Eens. Maar dat is de hele insteek van Modern UI. Als je een blik werpt op de surface is die óók minimalistisch vorm gegeven.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat het minimalistisch ingerichte ruimtes zijn, met veel ruimte tussen de tafels, alleen maar houten meubilair waarop de Surfaces zonder veel bijzaken rondom zijn opgesteld.
Ik ben nog nooit in zo'n winkel geweest. Geen. Enkele.quote:
Op zondag 27
januari 2013 22:47 schreef
Boterbartje het
volgende:
[..]
Ik zeg lijken niet alle winkels op elkaar, verwijzend naar winkels die
electronica verkopen en specifiek naar flagshipstores zoals apple store,
MS store, HP store, Dell store, Nokia store etc.
Ja, natuurlijk. Maar jij beweer dat alle winkels hetzelfde zijn en het daarom vanzelfsprekend is dat een Microsoft winkel op een Applestore lijkt. Ik zeg:quote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens. Maar dat is de hele insteek van Modern UI. Als je een blik werpt op de surface is die óók minimalistisch vorm gegeven.
Daarbij is minimalisme nu weer opkomend en niet enkel in de computer business maar ook architectuur etc. etc.
Pardon?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:49 schreef n00b13 het volgende:
De iPod is nog steeds beter dan alle concurrenten.
Ik denk dat je niet goed hebt gekeken naar verschil tussen apple en MS stores. Enkel logo op de voorgevel lijkt verdacht veel op elkaar, verder ziet de MS store er best wel anders uit. Kijk ook naar muren etc.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je niet dat -bijvoorbeeld- de HP store veel meer een eigen identiteit uitstraalt?
[ afbeelding ]
oke.quote:
Op zondag 27
januari 2013 22:50 schreef
MAHL het
volgende:
Om nog even op een oude post terug te gaan:
[..]
Pardon?Ooit een iPod gehad, enorm rotding. Alles moest via dat
omslachtige itunes, en vele mp3tjes, hoe legaal ze ook waren gedownload,
weigerde hij botweg af te spelen of er überhaupt op te zetten.
Nee, doe dan maar de Creative Zen. Vele malen goedkoper, perfecte
kwaliteit geluid, en voor mp3s erop zetten is gewoon kopiëren/plakken
voldoende
Moet zeggen dat licht technisch gezien het design van de MS store mooier isquote:
dat komt omdat je een microsoft fanboy bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat licht technisch gezien het design van de MS store mooier is
Zo zie je wel de kracht van Apple. Microsoft moet allemaal fletse kleuren, plasmaschermen en andere toeters en bellen gebruiken om mensen te lokken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind het toch aardig verschillend
+1quote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zo zie je wel de kracht van Apple. Microsoft moet allemaal fletse kleuren, plasmaschermen en andere toeters en bellen gebruiken om mensen te lokken.
Geen inhoudelijke argumeten waarom de iPod tóch nog beter is?quote:
Ga me nou niet vertellen dat jij ook een Apple fanboy bent Tchockquote:
Nee, omdat ze daar de verlichting achter een opstaande rand hebben verwerkt waardoor je zachtere en indirecte verlichting via een wit plafond krijg ipv directe verlichting.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
dat komt omdat je een microsoft fanboy bent.
Je hoeft geen Apple-fanboy te zijn om kritiek te hebben op dingen die Microsoft doet. Stomme zwartwit-denken altijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke argumeten waarom de iPod tóch nog beter is?
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij ook een Apple fanboy bent TchockHad beter van je verwacht
alles beter dan microsoft fanboys. we zouden kampen moeten oprichten om dit soort verwerpelijke objecten buiten de samenleving te houden en deze aidsdroom uit te roeienquote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef MAHL het volgende:
[..]
Geen inhoudelijke argumeten waarom de iPod tóch nog beter is?
[..]
Ga me nou niet vertellen dat jij ook een Apple fanboy bent TchockHad beter van je verwacht
ah ok, je geeft dus toe dat de rest er wel heeeeuuuul erg op lijkt. goedzoquote:Op zondag 27 januari 2013 22:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Nee, omdat ze daar de verlichting achter een opstaande rand hebben verwerkt waardoor je zachtere en indirecte verlichting via een wit plafond krijg ipv directe verlichting.
Omdat jij je erop aftrekt jaquote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat licht technisch gezien het design van de MS store mooier is
Fanboy zijn van een merkquote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
alles beter dan microsoft fanboys. we zouden kampen moeten oprichten om dit soort verwerpelijke objecten buiten de samenleving te ouden en deze aidsdroom uit te roeien
ik zie het microsoft stickertje als een warning. verder +1.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:01 schreef Tchock het volgende:
[..]
Fanboy zijn van een merkTyf toch op. Leer kritisch nadenken en producten waarderen ongeacht het stickertje wat er op zit.
Jij bent precies net zo erg hoor, maar dan met een ander merk.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:02 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ik zie het microsoft stickertje als een warning. verder +1.
Woorden in de mond leggen. Drogredenen zijn erg tof ja. Ik zeg enkel dat de verlichting van de MS store mooier is en leg uit waarom.quote:Op zondag 27 januari 2013 23:00 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
ah ok, je geeft dus toe dat de rest er wel heeeeuuuul erg op lijkt. goedzo
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |