Hahahaquote:
Ik wist niet dat het ook van toepassing was op dragqueens.quote:
Wat is slap aan Wimlex?quote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
Wat hoor ik nu, hij gaat geen Koning Willem IV heten maar Koning Willem-Alexander?
Hoe slap.
Gewoon, Koning Willem IV klinkt krachtiger.quote:
Dat vroeg ik me ook niet af.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:42 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik wist niet dat het ook van toepassing was op dragqueens.
Dat is omdat anders iedereen hem koning Willem Bier gaat noemenquote:Op maandag 28 januari 2013 19:40 schreef Voorschrift het volgende:
Wat hoor ik nu, hij gaat geen Koning Willem IV heten maar Koning Willem-Alexander?
Hoe slap.
Zolang ze maar niet voor het zingen de kerk uit gaan.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:44 schreef Voorschrift het volgende:
En straks zitten alle machtige families van de wereld weer in 1 kerk in Amsterdam.
Het boeit mij echt helemaal niets.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef Modus het volgende:
[..]
Al die autisten helemaal van de leg.
Ik vind 't altijd wel mooi, die protserige kut-politici die denken dat ze heel wat zijn, en op hun verjaardag komt enkel mama met de thee, maar wanneer het Koningshuis (waar ze op neerkijken) iets viert, dan komt de halve planeet aan invloedrijke personen aangelopen.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:46 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet voor het zingen de kerk uit gaan.
onze zuiderburen zijn de canon alweer vergeten:quote:Op maandag 28 januari 2013 19:17 schreef von_Preussen het volgende:
Hopelijk wordt op 30 april ook meteen de oorlog verklaard aan Indonesië en België, opdat Koning Willem IV alle verloren rijksdelen weer in het koninkrijk samenbrengt.
Ik baal er eerder van dat 30 April een zaterdag is, daar gaat onze extra vrije dag.quote:
Hij wordt niet gekroond!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik baal er eerder van dat 30 April een zaterdag is, daar gaat onze extra vrije dag.
Had die knakker nou een paar dagen later gekroond dan, verdomme.
Dat zou wel passend zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 19:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
na meer dan 100 jaar gewoon die traditie behouden. Veel toffer.
Heeft vast de VVD geregeld. Gewoon gaan werken loonslaaf!!quote:Op maandag 28 januari 2013 19:50 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Ik baal er eerder van dat 30 April een zaterdag is, daar gaat onze extra vrije dag.
Had die knakker nou een paar dagen later gekroond dan, verdomme.
De enige reden dat het 30 april bleef toen Beatrix de troon besteeg is dat zij midden in de winter jarig isquote:Op maandag 28 januari 2013 19:51 schreef 99.999 het volgende:
[..]
na meer dan 100 jaar gewoon die traditie behouden. Veel toffer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |