SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuk
Kun je altijd alle lekkere dingen meenemen op kosten van pap en mam
denk dat er maar weinig kunnen declareren hier![]()
![]()
fixedquote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuknaar
Kun je altijd alle lekkere dingen meenemen op kosten van pap en mamKijken op je budget en op de bodemschappen alle goedkope dingen kopen omdat je te weinig geld hebt
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat is wel balen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat er maar weinig kunnen declareren hier![]()
![]()
Ik snap de fun er niet van...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk. Die aanbiedingen altijd![]()
![]()
![]()
Jij bent een raar meisje!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk. Die aanbiedingen altijd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik doe ook professioneel hamsteren hoorquote:
Paar weken terug liep ik nog met 24 potjes hak naar buiten bij de AH![]()
![]()
Whehehequote:Op maandag 28 januari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Nee, gewoon nee!! Mijn droom was echt te fijn om zo ruw verstoord te worden
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe ook professioneel hamsteren hoor
Paar weken terug liep ik nog met 24 potjes hak naar buiten bij de AH
ik heb daar de ruimte niet voor hiero
Ik vind het wel leuk hoor allemaal lekkere dingetjes uitzoeken e.d maar dan is het afrekenen weer minder leukquote:![]()
![]()
Maar dan nogquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
ze hoeft niks te betalen, dat is haar funshoppen
![]()
![]()
Als ik zie dat ik dan x euro heb bespaard doordat ik het in de aanbieding heb gekocht.. dat vind ik echt leukquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor allemaal lekkere dingetjes uitzoeken e.d maar dan is het afrekenen weer minder leuk![]()
![]()
Over boodschappen gesproken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
ze hoeft niks te betalen, dat is haar fun
Zorg je wel voor een heerlijk ontbijtje op bed vrijdag? Afgebakken broodjes enz
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, ik mag ook gewoon alles zelf betalen hoor
Maar ik vind boodschappen doen wel leuk, als ik eenmaal in de winkel sta. Als ik er nog heen moet, heb ik er echt geen zin in
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Fijne aan de AH is dat je onbeperkt de aanbiedingen mag inslaan. Bij de C1000 mag je bv. maar 8 pakken Dubbelfris meenemen, terwijl ik bij de AH ooit met 32 pakken van anderhalve liter naar buiten liepquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb daar de ruimte niet voor hiero![]()
![]()
Van het zuigen jaquote:Welkom in SEX
En ik hou niet van chocola en ik hou van auto'squote:
zoek de vrouwelijke kant....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nogmaals, want jij hoeft niet op te letten wat je daadwerkelijk uitgeeftquote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik zie dat ik dan x euro heb bespaard doordat ik het in de aanbieding heb gekocht.. dat vind ik echt leuk![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over boodschappen gesproken.
Zorg je wel voor een heerlijk ontbijtje op bed vrijdag? Afgebakken broodjes enz
En versgeperste sinaasappelsap!What you forget, you are gonna repeat.
het is niet eens jouw geldquote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik zie dat ik dan x euro heb bespaard doordat ik het in de aanbieding heb gekocht.. dat vind ik echt leukDan zou het me echt geen drol kunnen boeien
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van het zuigen jaWelkom in SEX
[..]
En ik hou niet van chocola en ik hou van auto's
Kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook... onlinequote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
geen problemen mee
koop graag dingen![]()
![]()
jij hoort in dat tv programmaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Fijne aan de AH is dat je onbeperkt de aanbiedingen mag inslaan. Bij de C1000 mag je bv. maar 8 pakken Dubbelfris meenemen, terwijl ik bij de AH ooit met 32 pakken van anderhalve liter naar buiten liep
whahaha net iemand een fobie voor aubergines gegevenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buch
dus![]()
[..]
[..]
oh daarvan, kan ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Extreme couponingquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hoort in dat tv programma![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over boodschappen gesproken.
Zorg je wel voor een heerlijk ontbijtje op bed vrijdag? Afgebakken broodjes enzwachtquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad!
En versgeperste sinaasappelsap!
Dus jullie willen mijn huis gebruiken om te overnachten.
ipv dat jullie mij dan belonen met ontbijt op bed verwachten jullie nog dat ik aan het werk ga ook?![]()
![]()
Kan ik je een lijstje geven?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
geen problemen mee
koop graag dingen
Hoef je niet eens voor naar een supermarkt
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
[..]
Chocola is af en toe eens lekker, maar eet ik bijna niet. Auto's boeit me geen flikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
That's my girlquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef Evie het volgende:
[..]
whahaha net iemand een fobie voor aubergines gegeven
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het doen.. wie weet word je beloondquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
wacht
ipv dat jullie mij dan belonen met ontbijt op bed verwachten jullie nog dat ik aan het werk ga ook?![]()
![]()
Ik verwacht dat jij zorgt dat er spul in huis is zodat er ontbeten kan wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
wacht
ipv dat jullie mij dan belonen met ontbijt op bed verwachten jullie nog dat ik aan het werk ga ook?
[b]AirwiN schreef [/b]
En toch doe ik dat hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
nogmaals, want jij hoeft niet op te letten wat je daadwerkelijk uitgeeft
Ik loop voor 60 cent nog wel een paar honderd meter verder naar de AH![]()
![]()
Welk?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hoort in dat tv programma![]()
waag eens een poging?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik je een lijstje geven?
Hoef je niet eens voor naar een supermarkt![]()
Jarretels!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het doen.. wie weet word je beloondsowiesoquote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij zorgt dat er spul in huis is zodat er ontbeten kan worden![]()
![]()
Succes wijffiequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Helemaal geweldigquote:Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk niet
[..]
sowieso
[b]AirwiN schreef [/b]
Op TLC, gaan ze voor 800 dollar boodschappen doen en dan door kortingsbonnen hoeven ze uiteindelijk maar 10 dollar te betalen ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 14:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah ken ik niet. Maar ik kan er wel van genieten ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ja, jij ziet geen pi's hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Of ze krijgen nog een paar cent toequote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op TLC, gaan ze voor 800 dollar boodschappen doen en dan door kortingsbonnen hoeven ze uiteindelijk maar 10 dollar te betalen ofzo
NIEUW: Foto's!![]()
Dat red ik nietquote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op TLC, gaan ze voor 800 dollar boodschappen doen en dan door kortingsbonnen hoeven ze uiteindelijk maar 10 dollar te betalen ofzo![]()
![]()
die jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op TLC, gaan ze voor 800 dollar boodschappen doen en dan door kortingsbonnen hoeven ze uiteindelijk maar 10 dollar te betalen ofzo
Ja die is ook wel heftigquote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of ze krijgen nog een paar cent toe
Niemand in Nederlandquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als hij eens wist hoe erg wij zijn hadden wij niet binnen mogen komenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag idd blij zijn dat we zo nuchter waren
quote:![]()
![]()
Geen idee of dat normaal is voor iemand die zelf eigenlijk nooit ontbijtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
lekker een grote bak brinta naar binnen aan het schuiven
Dan zag je vast wel dat ik van tevoren het antwoord al wistquote:Op maandag 28 januari 2013 14:39 schreef rival het volgende:
nadat ik quote zie ik bij mijn post wel jouw P.I trouwens
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ben altijd een impulsaankoper, daarom ga ik zo min mogelijk boodschappen doen
goed te weten... ik heb nog een aantal schaalmodellen van ferrari's... kopen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben altijd een impulsaankoper, daarom ga ik zo min mogelijk boodschappen doen
F1?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
goed te weten... ik heb nog een aantal schaalmodellen van ferrari's... kopen?
Bah, PM inbox bijna vol
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat heb ik dus eerder met klerenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben altijd een impulsaankoper, daarom ga ik zo min mogelijk boodschappen doen![]()
![]()
ik met allesquote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus eerder met kleren![]()
vind ik dat ik 'nog' meer moet gaan sporten: dag latet een dartbord in huis![]()
ga ik 1 brood kopen: terugkomen met brood, chips, fris, frituur etc
wil ik iets kunnen spelen bij de tv: 2 dagen later gamecube gekocht![]()
ik ben te erg
In het weekend welquote:Op maandag 28 januari 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of dat normaal is voor iemand die zelf eigenlijk nooit ontbijt![]()
![]()
quote:Gewoon veel PM-en.quote:
Zit nu even leuke PM's terug te lezen van tijden terug
[b]AirwiN schreef [/b]
Ehm, wat "simpele" 1:24 geloof ik.quote:
En een oudere uit '75 als ik t me goed herinner.
En volgens mij nog zo'n sigaar-model... maar dat weet ik niet zeker.NIEUW: Foto's!![]()
Dat is wel erg ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik met alles![]()
vind ik dat ik 'nog' meer moet gaan sporten: dag latet een dartbord in huis![]()
ga ik 1 brood kopen: terugkomen met brood, chips, fris, frituur etc
wil ik iets kunnen spelen bij de tv: 2 dagen later gamecube gekocht![]()
ik ben te erg
Tegenwoordig pleur ik bijna al het geld op de spaarrekening voordat ik ga shoppen
Blijft het in ieder geval nog een beetje beperkt![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ze is een BF'ster, dan is dat niet zo lastig_!
Bijna alles is van 1 en dezelfde persoon
[b]AirwiN schreef [/b]
no thanksquote:Op maandag 28 januari 2013 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehm, wat "simpele" 1:24 geloof ik.
En een oudere uit '75 als ik t me goed herinner.
En volgens mij nog zo'n sigaar-model... maar dat weet ik niet zeker.
doe ik ook hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja.
Tegenwoordig pleur ik bijna al het geld op de spaarrekening voordat ik ga shoppen
Blijft het in ieder geval nog een beetje beperktmaar ik kan heel goed sparen
Dus dan hou je geld over die ik dan zinloos over de balk smijt
of er een mooie reis van maak
Ik ga vergaderen tot 18:00..... veel plezier hier!!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
thanks, veel vergadersucces faxiequote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vergaderen tot 18:00..... veel plezier hier!!
Ik had al aangegeven dat jij op financieel gebied nog veel moet leren he?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
no thanks
[..]
doe ik ook hoormaar ik kan heel goed sparen
Je bent in ieder geval wel goed voor de economie![]()
![]()
Succes...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vergaderen tot 18:00..... veel plezier hier!!![]()
![]()
preciesquote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had al aangegeven dat jij op financieel gebied nog veel moet leren he?
Je bent in ieder geval wel goed voor de economie
jij zoekt alleen recente F1 wagens?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
no thanks
[..]
doe ik ook hoormaar ik kan heel goed sparen
Voel me aangesprokenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Bijna alles is van 1 en dezelfde persoon![]()
![]()
ik hou mijn hand op de knipquote:Op maandag 28 januari 2013 14:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jij zoekt alleen recente F1 wagens?
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
maar geld moet gewoon rollenquote:![]()
als ik mijn geld voor de vakantie heb gespaard dan kan ik met de rest wat freewheelen
quote:quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar geld moet gewoon rollen![]()
[..]
Of (deels) sparen voor laterquote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar geld moet gewoon rollen![]()
als ik mijn geld voor de vakantie heb gespaard dan kan ik met de rest wat freewheelen![]()
![]()
die is wel mooiquote:
voor hetzelfde geld val ik morgen voor een auto en ben ik dood, lig je dan met al je geldquote:Op maandag 28 januari 2013 14:52 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Of (deels) sparen voor later
Zeker, maar totaal niet aan de toekomst denken is ook niet slim (vind ik).quote:Op maandag 28 januari 2013 14:53 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
die is wel mooi
[..]
voor hetzelfde geld val ik morgen voor een auto en ben ik dood, lig je dan met al je geld![]()
Ik niet gekquote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
thanks, veel vergadersucces faxie![]()
![]()
kloptquote:Op maandag 28 januari 2013 14:54 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Zeker, maar totaal niet aan de toekomst denken is ook niet slim (vind ik).![]()
dus moet je maar een gedeelte sparen en van de rest genieten
Doe(n) ik/wij ookquote:Op maandag 28 januari 2013 14:55 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
klopt![]()
dus moet je maar een gedeelte sparen en van de rest genieten![]()
![]()
Jij hebt echt een hekel aan boodschappen hequote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Zeau voor 4 dagen weer eten in huis en nog 10 minuten over...![]()
![]()
naisequote:Op maandag 28 januari 2013 15:01 schreef LovelyLady het volgende:
Zeau voor 4 dagen weer eten in huis en nog 10 minuten over...
ik ga morgen voor 2,5 week boodschappen doen
Ja efficiënt door de winkel crossen... Zo snel mogelijk weer weg zijn...quote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan boodschappen he
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 15:03:57 ]![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:03 schreef Faxie het volgende:
M'n energieniveau is echt 0,0 vandaagEn ben elmo
Ze is er wel goed inquote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Jij hebt echt een hekel aan boodschappen he
Precies het tegenovergestelde van mij dusquote:Op maandag 28 januari 2013 15:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ja efficiënt door de winkel crossen... Zo snel mogelijk weer weg zijn...![]()
![]()
Pizza's pannenkoeken pasta en geen verse groentes enzo?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:02 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
naise
ik ga morgen voor 2,5 week boodschappen doen![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:04 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pizza's pannenkoeken pasta en geen verse groentes enzo?
pasta & rijst met chicken tonightquote:
en pizza en pannekoekenWǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:04 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Precies het tegenovergestelde van mij dusmja...
![]()
Vast welquote:Op maandag 28 januari 2013 15:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb weer andere specialiteiten
Al zou ik boodschappen doen nu ook niet een specialiteit van me noemen![]()
![]()
ow vriend van me krijgt nieuwe rolstoel.. moest met m meebidden dus heb gebid voor roze wielenquote:![]()
whehe zal m leren!
dus![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef Evie het volgende:
[..]
ow vriend van me krijgt nieuwe rolstoel.. moest met m meebidden dus heb gebid voor roze wielen![]()
whehe zal m leren!
loopt ie mee voor schut wedden?
Niet grappigquote:Op maandag 28 januari 2013 15:09 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
loopt ie mee voor schut wedden?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:11 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik moest er zelf ook niet echt om lachen nee
Oh, cool. Voor de verandering is de spin die ik tof vind geschikt voor beginners.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Hoe vond je het buiten?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:18 schreef Vinniiee het volgende:
Kom terug van buiten naar binnen, jezus lijkt wel een sauna hier.![]()
Kak. Net thuis, toch wat vergeten te halen
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:22 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Was lekker. Met t-shirt en jas had ik het niet koud![]()
![]()
Heb je het per se nodig?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kak. Net thuis, toch wat vergeten te halen![]()
![]()
Zul je altijd zien hèquote:Op maandag 28 januari 2013 15:22 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Kak. Net thuis, toch wat vergeten te halen![]()
![]()
Ik presteer het regelmatig om voor één ding naar de winkel te gaan, van alles mee te nemen en juist dat ene ding te vergetenquote:.
Ja, dat is net zoiets. Of dat je wel weet dat je iets moet halen, maar er niet op kunt komen wat het nu wasquote:Op maandag 28 januari 2013 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik presteer het regelmatig om voor één ding naar de winkel te gaan, van alles mee te nemen en juist dat ene ding te vergeten.
![]()
![]()
Opzich wel. Maar voor morgen. Dus dan morgen maar voor ontbijt naar de winkel.quote:Jaquote:
Ik stond dus in de winkel, met mijn lijstje. Daar stond op 'broodje gezond spul'.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:28 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Ja, dat is net zoiets. Of dat je wel weet dat je iets moet halen, maar er niet op kunt komen wat het nu was
Dus ik pak alles wat ik op een broodje gezond flikker. Ik kom thuis en denk 'Kak, waar gaan ingrediënten van een broodje gezond op N? Inderdaad, broodjes'
Meestal ben ik supersnel en met alle producten de winkel uit!maar soms heb ik deze inderdaad. een tas vol, behalve net dat ene dat je echt nodig hadquote:Op maandag 28 januari 2013 15:26 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik presteer het regelmatig om voor één ding naar de winkel te gaan, van alles mee te nemen en juist dat ene ding te vergeten.
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik stond dus in de winkel, met mijn lijstje. Daar stond op 'broodje gezond spul'.
Dus ik pak alles wat ik op een broodje gezond flikker. Ik kom thuis en denk 'Kak, waar gaan ingrediënten van een broodje gezond op N? Inderdaad, broodjes'
![]()
toen maar op een toastje gedaan?
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik kom thuis en denk 'Kak, waar gaan ingrediënten van een broodje gezond op N? Inderdaad, broodjes'
![]()
![]()
![]()
Nee, ik ben net thuis. Ik heb geen zin om nu weer terug te gaan en ga toch morgen pas broodje gezond maken. Dus dan morgen maar naar de winkel terug. Nu echt geen zin meer inquote:Op maandag 28 januari 2013 15:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]![]()
toen maar op een toastje gedaan?
ik stond zaterdag bij de lidl... karretje met boodschappen, de vrouw voor mij had al de hele band in gebruik met haar spullen... lange rijen.
Zie ik de man achter me met 2 broodjes...
dus ik zeg "gaat u maar voor", hij twijfeld, maar gaat toch maar.
De vrouw voor mij ziet dat, en vlak voor ze aan de beurt is, laat ze hem ook maar voor.
Staat die man blij bij de kassa (toch 2 karren opgeschoten natuurlijk)... kwam ie er achter dat ie bij een pin-kassa stond en alleen contant geld had...
Dat is wel slechtquote:Op maandag 28 januari 2013 15:37 schreef Cryothic het volgende:
ik stond zaterdag bij de lidl... karretje met boodschappen, de vrouw voor mij had al de hele band in gebruik met haar spullen... lange rijen.
De vrouw voor mij ziet dat, en vlak voor ze aan de beurt is, laat ze hem ook maar voor.
Staat die man blij bij de kassa (toch 2 karren opgeschoten natuurlijk)... kwam ie er achter dat ie bij een pin-kassa stond en alleen contant geld had...![]()
![]()
Pin-kassa'squote:Op maandag 28 januari 2013 15:37 schreef Cryothic het volgende:
Staat die man blij bij de kassa (toch 2 karren opgeschoten natuurlijk)... kwam ie er achter dat ie bij een pin-kassa stond en alleen contant geld had....
Dat is zuurquote:Op maandag 28 januari 2013 15:37 schreef Cryothic het volgende:
Staat die man blij bij de kassa (toch 2 karren opgeschoten natuurlijk)... kwam ie er achter dat ie bij een pin-kassa stond en alleen contant geld had...
Whehehe, dat is wel vervelend jaquote:Op maandag 28 januari 2013 15:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik stond dus in de winkel, met mijn lijstje. Daar stond op 'broodje gezond spul'.
![]()
![]()
Same here! Vind het wel chillquote:Op maandag 28 januari 2013 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Pin-kassa's![]()
Ik heb nooit contant geld bij me
Je kan bij iedere kassa pinnen. Dus ik snap die speciale pin-kassa's niet.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:41 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Pin-kassa's![]()
Ik heb nooit contant geld bij me“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Scheelt ze geldlade's bij overvallen enzoquote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan bij iedere kassa pinnen. Dus ik snap die speciale pin-kassa's niet.
En ik vind het wel chill, omdat de pinkassa rij altijd veel korter is dan bij de andere rijen
Je bent (over t algemeen, als je niet zo'n kneus voor je hebt die er bij de kassa achter komt) sneller door de kassa.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan bij iedere kassa pinnen. Dus ik snap die speciale pin-kassa's niet.
Geen ge-tel met geld, en geen handtekeningetjes omdat men "extra wil pinnen".NIEUW: Foto's!![]()
Extra pinnen kan hier niet aan de kassa en imo maakt het qua snelheid geen verschil.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:44 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Je bent (over t algemeen, als je niet zo'n kneus voor je hebt die er bij de kassa achter komt) sneller door de kassa.
Geen ge-tel met geld, en geen handtekeningetjes omdat men "extra wil pinnen".“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Welk smaakje is je favoriet?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu aan een pot thee met mijn favoriete smaakje thee![]()
Ik drink veelste weinig
meloen? aardbei? groene thee met citroen?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:45 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
En nu aan een pot thee met mijn favoriete smaakje thee![]()
Ik drink veelste weinig![]()
![]()
Zal op een drukke zaterdagochtend misschien wel wat schelen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:45 schreef Samzz het volgende:
[..]
Extra pinnen kan hier niet aan de kassa en imo maakt het qua snelheid geen verschil.
Maar over t algemeen maakt het idd weinig uit.NIEUW: Foto's!![]()
Bij overvallen? Ik kan me niet voorstellen dat dat de reden is. Wel omdat pinnen goedkoper is dan contant geld moeten storten en ophalen.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:43 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Scheelt ze geldlade's bij overvallen enzo
En ik vind het wel chill, omdat de pinkassa rij altijd veel korter is dan bij de andere rijen“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Creditcard is kut.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef rival het volgende:
de ergste van allemaal, supermarkt accepteert geen creditcard![]()
De handscan systemen in de AH XL maken wel verschil in tijd. Dat gaat lekker snel.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:47 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Zal op een drukke zaterdagochtend misschien wel wat schelen.
Maar over t algemeen maakt het idd weinig uit.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
Pickwick Herbal Garden Brandnetel Citroengras en Cranberryquote:Op maandag 28 januari 2013 15:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Welk smaakje is je favoriet?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 15:51:03 ]![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pickwick Herbal Essences Brandnetel Citroengras en CranberryIk moest meteen aan het brandnetelporn topic denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]AirwiN schreef [/b]
Is handig idd voor in het buitenland. Maar ik gebruik die in Europa nagenoeg nooit.quote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef rival het volgende:
[..]
heb je toch echt vaak nodig bij bestellingen of in het buitenland. creditcard is de shit![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan het brandnetelporn topic denkenom te janken
![]()
WAT?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik moest meteen aan het brandnetelporn topic denken![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Pickwick Herbal Garden Brandnetel Citroengras en CranberryZo, hele mond volSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 15:54 schreef LovelyLady het volgende:
!
![]()
![]()
!
HaaahahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
300 euro!quote:Op maandag 28 januari 2013 15:32 schreef AldoTheApache het volgende:
iemand interesse?![]()
V&A / [TK] Nintendo DS & Gameboy advance & PSP spellen![]()
!
Hijs leuk,SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hallo!
Lekker gelopen?Rustig aan.![]()
Ja, maar dat hebben we hier nietquote:Op maandag 28 januari 2013 15:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
De handscan systemen in de AH XL maken wel verschil in tijd. Dat gaat lekker snel.
Nee, maar ik heb gelopenquote:Op maandag 28 januari 2013 15:56 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Hijs leuk,
Hallo!
Lekker gelopen?![]()
![]()
Duitse?quote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb nog een verzameling modelauto's waar ik vanaf wil... "kopen" ?![]()
![]()
!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
Auto's zijn domquote:Op maandag 28 januari 2013 15:58 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik heb nog een verzameling modelauto's waar ik vanaf wil... "kopen" ?![]()
![]()
![]()
Hier wel. Dat nut snap ik. Van een specifieke pin-kassa nietquote:.
Niet dat het me veel uitmaakt, hoor. Als de contantkassa's maar niet verdwijnen.“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:01 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Die foto's staan op de PC, wil je zeker hebben he
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:01 schreef Vinniiee het volgende:
[..]
Auto's hebben geen hersenen, dus kunnen ze niet dom zijn.![]()
![]()
Ik moest hieraan denkenquote:
Dat is lang geleden
Wat is WhatsApp toch een geweldige uitvinding
[b]AirwiN schreef [/b]
als dat geen neuken wordtquote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kom over +/- een half uurtje je kant op![]()
![]()
Ok...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ik kom over +/- een half uurtje je kant op
Ik ga alvast aardappels schillen![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
Wat is WhatsApp toch een geweldige uitvinding![]()
![]()
Ik vind het maar stom...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-01-2013 16:14:11 ]![]()
En hoequote:Op maandag 28 januari 2013 16:12 schreef Huppelmuts het volgende:
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:13 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ok...
Ik ga alvast aardappels schillen
Nou echt hequote:
Je liegt!!quote:
Wat is er stom aan "gratis" filmpjes en foto's versturen
[b]AirwiN schreef [/b]
filmpjes?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nou echt he
[..]
Je liegt!!
Wat is er stom aan "gratis" filmpjes en foto's versturen![]()
![]()
Is dat alleen voor de iPhone?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:16 schreef rival het volgende:
[..]
ze spammen me nu met "line"
zie ik als een japanse ripoff dus ik blijf lekker whatsappen!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik gooi de mijn vd week wel door de straatquote:Op maandag 28 januari 2013 16:15 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Mijn auto is weer zilver van kleur.![]()
![]()
niks ontvangen...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:15 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
[..]
Nou echt he
[..]
Je liegt!!
Wat is er stom aan "gratis" filmpjes en foto's versturenNIEUW: Foto's!![]()
Je kan ook filmpjes versturen hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik heb jouw nummer ook nietquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
En de binnenkant ook netjesquote:Op maandag 28 januari 2013 16:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik gooi de mijn vd week wel door de straat
Rustig aan.![]()
Ja dat snap ikquote:Op maandag 28 januari 2013 16:17 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Je kan ook filmpjes versturen he
krijg ik nooit![]()
Ik wel hoorquote:![]()
Niet al te vaak en nu kreeg ik er 1 waar ik al een tijdje om zeur
[b]AirwiN schreef [/b]
Vertel verder of vertel nietsquote:Op maandag 28 januari 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik wel hoor![]()
Niet al te vaak en nu kreeg ik er 1 waar ik al een tijdje om zeur![]()
![]()
quote:dat zal t zijn...
maar van niemand verder foto's of filmpjes hoor... niet alleen van jou
Ik hou mijn mond alquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat dat lukt, zou je bij mij zeuren dan kan je alleen maar langer wachtenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:18 schreef Huppelmuts het volgende:
nu kreeg ik er 1 waar ik al een tijdje om zeur![]()
![]()
Dat weet ik, maar ja jij hebt geen filmpjes ofzo die ik wil dus waarom zou ik bij jou zeuren?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:20 schreef rival het volgende:
[..]
Dat dat lukt, zou je bij mij zeuren dan kan je alleen maar langer wachtenHihiquote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:21 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ja jij hebt geen filmpjes ofzo die ik wil dus waarom zou ik bij jou zeuren?![]()
![]()
![]()
Wel dan?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Zodat ik bij Rival kan gaan zeuren om een filmpje?quote:![]()
Zeuren heeft geen zin bij die man
[b]AirwiN schreef [/b]
Je moet ook niet zeuren.. lief vragenquote:Op maandag 28 januari 2013 16:26 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zodat ik bij Rival kan gaan zeuren om een filmpje?![]()
Zeuren heeft geen zin bij die man![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeuren.. lief vragen![]()
Chanteren eerder
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:nou ik ben benieuwdquote:Op maandag 28 januari 2013 16:27 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Je moet ook niet zeuren.. lief vragen![]()
![]()
Ik uhm ga wel even iets anders doen ofzo
[b]AirwiN schreef [/b]
Klopt!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Oe ik heb vanavond lekker het huis voor mij alleen![]()
Zo eerst even batterijen halen dus
[b]AirwiN schreef [/b]
Nietquote:Op maandag 28 januari 2013 16:35 schreef rival het volgende:
[..]
oke nu je dat bedacht hebt. vraag ik me af hoe je dat lief aan me ging vragen
Kroelkip komt bij me eten![]()
![]()
![]()
Muhahaha?quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Gezellig!!quote:
Vraag hem vooral alles over het zwemmen gisteren!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
quote:Op maandag 28 januari 2013 16:40 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Gezellig!!
Vraag hem vooral alles over het zwemmen gisteren!!oke
![]()
![]()
Echt ALLES!!quote:
De onderste steen boven halen enz!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ga mijn best doen...quote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt ALLES!!
De onderste steen boven halen enz!!![]()
![]()
en waar moet Vinnie heen dan?quote:Op maandag 28 januari 2013 16:41 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Echt ALLES!!
De onderste steen boven halen enz!!![]()
Zo'n hunebed kan wel 1 steentje missenquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Ook wel meerquote:Op maandag 28 januari 2013 16:44 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Zo'n hunebed kan wel 1 steentje missen.
Daar heb ik zo'n hekel aan he!!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Vrouwen zijn als een overall.....MOUWEN TE LANG...PIJPEN TE KORT!!
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik ookquote:Op maandag 28 januari 2013 16:49 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Daar heb ik zo'n hekel aan he!!![]()
En ik heb al zoveel wondjes aan mijn handen nu![]()
![]()
Wat een hoaxquote:Op maandag 28 januari 2013 16:50 schreef Huppelmuts het volgende:
Vrouwen zijn als een overall.....MOUWEN TE LANG...PIJPEN TE KORT!!![]()
![]()
![]()
Oh ja, pas op!!quote:Op maandag 28 januari 2013 16:50 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik ook![]()
En ik heb al zoveel wondjes aan mijn handen nu
Blikken met groenten zijn gemeen en evil!!If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
En dat isquote:Op maandag 28 januari 2013 16:51 schreef AldoTheApache het volgende:
Woensdag Road-trip naar Geel in Belgiëomdat...?
[b]AirwiN schreef [/b]
Nu geen groente uit blikquote:Op maandag 28 januari 2013 16:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja, pas op!!
Blikken met groenten zijn gemeen en evil!!![]()
Verstandig!!quote:
Dat messen scherp zijn weet je ook al he?If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jaquote:Op maandag 28 januari 2013 16:53 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Verstandig!!
Dat messen scherp zijn weet je ook al he?![]()
![]()
![]()
Hoofdstk 8
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ga hockeyspullen kopen en dat is de beste optie om het te gaan passenquote:
Geen buttplug dusquote:Op maandag 28 januari 2013 16:54 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik ga hockeyspullen kopen en dat is de beste optie om het te gaan passen
[b]AirwiN schreef [/b]
Neequote:ik ben geen christian Grey
ow wacht, daar ben je nog niet
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus
Forum Opties Forumhop: Hop naar: