Hybride, technologie heeft de tendens mobieler te worden. Mobielere hardware is voor zakelijk dan makkelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 21:47 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Even heel flauw:
Hybride => Wat heeft Henk daaraan?
Touch geoptimaliseerd => Op een desktop? Waarom?
Metro Interface => Zie bovenstaande.
Verbeterde Kernel => Wat heeft Henk daaraan?
Store => Is dat Innovatie of kopieerdrang?
Synchronisatie => OK.
Maar dat Hybride, is dat dan wel Innovatie?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:58 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Hybride, technologie heeft de tendens mobieler te worden. Mobielere hardware is voor zakelijk dan makkelijk
Metro interface is de reden voor touch en dit alles samen begrijp je als je er mee werkt
Verbeterde kernel: henk heeft een snellere en stabielere computer die super snel boot
Store is idd volgen.
Dan doen de Apple volgers het wel. Maak je daar maar niet druk om.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:56 schreef Merkie het volgende:
[..]
Apple roept zelf nooit "innovatie!" hoor.
Nouja, het is een volledige nieuwe markt he?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:59 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Maar dat Hybride, is dat dan wel Innovatie?
De beruchte fanboybase, begrijp dat hele voor de deur liggen slapen voor toetsel ook nog niet. De Lumia920 is beter verkocht dan de iPhone 5 en is super slecht leverbaar maar mensen gaan ook niet voor de deur liggen voor de volgende batch hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 22:00 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Dan doen de Apple volgers het wel. Maak je daar maar niet druk om.
De Lumia 920 beter verkocht dan de iPhone 5? Dat is totaal niet waar. Apple heeft 10x zoveel telefoons verkocht in het laatste kwartaal als Nokia. Je roept maar wat.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De beruchte fanboybase, begrijp dat hele voor de deur liggen slapen voor toetsel ook nog niet. De Lumia920 is beter verkocht dan de iPhone 5 en is super slecht leverbaar maar mensen gaan ook niet voor de deur liggen voor de volgende batch hoor
Nou, dat is dan nog tot daar aan toe, maar die mensen van de Store, die dan gaan staan de applaudiseren terwijl die mensen binnenkomenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De beruchte fanboybase, begrijp dat hele voor de deur liggen slapen voor toetsel ook nog niet. De Lumia920 is beter verkocht dan de iPhone 5 en is super slecht leverbaar maar mensen gaan ook niet voor de deur liggen voor de volgende batch hoor
Goeie ouwe tijdquote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik herinner me de tijd nog dat vervolgtopics not done waren in KLB....
Nou bepaalde users (ookal hebben ze tunnelvisie) komen toch wel inhoudelijk met leuke dingen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef JosefDettelbacher het volgende:
Ik herinner me de tijd nog dat vervolgtopics not done waren in KLB....
Niemand komt met grote sprongen. Waarom verwacht iedereen zoveel meer verbetering van Apple dan van de rest? Waarom mogen Samsung en MS van alles blijven uitmelken maar moet Apple keer op keer met radicale veranderingen komen?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou bepaalde users (ookal hebben ze tunnelvisie) komen toch wel inhoudelijk met leuke dingen.
Kijk ik haat de iPhone niet, prachtig toestel hoor. de 5 dan.
Maar ik vind Apple een onguur, onethisch en criminele organisatie. Net als sommige mensen dat hebben met shell omdat die olieprijzen verhoogt of Albert Heijn omdat die andere supermarkten aanvalt met prijzenoorlogen en die kapot laat gaan. Of bol.com vanwege slechte klantenservice en erg hoge prijzen.
Verder wel leuke inhoudelijke discussie of Apple nou wél of niet foute keuzes maakt die toch uitgemond is in een discussie; is de groei nu wél of niet aan het afnemen. Ik denk van wel. En denk ook dat ze te weinig op software richten en teveel op marginale hardware verbeteringen. Wil je verbeteren op hardware gebied, kom dan met grote sprongen
Met alle respect Boterbartje, maar je verzint steeds dingen en je roept dingen die gewoon niet waar zijn. Dat schiet niet op.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou bepaalde users (ookal hebben ze tunnelvisie) komen toch wel inhoudelijk met leuke dingen.
Kijk ik haat de iPhone niet, prachtig toestel hoor. de 5 dan.
Maar ik vind Apple een onguur, onethisch en criminele organisatie. Net als sommige mensen dat hebben met shell omdat die olieprijzen verhoogt of Albert Heijn omdat die andere supermarkten aanvalt met prijzenoorlogen en die kapot laat gaan. Of bol.com vanwege slechte klantenservice en erg hoge prijzen.
Verder wel leuke inhoudelijke discussie of Apple nou wél of niet foute keuzes maakt die toch uitgemond is in een discussie; is de groei nu wél of niet aan het afnemen. Ik denk van wel. En denk ook dat ze te weinig op software richten en teveel op marginale hardware verbeteringen. Wil je verbeteren op hardware gebied, kom dan met grote sprongen
Er komen ook microsoft stores naar europa in 2013 met in maart de eerste in Londenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:04 schreef MrBaas het volgende:
Kijk hoe mooi alleen al de Apple Store in Amsterdam is:
[ afbeelding ]
Alleen behoorlijk verkeerd als je het mij vraagtquote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef SpotlessMind00 het volgende:
Eens met TS. Microsoft innoveert tenminste.
Innovatie van Microsoftquote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er komen ook microsoft stores naar europa in 2013 met in maart de eerste in Londentijd voor een weekendje weg dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Interessant, ziet er erg lelijk uit !!quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er komen ook microsoft stores naar europa in 2013 met in maart de eerste in Londentijd voor een weekendje weg dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Verkocht dan, het is tenslotte de overtreffende trap.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:05 schreef TC03 het volgende:
[..]
De Lumia 920 beter verkocht dan de iPhone 5? Dat is totaal niet waar. Apple heeft 10x zoveel telefoons verkocht in het laatste kwartaal als Nokia. Je roept maar wat.
Goh, waar lijkt die winkel nu op?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vernieuwing op zich moet geen doel zijn, een verbeterde gebruikservaring moet het doel zijn. En Windows 8 op een tablet werkt vele malen slechter dan iOS (lees de reviews maar na), dus ik snap niet hoe MS nou ineens innoveert.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Alleen behoorlijk verkeerd als je het mij vraagt
Gossie, lijkt elke winkel niet op elkaar? Het is allemaal een fysieke locatie met een kassa en producten?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Goh, waar lijkt die winkel nu op?
Dus wat is je nu je stelling? Dat de Lumia niet beter heeft verkocht dan de iPhone 5? Dat klopt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Verkocht dan, het is tenslotte de overtreffende trap.
En ik heb het over enkel de iPhone 5 versus de Nokia lumia 920. En dan moet je uitgaan van een bepaalde beginperiode, de iPhone 5 heeft absoluut meer verkocht maar is ook langer uit
Totale onzin. Winkels kunnen er op allerlei manieren uit zien (Media Markt, Dixons, Kijkshop). Maar MS kiest ervoor om het concept van Apple toe te passen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gossie, lijkt elke winkel niet op elkaar? Het is allemaal een fysieke locatie met een kassa en producten?
Leg even andere mensen woorden in de mond, als je met drogredenen de boel denkt te moeten 'winnen' is dat erg beperkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef TC03 het volgende:
[..]
Dus wat is je nu je stelling? Dat de Lumia niet beter heeft verkocht dan de iPhone 5? Dat klopt.
De Apple store heeft niet eens kassa'squote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gossie, lijkt elke winkel niet op elkaar? Het is allemaal een fysieke locatie met een kassa en producten?
Ja, dat is natuurlijk geen vergelijking, aangezien de iPhone 5 de eerste twee maanden nauwelijks leverbaar was in Nederland.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Leg even andere mensen woorden in de mond, als je met drogredenen de boel denkt te moeten 'winnen' is dat erg beperkt.
Dat de Lumia920 in beginperiode bij uitkomen vergeleken met dezelfde beginperiode bij iPhone 5 meer is verkocht. Ik moet daarbij zeggen; in Nederland.
Is ook een goed concept toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:13 schreef TC03 het volgende:
[..]
Totale onzin. Winkels kunnen er op allerlei manieren uit zien (Media Markt, Dixons, Kijkshop). Maar MS kiest ervoor om het concept van Apple toe te passen.
Natuurlijk is het een goed concept, maar waarom geef je dat niet gewoon meteen toe i.p.v. weer een nutteloze discussie erover te starten?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Is ook een goed concept toch?
Gelukkig heten daar de mensen geen genius
Dixon heeft trouwens ook gewoon vergelijkbare computer afdeling. Tafels met pc's erop. Ik snap het hele probleem niet.
[ afbeelding ]
Nee maar jij zegt dat Microsoft apple kopieert wat niet het geval isquote:Op zondag 27 januari 2013 22:14 schreef TC03 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het een goed concept, maar waarom geef je dat niet gewoon meteen toe i.p.v. weer een nutteloze discussie erover te starten?.
Het is algemeen bekend dat alle computerfabrikanten de stijl van Apple proberen te kopiëren. Samsung, Asus en dus ook HP.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar jij zegt dat Microsoft apple kopieert wat niet het geval isZe gebruiken het bestaande concept voor het showen van technologie. Elke phone shop heeft dezelfde indeling, en elke andere fabrikant net zo goed.
Hp stores bestaan zo al langer dan Apple stores en zien er zo uit; wat jij?
[ afbeelding ]
Precies. Hoe arrogant moet je als Apple zijn om het concept van een winkel te willen patenteren.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee maar jij zegt dat Microsoft apple kopieert wat niet het geval isZe gebruiken het bestaande concept voor het showen van technologie. Elke phone shop heeft dezelfde indeling, en elke andere fabrikant net zo goed.
Hp stores bestaan zo al langer dan Apple stores en zien er zo uit; wat jij?
[ afbeelding ]
Bron dat Apple dat wil patenteren? Het is gewoon een feit dat fabrikanten over elkaar heen rollen om Apple te kopiëren (en daarin hopeloos falen) op allerlei manieren. Ga liever janken op die bedrijven die niet in staat zijn zelf iets fatsoenlijks te bedenken i.p.v. te haten op Apple omdat ze succes hebben.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:17 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Precies. Hoe arrogant moet je als Apple zijn om het concept van een winkel te willen patenteren.
Het grappige is dat er een Windows store was van 1999 tot 2001 en dat de eerste store van Apple in 2001 open ging.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Het is algemeen bekend dat alle computerfabrikanten de stijl van Apple proberen te kopiëren. Samsung, Asus en dus ook HP.
Lekker interessant.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het grappige is dat er een Windows store was van 1999 tot 2001 en dat de eerste store van Apple in 2001 open ging.
Het is apple fanboy's eigen om dan te wijzen naar Apple als de grote bedenker van het concept 'winkel' net als dat ze zeggen dat microsoft het concept tablet van Apple jat.
Jammer
Inderdaad. Alle grote innovaties zijn zo'n beetje door Microsoft gestart. Nee TS heeft mijn sympathie.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Het grappige is dat er een Windows store was van 1999 tot 2001 en dat de eerste store van Apple in 2001 open ging.
Het is apple fanboy's eigen om dan te wijzen naar Apple als de grote bedenker van het concept 'winkel' net als dat ze zeggen dat microsoft het concept tablet van Apple jat.
Jammer
Microsoft had 200 jaar geleden ook al een of andere tablet alleen wou niemand hem. Toen Apple ermee kwam wou iedereen hem, omdat Apple de tablet opnieuw had uitgevonden netzoals Apple de (computer)"Winkel" opnieuw heeft uitgevonden.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:20 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Jammer
1. Eerst zeggen dat MS jat van Apple, bij tegendeel lekker interessant roepenquote:Op zondag 27 januari 2013 22:22 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lekker interessant.
De feiten: iPad verkoopt zeer veel en groeit gigantisch hard, Windows tablets verkopen nagenoeg niks. Reviews zijn lovend over de iPad en iPad mini, reviews zijn zeer kritisch over de Surface.
Op z'n boeren Nederlands: iPad is top, Surface is matig. Simpel.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alle grote innovaties zijn zo'n beetje door Microsoft gestart. Nee TS heeft mijn sympathie.
Deze man weet. En die tablet kon toen al gewoon XP aan. Niks geen beperkte omgeving met kreupele apps.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:25 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Microsoft had 200 jaar geleden ook al een of andere tablet alleen wou niemand hem. Toen Apple ermee kwam wou iedereen hem, omdat Apple de tablet opnieuw had uitgevonden netzoals Apple de (computer)"Winkel" opnieuw heeft uitgevonden.
Goh ook een uitvindingen van Apple want computers van Telefunken en Xerox gingen Apple voor met het introduceren van de muis en daarna kwamen Apple én Microsoft vrijwel tegelijk met een muis.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:26 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]Zelfs met de muis liepen ze Apple achterna
Nee, dan liever een kreupel os en geen fatsoendelijke touchinterfacequote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Deze man weet. En die tablet kon toen al gewoon XP aan. Niks geen beperkte omgeving met kreupele apps.
Zo bijzonder zijn ze niet, vaak een rommeltje omdat alles niet op elkaar af is gestemd (producten).quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel mooi dat allerlei fabrikanten daar tentoon gesteld staan al krijg nu surface ook de boventoon een beetje, erg tof welquote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn ze niet, vaak een rommeltje omdat alles niet op elkaar af is gestemd (producten).
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
microsoft surface gaan we het niet over hebben omdat itt ipad totaal succesloos.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
microsoft probeert alles te jatten van apple, alleen begrijpen ze het niet. microsoft store, microsoft surface: het gaat het niet worden
Wat is daar tof aan? Of moet ik het ook zo tof vinden dat bij de Media Markt verschillende merken zijn? Een winkel is immers een winkelquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Best wel mooi dat allerlei fabrikanten daar tentoon gesteld staan al krijg nu surface ook de boventoon een beetje, erg tof wel
Uhuh.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De Lumia920 is beter verkocht dan de iPhone 5 en is super slecht leverbaar maar mensen gaan ook niet voor de deur liggen voor de volgende batch hoor
http://www.neowin.net/new(...)xceeded-expectationsquote:Nokia released preliminary financial information for Q4 2012, saying that Lumia sales had exceeded expectations, selling more than 4.4 million Lumia
http://mashable.com/2012/09/24/apple-5-million-iphone-5-sales/quote:Apple Sells 5 Million iPhones Opening Weekend
wat een complimentquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Topic is voorbij, FkTwkGs2012 gespot
Ben je het met me eens als ik voorzichtig stel dat het -afgezien van het kleurgebruik- nogal op een Apple-store lijkt?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een Media markt, maar dan met minder producten per meter.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is daar tof aan? Of moet ik het ook zo tof vinden dat bij de Media Markt verschillende merken zijn? Een winkel is immers een winkel
itt apple stores zijn alle producten erger dan aidsquote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je het met me eens als ik voorzichtig stel dat het -afgezien van het kleurgebruik- nogal op een Apple-store lijkt?
[ afbeelding ]
Design en sfeer in een Mediamarkt en Microsoft store is natuurlijk niet te vergelijken. Jij vergelijkt nu de Aldi met de Albert Heijn en dat gebeurt constant in het topic. Zo kun je geen constructieve post plaatsen als je met die tunnelvisie het strijdtoneel betreedt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is daar tof aan? Of moet ik het ook zo tof vinden dat bij de Media Markt verschillende merken zijn? Een winkel is immers een winkel
ah heeft wel ok producten. overpriced, ja, maar ok. microsoft is ook overpriced omdat ze poep verkopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Design en sfeer in een Mediamarkt en Microsoft store is natuurlijk niet te vergelijken. Jij vergelijkt nu de Aldi met de Albert Heijn en dat gebeurt constant in het topic. Zo kun je geen constructieve post plaatsen als je met die tunnelvisie het strijdtoneel betreedt.
Je bedoelt dat er muren zijn en tafels waarop computers staan? Moeten ze de computers met touwtjes van het plafond af laten bungelen dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je het met me eens als ik voorzichtig stel dat het -afgezien van het kleurgebruik- nogal op een Apple-store lijkt?
[ afbeelding ]
Desktop apps op een (resistief) touch screen niet kreupel noemen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Deze man weet. En die tablet kon toen al gewoon XP aan. Niks geen beperkte omgeving met kreupele apps.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Design en sfeer in een Mediamarkt en Microsoft store is natuurlijk niet te vergelijken. Jij vergelijkt nu de Aldi met de Albert Heijn en dat gebeurt constant in het topic. Zo kun je geen constructieve post plaatsen als je met die tunnelvisie het strijdtoneel betreedt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee dat is al gepatenteerd voor het enveloppe-trekken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er muren zijn en tafels waarop computers staan? Moeten ze de computers met touwtjes van het plafond af laten bungelen dan?
het is gewoon gejat. apple heeft succes met app store, eigen hardware, ipad. alles probeert microsoft nu na te doen omdat ze zelf niet begrijpen hoe succes werkt. balmer moet gewoon weg, die begrijpt echt niet hoe het werkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er muren zijn en tafels waarop computers staan? Moeten ze de computers met touwtjes van het plafond af laten bungelen dan?
Nietwaar, de winkel is strak, met mooie design. Geen grote TL bakken en plafondplaten erin. Strakke tafels met daarop verschillende computers i.t.t mediamarkt waar ze gewoon in stalen stellingen gedrukt worden. Deze vergelijking slaat als een tang op een varken helaas.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het is gewoon een Media markt, maar dan met minder producten per meter.
Alle designs van de producten zijn anders en sluiten totaal niet aan bij het geheel
Nee. Ik bedoel dat het minimalistisch ingerichte ruimtes zijn, met veel ruimte tussen de tafels, alleen maar houten meubilair waarop de Surfaces zonder veel bijzaken rondom zijn opgesteld.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg lijken niet alle winkels op elkaar, verwijzend naar winkels die electronica verkopen en specifiek naar flagshipstores zoals apple store, MS store, HP store, Dell store, Nokia store etc.quote:
steve balmer is poepquote:Op zondag 27 januari 2013 22:47 schreef MrBaas het volgende:
Steve Ballmer heeft tieten ik herhaal STEVE BALLMER HAS TITS!!!!!!!
Vind je niet dat -bijvoorbeeld- de HP store veel meer een eigen identiteit uitstraalt?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg lijken niet alle winkels op elkaar, verwijzend naar winkels die electronica verkopen en specifiek naar flagshipstores zoals apple store, MS store, HP store, Dell store, Nokia store etc.
Eens. Maar dat is de hele insteek van Modern UI. Als je een blik werpt op de surface is die óók minimalistisch vorm gegeven.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat het minimalistisch ingerichte ruimtes zijn, met veel ruimte tussen de tafels, alleen maar houten meubilair waarop de Surfaces zonder veel bijzaken rondom zijn opgesteld.
Ik ben nog nooit in zo'n winkel geweest. Geen. Enkele.quote:
Op zondag 27
januari 2013 22:47 schreef
Boterbartje het
volgende:
[..]
Ik zeg lijken niet alle winkels op elkaar, verwijzend naar winkels die
electronica verkopen en specifiek naar flagshipstores zoals apple store,
MS store, HP store, Dell store, Nokia store etc.
Ja, natuurlijk. Maar jij beweer dat alle winkels hetzelfde zijn en het daarom vanzelfsprekend is dat een Microsoft winkel op een Applestore lijkt. Ik zeg:quote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens. Maar dat is de hele insteek van Modern UI. Als je een blik werpt op de surface is die óók minimalistisch vorm gegeven.
Daarbij is minimalisme nu weer opkomend en niet enkel in de computer business maar ook architectuur etc. etc.
Pardon?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:49 schreef n00b13 het volgende:
De iPod is nog steeds beter dan alle concurrenten.
Ik denk dat je niet goed hebt gekeken naar verschil tussen apple en MS stores. Enkel logo op de voorgevel lijkt verdacht veel op elkaar, verder ziet de MS store er best wel anders uit. Kijk ook naar muren etc.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je niet dat -bijvoorbeeld- de HP store veel meer een eigen identiteit uitstraalt?
[ afbeelding ]
oke.quote:
Op zondag 27
januari 2013 22:50 schreef
MAHL het
volgende:
Om nog even op een oude post terug te gaan:
[..]
Pardon?Ooit een iPod gehad, enorm rotding. Alles moest via dat
omslachtige itunes, en vele mp3tjes, hoe legaal ze ook waren gedownload,
weigerde hij botweg af te spelen of er überhaupt op te zetten.
Nee, doe dan maar de Creative Zen. Vele malen goedkoper, perfecte
kwaliteit geluid, en voor mp3s erop zetten is gewoon kopiëren/plakken
voldoende
Moet zeggen dat licht technisch gezien het design van de MS store mooier isquote:
dat komt omdat je een microsoft fanboy bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat licht technisch gezien het design van de MS store mooier is
Zo zie je wel de kracht van Apple. Microsoft moet allemaal fletse kleuren, plasmaschermen en andere toeters en bellen gebruiken om mensen te lokken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind het toch aardig verschillend
+1quote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zo zie je wel de kracht van Apple. Microsoft moet allemaal fletse kleuren, plasmaschermen en andere toeters en bellen gebruiken om mensen te lokken.
Geen inhoudelijke argumeten waarom de iPod tóch nog beter is?quote:
Ga me nou niet vertellen dat jij ook een Apple fanboy bent Tchockquote:
Nee, omdat ze daar de verlichting achter een opstaande rand hebben verwerkt waardoor je zachtere en indirecte verlichting via een wit plafond krijg ipv directe verlichting.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat komt omdat je een microsoft fanboy bent.
Je hoeft geen Apple-fanboy te zijn om kritiek te hebben op dingen die Microsoft doet. Stomme zwartwit-denken altijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke argumeten waarom de iPod tóch nog beter is?
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij ook een Apple fanboy bent TchockHad beter van je verwacht
alles beter dan microsoft fanboys. we zouden kampen moeten oprichten om dit soort verwerpelijke objecten buiten de samenleving te houden en deze aidsdroom uit te roeienquote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij ook een Apple fanboy bent TchockHad beter van je verwacht
ah ok, je geeft dus toe dat de rest er wel heeeeuuuul erg op lijkt. goedzoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee, omdat ze daar de verlichting achter een opstaande rand hebben verwerkt waardoor je zachtere en indirecte verlichting via een wit plafond krijg ipv directe verlichting.
Omdat jij je erop aftrekt jaquote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat licht technisch gezien het design van de MS store mooier is
Fanboy zijn van een merkquote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alles beter dan microsoft fanboys. we zouden kampen moeten oprichten om dit soort verwerpelijke objecten buiten de samenleving te ouden en deze aidsdroom uit te roeien
ik zie het microsoft stickertje als een warning. verder +1.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fanboy zijn van een merkTyf toch op. Leer kritisch nadenken en producten waarderen ongeacht het stickertje wat er op zit.
Jij bent precies net zo erg hoor, maar dan met een ander merk.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie het microsoft stickertje als een warning. verder +1.
Woorden in de mond leggen. Drogredenen zijn erg tof ja. Ik zeg enkel dat de verlichting van de MS store mooier is en leg uit waarom.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah ok, je geeft dus toe dat de rest er wel heeeeuuuul erg op lijkt. goedzo
iig een merk wat succes heeft met haar vernieuwende producten.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:02 schreef Tchock het volgende:
[..]
Jij bent precies net zo erg hoor, maar dan met een ander merk.
Microsoft is net zo goed als Apple op een moment het grootste bedrijf ter wereld geweest. Dus succes kun je beiden niet ontkennen.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:03 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
iig een merk wat succes heeft met haar vernieuwende producten.
microsoft heeft op windows na nooit een vernieuwend product weten uit te poepen wat ze ook tot een succes hebben weten te maken zoals bv apple de ipad.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:05 schreef Tchock het volgende:
[..]
Microsoft is net zo goed als Apple op een moment het grootste bedrijf ter wereld geweest. Dus succes kun je beiden niet ontkennen.
Dat is nog steeds zo. Maar aangezien de gemiddelde intelligentie de laatste 100 jaar met gemiddeld 4 IQ punt is afgenomen is de groei van Apple ook wel weer logisch te verklaren.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:06 schreef MAHL het volgende:
Weten jullie trouwens ook nog dat Apple computers vroeger maar een muis met één knop hadden omdat ze dachten dat twee knoppen te ingewikkeld zou worden voor mensen?
wist je dat de ipad geen 1 muis heeft en ook bejaarden hier fantastisch mee uit de voeten kunnen gemiddeld genomen? dit itt welke computer met een muis dan ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:06 schreef MAHL het volgende:
Weten jullie trouwens ook nog dat Apple computers vroeger maar een muis met één knop hadden omdat ze dachten dat twee knoppen te ingewikkeld zou worden voor mensen?
niet begrijpen wat iq is.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo. Maar aangezien de gemiddelde intelligentie de laatste 100 jaar met gemiddeld 4 IQ punt is afgenomen is de groei van Apple ook wel weer logisch te verklaren.
De iPad was niet vernieuwend, Microsoft kwam al jaren daarvoor met een tablet. Die sloeg echter niet aan, die van Apple wel. Beetje kort door de bocht om al het krediet aan Apple te geven.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
microsoft heeft op windows na nooit een vernieuwend product weten uit te poepen wat ze ook tot een succes hebben weten te maken zoals bv apple de ipad.
Ik moet dit typen op mijn telefoon. Weet je hoe kut dat is. Ik heb geen smartphone.quote:
Op zondag 27
januari 2013 22:59 schreef
MAHL het
volgende:
[..]
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij ook een Apple fanboy bent TchockHad
beter van je verwacht
google de definitie van innovatie maar eens.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef MAHL het volgende:
[..]
De iPad was niet vernieuwend, Microsoft kwam al jaren daarvoor met een tablet. Die sloeg echter niet aan, die van Apple wel. Beetje kort door de bocht om al het krediet aan Apple te geven.
Je vergeet toch wel enkele producten. Zo is windows server groot. Microsoft office. Windows mobile (op de CE kernel) draait nog op allerlei scanners, pinautomaten en andere mobiele dingen. Microsoft azure, mediaplayer, Internet explorer heeft nog altijd 54% van de markt. En wat dacht je van de Xbox? Er zijn nog veel meer dingen die jij mist hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:06 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
microsoft heeft op windows na nooit een vernieuwend product weten uit te poepen wat ze ook tot een succes hebben weten te maken zoals bv apple de ipad.
Het gemiddelde IQ is 100, over 200.000 jaar is het nog steeds 100, 5 miljoen jaar geleden was het IQ ook 100.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dat is nog steeds zo. Maar aangezien de gemiddelde intelligentie de laatste 100 jaar met gemiddeld 4 IQ punt is afgenomen is de groei van Apple ook wel weer logisch te verklaren.
office was niet vernieuwend. de rest ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je vergeet toch wel enkele producten. Zo is windows server groot. Microsoft office. Windows mobile (op de CE kernel) draait nog op allerlei scanners, pinautomaten en andere mobiele dingen. Microsoft azure, mediaplayer, Internet explorer heeft nog altijd 54% van de markt. En wat dacht je van de Xbox? Er zijn nog veel meer dingen die jij mist hoor.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
google de definitie van innovatie maar eens.
Hmm, de iPad was geen nieuw idee, hooguit een nieuw goed. Maar wat dat betreft kun je alles wel innovatie noemen.quote:Innovatie of vernieuwing heeft betrekking op nieuwe ideeën, goederen, diensten en processen.
Ja het gemiddelde ligt altijd op 100 maar daarom kan het gemiddelde IQ wel afnemen over de jaren genomen.quote:
+1quote:Op zondag 27 januari 2013 23:08 schreef MrBaas het volgende:
[..]
Het gemiddelde IQ is 100, over 200.000 jaar is het nog steeds 100, 5 miljoen jaar geleden was het IQ ook 100.
Klopt. Ligt er maar aan welk jaar je als ijkpunt neemt.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja het gemiddelde ligt altijd op 100 maar daarom kan het gemiddelde IQ wel afnemen over de jaren genomen.
Volgens mij zegt dit meer over jouquote:Op zondag 27 januari 2013 23:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
als ik jouw posts lees dan wel ja.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja het gemiddelde ligt altijd op 100 maar daarom kan het gemiddelde IQ wel afnemen over de jaren genomen.
Ja maar als je zegt dat het gemiddelde met 4 punt is afgenomen gaat het al gelijk van 'AHAH MAAR DAT KAN NIET OMG OMG GEMIDDELD IS ALTIJD 100' maar dat zegt al genoeg over het IQ van betreffende personen. Die ik sowieso laag inschat dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef MAHL het volgende:
[..]
Klopt. Ligt er maar aan welk jaar je als ijkpunt neemt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:10 schreef Andyy het volgende:
[..]
Volgens mij zegt dit meer over jou
IQ is altijd normaal verdeeld dus is 100 ALTIJD het gemiddelde.
quote:Op zondag 27 januari 2013 23:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar als je zegt dat het gemiddelde met 4 punt is afgenomen gaat het al gelijk van 'AHAH MAAR DAT KAN NIET OMG OMG GEMIDDELD IS ALTIJD 100' maar dat zegt al genoeg over het IQ van betreffende personen. Die ik sowieso laag inschat dan.
ze hebben het weten toe te passen en tot een succes weten te maken. dat in combinatie met nieuwe technologie is innovatie. microsoft gooit wat op de markt waar goede dingen in zitten, maar weten nooit de puntjes op de i te zetten en het tot een commercieel succes te maken. daarom proberen ze nu de apple store en de ipad te kopiëren.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:09 schreef MAHL het volgende:
[..]
[..]
Hmm, de iPad was geen nieuw idee, hooguit een nieuw goed. Maar wat dat betreft kun je alles wel innovatie noemen.
Klopt. 90% PC markt, core business van MS, is windows. Tell me more over commercieel succesquote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze hebben het weten toe te passen en tot een succes weten te maken. dat in combinatie met nieuwe technologie is innovatie. microsoft gooit wat op de markt waar goede dingen in zitten, maar weten nooit de puntjes op de i te zetten en het tot een commercieel succes te maken. daarom proberen ze nu de apple store en de ipad te kopiëren.
Nee, nieuwe technologie en nieuwe ideeën is innovatie. Iets tot een succes maken is enkel dat, iets tot een succes maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:12 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ze hebben het weten toe te passen en tot een succes weten te maken. dat in combinatie met nieuwe technologie is innovatie. microsoft gooit wat op de markt waar goede dingen in zitten, maar weten nooit de puntjes op de i te zetten en het tot een commercieel succes te maken. daarom proberen ze nu de apple store en de ipad te kopiëren.
ipad was innovatie. die microsoft tablet is poep.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:13 schreef MAHL het volgende:
[..]
Nee, nieuwe technologie en nieuwe ideeën is innovatie. Iets tot een succes maken is enkel dat, iets tot een succes maken.
Heb ik speciaal voor jou de woordenboek definitie opgezocht die mij gelijk geeft, is het nóg niet goedquote:Op zondag 27 januari 2013 23:14 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ipad was innovatie. die microsoft tablet is poep.
Danku, dat voorbarig roepen is niet erg tof. Als ik zeg dat IQ gemiddeld afneemt impliceert dat niet dat ik ook zeg dat het gemiddelde niet altijd 100 isquote:
hip boeit niet. het werkt fijn.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:16 schreef MAHL het volgende:
[..]
Heb ik speciaal voor jou de woordenboek definitie opgezocht die mij gelijk geeft, is het nóg niet goedMaarja, het is moeilijk discussiëren met een iDioot die als hij in een hoekje gedreven is enkel met dit soort wanargumenten kan gooien.
Veel plezier met je overpriced meukWant hip is het allang niet meer, nu de ooms, tantes, opas en omas ook al aan de Apple meuk zitten
wat is je hoogst genoten opleiding eigenlijk?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Danku, dat voorbarig roepen is niet erg tof. Als ik zeg dat IQ gemiddeld afneemt impliceert dat niet dat ik ook zeg dat het gemiddelde niet altijd 100 is
Wat gaat dat jou precies aan vriend?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
wat is je hoogst genoten opleiding eigenlijk?
ik ben je vriend niet. ik vroeg het me af maar als je je ervoor schaamt begrijp ik dat wel, je hoeft het niet te vertellen als je niet wilt hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 23:18 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Wat gaat dat jou precies aan vriend?
Vindt de Creative Zen met zijn makkelijke kopiëren/plakken functie voor het plaatsen van mp3s toch een stuk fijner werken dan Apple met zijn iTunes hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 23:17 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
hip boeit niet. het werkt fijn.
itunes vind ik ook een kutoplossing.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:20 schreef MAHL het volgende:
[..]
Vindt de Creative Zen met zijn makkelijke kopiëren/plakken functie voor het plaatsen van mp3s toch een stuk fijner werken dan Apple met zijn iTunes hoor
Ik studeer momenteel nog, universitair. Durf in elk geval, afgaande op de statistische mogelijkheid én mijn indruk van jou, te gokken dat mijn intelligentie sowieso flink hoger ligt dan die van jouquote:Op zondag 27 januari 2013 23:19 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik ben je vriend niet. ik vroeg het me af maar als je je ervoor schaamt begrijp ik dat wel, je hoeft het niet te vertellen als je niet wilt hoor
ja dat moet wel, als je er nog mee bezig bent. wat studeer je?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:22 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik studeer momenteel nog, universitair. Durf in elk geval, afgaande op de statistische mogelijkheid én mijn indruk van jou, te gokken dat mijn intelligentie sowieso flink hoger ligt dan die van jou
Maar de sync met iPhone is ook niet gebruiksvriendelijk. De PC is leading en daar kan je niets aan veranderen. Derhalve trekt hij mp3's die niet meer op je pc staan van je iPhone af. Dat is niet tof.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:21 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
itunes vind ik ook een kutoplossing.
Rechten en bedrijfskundequote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ja dat moet wel, als je er nog mee bezig bent. wat studeer je?
Ik ben tevreden gebruiker van windows 7, 8, Surface, Windows Phone, Office en Outlook.com/SkyDrive. Ik hou ook wel van de laatste gadgets en ik vind dat Apple daar een verkeerde weg in slaat waar Microsoft met erg toffe dingen komt momenteel.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:23 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ow. en wat is je link met microsoft dan?
ah ok. maar is dat niet juist fijn want dan kan microsoft snel marktaandeel winnen en dat kunnen ze wel gebruiken toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik ben tevreden gebruiker van windows 7, 8, Surface, Windows Phone, Office en Outlook.com/SkyDrive. Ik hou ook wel van de laatste gadgets en ik vind dat Apple daar een verkeerde weg in slaat waar Microsoft met erg toffe dingen komt momenteel.
Marktaandeel is 90% ik snap jou niet op het feit na dat je gewoon een trieste troll bentquote:Op zondag 27 januari 2013 23:27 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah ok. maar is dat niet juist fijn want dan kan microsoft snel marktaandeel winnen en dat kunnen ze wel gebruiken toch?
foon, pad, mp3 speler enzo heeft microsoft geen 90% marktaandeel hoor. daar proberen ze keihard hun verloren marktaandeel terug te winnen atm. niet doen alsof je dom bent, je studeert nu inmiddels op universitair niveau!quote:Op zondag 27 januari 2013 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Marktaandeel is 90% ik snap jou niet op het feit na dat je gewoon een trieste troll bent
Simcity draait alleen op PC's. Wat heeft het alleen beschikbaar zijn van de beta op windows te maken met het marktaandeel op de door jouw genoemde markten? Ik doe niet dom, jij bént dom.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:29 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
foon, pad, mp3 speler enzo heeft microsoft geen 90% marktaandeel hoor. daar proberen ze keihard hun verloren marktaandeel terug te winnen atm. niet doen alsof je dom bent, je studeert nu inmiddels op universitair niveau!
meningen zijn zo overgewaardeerd. veel plezier met simcity liefjequote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Simcity draait alleen op PC's. Wat heeft het alleen beschikbaar zijn van de beta op windows te maken met het marktaandeel op de door jouw genoemde markten? Ik doe niet dom, jij bént dom.
SimCity 5 komt gewoon naar de Mac hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Simcity draait alleen op PC's. Wat heeft het alleen beschikbaar zijn van de beta op windows te maken met het marktaandeel op de door jouw genoemde markten? Ik doe niet dom, jij bént dom.
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Weer iemand die gaat roepen zonder de vaardigheid lezen te beschikkingen. We hebben het over de BETA. As we speak is origin nog niet eens uit voor Mac. Erg de beta is enkel op windows te spelen en dat is 100% waar. Want als jij hem op je mac speelt, emuleer je windows en speel je nog op windows.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:36 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
SimCity 5 komt gewoon naar de Mac hoor
Zelfde geldt voor jou. Ik weet ook dat simcity naar mac komt maar de BETA draait enkel op windows. Dat is ook wat ik zeg. Kunt niet eens lezen man, wat ga je dan bij de hand lopen doen als je niet eens de meest banale vaardigheden onder de knie hebt?quote:Op zondag 27 januari 2013 23:48 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
De pot verwijt de ketel dat hij zwart ziet.
http://tweakers.net/nieuw(...)p-mac-en-pc-uit.html
Dit noemde juffrouw vroeg een doorwerkfout derhalve krijg je hier geen punten aftrek voor. Neemt niet weg dat het gewoon pure domheid is.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:50 schreef FredVleespet het volgende:
Overigens komt SimCity al een tijdje ook op Mac uit, SimCity 2000,3000 en 4 zijn ook voor de Mac uitgekomen
Waar slaat dit nou op?quote:
Lees dit eens danquote:Op zondag 27 januari 2013 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gast, de volledige versie draait wel op Mac's maar de beta niet. Dat staat zelfs in dat stukje waar jij op gaat roepen 'omg echt wel voor mac, mijn mac van 1500 euro krijgt ook eens een game ik moet nu roepen'!!quote:Op maandag 28 januari 2013 00:50 schreef FredVleespet het volgende:
Je zegt zelf ' Simcity draait alleen op PC's' ik kaart alleen even aan dat dit niet waar is , je reactie zegt genoeg
Ik had de link niet gelegd met de beta en simcity. Ik dacht dat je die beta over iets anders ging. Ik zie nu pas je post dat je simcity beta gaat spelen. Blijkbaar overheen gelezen.quote:
Nou dan. Omdat jij niet kan lezen krijg ik een shitload over me heen dat hij echt wel voor mac komt?quote:Op maandag 28 januari 2013 00:52 schreef FredVleespet het volgende:
[..]
Ik had de link niet gelegd met de beta en simcity. Ik dacht dat je die beta over iets anders ging. Ik zie nu pas je post dat je simcity beta gaat spelen. Blijkbaar overheen gelezen.
1. ik heb niks van Apple, afgezien van een macintosh uit 88.quote:
Op maandag 28
januari 2013 00:50 schreef
Boterbartje het
volgende:
[..]
Waar slaat dit nou op?
En afgezien van dat MS fanboy waar ik niet op in ga, is dat hier m'n
goedrecht omdat ik word beschuldigd 'oh hij komt echt wel voor mac uit
wat lul jij dom' terwijl ik gewoon 100% gelijk heb dat de beta, wat er
gewoon letterlijk staat, alleen maar voor Windows beschikbaar is.
Echt die hele Apple verdedigingsgarde is nog dom ook
1. ik heb een iPodquote:Op maandag 28 januari 2013 00:57 schreef n00b13 het volgende:
[..]
1. ik heb niks van Apple, afgezien van een macintosh uit 88.
2. Waarom praat je over intelligentie? Als je zo slim bent, waarom voel je dan die behoefte om dat op een i-forum te bewijzen?
Ga weg man.
Dat poepen is je 2e obsessie of niet?quote:
Op maandag 28
januari 2013 00:57 schreef
Boterbartje het
volgende:
[..]
1. ik heb een iPod
2. omdat jullie allemaal slim willen doen maar te dom zijn om
zelfstandig te poepen klaarblijkelijk.
Vanwege de grote Apple fanboyisme groep die iOS de hemel in prijst terwijl het eigenlijk gewoon zwaar beperkt is. Dat is niet tof he.. en dan gaat mijn onrechtmatigheidsgevoel spreken en klik ik op nieuw topic.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:02 schreef FredVleespet het volgende:
Maar even he.. waar maak je je dan zo druk over. Je hebt geen Mac,iPad,iPhone, wat boeit het je dan dat Facetime nog geen open standaard is, iOS gedateerd is, Siri in beta is etceteraaa. Zal mij eerlijk gezegd aan m'n reet roesten als ik het zelf niet gebruik
Zwaar beperkt valt allemaal reuze mee. Elk OS heeft zo zijn voor- en nadelen, bij mij wegen de voordelen van iOS ruimschoots op tegen de nadelen. Zo is er geen enkel ander OS met AirPlay (of een equivalente functionaliteit), wat echt fantastisch werkt. Lossless audio streaming, en met een Airport Express die je optisch kan aansluiten op je versterker is het helemaal een feestquote:Op maandag 28 januari 2013 01:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vanwege de grote Apple fanboyisme groep die iOS de hemel in prijst terwijl het eigenlijk gewoon zwaar beperkt is. Dat is niet tof he.. en dan gaat mijn onrechtmatigheidsgevoel spreken en klik ik op nieuw topic.
Ken je sonos? Wat crossplatform werkt?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:14 schreef Merkie het volgende:
[..]
Zwaar beperkt valt allemaal reuze mee. Elk OS heeft zo zijn voor- en nadelen, bij mij wegen de voordelen van iOS ruimschoots op tegen de nadelen. Zo is er geen enkel ander OS met AirPlay (of een equivalente functionaliteit), wat echt fantastisch werkt. Lossless audio streaming, en met een Airport Express die je optisch kan aansluiten op je versterker is het helemaal een feest.
En 10x zo duur is? Daarnaast werkt AirPlay ook gewoon crossplatform.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:16 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ken je sonos? Wat crossplatform werkt?
En dat haal je er niet uit door ipv een macbook een laptop te halen van 1000 euro goedkoper?quote:
Waar heb je het over, je kunt AirPlay op elke Windows-computer of smartphone gebruikenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:19 schreef Boterbartje het volgende:
En dat haal je er niet uit door ipv een macbook een laptop te halen van 1000 euro goedkoper?
Of wil je echt zeggen dat de basis sonosbridge a 45 euro duur is? En voor je versterker kost zo'n ding ook maar een goeie 100 euro. Voor 150 euro ben je klaar en dan kan je het nog uitbreiden met stand alone sonos boxen zoals de play 3 en 5.
Ja maar via third party apps, wat beetje egyptisch is. Sonos daarentegen heeft sonoscontrollers voor elk denkbaar apparaat en is erg stabiel + play 3 en 5 boxen.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:19 schreef Merkie het volgende:
[..]
Waar heb je het over, je kunt AirPlay op elke Windows-computer of smartphone gebruiken. In principe kost AirPlay ¤0.
IK WIL OOK OP DE UNI EN STOER KUNNEN PRATENquote:Op maandag 28 januari 2013 00:54 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nou dan. Omdat jij niet kan lezen krijg ik een shitload over me heen dat hij echt wel voor mac komt?Gast ik ben zo veel slimmer dan jullie met jullie achterlijk heden.. donder gewoon op want elke keer kom je alleen jezelf weer tegen.
Het is niet doorslaggevend, maar het is wel één van de vele kleine dingen waardoor ik blij ben met iOS ja.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:21 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja maar via third party apps, wat beetje egyptisch is. Sonos daarentegen heeft sonoscontrollers voor elk denkbaar apparaat en is erg stabiel + play 3 en 5 boxen.
Je kan mij niet overtuigen dat AirPlay een bijzondere feature is en doorslaggevend kan zijn voor het kiezen van een beperkt os als iOS
Wat kan Windows RT wel wat iOS niet kan wat zo onoverkomelijk is?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Vanwege de grote Apple fanboyisme groep die iOS de hemel in prijst terwijl het eigenlijk gewoon zwaar beperkt is. Dat is niet tof he.. en dan gaat mijn onrechtmatigheidsgevoel spreken en klik ik op nieuw topic.
dat kan hoor, vrij onderwijs, grondrechten allesquote:Op maandag 28 januari 2013 01:21 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
IK WIL OOK OP DE UNI EN STOER KUNNEN PRATEN
nouja ieder z'n goed recht natuurlijkquote:Op maandag 28 januari 2013 01:21 schreef Merkie het volgende:
[..]
Het is niet doorslaggevend, maar het is wel één van de vele kleine dingen waardoor ik blij ben met iOS ja.
Noem die gebreken eens allemaal dan.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:24 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
dat kan hoor, vrij onderwijs, grondrechten alles
[..]
nouja ieder z'n goed recht natuurlijk
Maar het fenomeen dat Apple gebruikers vele gebreken goedpraten vind ik erg kwalijk. Een soort van tunnelvisie waardoor andere producten zoals android, bb10, ubuntu en wp buiten zicht blijven al zouden het betere alternatieven zijn.
WP is ook niet perfect; apps te weinig, whatsapp is zo brak, google activesync gaat over paar dagen weg. Maar ik zie bij iOS echt zooooveel gebreken en het erge is dat het niet alleen niet gezien wordt maar ook als je het zegt goed gepraat wordt
Apple is gewoon bijna sektarisch. Echt erg.
ECHT multitasken, geen connectie via omslachtige iTunes, Office, vloeiender OS dat meer op gestures is gebaseerd.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
Wat kan Windows RT wel wat iOS niet kan wat zo onoverkomelijk is?
van iOS? Lees OPquote:Op maandag 28 januari 2013 01:25 schreef Merkie het volgende:
[..]
Noem die gebreken eens allemaal dan.
Je noemt nu verschillen, net had je het nog over functies die ontbraken.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:25 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ECHT multitasken, geen connectie via omslachtige iTunes, Office, vloeiender OS dat meer op gestures is gebaseerd.
Google wordt helemaal niet geweerd gek.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
van iOS? Lees OP
+ instellingen scherm is zo omslachtig
- skeumorphisch design is lelijk (persoonlijk)
- iCloud staat centraal maar is niet crossplatform en geen data functionaliteit
- hardwarematige problemen die worden goed gepraat:
- apple maps en het weren van google
- toetsenbord is softwarematig slecht (woorden verbeteren, kwaliteit toetsenbord)
* antenne problemen iphone 4 (nee joh neem een rubberen bumber bij een toestel van 600 oi)
* saffier glas iphone 5 geeft paarse uitslag
* out of the box krassen iphone 5
Vast nog wel meer waar ik nu zo niet op kom.
Er is niks omslachtigs aan imho?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
van iOS? Lees OP
+ instellingen scherm is zo omslachtig
Slaat soms wat te ver door.quote:- skeumorphisch design is lelijk (persoonlijk)
Gebruik Dropbox.quote:- iCloud staat centraal maar is niet crossplatform en geen data functionaliteit
Geen idee waar je het over hebt.quote:- hardwarematige problemen die worden goed gepraat:
Heb anders gewoon Google Maps op mijn iOS 6 iPhone en iPad hoor, waar heb je het over?quote:apple maps en het weren van google
Ik gebruik geen autocorrectie, geen idee.quote:- toetsenbord is softwarematig slecht (woorden verbeteren, kwaliteit toetsenbord)
Ik heb altijd perfect bereik gehad met mijn iPhone 4 zonder hoesje.quote:* antenne problemen iphone 4 (nee joh neem een rubberen bumber bij een toestel van 600 oi)
Lens flare heb je met elke telefoon in meer of mindere mate.quote:* saffier glas iphone 5 geeft paarse uitslag
Doet Apple niet moeilijk over.quote:* out of the box krassen iphone 5
Goede duidelijke gestures wel. zoals bij winRT. Bij iPad met vier vingers vegen werkt fijn wou je zeggenquote:Op maandag 28 januari 2013 01:30 schreef TC03 het volgende:
[..]
Je noemt nu verschillen, net had je het nog over functies die ontbraken.
Een OS wat meer op gestures is ge aseerd is trouwens geen pré op zich, dat werkt enkel verwarring in de hand omdat je niet direct kan zien welke gesture wat doet.
Oneens.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:31 schreef TC03 het volgende:
[..]
Google wordt helemaal niet geweerd gek.En het instellingenscherm van iOS is 1000x overzichtelijker dan de concurrentie.
Ja dat werkt erg fijn. Ik noem het liever dingen die slechter zijn bij WinRT overigens (dat is een erg lange lijst aangezien WinRT zeer brak is).quote:Op maandag 28 januari 2013 01:31 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goede duidelijke gestures wel. zoals bij winRT. Bij iPad met vier vingers vegen werkt fijn wou je zeggen
Verschillen.. zie het als dingen die winRT wel heeft ten opzichte van concurrentie.
Skype (van Microsoftquote:Op maandag 28 januari 2013 01:31 schreef Merkie het volgende:
Facetime nog steeds niet open
Klopt, maar je kan ook gewoon Skype gebruiken. Ik zie geen probleem.
Notificatiescherm
Ik snap niet wat je hier precies onhandig aan vindt. Het enige wat ik onhandig vindt is dat die kruisjes wat klein zijn om te tappen.
Uitwisseling bestanden
Kan wel, alleen snap ik niet precies hoe het werkt. Zo kan ik bijv. met pdfjes perfect kiezen waarmee ik deze wil openen (ook third party apps), maar kan dat niet met foto's.
iCloud bestandopslag
Download Dropbox. Probleem opgelost.
Meerdere personen op 1 iPad
Klopt.
Conclusie: je kunt maar met 1 persoon op de iPad, en als je een foto via Whatsapp wilt sturen moet je idd eerst Whatsapp openen. Poe poe, wat een bagger OS.
quote:Op maandag 28 januari 2013 01:32 schreef TC03 het volgende:
[..]
Ja dat werkt erg fijn. Ik noem het liever dingen die slechter zijn bij WinRT overigens (dat is een erg lange lijst aangezien WinRT zeer brak is).
Wtf. Apps mogen onderling wel communiceren. Dropbox mag wel communiceren vanuit andere apps. Waarom lul jij zoveel onzin? Net zoals je net zei dat Google geweerd wordt, waar haal je die onzin allemaal vandaan?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:36 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Skype (van Microsoft) ja, maar belofte van Apple om open te maken is niet nagekomen. Foei
Uitwisseling bestanden kan niet omdat apps niet mogen communiceren onderling. Ergo geslotenheid OS brengt limitaties met zich mee.
iCloud zou deze functionaliteit moeten hebben.. weer uitwijken naar thirdparty apps. Dan sync je alles met iCloud maar moet je je bestanden parkeren bij een andere app? Is toch omslachtig?
En dropbox mag niet communiceren met andere apps dus kun je geen documenten openen vanuit bijvoorbeeld pages maar moet je vanuit dropbox het openen met pages.
Waarom kan je niet gewoon gebruikers/accounts aanmaken. Dat is basisfunctionaliteit
Ik zeg niet dat het bagger is; er zitten gewoon beperkingen in die worden gebagitaliseerd, net als door jou nu. Terwijl je dit bij Android of WP wel kan! Maar er wordt gezworen bij de superioriteit van iOS terwijl andere OSsen er al lang voorbij varen.
En deze reactie kenmerkt de iPhone user.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:37 schreef Merkie het volgende:
Ik vind het niet zulke boeiende beperkingen.
iPhone 5 heeft ondanks saffier nog steeds de beste camera. Snelste cpu. Beste accuduur. Meeste apps. Beste scherm. Over welke lekke band heb je het?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
En deze reactie kenmerkt de iPhone user.
1. User zegt; bepaalde dingen doen het niet goed, ik wil iets dat gewoon werkt en neem iPhone
2. andere OS'sen werken naar verloop van tijd beter, makkelijker
3. User zegt: maakt mij niet uit dat bepaalde dingen het niet doen
of wat ik ook vaak hoor: ik hoef niet het beste van het beste ik neem genoegen met iOS () Net als.. nee joh, ik neem anders wel die mooie 5 serie met lekke band ipv nieuwe bandjes.
Waarom niet dropboxfunctionaliteit in iCloud verwerken? Google drive en Skydrive doen dat toch ook?quote:Op maandag 28 januari 2013 01:38 schreef TC03 het volgende:
n onderling wel communiceren. Dropbox mag wel communiceren vanuit andere apps. Waarom lul jij zoveel onzin? Net zoals je net zei dat Google geweerd wordt, waar haal je die onzin allemaal vandaan?
En je snapt niet dat iCloud en Dropbox perfect naast elkaar kunnen bestaan... Is niks omslachtigs aan en werkt uitstekend.
- Lumia 920 betere camera. Pureview 808 betere camera.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:41 schreef TC03 het volgende:
Beste accuduur. Meeste apps. Beste scherm. Over welke lekke band heb je het?
En iOS is echt 100000x beter dan WP. Ik heb een Lumia gehad maar ben snel weer terug gegaan naar een iPhone. Echt veel beter, completer, meer functies, sneller, duidelijker, overzichtelijker, echt op alle fronten veel bete
Je weet echt niet waar je over praat dude. Kap er gewoon mee.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Waarom niet dropboxfunctionaliteit in iCloud verwerken? Google drive en Skydrive doen dat toch ook?
Bij het uitkomen iOS werd youtube en google maps verwijderd, google moest zelf apps gaan maken en dat heeft lang genoeg geduurd.
Apps mogen beperkt communiceren. Zo zit er een 10min limit op, mogen er maar specifieke dingen op achtergrond draaien en alles. Erg jammer allemaal. Reden ook dat je niet iets kan delen via whatsapp, linkedin ofzoiets vanuit file manager of fotoalbum.
WP8 heeft nog steeds tiles en hubs, het meest onhandige ooit. Notificatiecentrum schittert door afwezigheid. WP8 zit op het miveau van iOS 2, loopt een jaar of 3 achter.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
- Lumia 920 betere camera. Pureview 808 betere camera.
- Evenveel apps als android, android gaat er al overheen
- Lumia 920 blijkt beter scherm te hebben zowel resolutie als praktijk, Sony en samsung komen met 1080P schermen
- Accuduur kan kloppen
De lekke band die ik bedoelde is iOS
Lumia draaide toentertijd waarschijnlijk nog WP7,5 waar het gelimiteerd was aan single core socs en lage resolutie schermen. Je bent waarschijnlijk WP8 misgelopen met de HTC 8x en Lumia 920. Waarvan de laatste de iPhone voorbij gaat, behalve op gewicht.
Totdat je people hub gebruikt; wat makkelijk zeg. Integratie facebook, twitter, linkedin was er 2 jaar voor iOS.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:49 schreef TC03 het volgende:
[..]
WP8 heeft nog steeds tiles en hubs, het meest onhandige ooit. Notificatiecentrum schittert door afwezigheid. WP8 zit op het miveau van iOS 2, loopt een jaar of 3 achter.
Push notificaties > tiles. Tiles geven weinig informatie en de informatie is niet snel zichtbaar. Als ik al mijn tweets, emails, Whatsapp-berichten en agenda-items wil bekijken, hoef ik oo iOS maar 1x te scrollen door mijn notificaties. Bij WP moet ik elke tile afgaan en openen omdat een tile zeer weinig info geeft.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:56 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Totdat je people hub gebruikt; wat makkelijk zeg. Integratie facebook, twitter, linkedin was er 2 jaar voor iOS.
Notificatiecentrum is afwezig, dat klopt en dat is bekend en ook onderweg. Tiles > statische icoontjes. WP zit op niveau van iOS6 en op bepaalde punten er voorbij en op gebied van notificaties en apps loopt het nog wat achter.
Alleen notificaties missen, maar hier hadden ze geen tijd voor om WP uit te brengen tegelijkertijd met win8 dus dat komt binnenkort OTA binnen. Ik denk dat iOS nu niet sneller is, maar ook niet langzamer. Maar zodra notifcatiecenter in wp8 zit is het veel sneller.quote:Op maandag 28 januari 2013 01:58 schreef TC03 het volgende:
even weinig informatie en de informatie is niet snel zichtbaar. Als ik al mijn tweets, emails, Whatsapp-berichten en agenda-items wil bekijken, hoef ik oo iOS maar 1x te scrollen door mijn notificaties. Bij WP moet ik elke tile afgaan en openen omdat een tile zeer weinig info gee
Microsoft is poep.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:23 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Inderdaad. Alle grote innovaties zijn zo'n beetje door Microsoft gestart. Nee TS heeft mijn sympathie.
Vriendjes worden?quote:
Leuk.quote:
Niet ok, is dit mijn dank voor mijn perfecte spaans-nederlands vertaling vanmiddagquote:
Mee eens, einde discussie derhalve een slotje.quote:Op maandag 28 januari 2013 02:08 schreef Thorpe het volgende:
Ik verklaar Apple tot winnaar. En ik heb een hogere academische graad dan Boterbartje, dus ik heb gelijk.
Ik wilde eens weten hoe het voelt om vervelend te doenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:07 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Niet ok, is dit mijn dank voor mijn perfecte spaans-nederlands vertaling vanmiddag
volgende xbox wordt op kernel van windows 8 gebouwd dus dat zal wel nog meer integratie wordenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:07 schreef Boterbartje het volgende:
Zakelijk gooit WP vooral hoge ogen met bitlock encryptie, skydrive, office en betere exchange support. Xbox-live games zijn fraai en integratie met xbox is erg goed. Ook op windows RT.
Apps schieten de lucht uit want ze zitten nou al over de 130.000 apps.
Updatepolitiek is ook veel beter. i.p.v. functionaliteit achterhouden (kom op nou met panorama een feature noemen) komen updates sneller door en wordt er constant functionaliteit toegevoegd.
oneens en welke graad plus je bent een kutuserquote:Op maandag 28 januari 2013 02:08 schreef Thorpe het volgende:
Ik verklaar Apple tot winnaar. En ik heb een hogere academische graad dan Boterbartje, dus ik heb gelijk.
ben trouwens benieuwd, nieuwe xbox wordt waarschijnlijk in februari aangekondigd en dan kan microsoft ook nog wel eens z'n surface telefoon aan gaan kondigenquote:Op maandag 28 januari 2013 02:09 schreef hiddit het volgende:
[..]
volgende xbox wordt op kernel van windows 8 gebouwd dus dat zal wel nog meer integratie worden
hmmm kan nog wel is wat gaan worden met Microsoftquote:Op maandag 28 januari 2013 02:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ben trouwens benieuwd, nieuwe xbox wordt waarschijnlijk in februari aangekondigd en dan kan microsoft ook nog wel eens z'n surface telefoon aan gaan kondigen
Volgens mij hebben MS en Apple daar samenwerking in dat ze elkaar patenten gebruiken. Microsoft heeft destijds namelijk Apple gered van de ondergang hequote:Op maandag 28 januari 2013 02:13 schreef hiddit het volgende:
[..]
hmmm kan nog wel is wat gaan worden met Microsoft
kan Apple weer met rechtszaken om patente gaan goeie
ooooow haha nouja komt er dus op neer dat apple niet zonder MS kan XDquote:Op maandag 28 januari 2013 02:13 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Volgens mij hebben MS en Apple daar samenwerking in dat ze elkaar patenten gebruiken. Microsoft heeft destijds namelijk Apple gered van de ondergang he
MScquote:Op maandag 28 januari 2013 02:09 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
oneens en welke graad plus je bent een kutuser
xDquote:Op maandag 28 januari 2013 02:15 schreef hiddit het volgende:
[..]
ooooow haha nouja komt er dus op neer dat apple niet zonder MS kan XD
Tijdelijkquote:
Maar niet in een technisch gebiedquote:Op maandag 28 januari 2013 03:32 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Tijdelijk
Nog even en ik heb er 2 hehe
quote:
dit topic is door een microsoft fanboy aangemaakt. wat verwacht je nou helemaal in dit topic, dit is gewoon een apple bash topic, face it.quote:Op maandag 28 januari 2013 03:06 schreef zarGon het volgende:
Vecht jullie ruzie lekker uit in jullie kneuzenhok.
Apple moet gewoon met wat nieuws komen en de vraag is wat?quote:Op maandag 28 januari 2013 18:31 schreef Boterbartje het volgende:
Nope. Ik probeer aan te kaarten dat Apple verkeerde keuzes maakt door de fouten in zijn OS niet aan te pakken maar te gaan voor marginale hardware verbeteringen. Zo worden de consumenten gewoon uitgemolken en dat is niet tof.
4 --> 4S? snellere proc, nieuw scherm verder niets
iPad 3 -> 4 andere soc en nieuwe connector.
Ik ziet het als volkswagen die elk jaar opnieuw de passat aanbrengt maar net met een turbotje meer of een extra fietsendrager
Microsoft werk ook nog eens aan een speciale gametabletquote:Op maandag 28 januari 2013 02:10 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
ben trouwens benieuwd, nieuwe xbox wordt waarschijnlijk in februari aangekondigd en dan kan microsoft ook nog wel eens z'n surface telefoon aan gaan kondigen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |