Het is gewoon een Media markt, maar dan met minder producten per meter.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is daar tof aan? Of moet ik het ook zo tof vinden dat bij de Media Markt verschillende merken zijn? Een winkel is immers een winkel
itt apple stores zijn alle producten erger dan aidsquote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je het met me eens als ik voorzichtig stel dat het -afgezien van het kleurgebruik- nogal op een Apple-store lijkt?
[ afbeelding ]
Design en sfeer in een Mediamarkt en Microsoft store is natuurlijk niet te vergelijken. Jij vergelijkt nu de Aldi met de Albert Heijn en dat gebeurt constant in het topic. Zo kun je geen constructieve post plaatsen als je met die tunnelvisie het strijdtoneel betreedt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:41 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Wat is daar tof aan? Of moet ik het ook zo tof vinden dat bij de Media Markt verschillende merken zijn? Een winkel is immers een winkel
ah heeft wel ok producten. overpriced, ja, maar ok. microsoft is ook overpriced omdat ze poep verkopen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Design en sfeer in een Mediamarkt en Microsoft store is natuurlijk niet te vergelijken. Jij vergelijkt nu de Aldi met de Albert Heijn en dat gebeurt constant in het topic. Zo kun je geen constructieve post plaatsen als je met die tunnelvisie het strijdtoneel betreedt.
Je bedoelt dat er muren zijn en tafels waarop computers staan? Moeten ze de computers met touwtjes van het plafond af laten bungelen dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:42 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ben je het met me eens als ik voorzichtig stel dat het -afgezien van het kleurgebruik- nogal op een Apple-store lijkt?
[ afbeelding ]
Desktop apps op een (resistief) touch screen niet kreupel noemen.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:27 schreef SpotlessMind00 het volgende:
[..]
Deze man weet. En die tablet kon toen al gewoon XP aan. Niks geen beperkte omgeving met kreupele apps.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Design en sfeer in een Mediamarkt en Microsoft store is natuurlijk niet te vergelijken. Jij vergelijkt nu de Aldi met de Albert Heijn en dat gebeurt constant in het topic. Zo kun je geen constructieve post plaatsen als je met die tunnelvisie het strijdtoneel betreedt.
quote:Op zondag 27 januari 2013 22:11 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Gossie, lijkt elke winkel niet op elkaar? Het is allemaal een fysieke locatie met een kassa en producten?
Nee dat is al gepatenteerd voor het enveloppe-trekken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er muren zijn en tafels waarop computers staan? Moeten ze de computers met touwtjes van het plafond af laten bungelen dan?
het is gewoon gejat. apple heeft succes met app store, eigen hardware, ipad. alles probeert microsoft nu na te doen omdat ze zelf niet begrijpen hoe succes werkt. balmer moet gewoon weg, die begrijpt echt niet hoe het werkt.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Je bedoelt dat er muren zijn en tafels waarop computers staan? Moeten ze de computers met touwtjes van het plafond af laten bungelen dan?
Nietwaar, de winkel is strak, met mooie design. Geen grote TL bakken en plafondplaten erin. Strakke tafels met daarop verschillende computers i.t.t mediamarkt waar ze gewoon in stalen stellingen gedrukt worden. Deze vergelijking slaat als een tang op een varken helaas.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:43 schreef Andyy het volgende:
[..]
Het is gewoon een Media markt, maar dan met minder producten per meter.
Alle designs van de producten zijn anders en sluiten totaal niet aan bij het geheel
Nee. Ik bedoel dat het minimalistisch ingerichte ruimtes zijn, met veel ruimte tussen de tafels, alleen maar houten meubilair waarop de Surfaces zonder veel bijzaken rondom zijn opgesteld.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg lijken niet alle winkels op elkaar, verwijzend naar winkels die electronica verkopen en specifiek naar flagshipstores zoals apple store, MS store, HP store, Dell store, Nokia store etc.quote:
steve balmer is poepquote:Op zondag 27 januari 2013 22:47 schreef MrBaas het volgende:
Steve Ballmer heeft tieten ik herhaal STEVE BALLMER HAS TITS!!!!!!!
Vind je niet dat -bijvoorbeeld- de HP store veel meer een eigen identiteit uitstraalt?quote:Op zondag 27 januari 2013 22:47 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik zeg lijken niet alle winkels op elkaar, verwijzend naar winkels die electronica verkopen en specifiek naar flagshipstores zoals apple store, MS store, HP store, Dell store, Nokia store etc.
Eens. Maar dat is de hele insteek van Modern UI. Als je een blik werpt op de surface is die óók minimalistisch vorm gegeven.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:46 schreef Tchock het volgende:
[..]
Nee. Ik bedoel dat het minimalistisch ingerichte ruimtes zijn, met veel ruimte tussen de tafels, alleen maar houten meubilair waarop de Surfaces zonder veel bijzaken rondom zijn opgesteld.
Ik ben nog nooit in zo'n winkel geweest. Geen. Enkele.quote:
Op zondag 27
januari 2013 22:47 schreef
Boterbartje het
volgende:
[..]
Ik zeg lijken niet alle winkels op elkaar, verwijzend naar winkels die
electronica verkopen en specifiek naar flagshipstores zoals apple store,
MS store, HP store, Dell store, Nokia store etc.
Ja, natuurlijk. Maar jij beweer dat alle winkels hetzelfde zijn en het daarom vanzelfsprekend is dat een Microsoft winkel op een Applestore lijkt. Ik zeg:quote:Op zondag 27 januari 2013 22:49 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eens. Maar dat is de hele insteek van Modern UI. Als je een blik werpt op de surface is die óók minimalistisch vorm gegeven.
Daarbij is minimalisme nu weer opkomend en niet enkel in de computer business maar ook architectuur etc. etc.
Pardon?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:49 schreef n00b13 het volgende:
De iPod is nog steeds beter dan alle concurrenten.
Ik denk dat je niet goed hebt gekeken naar verschil tussen apple en MS stores. Enkel logo op de voorgevel lijkt verdacht veel op elkaar, verder ziet de MS store er best wel anders uit. Kijk ook naar muren etc.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:48 schreef Tchock het volgende:
[..]
Vind je niet dat -bijvoorbeeld- de HP store veel meer een eigen identiteit uitstraalt?
[ afbeelding ]
oke.quote:
Op zondag 27
januari 2013 22:50 schreef
MAHL het
volgende:
Om nog even op een oude post terug te gaan:
[..]
Pardon?Ooit een iPod gehad, enorm rotding. Alles moest via dat
omslachtige itunes, en vele mp3tjes, hoe legaal ze ook waren gedownload,
weigerde hij botweg af te spelen of er überhaupt op te zetten.
Nee, doe dan maar de Creative Zen. Vele malen goedkoper, perfecte
kwaliteit geluid, en voor mp3s erop zetten is gewoon kopiëren/plakken
voldoende
Moet zeggen dat licht technisch gezien het design van de MS store mooier isquote:
dat komt omdat je een microsoft fanboy bent.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:55 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Moet zeggen dat licht technisch gezien het design van de MS store mooier is
Zo zie je wel de kracht van Apple. Microsoft moet allemaal fletse kleuren, plasmaschermen en andere toeters en bellen gebruiken om mensen te lokken.quote:Op zondag 27 januari 2013 22:54 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vs
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
vind het toch aardig verschillend
+1quote:Op zondag 27 januari 2013 22:56 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Zo zie je wel de kracht van Apple. Microsoft moet allemaal fletse kleuren, plasmaschermen en andere toeters en bellen gebruiken om mensen te lokken.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |