Ik wist niet dat ik dat mocht doenquote:
quote:
Wie zegt dat het vrouwen zijn?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef Karina het volgende:
Rob gaat vrouwen aan het huilen brengen!
Je moet zelfs.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef WcPot het volgende:
[..]
Ik wist niet dat ik dat mocht doenIk ben meestal niet zo snel
Daar trapt rob niet inquote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef Stickertje het volgende:
en als troost krijgt ze zeker een sticker op het raam
Heeeeehj beetje lief zijn voor alberto hequote:
Ik kom nooit buiten als echte fokkerquote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Ik ben niet buiten geweest vandaag.
Ja zo zeg, net bij het station ging ik op m'n bek hoor. Het is verradelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Heb jij ook autisme?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Spoken as a true FOK!kerquote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Karina het volgende:
[..]
Dus jij blijft iedere keer in de grotten bij WoW?quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja zo zeg, net bij het station ging ik op m'n bek hoor. Het is verradelijk.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja zo zeg, net bij het station ging ik op m'n bek hoor. Het is verradelijk.
Terwijl iedereen weet dat je zonder autisme nooit een account hier gaat aanmaken.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Dat gestrooi met autisme hier altijd.
Precies.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat je zonder autisme nooit een account hier gaat aanmaken.
Moet opgenomen worden in de medische wereld bij het stellen of iemand autisme heeft of nietquote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Terwijl iedereen weet dat je zonder autisme nooit een account hier gaat aanmaken.
Zit jij weleens met wijn achter het stuur dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Karina het volgende:
Oe daar rijd ik weleens, die controle gemist gelukkig.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Stickertje het volgende:
gaan ze weer scharen & briefopeners innemen omdat het wapens zijn?
Nee maar dit houdt wel op.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zit jij weleens met wijn achter het stuur dan?
als ik ooit zo'n boete krijg, onwaarschijnlijk omdat ik geen auto heb, weiger ik te betalenquote:
Adammer hequote:
Dan ben je alleen maar duurder uitquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ik ooit zo'n boete krijg, onwaarschijnlijk omdat ik geen auto heb, weiger ik te betalen
gaat niet om het geld, maar om de principe. het is geen wapen als je er niemand mee verwond heb, het is een huishoudelijk voorwerpquote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan ben je alleen maar duurder uit
Ik heb twee vaasjes vodka op. Volgens de theorie maakte dat niks uitquote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Als het echt 2 glaasjes zijn dan zou het niet teveel moeten zijn.
Oh beginnend, dat is anders natuurlijk.
Hangt natuurlijk ook van je gewicht af.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Als het echt 2 glaasjes zijn dan zou het niet teveel moeten zijn.
Oh beginnend, dat is anders natuurlijk.
Maakt ook niks uit. Glazen zijn afgestemd op het alcoholpercentage zeg maar. Dus 2 glazen bier of 2 glazen wijn is hetzelfde.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb twee vaasjes vodka op. Volgens de theorie maakte dat niks uit
Dat kan je helemaal niet blazenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
je kan toch ook je tong in het gaatje stoppen
Ja of je vinger..quote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
je kan toch ook je tong in het gaatje stoppen
en wanneer je gaat rijden. 2 bier atten en direct achter het stuur, of dat er een of twee uur zit tussen het eerste biertje en het gaan rijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook van je gewicht af.
Ja en dat wordt er uiteindelijk loonbeslag gelegd en ben je 5x het bedrag kwijt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat niet om het geld, maar om de principe. het is geen wapen als je er niemand mee verwond heb, het is een huishoudelijk voorwerp
Wijn zit qua alcohol net iets hoger dan bier door de inhoud van het glas.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Karina het volgende:
[..]
Maakt ook niks uit. Glazen zijn afgestemd op het alcoholpercentage zeg maar. Dus 2 glazen bier of 2 glazen wijn is hetzelfde.
Als je je glas normaal volschenkt, dus niet tot de rand zou het ongeveer hetzelfde moeten zijn dacht ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijn zit qua alcohol net iets hoger dan bier door de inhoud van het glas.
Bier/gedestilleerd zit op 250 vs. 35 ml.
Nou en?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Als je je glas normaal volschenkt, dus niet tot de rand zou het ongeveer hetzelfde moeten zijn dacht ik.
Het is SBS hè.quote:
Ja nu ben ik in de war manquote:
in horeca glazen proberen ze altijd hetzelfde alchoholpercentage te houdenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wijn zit qua alcohol net iets hoger dan bier door de inhoud van het glas.
Bier/gedestilleerd zit op 250 vs. 35 ml.
kan heul nietquote:
kan niet, WMB is uniek in zijn soort en doen en latenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Administratiekosten verhoogd DAT DIT KAN
Jesus man, dat bord is té obvious.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef Stickertje het volgende:
met andere woorden, er word expres niks gedaan zodat ze meer boetes kunnen uitschrijven
En in een vol glas wijn zit net iets meer alcohol dan een glas bier.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef donald_dick het volgende:
[..]
in horeca glazen proberen ze altijd hetzelfde alchoholpercentage te houden
Bij opsporing verzocht zijn ze ook regelmatig te zienquote:
Legitimatie niet willen tonen etcquote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds wanneer gebeurt dit met zwartrijders![]()
Je krijgt toch gewoon een boete of wat, helemaal mee naar het bureau wtf
Als je weigert je ID te tonen, dan ben je de sjaak.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De controleur scheurde zijn shirtje en toen gingie berserk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je weigert je ID te tonen, dan ben je de sjaak.
Geen koos gezienquote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
ik fietste ook bijna een keer over een snelweg
de wet, je bent niet verplicht om id bij je te dragen, maar wel verplicht het te kunnen tonen als ze erom vragenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je weigert je ID te tonen, dan ben je de sjaak.
Maar daar hebben ze geen geld voor nieuwe wegenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Keukendrol het volgende:
In spanje ook wel eens over de snelweg gereden, was daar onderdeel van de mtb-route.
vergeet niet de maandverband reclame'squote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo triest die reclames. Maar niet zo erg als die feministische reclame voor rivella
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vergeet niet de maandverband reclame's
De schimmelinfectiereclames zijn het ergst.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vergeet niet de maandverband reclame's
Daardoor krijg ik een hekel aan vrouwenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo triest die reclames. Maar niet zo erg als die feministische reclame voor rivella
reklames die de mannelijkheid nog eens extra benadrukkenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die zijn ook nog eens slecht ingesprokenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
De schimmelinfectiereclames zijn het ergst.
Ben je homo geworden?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daardoor krijg ik een hekel aan vrouwen
dat ben je, dat wordt je nietquote:
Heb je soms wat tegen homo's?quote:
Heb jij een natuurlijk glibberhuidje?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee heb ik niet nodig, knap van mezelf.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
De schimmelinfectiereclames zijn het ergst.
Ook zoietsquote:
Komt dat niet door je postuur?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daardoor krijg ik een hekel aan vrouwen
Zoals?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Stickertje het volgende:
[..]
reklames die de mannelijkheid nog eens extra benadrukken
Zacht huidjequote:Op zondag 27 januari 2013 21:10 schreef Specularium het volgende:
[..]
Heb jij een natuurlijk glibberhuidje?
Hoe bedoel je?quote:
Jij valt ook op mannen?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:10 schreef Karina het volgende:
[..]
Zeg ik dat? Nee hoor ben ik zelf ook.
Kutzwartrijdersquote:
Gatverquote:
ja, vies man, mannenquote:
wel gvdquote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ja vies he, die mannen, gadverdamme.
Tuurlijk wel, dat brengen Rutte en kornuiten hoogstpersoonlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Maar daar hebben ze geen geld voor nieuwe wegen
Neequote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef Karina het volgende:
[..]
ja vies he, die mannen, gadverdamme.
Vrouwen met een zwetende bilnaadquote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oja de ergste
VROUWEN ZIJN STERK
ZONDER UITZONDERING
EN OMDAT VROUWEN ZWETEN..
...
Mooie vrouwen zweten nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oja de ergste
VROUWEN ZIJN STERK
ZONDER UITZONDERING
EN OMDAT VROUWEN ZWETEN..
...
Ah bah dat vind ik niks, mannen met van die gladde benen.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
NeeMannen
![]()
Mits ze hun beenharen hebben geschoren
Nee, ik ben verliefd op Gaby Blazerquote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah bah dat vind ik niks, mannen met van die gladde benen.
Je moet even zoeken op de tubes op nuru.quote:
Geen idee wie dat is. Maar wel een vrouw aan de naam te zien.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nee, ik ben verliefd op Gaby Blazer
Ik ook niet. Ze was gisteren bij dat schaatsen op SBSquote:Op zondag 27 januari 2013 21:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Geen idee wie dat is. Maar wel een vrouw aan de naam te zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |