Hij heeft een dringende oproep aan de nieuwe koning gedaan.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
En maar doorgaan, gekke psycho.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:12 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Ik wil jou graag voor het tribunaal voor oorlogsmisdaden horen argumenteren dat jouw denkbeelden "realistisch" zijn.
En dat terwijl jij hoopt dat de AFA op 30 april een aanslag gaat plegen.quote:
En linkse pluizen verplicht op het schavot, iedereen mag gooien.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef Voorschrift het volgende:
Laten we Koningsdag meteen wat anders invullen dan, weg met koekhappen en erin met militaire parades.
En het NK Europese vlagverbranding.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En linkse pluizen verplicht op het schavot, iedereen mag gooien.
quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En het NK Europese vlagverbranding.
dat is toch enkel een hobby van uitvreters uit de knoflooklanden?quote:Op maandag 28 januari 2013 20:19 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
En het NK Europese vlagverbranding.
Een hobby die ik gaarne overneem.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat is toch enkel een hobby van uitvreters uit de knoflooklanden?
En van remlof z'n linkse vriendjes:quote:Op maandag 28 januari 2013 20:21 schreef 99.999 het volgende:
[..]
dat is toch enkel een hobby van uitvreters uit de knoflooklanden?
dat is toch hetzelfdequote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En van remlof z'n linkse vriendjes:
[ afbeelding ]
U riskeert oorlog met waht.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:22 schreef Voorschrift het volgende:
We vormen samen met Groot-Britannie een alliantie en blokkeren de haven van Antwerpenl.
Maakt niet uit, we zullen België eens leren naar wie ze moeten luisteren.quote:
Wallonië verkopen we gewoon aan Frankrijk.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:26 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Maakt niet uit, we zullen België eens leren naar wie ze moeten luisteren.
Hun Koningshuis verbannen we naar een of ander ver onbewoond eiland, hun parlement heffen we op, de rechten van Walloniers heffen we op. Het Europese parlement wordt heringericht als oorlogsministerie der Koninkrijk der Groot Nederland.
Dikke lul, ik wil daar fietsen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wallonië verkopen we gewoon aan Frankrijk.
Nee, daar voeren we gewoon dienstplicht in en we laten ze de grens verdedigen tegen die kut Fransozen.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:27 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Wallonië verkopen we gewoon aan Frankrijk.
Dat lijkt mij de grootste strategische blunder na het kiezen voor de neutraliteit eind jaren 30.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
Nee, daar voeren we gewoon dienstplicht in en we laten ze de grens verdedigen tegen die kut Fransozen.
Wil jij ook de Walen knechten?quote:
We kunnen ook gewoon doorstoten naar Parijs en Hollande guillotineren.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Dat lijkt mij de grootste strategische blunder na het kiezen voor de neutraliteit eind jaren 30.
Dat lijkt mij zeer verstandig.quote:Op maandag 28 januari 2013 20:32 schreef Voorschrift het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon doorstoten naar Parijs en Hollande guillotineren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |