Ik ook! Jaaaren terug zo'n verzameldoos gekocht waar gta, battlezone 2 en nog wat van die classics zatenquote:
Neem jij de lapo danquote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Moira. het volgende:
jonguh doe eens een TT die een beetje met het topic te maken heeft hihi
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
wie weet hoe zo enen spel heet waarbij je SWAT bent
o laat maar, SWAT
kom je meedoen?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:12 schreef Geflipte-Koelkast het volgende:
Dit topic kwam ik zomaar tegen.
Omdat die apparaten waarschijnlijk nog betere graphics aan zouden kunnen, en ook de pc. Maar goed ik zal de laatste zijn die zal klagen over gtaquote:
Rainbow Sixquote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef Studeur het volgende:
wie weet hoe zo enen spel heet waarbij je SWAT bent
o laat maar, SWAT
Heb het originele spel nog ergens liggen voor de psxquote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Ik ook! Jaaaren terug zo'n verzameldoos gekocht waar gta, battlezone 2 en nog wat van die classics zaten
Stoonde aapquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik zat toch even heul niet op te letten jung
Ik wilde net appen maar je gaf geen gehoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
Zeg, ga het nou eens even niet over jongensdingen hebben in mijn mooie stonertopicIk wil wel kunnen meepraten
Doneer voor games voor Moiraquote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
Zeg, ga het nou eens even niet over jongensdingen hebben in mijn mooie stonertopicIk wil wel kunnen meepraten
Aha dat is wel waar ja. Maar we zijn sowieso wel een beetje op een punt gekomen dat nog betere graphics voor mij echt niet perse hoeven. Ook op tv zie ik niet echt het verschil tussen de hd kanalen en de normale.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Omdat die apparaten waarschijnlijk nog betere graphics aan zouden kunnen, en ook de pc. Maar goed ik zal de laatste zijn die zal klagen over gta
geef m'n telefoonnummer liever niet weg hihiquote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik wilde net appen maar je gaf geen gehoor
Jij speelde vroeger toch ook wel spellen?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Moira. het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Doneer voor games voor Moira
Ik speelde altijd spellen op de Sega Megadrive IIquote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Piye het volgende:
[..]
Jij speelde vroeger toch ook wel spellen?
Okeuj jung, most eem beter kiekn volgende keerquote:Op zondag 27 januari 2013 22:19 schreef Moira. het volgende:
[..]
ik zat toch even heul niet op te letten jung
Groot gelijk, ik schrijf 'm op, want, ik zolder jwz.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Moira. het volgende:
[..]
geef m'n telefoonnummer liever niet weg hihi
okquote:Op zondag 27 januari 2013 22:21 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Okeuj jung, most eem beter kiekn volgende keer
dm dat nummer ffquote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Groot gelijk, ik schrijf 'm op, want, ik zolder jwz.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |