praktisch gebouw voor zoiets.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef remlof het volgende:
Kunnen ze vanaf nu die hele ceremonie niet in het paleis op de Dam doen ipv gedeeltelijk in die kutkerk ernaast?
Wat moet een verenigde vergadering van parlement en senaat van een seculiere staat nu in een gebedshuis?
Ook dat, daarom ga ik er van uit dat Wim-Lex onze laatste vorst zal zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Eigenlijk heeft een Koning natuurlijk geen plek in Europa.
Dat komt mooi uit want een vorst wordt doorgaans ook niet gekozen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:54 schreef Boze_Appel het volgende:
Eigenlijk heeft een Koning natuurlijk geen plek in Europa.
Tenzij het een Europese Koning is.
het is geen gebedshuis meerquote:Op maandag 28 januari 2013 19:52 schreef remlof het volgende:
Kunnen ze vanaf nu die hele ceremonie niet in het paleis op de Dam doen ipv gedeeltelijk in die kutkerk ernaast?
Wat moet een verenigde vergadering van parlement en senaat van een seculiere staat nu in een gebedshuis?
quote:Op maandag 28 januari 2013 19:55 schreef remlof het volgende:
[..]
Ook dat, daarom ga ik er van uit dat Wim-Lex onze laatste vorst zal zijn.
Ik denk dat het heel druk zal worden en ook veel tuig, soepel zal het vast niet gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Daar is de kolf van een FN-Fal voor.
Dat wordt de eerste taak van Koning Willem, het Europese parlement bezoeken en eens de boel flink uitschelden, en schijten op het bureau van de voorzitter.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof denkt ook dat de EU nog tientallen jaren zal bestaan, dat zegt eigenlijk al genoeg.
Ik heb geen zelfhaat, heb alleen niets met religie en weinig met oude rituelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:58 schreef Voorschrift het volgende:
Goddomme, als een normaal persoon ook maar half zoveel zelfhaat zou hebben als jou remlof dan had 'ie allang aan een touw gebungeld.
Dat zal ook zo zijn, let maar op.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Remlof denkt ook dat de EU nog tientallen jaren zal bestaan, dat zegt eigenlijk al genoeg.
Mwah, gewoon voor de dag zelf al het tuig een ster op het hoofd tatoeėren en de toegang tot Amsterdam ontzeggen. Mochten ze dat negeren dan zijn ze makkelijk te herkennen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:59 schreef Auti het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel druk zal worden en ook veel tuig, soepel zal het vast niet gaan.
Over een jaar of 10 rijden vP en ik met een rupsband over de schedels van EU fanatici.quote:
Kap dan ook met links zijn, dat is ook een oud ritueel.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb geen zelfhaat, heb alleen niets met religie en weinig met oude rituelen.
Geen ster, schilder gewoon een target-roos op hun voorhoofd.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:00 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Mwah, gewoon voor de dag zelf al het tuig een ster op het hoofd tatoeėren en de toegang tot Amsterdam ontzeggen. Mochten ze dat negeren dan zijn ze makkelijk te herkennen.
In je natte droom ja, stelletje psychopaten.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:01 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Over een jaar of 10 rijden vP en ik met een rupsband over de schedels van EU fanatici.
Je hebt je huwelijk op het laatste moment afgezegd?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:01 schreef Mutant01 het volgende:
Jongens. Vandaag is de dag dat God mij heeft behoed voor iets vreselijks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |