Dan ben je alleen maar duurder uitquote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef Stickertje het volgende:
[..]
als ik ooit zo'n boete krijg, onwaarschijnlijk omdat ik geen auto heb, weiger ik te betalen
gaat niet om het geld, maar om de principe. het is geen wapen als je er niemand mee verwond heb, het is een huishoudelijk voorwerpquote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Me_Wesley het volgende:
[..]
Dan ben je alleen maar duurder uit
Ik heb twee vaasjes vodka op. Volgens de theorie maakte dat niks uitquote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Als het echt 2 glaasjes zijn dan zou het niet teveel moeten zijn.
Oh beginnend, dat is anders natuurlijk.
Hangt natuurlijk ook van je gewicht af.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Karina het volgende:
Als het echt 2 glaasjes zijn dan zou het niet teveel moeten zijn.
Oh beginnend, dat is anders natuurlijk.
Maakt ook niks uit. Glazen zijn afgestemd op het alcoholpercentage zeg maar. Dus 2 glazen bier of 2 glazen wijn is hetzelfde.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb twee vaasjes vodka op. Volgens de theorie maakte dat niks uit
Dat kan je helemaal niet blazenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
je kan toch ook je tong in het gaatje stoppen
Ja of je vinger..quote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Stickertje het volgende:
je kan toch ook je tong in het gaatje stoppen
en wanneer je gaat rijden. 2 bier atten en direct achter het stuur, of dat er een of twee uur zit tussen het eerste biertje en het gaan rijden.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:58 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
Hangt natuurlijk ook van je gewicht af.
Ja en dat wordt er uiteindelijk loonbeslag gelegd en ben je 5x het bedrag kwijt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:57 schreef Stickertje het volgende:
[..]
gaat niet om het geld, maar om de principe. het is geen wapen als je er niemand mee verwond heb, het is een huishoudelijk voorwerp
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |