nummer tweeeeeee
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Of ze gebruikte de zelfkontspanner.
appquote:Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Laat maar doorkomen; ik denk die lange armen er wel bij
Belofte maakt schuld eej!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:39 schreef Goodbye het volgende:
Jij hebt net nakend geprobeerd je kont op de foto te zetten?![]()
![]()
^^quote:
Vieslakje.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:00 schreef ElisaB het volgende:
Ik lekker wel. And what comes in the app stays in the app
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
Nee. Mijn naam is gewoon Stephan en ik heb er alleen maar een 5 achter gezet als nickname.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo ging het inderdaad precies![]()
En ik vroeg me ook af of Stephan5 (is dat z'n nick?) homo was. Toen ik dat zei liep Ynske naar hem toe en vroeg of ie homo wasMet het antwoord ben ik het nog steeds niet eens
Je kan niet zeggen dat het niet gewoon goed leesbaar was. Ondanks de afstand tussen jouw en mijn voetenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:03 schreef sp3c het volgende:
elisab potlootventerde me gek!
ik vroeg waarom ze geen naamkaartje had en ze trekt zo dr spijkerding open ... zit het op dr tetten
er zat nog een tshirt onder maar toch!
ik zei: HO!
Henk/Peter zei: she's at it again!
ik zei: tihi
ik heb het niet gelezenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:06 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je kan niet zeggen dat het niet gewoon goed leesbaar was. Ondanks de afstand tussen jouw en mijn voeten
Dat hoef je niet te bewijzen hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 17:05 schreef Stephan5 het volgende:
[..]
Nee. Mijn naam is gewoon Stephan en ik heb er alleen maar een 5 achter gezet als nickname.
En toch kan ik echt bewijzen dat ik géén homo ben.
De vrouw waarmee ik het bed heb gedeeld heb ik nog steeds op facebook. Ze woont inmiddels samen, dus ik haal geen oude koeien uit de sloot.
En verder ben ik door 2 vrouwen in de steek gelaten, wat nog best wel wat wonden heeft na gelaten. Maar nee, ik val dus zeker niet op mannen.
plak het gewoon op je voetenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:07 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ow, sorry![]()
Ik zal de volgende keer wat afstand houden
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:05 schreef sp3c het volgende:
met een beetje geluk kan hij het zelfs lezenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals al aangekondigd, dat deel ik alleen met ElisaBeequote:Op maandag 28 januari 2013 17:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
En ik zit dromend naar de PM box te kijken of dat envelopje geel wordt
Mêh, een man moet dromen hequote:Op maandag 28 januari 2013 17:08 schreef Greys het volgende:
[..]
Zoals al aangekondigd, dat deel ik alleen met ElisaBee
Of verwachtte je iets anders van me in de PM box
Die doet dat niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef sp3c het volgende:
we zitten allemaal op de fw: van elisab te wachten
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik denk dat ik maar op zoek ga naar een andere moderatorechtgenoot.
Echtgenoten mogen toch nog wel naar andere maisjes kijken?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef Muis006 het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef Muis006 het volgende:
Ik niet want ik had heur ooit naar heur nieuwe nummer gesmst zodat ze de mijne had en heb geen antwoord gekregen dus geen idee of ze hem nou heeft.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:09 schreef sp3c het volgende:
we zitten allemaal op de fw: van elisab te wachten
Jij bent al bezet.quote:
dat heb ik nou ook altijd!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik niet want ik had heur ooit naar heur nieuwe nummer gesmst zodat ze de mijne had en heb geen antwoord gekregen dus geen idee of ze hem nou heeft.
Denk je nou echt dat Mono het bij kijken zou laten als hij de kans kreeg.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:10 schreef Greys het volgende:
[..]
Echtgenoten mogen toch nog wel naar andere maisjes kijken?
epische huwelijksnacht 3 of 4x per jaarquote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we eens informeren of je ook klieksgewijs kunt trouwen.
Gewoon hop bam, met zijn 45en tegelijk. "Ik verklaar u alle 45 hierbij als..." enzo.
* Denkt aan slotscene Ciske de Rat*quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Greys het volgende:
Misschien moeten we eens informeren of je ook klieksgewijs kunt trouwen.
Gewoon hop bam, met zijn 45en tegelijk. "Ik verklaar u alle 45 hierbij als..." enzo.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:11 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik doe niet aan sister wives, sorry popje
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Denk je nou echt dat Mono het bij kijken zou laten als hij de kans kreeg.
Ik ben dan natuurlijk onweerstaanbaar, maar deze jongeman is zo monogaam als het maar kanquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ik heb nog geen briefje gegeven waarin ik vraag of ze verkering wilt, dus alle opties staan nog open. Inclusief mevrouwBart.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef sp3c het volgende:
[..]
epische huwelijksnacht 3 of 4x per jaar
En anders krijgt ie met mij aan de stok!quote:
MONO!?!?!?!?!quote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want jij bent gewoon een hosselaar dus ik denk dat ik voor jou gewoon een getalletje benquote:Op maandag 28 januari 2013 17:12 schreef kanovinnie het volgende:
[..]![]()
Je weet zeker dat je niet in mijn harem wilt?
Ja, een 006.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ja want jij bent gewoon een hosselaar dus ik denk dat ik voor jou gewoon een getalletje ben
nicequote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik ben dan natuurlijk onweerstaanbaar, maar deze jongeman is zo monogaam als het maar kan
www.scheiding-voor-een-dag.nlquote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef Greys het volgende:
We hebben er alleen een paar tussen die al getrouwd zijn, dus even zien hoe we dat regeltjesgeziengewijs moeten oplossen.
Haquote:Op maandag 28 januari 2013 17:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
En anders krijgt ie met mij aan de stok!
Regels moet je zien als hordes, spring eroverheen, maak je er niet druk om.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef Greys het volgende:
We hebben er alleen een paar tussen die al getrouwd zijn, dus even zien hoe we dat regeltjesgeziengewijs moeten oplossen.
Sorry, ze zijn al vergeven.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef tombolafan het volgende:
Tssss ik ben er een keer niet en het stikt ineens van de HeMa's?
Nu al zin in mei
Wat jammer dat je er niet was.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef tombolafan het volgende:
Nu al zin in mei
Ja, het aantal HeMa's was idd een stukkie hogerquote:Op maandag 28 januari 2013 17:15 schreef tombolafan het volgende:
Nu al zin in mei
Ik heb je tetten ook gezien, beter doe je me ook je reet laten zien.quote:
Ik pies bekant in mijn broekquote:Op maandag 28 januari 2013 17:16 schreef sp3c het volgende:
ik zag het al helemaal voor me, ik en muis bij de ijshockey, muis snapte het niet maar ik hoefte het niet uit te leggen want ze snapte mij ook niet
mijn druim is kapot
Wanneer was dat dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik heb je tetten ook gezien, beter doe je me ook je reet laten zien.
Ik heb je immers geweldig gecomplimenteerd ook
Jakkiebahquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |