SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
quote:
Doe jij maarquote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Qwea het volgende:
[..]![]()
PM hem ff aan Eliesdie heeft nu toch ook KPD rechten
Wheeeeeeeeehehehehehequote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
OMG, de eerste Koningsdag officieel is op 27 april 2014.
Op een zondag. Lul
Ja dit dus! Of niet eens op de basisschool, ik vond het zelf altijd vreemd dat er in boeken en verhalen altijd over een koning en koningin werd gesproken en bij ons over een koningin en prins. Dus vroeg ik ernaar toen ik jong wasquote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Muis006 het volgende:
Ik wist het ook zeker omdat je dat in groep zes van de basisschool leert.
maar dat wordt nog wel eens verplaatst naar de zaterdag dacht ik?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
Op een zondag. Lul
Jamaar, dat gaan ze toch niet veranderen nu? Juultje is al jaren dead en toen gingen we ook niet schuiven naar januari. 30 april FTW!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Greys het volgende:
Op een zondag. Lul
Ja maar dat het uitgerekend in het weekend valt, daar maakt ie geen vrienden meequote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef tombolafan het volgende:
[..]
maar dat wordt nog wel eens verplaatst naar de zaterdag dacht ik?
Wel logisch dat volgend jaar de eerste keer is toch?
Wel dus.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, dat gaan ze toch niet veranderen nu? Juultje is al jaren dead en toen gingen we ook niet schuiven naar januari. 30 april FTW!
Ze veranderen toch niets? Koninginnendag zal vast 30 april blijven. En geen feestdag meerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Jamaar, dat gaan ze toch niet veranderen nu? Juultje is al jaren dead en toen gingen we ook niet schuiven naar januari. 30 april FTW!
http://nos.nl/koningshuis(...)dag-op-27-april.htmlquote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
het valt altijd een keer in t weekend, het zou pas gek zijn als hij het voor t eerst in 2015 zou doen daaromquote:Op maandag 28 januari 2013 19:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar dat het uitgerekend in het weekend valt, daar maakt ie geen vrienden mee
Ja da's helemaal waar. Maar tochquote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef tombolafan het volgende:
[..]
het valt altijd een keer in t weekend, het zou pas gek zijn als hij het voor t eerst in 2015 zou doen daarom
Ik lees het net.quote:
Nee.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze veranderen toch niets? Koninginnendag zal vast 30 april blijven. En geen feestdag meer
We gaan schuiven toch echt, geloof ikquote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ze veranderen toch niets? Koninginnendag zal vast 30 april blijven. En geen feestdag meer
Je nieuwe tablet herkent het vast welquote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik lees het net.![]()
En vind het stom.Niet omdat zondag maar omdat Juliana
![]()
En koningsdag bekt gewoon niet. Mijn tablet herkent het zelfs niet.
Nee, er komt een nieuwe feestdag, dat is toch niet schuiven?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef Greys het volgende:
[..]
We gaan schuiven toch echt, geloof ik
Het wordt gevierd op 27 april ipv 30 april...quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, er komt een nieuwe feestdag, dat is toch niet schuiven?
Maar Koningsdag is dan toch iets anders dan koninginnedag? Het lijkt me dat ze er daarom mee gaan schuiven, omdat de koningin niet meer de vorstin isquote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef Greys het volgende:
[..]
Het wordt gevierd op 27 april ipv 30 april...
Dat bezoek van de Koninklijke familie aan bepaalde plaatsen enzo.
Koninginnedag wordt koningsdag. Dus dan is er nog alleen koningsdag en geen koninginnedag.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar Koningsdag is dan toch iets anders dan koninginnedag? Het lijkt me dat ze er daarom mee gaan schuiven, omdat de koningin niet meer de vorstin is
Nee ik snap je primaquote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef RenRen- het volgende:
Ik zeg volgens mij weereens iets heel onlogisch wat in mijn hoofd heel logisch is
Hoe bedoel je? Op die dag wordt de verjaardag van de vorst of vorstin gevierd met spelletjes en jolijt en zulks. Maar omdat januari zo koud is heeft Bea het op de verjaardag van haar moeder laten staan.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar Koningsdag is dan toch iets anders dan koninginnedag? Het lijkt me dat ze er daarom mee gaan schuiven, omdat de koningin niet meer de vorstin is
Nee, koninginnedag vervalt toch omdat er geen koningin (vorstin) meer is, dus komt er een nieuwe feestdag, koningsdag? Zo zie ik het, en daarom gaan ze ermee schuiven, lijkt mequote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Oognip het volgende:
[..]
Koninginnedag wordt koningsdag. Dus dan is er nog alleen koningsdag en geen koninginnedag.
Snappie?
Heb je daar nu nog steeds last van?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Cee het volgende:
Zo, net thuis, Bea gekeken, macaroni gegeten.Ik lees net rustig topic #41 door en toen ik daarmee klaar was dacht ik, oké, nu alvast het huidige topic doorlezen, ben ik weer bij.
ZITTEN WE VERDOMME IN #45 JA HALLO.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Cee het volgende:
Zo, net thuis, Bea gekeken, macaroni gegeten.Ik lees net rustig topic #41 door en toen ik daarmee klaar was dacht ik, oké, nu alvast het huidige topic doorlezen, ben ik weer bij.
ZITTEN WE VERDOMME IN #45 JA HALLO.
Maar dat is toch ook zo?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:04 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nee, koninginnedag vervalt toch omdat er geen koningin (vorstin) meer is, dus komt er een nieuwe feestdag, koningsdag? Zo zie ik het, en daarom gaan ze ermee schuiven, lijkt me
Ja, ik heb last van een leven.quote:
ik snap je hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef RenRen- het volgende:
Ik zeg volgens mij weereens iets heel onlogisch wat in mijn hoofd heel logisch is
Ja maar ze bedoelt (denk ik) dat het dan niet echt 'er mee schuiven' is, omdat de ene gewoon vervalt en er een nieuwe komt. Ofzoquote:
If I die......?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef Cee het volgende:
[..]
Ja, ik heb last van een leven.
Overigens heb ik ook enorme last van m'n rug, volgens mij heb ik te lang op die kruk gezeten in de rodefleece-hok-tocht.
Maar iedereen hier lijkt het te omschrijven alsof koningsdag en koninginnedag hetzelfde is maar dan met een mannetje in plaats van een vrouwtje, maar zoals ik het in mijn hoofd zie is het dat er voor het mannetje en voor het vrouwtje aparte feestdagen zijn. Of zo.quote:
Ja! Datquote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ze bedoelt (denk ik) dat het dan niet echt 'er mee schuiven' is, omdat de ene gewoon vervalt en er een nieuwe komt. Ofzo
oh dan snap ik t minderquote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja maar ze bedoelt (denk ik) dat het dan niet echt 'er mee schuiven' is, omdat de ene gewoon vervalt en er een nieuwe komt. Ofzo
Zo zie ik het ookquote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar iedereen hier lijkt het te omschrijven alsof koningsdag en koninginnedag hetzelfde is maar dan met een mannetje in plaats van een vrouwtje, maar zoals ik het in mijn hoofd zie is het dat er voor het mannetje en voor het vrouwtje aparte feestdagen zijn. Of zo.
Feestdag erbij, bedoel je?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar iedereen hier lijkt het te omschrijven alsof koningsdag en koninginnedag hetzelfde is maar dan met een mannetje in plaats van een vrouwtje, maar zoals ik het in mijn hoofd zie is het dat er voor het mannetje en voor het vrouwtje aparte feestdagen zijn. Of zo.
Dus als Amalia koningin wordt is het weer de 30e?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:07 schreef RenRen- het volgende:
[..]
fiets kan geen fiets tekenen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:08 schreef RenRen- het volgende:
Fiets zegt dat er niets verandert dus dat dit nutteloos is
7(?) brrrrrr decemberquote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef Oognip het volgende:
[..]
Dus als Amalia koningin wordt is het weer de 30e?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |