Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dientje ik speelde het ook toen ik ongeveer 5 was of zo. Mocht het ook niet spelen eigenlijk.Ja? Dat zou zo baas zijn, ze kunnen het nu tenminste nog echt mooi maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar komt toch een nieuwe van? Laatst de oude nog uit t stof gehaald, maar t geluid deed t nieIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Haha, nice..quote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
Dientje ik speelde het ook toen ik ongeveer 5 was of zo. Mocht het ook niet spelen eigenlijk.
[..]
Ja? Dat zou zo baas zijn, ze kunnen het nu tenminste nog echt mooi maken.
Als ik zo nu terugkijk zijn die graphics echt lelijk, maar als ik me dat spel herinner is het in gedachten allemaal supermooi en scherp![]()
![]()
Ik was 11 ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
Dientje ik speelde het ook toen ik ongeveer 5 was of zo. Mocht het ook niet spelen eigenlijk.
[..]
Ja? Dat zou zo baas zijn, ze kunnen het nu tenminste nog echt mooi maken.
En dat die cdrom ook een muziek-cd was als je m in de stereo schoof![]()
![]()
hmm ja maar ze gaan 'm releasen voor xbox 360 en ps3. Als ze zouden wachten tot de volgende generatie consoles zou 'ie nog beter zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja? Dat zou zo baas zijn, ze kunnen het nu tenminste nog echt mooi maken.Woord.![]()
Precies. Ik heb het nooit meer aan de praat gekregen dus mijn gedachtes zijn nog niet bezoedeld, maar ik herinner het me ook gewoon als fucking scherp en realistisch met al dat bloed enzo, maar ik weet gewoon dat het er niet zo uit zag.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, nice..
Als ik zo nu terugkijk zijn die graphics echt lelijk, maar als ik me dat spel herinner is het in gedachten allemaal supermooi en scherp
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik heb die cd nog van gta 1quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik was 11 ofzo
En dat die cdrom ook een muziek-cd was als je m in de stereo schoof
Woord.![]()
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
hmm ja maar ze gaan 'm releasen voor xbox 360 en ps3. Als ze zouden wachten tot de volgende generatie consoles zou 'ie nog beter zijnIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
wie weet hoe zo enen spel heet waarbij je SWAT bent
o laat maar, SWATHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja check die plaatjes op google maarquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies. Ik heb het nooit meer aan de praat gekregen dus mijn gedachtes zijn nog niet bezoedeld, maar ik herinner het me ook gewoon als fucking scherp en realistisch met al dat bloed enzo, maar ik weet gewoon dat het er niet zo uit zag.![]()
![]()
Ik ook! Jaaaren terug zo'n verzameldoos gekocht waar gta, battlezone 2 en nog wat van die classics zatenquote:![]()
![]()
Neem jij de lapo danquote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
jonguh doe eens een TT die een beetje met het topic te maken heeft hihi![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
o laat maar, SWAT![]()
![]()
![]()
kom je meedoen?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dit topic kwam ik zomaar tegen.
Fuck the EBU.![]()
Omdat die apparaten waarschijnlijk nog betere graphics aan zouden kunnen, en ook de pc. Maar goed ik zal de laatste zijn die zal klagen over gtaquote:
Woord.![]()
Rainbow Sixquote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
o laat maar, SWAT![]()
![]()
Heb het originele spel nog ergens liggen voor de psxquote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ook! Jaaaren terug zo'n verzameldoos gekocht waar gta, battlezone 2 en nog wat van die classics zaten
Woord.![]()
Stoonde aapquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik zat toch even heul niet op te letten jung![]()
![]()
Zeg, ga het nou eens even niet over jongensdingen hebben in mijn mooie stonertopicIk wil wel kunnen meepraten
Fuck the EBU.![]()
Ik wilde net appen maar je gaf geen gehoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
Zeg, ga het nou eens even niet over jongensdingen hebben in mijn mooie stonertopicIk wil wel kunnen meepraten
![]()
![]()
Doneer voor games voor Moiraquote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
Woord.![]()
Aha dat is wel waar ja. Maar we zijn sowieso wel een beetje op een punt gekomen dat nog betere graphics voor mij echt niet perse hoeven. Ook op tv zie ik niet echt het verschil tussen de hd kanalen en de normale.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Omdat die apparaten waarschijnlijk nog betere graphics aan zouden kunnen, en ook de pc. Maar goed ik zal de laatste zijn die zal klagen over gtaIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
geef m'n telefoonnummer liever niet weg hihiquote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wilde net appen maar je gaf geen gehoor
Fuck the EBU.![]()
Jij speelde vroeger toch ook wel spellen?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Doneer voor games voor MoiraIk speelde altijd spellen op de Sega Megadrive IIquote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij speelde vroeger toch ook wel spellen?
Sonic en zulks
Fuck the EBU.![]()
Okeuj jung, most eem beter kiekn volgende keerquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik zat toch even heul niet op te letten jung![]()
Groot gelijk, ik schrijf 'm op, want, ik zolder jwz.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
geef m'n telefoonnummer liever niet weg hihi![]()
okquote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Okeuj jung, most eem beter kiekn volgende keerFuck the EBU.![]()
dm dat nummer ffquote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik schrijf 'm op, want, ik zolder jwz.Woord.![]()
Nu stoned Young Justice kijken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ja dat is dan ook wel weer zo. Toch is een grafische update voor verouderede games ook wel weer gaaf, vooral als je sommige gta 4 mods zietquote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Aha dat is wel waar ja. Maar we zijn sowieso wel een beetje op een punt gekomen dat nog betere graphics voor mij echt niet perse hoeven. Ook op tv zie ik niet echt het verschil tussen de hd kanalen en de normale.![]()
Woord.![]()
Heb nr niet van Moira.quote:
Maar collectie nr's allemaal van breezersletten sites geplukt en geregeld
Xseno, Funkybabesenzo
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb nr niet van Moira.
Xseno, Funkybabesenzo
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb nr niet van Moira.
Xseno, Funkybabesenzo
![]()
BaasWoord.![]()
Ik had gister nog een chickie kunnen hosselen.
Maar braaf aan mijn maatje doorgegeven die het totaal verneukt heeft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
waarom?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:24 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Heb nr niet van Moira.
Xseno, Funkybabesenzo
Fuck the EBU.![]()
Kneusquote:Op zondag 27 januari 2013 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar braaf aan mijn maatje doorgegeven die het totaal verneukt heeft.![]()
Lesson learned?![]()
![]()
Ja kan zeker wel waarde hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:24 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja dat is dan ook wel weer zo. Toch is een grafische update voor verouderede games ook wel weer gaaf, vooral als je sommige gta 4 mods ziet
Had haar zelf gehouden ouwe !quote:Op zondag 27 januari 2013 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar braaf aan mijn maatje doorgegeven die het totaal verneukt heeft.Ik ben een FOK!ker, en die willen soms ook aan hun trekken komen.quote:
Iets met eenzame zolders![]()
![]()
![]()
We gingen tegen half 3 uit met twee chickies en stuk of wat gasten.quote:
Meisje kwam net de club nog binnen wij niet meer omdat het te laat was.
Gozer heeft haar later daar opgehaald en naar huis gebracht. Ze heeft met iedereen gezoent behalve hem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik rook niet nooit gedaan, alleen wiet met tabak jwzquote:Op zondag 27 januari 2013 18:23 schreef Piye het volgende:
Zijn er hier eigenlijk nog stoners die verder niet roken? Bazen zijn dat altijd.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
Maar braaf aan mijn maatje doorgegeven die het totaal verneukt heeft.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Swarme boer ? Pfooeee geen ideequote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef Moira. het volgende:
poor boy
had swarma dat trouwens niet ooit als ui?![]()
![]()
ik had swarma op msnquote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Swarme boer ? Pfooeee geen ideedat was de shit jung
Fuck the EBU.![]()
Die had je dus nog makkelijk een flinke veeg uit de pan kunnen geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We gingen tegen half 3 uit met twee chickies en stuk of wat gasten.
Gozer heeft haar later daar opgehaald en naar huis gebracht. Ze heeft met iedereen gezoent behalve hem.![]()
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Niet eens een natte vinger gehaald die jongen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heldinquote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik had swarma op msndat was de shit jung
![]()
![]()
wtfquote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef WarmZaad het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)ard_uitgelachen.html
in your face!![]()
![]()
Als je dan een vis vangt, moet je er ook naar ruiken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Niet eens een natte vinger gehaald die jongen.![]()
Dat maakt het een stuk positiever voor hemquote:Op zondag 27 januari 2013 22:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
We gingen tegen half 3 uit met twee chickies en stuk of wat gasten.
Gozer heeft haar later daar opgehaald en naar huis gebracht. Ze heeft met iedereen gezoent behalve hem.![]()
![]()
Nee stinkwijf man thuis was ze best lief en schattig maar wief kwam de club binnen de rest niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:29 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Die had je dus nog makkelijk een flinke veeg uit de pan kunnen geven.
Wij zijn maar gaan eten. Maar die gozer nog zo dom om haar thuis te brengen en dan nog niets krijgen ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze heeft de uitsmijter gegeven op de wcquote:Op zondag 27 januari 2013 22:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nee stinkwijf man thuis was ze best lief en schattig maar wief kwam de club binnen de rest niet.
Wij zijn maar gaan eten. Maar die gozer nog zo dom om haar thuis te brengen en dan nog niets krijgen ook.
Maar wat een kneus, zo'n chick pak je toch gewoon ?!
Had hij zand op z'n penor >?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld iceenhancer. Overigens doet dat je grafische kaart wel laten roken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]Kan het me wel voorstellen als ik die screenshot zie.
Pisswasserquote:Op zondag 27 januari 2013 22:31 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Zoals bijvoorbeeld iceenhancer. Overigens doet dat je grafische kaart wel laten roken![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
Ja was leuk om een keer te proberen, maar de fan op 100% heel de tijd trok ik ook weer niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:32 schreef Piye het volgende:
[..]Kan het me wel voorstellen als ik die screenshot zie.
Woord.![]()
pis water is dat toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja dat soort grapjes in dat spel vind ik prachtighttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Steek je kop in een bult sneeuwquote:Op zondag 27 januari 2013 22:39 schreef Moira. het volgende:
bohh ik ben echt irritant stoned jongen, ik kan me nergens op focussen
Als een struisvogel![]()
jupquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik jaag Moira weg met m'n game gelulFuck the EBU.![]()
ik heb al vanaf vanmiddag niet meer naar buiten gekeken maar toen was het grootste gedeelte van de straat al ontdooidquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Steek je kop in een bult sneeuw
Als een struisvogel
Fuck the EBU.![]()
Ja hier ook, van dat vieze grijze bagger door de regenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik heb al vanaf vanmiddag niet meer naar buiten gekeken maar toen was het grootste gedeelte van de straat al ontdooid![]()
![]()
ja echt vieeessquote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja hier ook, van dat vieze grijze bagger door de regenFuck the EBU.![]()
herkenbaarquote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Dientje12 het volgende:
Oké, nu ff smoken zit al 5 min met de joint in me meul
Fuck the EBU.![]()
ik zit spacende muziekjes te luisteren van 148 jaar gelden van toen ik nog een klein warmzaadje wasquote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Hallon stoonde Groninger.
How word nou dan mie jong?
en jij?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Eminemquote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik zit spacende muziekjes te luisteren van 148 jaar gelden van toen ik nog een klein warmzaadje was
en jij?
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Hai trouwens.
Ik chill'm goed hier hahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik zit spacende muziekjes te luisteren van 148 jaar gelden van toen ik nog een klein warmzaadje was
en jij?FOK!ken enzo.
![]()
Als het vanavond gaat vriezen kan je over de straat schaatsen.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
dat is echt kutquote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Piye het volgende:
Als het vanavond gaat vriezen kan je over de straat schaatsen.glij altijd op m'n bek
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Piye het volgende:
Als het vanavond gaat vriezen kan je over de straat schaatsen.![]()
dat zijn dus van die goeie ingevingen die je krijgt wanneer je high benthttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Schommelenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:46 schreef WarmZaad het volgende:
[..]![]()
dat zijn dus van die goeie ingevingen die je krijgt wanneer je high bentDat is pas een ingeving. Ik denk dat ik dat zo maar eens ga doen
![]()
![]()
haha, nu een beetje gaan schommelen in het donkerquote:Op zondag 27 januari 2013 22:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
SchommelenDat is pas een ingeving. Ik denk dat ik dat zo maar eens ga doen
Ja en dan zweefsprongen makenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:47 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
haha, nu een beetje gaan schommelen in het donker![]()
![]()
Ik niet hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:46 schreef WarmZaad het volgende:
[..]![]()
dat zijn dus van die goeie ingevingen die je krijgt wanneer je high bent
Dat is pas oude muziek.
Deze stond in m'n Engels boek in de 3e of zo.quote:
Ik heb een keer geschommeld aan de xtc, fucking trippend en levensgevaarlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 22:46 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
SchommelenDat is pas een ingeving. Ik denk dat ik dat zo maar eens ga doen
![]()
Fuck the EBU.![]()
cant touch this
oeh oeh hhoeehttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
![]()
Ghe ghe ghe fucking mooi is dat. Ik leunde achterover en deed mn ogen dichtquote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik heb een keer geschommeld aan de xtc, fucking trippend en levensgevaarlijk![]()
![]()
![]()
look in my eyes, cant touch this!
oeh hhoee oehhhhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
ik vond het op een gegeven moment echt eng wordenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:51 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ghe ghe ghe fucking mooi is dat. Ik leunde achterover en deed mn ogen dicht
Fuck the EBU.![]()
![]()
canthttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
touchhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
thishttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
cuz i am a motherfucker nikker!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:52 schreef Dientje12 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)neer_niet_durft.html![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Die is soswieso baasquote:
Woord.![]()
quote:
Keep on Rollin baby.Luister dit en zeg dat nog eens:quote:Op zondag 27 januari 2013 22:53 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik kan alleen niet echt rock hebben als ik stoned ben
Dit maakt me wel weer een beetje aan het twijfelenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:57 schreef Piye het volgende:
Keep on Rollin baby.
[..]
Luister dit en zeg dat nog eens:
Woord.![]()
Yep niemand zei hoi terug.quote:
hoihttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
![]()
Hoe stoned moet je zijn om er zo bij te gaan lopen?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
wtfquote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
Hoe stoned moet je zijn om er zo bij te gaan lopen?![]()
![]()
Wat een pimp.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:04 schreef Piye het volgende:
Hoe stoned moet je zijn om er zo bij te gaan lopen?
Die schoenen....xd
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Die clip.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]Hehe zoiets moet ik ook een keer makenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Zitten echt heel leuke tussenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hehe zoiets moet ik ook een keer maken
Edit![]()
![]()
hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Zitten echt heel leuke tussen
Edit
[ afbeelding ]![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
En ik ben Hiiggghhhh geleid GGG Nooo
[ afbeelding ]
Stone met die rijke tatta's
Fuck the EBU.![]()
haha same here maar ik vind t wel vetquote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef Midnight_snack het volgende:
Zo ik volg het niet helemaal meerFuck the EBU.![]()
![]()
dat wel jaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:24 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha same here maar ik vind t wel vet
Woord.![]()
quote:
quote:quote:quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
what has been seen cannot be unseen...quote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Omdat je naar haar gekeken hebt?Hier, dit is beter:
Ik weet zeker dat die gast die ook als kerstboom heeft gebruikt..quote:Op zondag 27 januari 2013 23:34 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]Hier, dit is beter:
[ afbeelding ]![]()
![]()
![]()
Zoiets?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Shop mijn jointje er ook effe in.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
people of walmart komt ook wel closequote:Op zondag 27 januari 2013 23:35 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ja echtGeïnspireerd door de kussende dame dacht ik: daar eens even een kijkje nemen!
Fuck the EBU.![]()
haha jeejquote:Op zondag 27 januari 2013 23:36 schreef Midnight_snack het volgende:
Zo te zien zitten we weer op niveau
Fuck the EBU.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:36 schreef Midnight_snack het volgende:
Zo te zien zitten we weer op niveau
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:36 schreef CodeRood het volgende:
[..]
Zoiets?Da's wel leukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Thanks !
Maar jouwe is toch mooier![]()
![]()
Lelijke vrouwen hebben ook pik nodig.quote:
Dat staat soms als reclame bij pornosites.
'hee schatje ik ben toevallig in de buurt'quote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef Piye het volgende:
[..]
Lelijke vrouwen hebben ook pik nodig.
Dat staat soms als reclame bij pornosites.Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik woon ook in Amsterdam (woon ik helemaal niet).quote:Op zondag 27 januari 2013 23:39 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
'hee schatje ik ben toevallig in de buurt'
Wat ga je eten?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:38 schreef CodeRood het volgende:
Ben pas drie uur wakker, effe ontbijten![]()
What the fuck? Ziet er plastic uitquote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
Doorzichtige vloei, dat heb ik ook gehad.
Tevens ipod classic
Ook te boeken voor feestjes en partijen![]()
Ik verbaas me nog even om die doorzichtige vloei, wat de neuk
Oh die heb ik ook ooit eens gehad. Was niet helemaal ideaal, maar op zich wel tof voor een keertjequote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
Doorzichtige vloei, dat heb ik ook gehad.![]()
![]()
Staat me bij dat het een soort glucose vloetje wasquote:Op zondag 27 januari 2013 23:41 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
What the fuck? Ziet er plastic uit
Tevens ipod classicNee idd. Je had 'm ook in het rood, die had ik ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:42 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Oh die heb ik ook ooit eens gehad. Was niet helemaal ideaal, maar op zich wel tof voor een keertje
Maar rookt wel heel vreemd.![]()
wat is deze? Doorzichtige vloei?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:40 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
Doorzichtige vloei, dat heb ik ook gehad.![]()
Haaha jaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:43 schreef Serpenthax het volgende:
[..]
wat is deze? Doorzichtige vloei?Ik toen ook niet, maar het bestaat al een jaartje of 4 ofzo.quote:
Kocht het bij de smartshop. Of bij een bio-wiet shop.![]()
Zie spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:45 schreef Midnight_snack het volgende:
Goed nu de fik erin. ib4 foto draaien![]()
[ afbeelding ]![]()
![]()
Tinypic is zwaar gay de laatste tijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tinypic geeft veel problemen, doe via imgurIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Heb m alquote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Tinypic geeft veel problemen, doe via imgurWoord.![]()
Zit daar even doorheen te scrollen, maar godver zeg.. Wat lopen er toch mongolen rondquote:Op zondag 27 januari 2013 23:36 schreef Moira. het volgende:
[..]
people of walmart komt ook wel close![]()
![]()
echt he hahaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Zit daar even doorheen te scrollen, maar godver zeg.. Wat lopen er toch mongolen rond
Fuck the EBU.![]()
Kudos voor jouquote:Op zondag 27 januari 2013 23:51 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ik ging schuin met me hoofd om die posts te lezenSorry ontdekte te laat dat ie zo was geupload
![]()
Woord.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Kudos voor jouSorry ontdekte te laat dat ie zo was geupload
![]()
![]()
![]()
Dan nu wel de lapo pakken hequote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Nieuwe titel voor volgende topic:
Waar we vrolijk door draaien
Woord.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar we vrolijk door draaien![]()
waarom gaan we al nieuwe titels verzinnenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:52 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Waar we vrolijk door draaien![]()
laat dat gewoon door de lapo doen haha
Fuck the EBU.![]()
Nee want als 't er op aan komt is het desbetreffende persoon waarschijnlijk te stoned om iets te verzinnenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarom gaan we al nieuwe titels verzinnen
laat dat gewoon door de lapo doen haha
althans, ik zou dat zijnOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
haha ik vergat TT's in te vullen maar ik kon ze wel verzinnenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:54 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Nee want als 't er op aan komt is het desbetreffende persoon waarschijnlijk te stoned om iets te verzinnen
althans, ik zou dat zijn
Fuck the EBU.![]()
Ben veel te traag met maken van nieuw topicquote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Dan nu wel de lapo pakken he![]()
![]()
Ik probeer goed te doen, draakmensquote:Op zondag 27 januari 2013 23:53 schreef Moira. het volgende:
[..]
waarom gaan we al nieuwe titels verzinnen
laat dat gewoon door de lapo doen haha![]()
![]()
niet gaan scheldenquote:Op zondag 27 januari 2013 23:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik probeer goed te doen, draakmens
Fuck the EBU.![]()
Ja ik ook. Zit over het algemeen maar wat te ratelen in deze topicsquote:Op zondag 27 januari 2013 23:55 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ben veel te traag met maken van nieuw topic
Woord.![]()
toch wel?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zit over het algemeen maar wat te ratelen in deze topics
dat doet iedereen tochquote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zit over het algemeen maar wat te ratelen in deze topics
Fuck the EBU.![]()
quote:![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:56 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ja ik ook. Zit over het algemeen maar wat te ratelen in deze topicsghe ghe
Sorryquote:![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Ik steek mijn joint verkeerd om in mijn bek
Moira, god heeft me gestraft
hoe krijg je dat voor elkaarOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moira, god heeft me gestraftarme ziel
Fuck the EBU.![]()
Whahaquote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
Moira, god heeft me gestraft![]()
![]()
als je die xtc nou weghaalt zodat we alleen wiet en seks overhouden, goeie combiquote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha wordt de stoner meet van een xtc meet naar een seksmeet
Ik lette niet opquote:
Zag 't rook een andere kant op gaan, omdat ik
effe de schuifpui open had gezet.![]()
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik lette niet op
Zag 't rook een andere kant op gaan, omdat ik
effe de schuifpui open had gezet.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:58 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
als je die xtc nou weghaalt zodat we alleen wiet en seks overhouden, goeie combi
Fuck the EBU.![]()
Nieuwe TT lijkt me duidelijk nuquote:Op zondag 27 januari 2013 23:57 schreef Moira. het volgende:
[..]
haha wordt de stoner meet van een xtc meet naar een seksmeet![]()
![]()
![]()
als wiet een legaal medicijn op te halen zonder recept was, was ik elke dag in het kruidvat te vindenOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
willenbijenquote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee dan komen er wannabee'sOok te boeken voor feestjes en partijen![]()
Jaaaquote:Ah jo, effe sabbelen kan geen kwaadquote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik weet niet of ik gay genoeg ben voor een gangbang![]()
![]()
En halen we die 50 topics vannacht nogquote:Op maandag 28 januari 2013 00:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Nee dan komen er wannabee's![]()
![]()
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ah jo, effe sabbelen kan geen kwaad![]()
![]()
![]()
Woord.![]()
Sausage-festquote:Op maandag 28 januari 2013 00:03 schreef Moira. het volgende:
ik bedenk me net dat amarantha en ik dan de enige 2 vrouwen zijn waarschijnlijk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jamquote:Op maandag 28 januari 2013 00:02 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Jaaa
[..]
Ah jo, effe sabbelen kan geen kwaadDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
is grappig want ijsberg = ego/superego van freud hihi
quote:Op maandag 28 januari 2013 00:06 schreef Moira. het volgende:
[ afbeelding ]
is grappig want ijsberg = ego/superego van freud hihi![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: