Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dientje ik speelde het ook toen ik ongeveer 5 was of zo. Mocht het ook niet spelen eigenlijk.Ja? Dat zou zo baas zijn, ze kunnen het nu tenminste nog echt mooi maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Daar komt toch een nieuwe van? Laatst de oude nog uit t stof gehaald, maar t geluid deed t nieIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Haha, nice..quote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
Dientje ik speelde het ook toen ik ongeveer 5 was of zo. Mocht het ook niet spelen eigenlijk.
[..]
Ja? Dat zou zo baas zijn, ze kunnen het nu tenminste nog echt mooi maken.
Als ik zo nu terugkijk zijn die graphics echt lelijk, maar als ik me dat spel herinner is het in gedachten allemaal supermooi en scherp![]()
![]()
Ik was 11 ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
Dientje ik speelde het ook toen ik ongeveer 5 was of zo. Mocht het ook niet spelen eigenlijk.
[..]
Ja? Dat zou zo baas zijn, ze kunnen het nu tenminste nog echt mooi maken.
En dat die cdrom ook een muziek-cd was als je m in de stereo schoof![]()
![]()
hmm ja maar ze gaan 'm releasen voor xbox 360 en ps3. Als ze zouden wachten tot de volgende generatie consoles zou 'ie nog beter zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja? Dat zou zo baas zijn, ze kunnen het nu tenminste nog echt mooi maken.Woord.![]()
Precies. Ik heb het nooit meer aan de praat gekregen dus mijn gedachtes zijn nog niet bezoedeld, maar ik herinner het me ook gewoon als fucking scherp en realistisch met al dat bloed enzo, maar ik weet gewoon dat het er niet zo uit zag.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Haha, nice..
Als ik zo nu terugkijk zijn die graphics echt lelijk, maar als ik me dat spel herinner is het in gedachten allemaal supermooi en scherp
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ik heb die cd nog van gta 1quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik was 11 ofzo
En dat die cdrom ook een muziek-cd was als je m in de stereo schoof
Woord.![]()
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
hmm ja maar ze gaan 'm releasen voor xbox 360 en ps3. Als ze zouden wachten tot de volgende generatie consoles zou 'ie nog beter zijnIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
wie weet hoe zo enen spel heet waarbij je SWAT bent
o laat maar, SWATHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ja check die plaatjes op google maarquote:Op zondag 27 januari 2013 22:15 schreef Piye het volgende:
[..]
Precies. Ik heb het nooit meer aan de praat gekregen dus mijn gedachtes zijn nog niet bezoedeld, maar ik herinner het me ook gewoon als fucking scherp en realistisch met al dat bloed enzo, maar ik weet gewoon dat het er niet zo uit zag.![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: