Zo bijzonder zijn ze niet, vaak een rommeltje omdat alles niet op elkaar af is gestemd (producten).quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er komen ook microsoft stores naar europa in 2013 met in maart de eerste in Londentijd voor een weekendje weg dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Best wel mooi dat allerlei fabrikanten daar tentoon gesteld staan al krijg nu surface ook de boventoon een beetje, erg tof welquote:Op zondag 27 januari 2013 22:38 schreef Andyy het volgende:
[..]
Zo bijzonder zijn ze niet, vaak een rommeltje omdat alles niet op elkaar af is gestemd (producten).
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:35 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
microsoft surface gaan we het niet over hebben omdat itt ipad totaal succesloos.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:36 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
microsoft probeert alles te jatten van apple, alleen begrijpen ze het niet. microsoft store, microsoft surface: het gaat het niet worden
Wat is daar tof aan? Of moet ik het ook zo tof vinden dat bij de Media Markt verschillende merken zijn? Een winkel is immers een winkelquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Best wel mooi dat allerlei fabrikanten daar tentoon gesteld staan al krijg nu surface ook de boventoon een beetje, erg tof wel
Uhuh.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
De Lumia920 is beter verkocht dan de iPhone 5 en is super slecht leverbaar maar mensen gaan ook niet voor de deur liggen voor de volgende batch hoor
http://www.neowin.net/new(...)xceeded-expectationsquote:Nokia released preliminary financial information for Q4 2012, saying that Lumia sales had exceeded expectations, selling more than 4.4 million Lumia
http://mashable.com/2012/09/24/apple-5-million-iphone-5-sales/quote:Apple Sells 5 Million iPhones Opening Weekend
wat een complimentquote:Op zondag 27 januari 2013 22:40 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
Topic is voorbij, FkTwkGs2012 gespot
Ben je het met me eens als ik voorzichtig stel dat het -afgezien van het kleurgebruik- nogal op een Apple-store lijkt?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:08 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Er komen ook microsoft stores naar europa in 2013 met in maart de eerste in Londentijd voor een weekendje weg dan
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Het is gewoon een Media markt, maar dan met minder producten per meter.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is daar tof aan? Of moet ik het ook zo tof vinden dat bij de Media Markt verschillende merken zijn? Een winkel is immers een winkel
itt apple stores zijn alle producten erger dan aidsquote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je het met me eens als ik voorzichtig stel dat het -afgezien van het kleurgebruik- nogal op een Apple-store lijkt?
[ afbeelding ]
Design en sfeer in een Mediamarkt en Microsoft store is natuurlijk niet te vergelijken. Jij vergelijkt nu de Aldi met de Albert Heijn en dat gebeurt constant in het topic. Zo kun je geen constructieve post plaatsen als je met die tunnelvisie het strijdtoneel betreedt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is daar tof aan? Of moet ik het ook zo tof vinden dat bij de Media Markt verschillende merken zijn? Een winkel is immers een winkel
ah heeft wel ok producten. overpriced, ja, maar ok. microsoft is ook overpriced omdat ze poep verkopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Design en sfeer in een Mediamarkt en Microsoft store is natuurlijk niet te vergelijken. Jij vergelijkt nu de Aldi met de Albert Heijn en dat gebeurt constant in het topic. Zo kun je geen constructieve post plaatsen als je met die tunnelvisie het strijdtoneel betreedt.
Je bedoelt dat er muren zijn en tafels waarop computers staan? Moeten ze de computers met touwtjes van het plafond af laten bungelen dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je het met me eens als ik voorzichtig stel dat het -afgezien van het kleurgebruik- nogal op een Apple-store lijkt?
[ afbeelding ]
Desktop apps op een (resistief) touch screen niet kreupel noemen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Deze man weet. En die tablet kon toen al gewoon XP aan. Niks geen beperkte omgeving met kreupele apps.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Design en sfeer in een Mediamarkt en Microsoft store is natuurlijk niet te vergelijken. Jij vergelijkt nu de Aldi met de Albert Heijn en dat gebeurt constant in het topic. Zo kun je geen constructieve post plaatsen als je met die tunnelvisie het strijdtoneel betreedt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gossie, lijkt elke winkel niet op elkaar? Het is allemaal een fysieke locatie met een kassa en producten?
Nee dat is al gepatenteerd voor het enveloppe-trekken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er muren zijn en tafels waarop computers staan? Moeten ze de computers met touwtjes van het plafond af laten bungelen dan?
het is gewoon gejat. apple heeft succes met app store, eigen hardware, ipad. alles probeert microsoft nu na te doen omdat ze zelf niet begrijpen hoe succes werkt. balmer moet gewoon weg, die begrijpt echt niet hoe het werkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er muren zijn en tafels waarop computers staan? Moeten ze de computers met touwtjes van het plafond af laten bungelen dan?
Nietwaar, de winkel is strak, met mooie design. Geen grote TL bakken en plafondplaten erin. Strakke tafels met daarop verschillende computers i.t.t mediamarkt waar ze gewoon in stalen stellingen gedrukt worden. Deze vergelijking slaat als een tang op een varken helaas.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het is gewoon een Media markt, maar dan met minder producten per meter.
Alle designs van de producten zijn anders en sluiten totaal niet aan bij het geheel
Nee. Ik bedoel dat het minimalistisch ingerichte ruimtes zijn, met veel ruimte tussen de tafels, alleen maar houten meubilair waarop de Surfaces zonder veel bijzaken rondom zijn opgesteld.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg lijken niet alle winkels op elkaar, verwijzend naar winkels die electronica verkopen en specifiek naar flagshipstores zoals apple store, MS store, HP store, Dell store, Nokia store etc.quote:
steve balmer is poepquote:Op zondag 27 januari 2013 22:47 schreef MrBaas het volgende:
Steve Ballmer heeft tieten ik herhaal STEVE BALLMER HAS TITS!!!!!!!
Vind je niet dat -bijvoorbeeld- de HP store veel meer een eigen identiteit uitstraalt?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg lijken niet alle winkels op elkaar, verwijzend naar winkels die electronica verkopen en specifiek naar flagshipstores zoals apple store, MS store, HP store, Dell store, Nokia store etc.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |