Bij opsporing verzocht zijn ze ook regelmatig te zienquote:
Legitimatie niet willen tonen etcquote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Sinds wanneer gebeurt dit met zwartrijders![]()
Je krijgt toch gewoon een boete of wat, helemaal mee naar het bureau wtf
Als je weigert je ID te tonen, dan ben je de sjaak.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
De controleur scheurde zijn shirtje en toen gingie berserk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je weigert je ID te tonen, dan ben je de sjaak.
Geen koos gezienquote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef Stickertje het volgende:
ik fietste ook bijna een keer over een snelweg
de wet, je bent niet verplicht om id bij je te dragen, maar wel verplicht het te kunnen tonen als ze erom vragenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Als je weigert je ID te tonen, dan ben je de sjaak.
Maar daar hebben ze geen geld voor nieuwe wegenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Keukendrol het volgende:
In spanje ook wel eens over de snelweg gereden, was daar onderdeel van de mtb-route.
vergeet niet de maandverband reclame'squote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo triest die reclames. Maar niet zo erg als die feministische reclame voor rivella
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vergeet niet de maandverband reclame's
De schimmelinfectiereclames zijn het ergst.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef donald_dick het volgende:
[..]
vergeet niet de maandverband reclame's
Daardoor krijg ik een hekel aan vrouwenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Zo triest die reclames. Maar niet zo erg als die feministische reclame voor rivella
reklames die de mannelijkheid nog eens extra benadrukkenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
die zijn ook nog eens slecht ingesprokenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
De schimmelinfectiereclames zijn het ergst.
Ben je homo geworden?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daardoor krijg ik een hekel aan vrouwen
dat ben je, dat wordt je nietquote:
Heb je soms wat tegen homo's?quote:
Heb jij een natuurlijk glibberhuidje?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee heb ik niet nodig, knap van mezelf.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Karina het volgende:
[..]
De schimmelinfectiereclames zijn het ergst.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |