SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoeveel bier had je gisteravond in je systeem?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en muis006
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:55 schreef sp3c het volgende:
Monopoly
de restSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en muis006![]()
Die heb ik ook nogquote:Op maandag 28 januari 2013 12:54 schreef Tha_Erik het volgende:
Ging er eigenlijk iemand met de Slinky naar huis als prijs? Of is die ook "vergeten".
Ik was nog aan het afbouwen. Gisteren niets gedronken omdat ik dienst zou hebben vandaag.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:54 schreef Greys het volgende:
[..]
Hoeveel bier had je gisteravond in je systeem?
Weet je nog dat je me toegezegd hebt dat je een keer op maandag mee gaat sjoelen?
Aandacht krijgen van Greys is het mooiste wat een FOK!ker kan overkomen.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:55 schreef Monopoly het volgende:
Behalve mijn exorbitante liefde voor Erik (omdat Erik)
Een hele dikke digitale juich/wave/knuffel voor Greys omdat zij zo lief is en zoveel heeftr geregeld voor ons en mij als n00b een enorm warm welkom gaf![]()
LAF JOE
Mwahhhhhhhhhhhquote:Op maandag 28 januari 2013 12:55 schreef Monopoly het volgende:
Behalve mijn exorbitante liefde voor Erik (omdat Erik)
Een hele dikke digitale juich/wave/knuffel voor Greys omdat zij zo lief is en zoveel heeftr geregeld voor ons en mij als n00b een enorm warm welkom gaf![]()
LAF JOE
aaaah een rupsjequote:Op maandag 28 januari 2013 12:55 schreef Greys het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog![]()
Ik durfde niet nog een rondje bingo te doen omdat er soms vier tegelijk bingo hadden en dan hadden we prijzen tekort![]()
Dus die bewaren we voor de volgende, net als het Frizzle Sizzle singletje met handtekeningen en de rupsjesvibo!
Ik kreeg een heel apart gevoel van binnenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Aandacht krijgen van Greys is het mooiste wat een FOK!ker kan overkomen.
Je weet dat ik vrijgezel benquote:Op maandag 28 januari 2013 12:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Mwahhhhhhhhhhh
De laf is geheel wederzijds
Had je ook een rupsje gewonnen?quote:Op maandag 28 januari 2013 12:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kreeg een heel apart gevoel van binnen
Nee dat helaas niet. Maar ik kreeg een knipooog van Erik toen hij zijn prijsje kreeg, dus dat zit wel snorquote:
Ik had een foto moeten maken van Mono die het foldertje van de vibo's zagquote:
Hou opquote:Op maandag 28 januari 2013 12:56 schreef Oerbeer het volgende:
[..]
Aandacht krijgen van Greys is het mooiste wat een FOK!ker kan overkomen.
Ik ook. Ze was alleen niet hosselbaar die avond.quote:Op maandag 28 januari 2013 12:56 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik kreeg een heel apart gevoel van binnen
Ik ben hier op FOK! omgedoopt tot Takkedinges, dat is er dus om vragen haequote:Op maandag 28 januari 2013 12:52 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Wat ben jij vervelend tegen mij vandaag![]()
.
Woorden schieten gewoon tekort als het om mijn liefde voor mono gaat.
Ook zij heeft een foboquote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:
wie is oognip trouwens, wijs eens een foto aan?
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:
Nah, ik wilde weten of je homo wasquote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:
Én een bijzonder goede minnaar I might add!quote:
godverdomme wat makkelijkquote:
Het is echt tof dat ik op elke foto (sta er maar op een paarquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Én een bijzonder goede minnaar I might add!
als je het zelf had gevraagd dan had ik het misschien onthouden!quote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah, ik wilde weten of je homo wasen je bent me vergeten
Ik...ik...was helemaal niets van planquote:Op maandag 28 januari 2013 12:58 schreef sp3c het volgende:
nee takaiki, die grap was de eerste keer al niet grappig meer
En jullie hebben er ondertussen al we een aantal meest op zittenquote:Op maandag 28 januari 2013 12:59 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nah, ik wilde weten of je homo wasen je bent me vergeten
nee dan had ik het zeker weten onthouden!quote:
Ah pooquote:Op maandag 28 januari 2013 13:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Achteraan in de rij aansluiten hoor
Joh, ik kreeg de kans niet eensquote:Op maandag 28 januari 2013 13:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
als je het zelf had gevraagd dan had ik het misschien onthouden!
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:00 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee dan had ik het zeker weten onthouden!
Ja inderdaadquote:Op maandag 28 januari 2013 13:00 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
En jullie hebben er ondertussen al we een aantal meest op zitten.
Ik wil jou ook nog wel een keertje meetenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:01 schreef RenRen- het volgende:
Ik wil er de volgende meet weer bij zijn, ik mis meetsVolgende week ook weer een meet, maar hiervoor een jaar niets gedaan geloof ik
Het beest is ontketendquote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil jou ook nog wel een keertje meeten![]()
Niet gehoord helaas.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:01 schreef Greys het volgende:
Dat sp3c homo verhaal, ik moet er nog steeds om lachen
Nip: "Pssst, Qwea, denk jij dat sp3c homo is?"
Qwea: "Ik zal het even subtiel vragen".
"EEJ! SP3C!!! BEN JE HOMO???"![]()
![]()
Gaan we regelenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
ik ook niet, maar ik heb helaas wel meer gemistquote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Niet gehoord helaas.
En nu weer aan het werk
Zo ging het inderdaad preciesquote:Op maandag 28 januari 2013 13:01 schreef Greys het volgende:
Dat sp3c homo verhaal, ik moet er nog steeds om lachen
Nip: "Pssst, Qwea, denk jij dat sp3c homo is?"
Qwea: "Ik zal het even subtiel vragen".
"EEJ! SP3C!!! BEN JE HOMO???"![]()
![]()
Nee, dan krijg ik slaag als ik dat doe. Maar Renren en ik gaan wayback weetjuh.quote:
GAat je niets aanquote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef Greys het volgende:
Kano en Puala, hebben jullie alweer afgesproken?
Of gaat me dat niets aan?
Je hebt de smaak te pakkenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:01 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat ook naast je in de trein! weet je nog?
Dezenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee, dan krijg ik slaag als ik dat doe. Maar Renren en ik gaan wayback weetjuh.
Ik heb nog foto's van je gemaakt toen je met je zwarte tas op schoot zatquote:
Wiequote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef Oerbeer het volgende:
Vast wel. Over een tijdje hebben we weer een FOK! stelletje erbij. Mark my words.
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zo ging het inderdaad precies![]()
En ik vroeg me ook af of Stephan5 (is dat z'n nick?) homo was. Toen ik dat zei liep Ynske naar hem toe en vroeg ' god vergeve mijn lompe vraag ' of ie homo op mannen of vrouwen viel wasMet het antwoord ben ik het nog steeds niet eens
ik probeer liever niet zover te tellenquote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:03 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
GAat je niets aan JAAAAAAAAAAAAAAAA TUURLIJK!!!!
Vraag het dan nietquote:
Ja het is net zo veel onze relatie als die van jullie!quote:
ik heb helemaal geen zwarte tas vriendquote:Op maandag 28 januari 2013 13:04 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik heb nog foto's van je gemaakt toen je met je zwarte tas op schoot zatEerst van je handen op je tas en later van toen je naar buiten keek.
WEET JE DAT DAN ECHT NIET MEER!?
*steekt bingobordje omhoog*quote:Op maandag 28 januari 2013 13:06 schreef Greys het volgende:
WIEEEEEEEEEEEEEEE wil Joop vandaag nog een persoonlijk kaartje sturen omdat ie morgen 78 wordt?? Gil even, dan dm ik je het adres en de naamZou wel heel leuk zijn als ie morgen extra veel verjaarskaartjes krijgt. En dan gewoon je naam er onder en "een van de bingomensen van zaterdag" ofzo, dan weet ie het
neeeeeeeeeequote:
ik wil het wel sturen maar dat word niet vandaagquote:Op maandag 28 januari 2013 13:06 schreef Greys het volgende:
WIEEEEEEEEEEEEEEE wil Joop vandaag nog een persoonlijk kaartje sturen omdat ie morgen 78 wordt?? Gil even, dan dm ik je het adres en de naamZou wel heel leuk zijn als ie morgen extra veel verjaarskaartjes krijgt. En dan gewoon je naam er onder en "een van de bingomensen van zaterdag" ofzo, dan weet ie het
halverwege de meet nog niet eensquote:
Ja vriend. Ik weet wel wie jij bent!quote:Op maandag 28 januari 2013 13:06 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik heb helemaal geen zwarte tas vriend![]()
weet je wel wie ik ben?
JA!quote:Op maandag 28 januari 2013 13:06 schreef Greys het volgende:
Oké ik snap er nu niks meer van.quote:Op maandag 28 januari 2013 13:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Voor de meet is niet over een tijdje
niet!quote:Op maandag 28 januari 2013 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja vriend. Ik weet wel wie jij bent!
Heb zelfs een foto van je gemaakt afgelopen zaterdag in de trein. Zal hem ff zoeken.
Bwoehahahaquote:Op maandag 28 januari 2013 13:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja vriend. Ik weet wel wie jij bent!
Heb zelfs een foto van je gemaakt afgelopen zaterdag in de trein. Zal hem ff zoeken.
En toen zei jij nog "Ik zou het kunnen zijn! Ik weet het eigenlijk niet!"quote:
ow gvd ... ik was dat hele verhaal al vergetenquote:Op maandag 28 januari 2013 13:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wel!
Het was trouwens een grijze tas:
[ afbeelding ]
Voor 5 uur worden de brievenbussen geleegd toch ?quote:Op maandag 28 januari 2013 13:09 schreef Greys het volgende:
Joop krijgt al vier kaartjes
Wie nog meer?
quote:Op maandag 28 januari 2013 13:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
ow gvd ... ik was dat hele verhaal al vergeten![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |