Hahahaquote:
Ik wist niet dat het ook van toepassing was op dragqueens.quote:
Wat is slap aan Wimlex?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
Wat hoor ik nu, hij gaat geen Koning Willem IV heten maar Koning Willem-Alexander?
Hoe slap.
Gewoon, Koning Willem IV klinkt krachtiger.quote:
Dat vroeg ik me ook niet af.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het ook van toepassing was op dragqueens.
Dat is omdat anders iedereen hem koning Willem Bier gaat noemenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
Wat hoor ik nu, hij gaat geen Koning Willem IV heten maar Koning Willem-Alexander?
Hoe slap.
Zolang ze maar niet voor het zingen de kerk uit gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
En straks zitten alle machtige families van de wereld weer in 1 kerk in Amsterdam.
Het boeit mij echt helemaal niets.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Al die autisten helemaal van de leg.
Ik vind 't altijd wel mooi, die protserige kut-politici die denken dat ze heel wat zijn, en op hun verjaardag komt enkel mama met de thee, maar wanneer het Koningshuis (waar ze op neerkijken) iets viert, dan komt de halve planeet aan invloedrijke personen aangelopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet voor het zingen de kerk uit gaan.
onze zuiderburen zijn de canon alweer vergeten:quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
Hopelijk wordt op 30 april ook meteen de oorlog verklaard aan Indonesië en België, opdat Koning Willem IV alle verloren rijksdelen weer in het koninkrijk samenbrengt.
Ik baal er eerder van dat 30 April een zaterdag is, daar gaat onze extra vrije dag.quote:
Hij wordt niet gekroond!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik baal er eerder van dat 30 April een zaterdag is, daar gaat onze extra vrije dag.
Had die knakker nou een paar dagen later gekroond dan, verdomme.
Dat zou wel passend zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
na meer dan 100 jaar gewoon die traditie behouden. Veel toffer.
Heeft vast de VVD geregeld. Gewoon gaan werken loonslaaf!!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik baal er eerder van dat 30 April een zaterdag is, daar gaat onze extra vrije dag.
Had die knakker nou een paar dagen later gekroond dan, verdomme.
De enige reden dat het 30 april bleef toen Beatrix de troon besteeg is dat zij midden in de winter jarig isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
na meer dan 100 jaar gewoon die traditie behouden. Veel toffer.
praktisch gebouw voor zoiets.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef remlof het volgende:
Kunnen ze vanaf nu die hele ceremonie niet in het paleis op de Dam doen ipv gedeeltelijk in die kutkerk ernaast?
Wat moet een verenigde vergadering van parlement en senaat van een seculiere staat nu in een gebedshuis?
Ook dat, daarom ga ik er van uit dat Wim-Lex onze laatste vorst zal zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Eigenlijk heeft een Koning natuurlijk geen plek in Europa.
Dat komt mooi uit want een vorst wordt doorgaans ook niet gekozen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Eigenlijk heeft een Koning natuurlijk geen plek in Europa.
Tenzij het een Europese Koning is.
het is geen gebedshuis meerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef remlof het volgende:
Kunnen ze vanaf nu die hele ceremonie niet in het paleis op de Dam doen ipv gedeeltelijk in die kutkerk ernaast?
Wat moet een verenigde vergadering van parlement en senaat van een seculiere staat nu in een gebedshuis?
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook dat, daarom ga ik er van uit dat Wim-Lex onze laatste vorst zal zijn.
Ik denk dat het heel druk zal worden en ook veel tuig, soepel zal het vast niet gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar is de kolf van een FN-Fal voor.
Dat wordt de eerste taak van Koning Willem, het Europese parlement bezoeken en eens de boel flink uitschelden, en schijten op het bureau van de voorzitter.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof denkt ook dat de EU nog tientallen jaren zal bestaan, dat zegt eigenlijk al genoeg.
Ik heb geen zelfhaat, heb alleen niets met religie en weinig met oude rituelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
Goddomme, als een normaal persoon ook maar half zoveel zelfhaat zou hebben als jou remlof dan had 'ie allang aan een touw gebungeld.
Dat zal ook zo zijn, let maar op.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof denkt ook dat de EU nog tientallen jaren zal bestaan, dat zegt eigenlijk al genoeg.
Mwah, gewoon voor de dag zelf al het tuig een ster op het hoofd tatoeëren en de toegang tot Amsterdam ontzeggen. Mochten ze dat negeren dan zijn ze makkelijk te herkennen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel druk zal worden en ook veel tuig, soepel zal het vast niet gaan.
Over een jaar of 10 rijden vP en ik met een rupsband over de schedels van EU fanatici.quote:
Kap dan ook met links zijn, dat is ook een oud ritueel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen zelfhaat, heb alleen niets met religie en weinig met oude rituelen.
Geen ster, schilder gewoon een target-roos op hun voorhoofd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, gewoon voor de dag zelf al het tuig een ster op het hoofd tatoeëren en de toegang tot Amsterdam ontzeggen. Mochten ze dat negeren dan zijn ze makkelijk te herkennen.
In je natte droom ja, stelletje psychopaten.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over een jaar of 10 rijden vP en ik met een rupsband over de schedels van EU fanatici.
Je hebt je huwelijk op het laatste moment afgezegd?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens. Vandaag is de dag dat God mij heeft behoed voor iets vreselijks.
Je hebt een punt gezet achter je rechtenstudie?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
Je hebt de metro toch maar niet opgeblazen?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
Hoe de neuk weet jij dat.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt je huwelijk op het laatste moment afgezegd?
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Je hebt je huwelijk op het laatste moment afgezegd?
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt een punt gezet achter je rechtenstudie?
Oh heerlijk deze SC.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Je hebt de metro toch maar niet opgeblazen?
Ben al een jaar of 3 geleden afgestudeerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef Monolith het volgende:
[..]
Je hebt een punt gezet achter je rechtenstudie?
Jij wilt mensen zoals VS en mij anders heel graag verdelgen, alsof we kakkerlakken zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:02 schreef remlof het volgende:
[..]
In je natte droom ja, stelletje psychopaten.
Gefeliciteerd!quote:
En heb weer een kleine 26.000 euro bespaard.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!
Kan je die gezinsauto ook weer de deur uit doen.
Alle mannen die op het laatste moment toch tot bezinning komen uiten zich in ongeveer dezelfde bewoordingen.quote:
Pas wel op voor de familie van madame he.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
En heb weer een kleine 26.000 euro bespaard.
Nee hoor, zoiets zou ik nooit zeggen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Jij wilt mensen zoals VS en mij anders heel graag verdelgen, alsof we kakkerlakken zijn.
Hahahah, nou dat kan ik dan ook goed begrijpen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:03 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Alle mannen die op het laatste moment toch tot bezinning komen uiten zich in ongeveer dezelfde bewoordingen.
Mutant heeft genoeg broers, ooms en neven die hem komen helpen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas wel op voor de familie van madame he.
Dit tast hun eer aan, enzo.
Maar je denkt het wel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:04 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, zoiets zou ik nooit zeggen.
Als ik niet meer reageer, dan weet je wat er is gebeurd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:04 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Pas wel op voor de familie van madame he.
Dit tast hun eer aan, enzo.
Nooit te beroerd om iemand een mes onder zijn riem te steken.quote:
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nooit te beroerd om iemand een mes onder zijn riem te steken.
Dat is nog veel erger.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen psychopaat zoals jij.
Geeft niks, wij vernielen de EU wel voor je, dan hoef jij niks te doen of denken.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee, ik ben geen psychopaat zoals jij.
de liefde!quote:Op maandag 28 januari 2013 20:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Nooit te beroerd om iemand een mes onder zijn riem te steken.
Je bent vergeten je medicijnen in te nemen door de consternatie rondom de koninginquote:Op maandag 28 januari 2013 20:06 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat is nog veel erger.
Bij de nieuwe Neurenberger processen kan ik het tenminste nog op ontoerekeningsvatbaarheid gooien, jij zult je moeten verantwoorden met het feit dat je bij je misdaden bij je volle verstand was.
En jij bent vergeten de paddo's te laten staan, elke keer als het over de EU gaat begin jij te hallucineren.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:08 schreef remlof het volgende:
[..]
Je bent vergeten je medicijnen in te nemen door de consternatie rondom de koningin
Wiens vrouw zei dit ook vannacht?quote:
Nee hoor, ik ben juist realistisch, jij hebt waandenkbeelden.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:09 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En jij bent vergeten de paddo's te laten staan, elke keer als het over de EU gaat begin jij te hallucineren.
Ik wil jou graag voor het tribunaal voor oorlogsmisdaden horen argumenteren dat jouw denkbeelden "realistisch" zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:10 schreef remlof het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben juist realistisch, jij hebt waandenkbeelden.
Neem die pil nou in.
quote:DEN HAAG -
De allereerste Koningsdag wordt niet gehouden op 27 april, de verjaardag van prins Willem-Alexander, maar de dag ervoor. 27 april valt namelijk op een zondag. Dat heeft de Rijksvoorlichtingsdienst maandagavond laten weten aan het ANP.
Hij heeft een dringende oproep aan de nieuwe koning gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
En maar doorgaan, gekke psycho.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil jou graag voor het tribunaal voor oorlogsmisdaden horen argumenteren dat jouw denkbeelden "realistisch" zijn.
En dat terwijl jij hoopt dat de AFA op 30 april een aanslag gaat plegen.quote:
En linkse pluizen verplicht op het schavot, iedereen mag gooien.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
Laten we Koningsdag meteen wat anders invullen dan, weg met koekhappen en erin met militaire parades.
En het NK Europese vlagverbranding.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En linkse pluizen verplicht op het schavot, iedereen mag gooien.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En het NK Europese vlagverbranding.
dat is toch enkel een hobby van uitvreters uit de knoflooklanden?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En het NK Europese vlagverbranding.
Een hobby die ik gaarne overneem.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat is toch enkel een hobby van uitvreters uit de knoflooklanden?
En van remlof z'n linkse vriendjes:quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat is toch enkel een hobby van uitvreters uit de knoflooklanden?
dat is toch hetzelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En van remlof z'n linkse vriendjes:
[ afbeelding ]
U riskeert oorlog met waht.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
We vormen samen met Groot-Britannie een alliantie en blokkeren de haven van Antwerpenl.
Maakt niet uit, we zullen België eens leren naar wie ze moeten luisteren.quote:
Wallonië verkopen we gewoon aan Frankrijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we zullen België eens leren naar wie ze moeten luisteren.
Hun Koningshuis verbannen we naar een of ander ver onbewoond eiland, hun parlement heffen we op, de rechten van Walloniers heffen we op. Het Europese parlement wordt heringericht als oorlogsministerie der Koninkrijk der Groot Nederland.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |