SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuk
Kun je altijd alle lekkere dingen meenemen op kosten van pap en mam
denk dat er maar weinig kunnen declareren hier![]()
![]()
fixedquote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuknaar
Kun je altijd alle lekkere dingen meenemen op kosten van pap en mamKijken op je budget en op de bodemschappen alle goedkope dingen kopen omdat je te weinig geld hebt
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat is wel balen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat er maar weinig kunnen declareren hier![]()
![]()
Ik snap de fun er niet van...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk. Die aanbiedingen altijd![]()
![]()
![]()
Jij bent een raar meisje!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk. Die aanbiedingen altijd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik doe ook professioneel hamsteren hoorquote:
Paar weken terug liep ik nog met 24 potjes hak naar buiten bij de AH![]()
![]()
Whehehequote:Op maandag 28 januari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Nee, gewoon nee!! Mijn droom was echt te fijn om zo ruw verstoord te worden
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe ook professioneel hamsteren hoor
Paar weken terug liep ik nog met 24 potjes hak naar buiten bij de AH
ik heb daar de ruimte niet voor hiero
Ik vind het wel leuk hoor allemaal lekkere dingetjes uitzoeken e.d maar dan is het afrekenen weer minder leukquote:![]()
![]()
Maar dan nogquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
ze hoeft niks te betalen, dat is haar funshoppen
![]()
![]()
Als ik zie dat ik dan x euro heb bespaard doordat ik het in de aanbieding heb gekocht.. dat vind ik echt leukquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor allemaal lekkere dingetjes uitzoeken e.d maar dan is het afrekenen weer minder leuk![]()
![]()
Over boodschappen gesproken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
ze hoeft niks te betalen, dat is haar fun
Zorg je wel voor een heerlijk ontbijtje op bed vrijdag? Afgebakken broodjes enz
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, ik mag ook gewoon alles zelf betalen hoor
Maar ik vind boodschappen doen wel leuk, als ik eenmaal in de winkel sta. Als ik er nog heen moet, heb ik er echt geen zin in
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Fijne aan de AH is dat je onbeperkt de aanbiedingen mag inslaan. Bij de C1000 mag je bv. maar 8 pakken Dubbelfris meenemen, terwijl ik bij de AH ooit met 32 pakken van anderhalve liter naar buiten liepquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb daar de ruimte niet voor hiero![]()
![]()
Van het zuigen jaquote:Welkom in SEX
En ik hou niet van chocola en ik hou van auto'squote:
zoek de vrouwelijke kant....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nogmaals, want jij hoeft niet op te letten wat je daadwerkelijk uitgeeftquote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik zie dat ik dan x euro heb bespaard doordat ik het in de aanbieding heb gekocht.. dat vind ik echt leuk![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over boodschappen gesproken.
Zorg je wel voor een heerlijk ontbijtje op bed vrijdag? Afgebakken broodjes enz
En versgeperste sinaasappelsap!What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
het is niet eens jouw geldquote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik zie dat ik dan x euro heb bespaard doordat ik het in de aanbieding heb gekocht.. dat vind ik echt leukDan zou het me echt geen drol kunnen boeien
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van het zuigen jaWelkom in SEX
[..]
En ik hou niet van chocola en ik hou van auto's
Kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook... onlinequote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
geen problemen mee
koop graag dingen![]()
![]()
jij hoort in dat tv programmaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Fijne aan de AH is dat je onbeperkt de aanbiedingen mag inslaan. Bij de C1000 mag je bv. maar 8 pakken Dubbelfris meenemen, terwijl ik bij de AH ooit met 32 pakken van anderhalve liter naar buiten liep
whahaha net iemand een fobie voor aubergines gegevenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buch
dus![]()
[..]
[..]
oh daarvan, kan ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Extreme couponingquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hoort in dat tv programma![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over boodschappen gesproken.
Zorg je wel voor een heerlijk ontbijtje op bed vrijdag? Afgebakken broodjes enzwachtquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad!
En versgeperste sinaasappelsap!
Dus jullie willen mijn huis gebruiken om te overnachten.
ipv dat jullie mij dan belonen met ontbijt op bed verwachten jullie nog dat ik aan het werk ga ook?![]()
![]()
Kan ik je een lijstje geven?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
geen problemen mee
koop graag dingen
Hoef je niet eens voor naar een supermarkt
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
[..]
Chocola is af en toe eens lekker, maar eet ik bijna niet. Auto's boeit me geen flikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
That's my girlquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef Evie het volgende:
[..]
whahaha net iemand een fobie voor aubergines gegeven
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het doen.. wie weet word je beloondquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
wacht
ipv dat jullie mij dan belonen met ontbijt op bed verwachten jullie nog dat ik aan het werk ga ook?![]()
![]()
Ik verwacht dat jij zorgt dat er spul in huis is zodat er ontbeten kan wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
wacht
ipv dat jullie mij dan belonen met ontbijt op bed verwachten jullie nog dat ik aan het werk ga ook?
[b]AirwiN schreef [/b]
En toch doe ik dat hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
nogmaals, want jij hoeft niet op te letten wat je daadwerkelijk uitgeeft
Ik loop voor 60 cent nog wel een paar honderd meter verder naar de AH![]()
![]()
Welk?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hoort in dat tv programma![]()
waag eens een poging?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik je een lijstje geven?
Hoef je niet eens voor naar een supermarkt![]()
Jarretels!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het doen.. wie weet word je beloondsowiesoquote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij zorgt dat er spul in huis is zodat er ontbeten kan worden![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: