SPOILER: Winterefteling - Verzet, datum nader te bepalenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Meet - donderdagavond ??? - UtrechtOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Kart meet 16 Februari - HuizenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuk
Kun je altijd alle lekkere dingen meenemen op kosten van pap en mam
denk dat er maar weinig kunnen declareren hier![]()
![]()
fixedquote:Op maandag 28 januari 2013 14:26 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Boodschappen doen is leuknaar
Kun je altijd alle lekkere dingen meenemen op kosten van pap en mamKijken op je budget en op de bodemschappen alle goedkope dingen kopen omdat je te weinig geld hebt
Wǒ shì dá hóng, of the Eggman, of the Walrus![]()
Dat is wel balen jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:28 schreef rival het volgende:
[..]
denk dat er maar weinig kunnen declareren hier![]()
![]()
Ik snap de fun er niet van...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk. Die aanbiedingen altijd![]()
![]()
![]()
Jij bent een raar meisje!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:29 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Maar dat is toch leuk. Die aanbiedingen altijd
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Ik doe ook professioneel hamsteren hoorquote:
Paar weken terug liep ik nog met 24 potjes hak naar buiten bij de AH![]()
![]()
Whehehequote:Op maandag 28 januari 2013 14:23 schreef Huppelmuts het volgende: [..] Nee, gewoon nee!! Mijn droom was echt te fijn om zo ruw verstoord te worden
![]()
![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik doe ook professioneel hamsteren hoor
Paar weken terug liep ik nog met 24 potjes hak naar buiten bij de AH
ik heb daar de ruimte niet voor hiero
Ik vind het wel leuk hoor allemaal lekkere dingetjes uitzoeken e.d maar dan is het afrekenen weer minder leukquote:![]()
![]()
Maar dan nogquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
ze hoeft niks te betalen, dat is haar funshoppen
![]()
![]()
Als ik zie dat ik dan x euro heb bespaard doordat ik het in de aanbieding heb gekocht.. dat vind ik echt leukquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
Ik vind het wel leuk hoor allemaal lekkere dingetjes uitzoeken e.d maar dan is het afrekenen weer minder leuk![]()
![]()
Over boodschappen gesproken.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef rival het volgende:
[..]
ze hoeft niks te betalen, dat is haar fun
Zorg je wel voor een heerlijk ontbijtje op bed vrijdag? Afgebakken broodjes enz
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.![]()
Neequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Nou, ik mag ook gewoon alles zelf betalen hoor
Maar ik vind boodschappen doen wel leuk, als ik eenmaal in de winkel sta. Als ik er nog heen moet, heb ik er echt geen zin in
What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
Fijne aan de AH is dat je onbeperkt de aanbiedingen mag inslaan. Bij de C1000 mag je bv. maar 8 pakken Dubbelfris meenemen, terwijl ik bij de AH ooit met 32 pakken van anderhalve liter naar buiten liepquote:Op maandag 28 januari 2013 14:30 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik heb daar de ruimte niet voor hiero![]()
![]()
Van het zuigen jaquote:Welkom in SEX
En ik hou niet van chocola en ik hou van auto'squote:
zoek de vrouwelijke kant....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nogmaals, want jij hoeft niet op te letten wat je daadwerkelijk uitgeeftquote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik zie dat ik dan x euro heb bespaard doordat ik het in de aanbieding heb gekocht.. dat vind ik echt leuk![]()
![]()
Inderdaad!quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over boodschappen gesproken.
Zorg je wel voor een heerlijk ontbijtje op bed vrijdag? Afgebakken broodjes enz
En versgeperste sinaasappelsap!What you forget, you are gonna repeat.
|| justdiggit.org ||![]()
het is niet eens jouw geldquote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Als ik zie dat ik dan x euro heb bespaard doordat ik het in de aanbieding heb gekocht.. dat vind ik echt leukDan zou het me echt geen drol kunnen boeien
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Van het zuigen jaWelkom in SEX
[..]
En ik hou niet van chocola en ik hou van auto's
Kont.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ook... onlinequote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
geen problemen mee
koop graag dingen![]()
![]()
jij hoort in dat tv programmaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Fijne aan de AH is dat je onbeperkt de aanbiedingen mag inslaan. Bij de C1000 mag je bv. maar 8 pakken Dubbelfris meenemen, terwijl ik bij de AH ooit met 32 pakken van anderhalve liter naar buiten liep
whahaha net iemand een fobie voor aubergines gegevenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:25 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
http://www.skoften.net/index/video/sex_voor_de_buch
dus![]()
[..]
[..]
oh daarvan, kan ook jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Extreme couponingquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hoort in dat tv programma![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:31 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Over boodschappen gesproken.
Zorg je wel voor een heerlijk ontbijtje op bed vrijdag? Afgebakken broodjes enzwachtquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Inderdaad!
En versgeperste sinaasappelsap!
Dus jullie willen mijn huis gebruiken om te overnachten.
ipv dat jullie mij dan belonen met ontbijt op bed verwachten jullie nog dat ik aan het werk ga ook?![]()
![]()
Kan ik je een lijstje geven?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:32 schreef rival het volgende:
[..]
geen problemen mee
koop graag dingen
Hoef je niet eens voor naar een supermarkt
[b]AirwiN schreef [/b]
[..]
[..]
Chocola is af en toe eens lekker, maar eet ik bijna niet. Auto's boeit me geen flikkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
That's my girlquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef Evie het volgende:
[..]
whahaha net iemand een fobie voor aubergines gegeven
[b]AirwiN schreef [/b]
Ik zou het doen.. wie weet word je beloondquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
wacht
ipv dat jullie mij dan belonen met ontbijt op bed verwachten jullie nog dat ik aan het werk ga ook?![]()
![]()
Ik verwacht dat jij zorgt dat er spul in huis is zodat er ontbeten kan wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef rival het volgende:
[..]
wacht
ipv dat jullie mij dan belonen met ontbijt op bed verwachten jullie nog dat ik aan het werk ga ook?
[b]AirwiN schreef [/b]
En toch doe ik dat hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef rival het volgende:
[..]
nogmaals, want jij hoeft niet op te letten wat je daadwerkelijk uitgeeft
Ik loop voor 60 cent nog wel een paar honderd meter verder naar de AH![]()
![]()
Welk?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:33 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
jij hoort in dat tv programma![]()
waag eens een poging?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan ik je een lijstje geven?
Hoef je niet eens voor naar een supermarkt![]()
Jarretels!quote:If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
Jij kent mij duidelijk nietquote:Op maandag 28 januari 2013 14:34 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik zou het doen.. wie weet word je beloondsowiesoquote:Op maandag 28 januari 2013 14:35 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ik verwacht dat jij zorgt dat er spul in huis is zodat er ontbeten kan worden![]()
![]()
Succes wijffiequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Helemaal geweldigquote:Op maandag 28 januari 2013 14:36 schreef rival het volgende:
[..]
Jij kent mij duidelijk niet
[..]
sowieso
[b]AirwiN schreef [/b]
Op TLC, gaan ze voor 800 dollar boodschappen doen en dan door kortingsbonnen hoeven ze uiteindelijk maar 10 dollar te betalen ofzoquote:Op maandag 28 januari 2013 14:37 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ah ken ik niet. Maar ik kan er wel van genieten ja
[b]AirwiN schreef [/b]
Oh ja, jij ziet geen pi's hequote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Of ze krijgen nog een paar cent toequote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op TLC, gaan ze voor 800 dollar boodschappen doen en dan door kortingsbonnen hoeven ze uiteindelijk maar 10 dollar te betalen ofzo
NIEUW: Foto's!![]()
Dat red ik nietquote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op TLC, gaan ze voor 800 dollar boodschappen doen en dan door kortingsbonnen hoeven ze uiteindelijk maar 10 dollar te betalen ofzo![]()
![]()
die jaquote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Op TLC, gaan ze voor 800 dollar boodschappen doen en dan door kortingsbonnen hoeven ze uiteindelijk maar 10 dollar te betalen ofzo
Ja die is ook wel heftigquote:Op maandag 28 januari 2013 14:38 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Of ze krijgen nog een paar cent toe
Niemand in Nederlandquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
Als hij eens wist hoe erg wij zijn hadden wij niet binnen mogen komenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:27 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Hij mag idd blij zijn dat we zo nuchter waren
quote:![]()
![]()
Geen idee of dat normaal is voor iemand die zelf eigenlijk nooit ontbijtquote:
[b]AirwiN schreef [/b]
lekker een grote bak brinta naar binnen aan het schuiven
Dan zag je vast wel dat ik van tevoren het antwoord al wistquote:Op maandag 28 januari 2013 14:39 schreef rival het volgende:
nadat ik quote zie ik bij mijn post wel jouw P.I trouwens
[b]AirwiN schreef [/b]
ik ben altijd een impulsaankoper, daarom ga ik zo min mogelijk boodschappen doen
goed te weten... ik heb nog een aantal schaalmodellen van ferrari's... kopen?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben altijd een impulsaankoper, daarom ga ik zo min mogelijk boodschappen doen
F1?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:43 schreef Cryothic het volgende:
[..]
goed te weten... ik heb nog een aantal schaalmodellen van ferrari's... kopen?
Bah, PM inbox bijna vol
[b]AirwiN schreef [/b]
Dat heb ik dus eerder met klerenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:41 schreef AldoTheApache het volgende:
ik ben altijd een impulsaankoper, daarom ga ik zo min mogelijk boodschappen doen![]()
![]()
ik met allesquote:Op maandag 28 januari 2013 14:44 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat heb ik dus eerder met kleren![]()
vind ik dat ik 'nog' meer moet gaan sporten: dag latet een dartbord in huis![]()
ga ik 1 brood kopen: terugkomen met brood, chips, fris, frituur etc
wil ik iets kunnen spelen bij de tv: 2 dagen later gamecube gekocht![]()
ik ben te erg
In het weekend welquote:Op maandag 28 januari 2013 14:39 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Geen idee of dat normaal is voor iemand die zelf eigenlijk nooit ontbijt![]()
![]()
quote:Gewoon veel PM-en.quote:
Zit nu even leuke PM's terug te lezen van tijden terug
[b]AirwiN schreef [/b]
Ehm, wat "simpele" 1:24 geloof ik.quote:
En een oudere uit '75 als ik t me goed herinner.
En volgens mij nog zo'n sigaar-model... maar dat weet ik niet zeker.NIEUW: Foto's!![]()
Dat is wel erg ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 14:45 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ik met alles![]()
vind ik dat ik 'nog' meer moet gaan sporten: dag latet een dartbord in huis![]()
ga ik 1 brood kopen: terugkomen met brood, chips, fris, frituur etc
wil ik iets kunnen spelen bij de tv: 2 dagen later gamecube gekocht![]()
ik ben te erg
Tegenwoordig pleur ik bijna al het geld op de spaarrekening voordat ik ga shoppen
Blijft het in ieder geval nog een beetje beperkt![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 14:45 schreef Ishimaru het volgende:
[..]
Ze is een BF'ster, dan is dat niet zo lastig_!
Bijna alles is van 1 en dezelfde persoon
[b]AirwiN schreef [/b]
no thanksquote:Op maandag 28 januari 2013 14:46 schreef Cryothic het volgende:
[..]
Ehm, wat "simpele" 1:24 geloof ik.
En een oudere uit '75 als ik t me goed herinner.
En volgens mij nog zo'n sigaar-model... maar dat weet ik niet zeker.
doe ik ook hoorquote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Dat is wel erg ja.
Tegenwoordig pleur ik bijna al het geld op de spaarrekening voordat ik ga shoppen
Blijft het in ieder geval nog een beetje beperktmaar ik kan heel goed sparen
Dus dan hou je geld over die ik dan zinloos over de balk smijt
of er een mooie reis van maak
Ik ga vergaderen tot 18:00..... veel plezier hier!!
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?![]()
thanks, veel vergadersucces faxiequote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vergaderen tot 18:00..... veel plezier hier!!
Ik had al aangegeven dat jij op financieel gebied nog veel moet leren he?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
no thanks
[..]
doe ik ook hoormaar ik kan heel goed sparen
Je bent in ieder geval wel goed voor de economie![]()
![]()
Succes...quote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef fietsie het volgende:
Ik ga vergaderen tot 18:00..... veel plezier hier!!![]()
![]()
preciesquote:Op maandag 28 januari 2013 14:49 schreef Fototoestel90 het volgende:
[..]
Ik had al aangegeven dat jij op financieel gebied nog veel moet leren he?
Je bent in ieder geval wel goed voor de economie
jij zoekt alleen recente F1 wagens?quote:Op maandag 28 januari 2013 14:48 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
no thanks
[..]
doe ik ook hoormaar ik kan heel goed sparen
Voel me aangesprokenquote:Op maandag 28 januari 2013 14:47 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]_!
Bijna alles is van 1 en dezelfde persoon![]()
![]()
ik hou mijn hand op de knipquote:Op maandag 28 januari 2013 14:50 schreef Cryothic het volgende:
[..]
jij zoekt alleen recente F1 wagens?
quote:
[b]AirwiN schreef [/b]
maar geld moet gewoon rollenquote:![]()
als ik mijn geld voor de vakantie heb gespaard dan kan ik met de rest wat freewheelen
quote:quote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar geld moet gewoon rollen![]()
[..]
Of (deels) sparen voor laterquote:Op maandag 28 januari 2013 14:51 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
maar geld moet gewoon rollen![]()
als ik mijn geld voor de vakantie heb gespaard dan kan ik met de rest wat freewheelen![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: