Toespraak is al opgenomenquote:Op maandag 28 januari 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
Zou toch mooi zijn als Beatrix straks plechtig kijkend spreekt: 'Ik treedt af en draag al mijn bevoegdheden over aan de wettelijke troonopvolger, Prins Willem-Alexander... in 2042.'
Afgelopen jaar (jaren) steeds minder fan van de NOS.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Yreal het volgende:
Poe he, de nos die nu alles eindeloos gaat analyseren en herhalen
Dit is naar mijn mening kort door de bocht. De Republikeinse partij is veel meer dan dat. Ik kan het niet met alles eens zijn en ik kan het ook weer wél met bepaalde dingen eens zijn van de Democraten. Ik zit met veel dingen in het midden, maar dat ik de Republikeinse partij beter vind dan vele landgenoten is waar.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:22 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zou jij graag de Republikeinse standpunten over Defensie, gezondheidszorg, abortus en wapenbezit in Nederland zien?
Zo'n fout zal ze niet snel maken.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:25 schreef Tchock het volgende:
Zou toch mooi zijn als Beatrix straks plechtig kijkend spreekt: 'Ik treedt af en draag al mijn bevoegdheden over aan de wettelijke troonopvolger, Prins Willem-Alexander... in 2043.'
Godverquote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Zo'n fout zal ze niet snel maken.
Waarschijnlijk is het nieuws dat Friso er dit jaar ook gewoon weer bij is.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Tchock het volgende:
Friso is niet dood, want Mabel ging nog gewoon skiën in Lech. Nouja, zou wat morbide zijn om dat te doen als hij net dood is
Gezellig met het bed van de piste af, ja?quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is het nieuws dat Friso er dit jaar ook gewoon weer bij is.
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Giku het volgende:
[..]
(vind alleen die Amerikaanse manier van presenteren verschrikkelijk; Ties Aurelius, New York, RTL Nieuws)
Nouja, jij zegt dat je het betreurt dat de VVD (regerend in Nederland) niet meer de Republikeinse Partij is. Dan is het makkelijk om de 'normale' standpunten te noemen, ik noem wat standpunten die minder makkelijk te verdedigen zijn.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Dit is naar mijn mening kort door de bocht. De Republikeinse partij is veel meer dan dat. Je kan het niet met alles eens zijn en ik kan het ook weer wél met bepaalde dingen eens zijn van de Democraten. Ik zit met veel dingen in het midden, maar dat ik de Republikeinse partij beter vind dan vele landgenoten is waar.
Ja, eens. Het ergste vind ik nog wel de samenvatting aan het eind van het nieuwsquote:Op maandag 28 januari 2013 17:26 schreef Giku het volgende:
[..]
Afgelopen jaar (jaren) steeds minder fan van de NOS.
Maakt hypes van dingen die nergens over gaan en die bovendien niemand wat interesseren en gaan daar een week over berichten. Zoals dat gezeur over Armstrong en de jaarlijkse Elfstedentoch-marathon. Heb altijd het gevoel dat het bij andere omroepen/media iets minder is. Daarom kijk ik ook vaak naar RTL (vind alleen die Amerikaanse manier van presenteren verschrikkelijk; Ties Aurelius, New York, RTL Nieuws)
quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Zijn zeer moeilijke kwesties die jij noemt. Op het punt van defensie sta ik bijvoorbeeld wél achter de Republikeinen. Over overige ethische kwesties heb ik wel mijn mening, maar die hoef ik hier niet te verkondigen.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nouja, jij zegt dat je het betreurt dat de VVD (regerend in Nederland) niet meer de Republikeinse Partij is. Dan is het makkelijk om de 'normale' standpunten te noemen, ik noem wat standpunten die minder makkelijk te verdedigen zijn.
Weet jij of er na de toepassing van de bestuurlijke lus/tussenuitspraak altijd een (gepubliceerde) einduitspraak volgt? Ik heb namelijk een interessante tussenuitspraak gevonden, maar ik ben dus heel benieuwd of en hoe het gebrek is hersteld. De einduitspraak is echter nergens te vinden..quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef Ryon het volgende:
[..]
Je hoeft hier nooit je mening te verkondigen als je dat niet wil. Ik zal je er dan ook maar over ophouden als je er geen zin in hebt.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:31 schreef SaulGoodman het volgende:
[..]
Zijn zeer moeilijke kwesties die jij noemt. Op het punt van defensie sta ik bijvoorbeeld wél achter de Republikeinen. Over overige ethische kwesties heb ik wel mijn mening, maar die hoef ik hier niet te verkondigen.
Ik heb je echt al tien delen geleden een titel gegeven in de OP en je hebt het nog steeds niet gezienquote:Op maandag 28 januari 2013 17:34 schreef Paxcon het volgende:
Deze baas heeft als een echte topichunter natuurlijk de eer van een goedlopend topic in NWS
NWS / Koningin houdt vanavond toespraak
Kussen-slope.quote:Op maandag 28 januari 2013 17:27 schreef Sideshowbobbie het volgende:
[..]
Gezellig met het bed van de piste af, ja?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |