SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een volgende meet zeker, een volgende Monomoon is geheel aan jou.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij de deuropeningVolgende keer iets pontificaler dan maar?
(Er komt toch wel een volgende keer ?)
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
In slow motion. Met opname- en replayfunctie.
Oh dat lukt wel. In privé sessies wellicht. Mono is ook niet één van de rijkstequote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Een volgende meet zeker, een volgende Monomoon is geheel aan jou.
Ik zie het nu letterlijk voor me, allemaal pics van een bleke blote kont met van die lachende gezichten er naast met hun duim omhoogquote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]en dat je voor aanvang met de kont op de foto mag, als souvenir.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het nu letterlijk voor me, allemaal pics van een bleke blote kont met van die lachende gezichten er naast met hun duim omhoog![]()
![]()
Lekkahquote:
+1 Maar ik ben in het geheel de weg kwijt wat betreft de meetquote:
Viel spass!quote:
Ik heb helemaal gemist dat jij naar huis ging, hoe vind je die!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]
+1 Maar ik ben in het geheel de weg kwijt wat betreft de meet
Vraag de weg aan sp3c!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]
+1 Maar ik ben in het geheel de weg kwijt wat betreft de meet
Ik kon je niet vindenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist dat jij naar huis ging, hoe vind je die!
ik zag jou pas toen we op de taxi stonden te wachten!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Een volgende meet zeker, een volgende Monomoon is geheel aan jou.
Ik word er altijd een bietje emo van (quote:Op zondag 27 januari 2013 20:16 schreef Monopoly het volgende:
Wat waren jullie stuk-voor-stuk TOF trouwens
Echt een super leuke groep, heb me geen moment verveeld met jullie
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef Peter het volgende:
Ga niet met Mono in een trein, voor je het weet verliest die onderdelen
Ik was haske chagrijnig in de auto naar huisquote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word er altijd een bietje emo van (![]()
![]()
![]()
) na afloop, als ik denk aan hoe leuk iedereen is en wat een tof cluppie het is en dat nieuwe meeters er zo tussen passen enzo. Awesome
En nu mis ik iedereenDa's dan weer het nadeel.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Dat de politie ook langs kwam lopen en Liesje heel subtiel d'r hand tegen dat ding aan houden hahaha
Mijn vader.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
Witte chocolade milkshake![]()
![]()
Zou er IEMAND zijn die braaf heeft gekookt vandaag, van de meeters?
Ik moet nog etenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik heb het Rooie-fleecegebied helemaal niet betreden gisteren. Dan gebeurt dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zag jou pas toen we op de taxi stonden te wachten!
Ik ga zo pasta makenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
![]()
En zo hoort hetquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef sp3c het volgende:
greys spammed die linkjes altijd in mijn slowchat achter de schermen
volgende keer mag het wat warmer zijn idd buitenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het Rooie-fleecegebied helemaal niet betreden gisteren. Dan gebeurt dat.
Denk dat ik buiten zat, maar maakt niet uit, we hebben in ieder geval sámen genoten van onzequote:
Ja, dat ving ik ook nog ergens op!quote:
Waarvan akte.Ze zitten nog steeds in mijn kontzak. Voor de volgende keerquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er zijn boterhamzakjes overhandigd.
Ja pffffquote:Op zondag 27 januari 2013 02:52 schreef Oognip het volgende:
OMG dar was gênantik moest 'mijn' kamer in om wat te pakken en mocht 5 minuten buiten wachten voor ze netjes onder de deken lagen
quote:Op zondag 27 januari 2013 04:05 schreef liesje1979 het volgende:
Mono heeft nog de trein stuk gemaakt. En toen kwam de politie (met pistolen) en moest ik als een uithangbord het halve dak op zijn plek houden alsof er niets aan de hand was.
Ik ga in Mei er mijn best op doenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had je niet echt klem gezopen volgens mij?
Ik vond het sowieso wel prettig dat we niemand kotsend van straat hebben hoeven halen enzo
Haha, gewonnen!quote:
Ik zag het gebeurenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef Maes het volgende:
Op het moment dat ik van Henk de bingoballen in beheer kreeg was ik er al eentje kwijtNog bedankt lieve fokker (naam weet ik niet) die met zijn lichtje op zijn telefoon het hele café heeft afgezocht naar de gevallen bingobal
Ik ben je eeuwig dankbaar
Op een gegeven moment zaten jullie allemaal hoogst miserabel te kijken. Een zee van rode fleece met daartussenuit allemaal grauwe koude koppies. Tenminste, zo zag het eruit vanuit de bazenbar maar de warme persoonlijkheden en verhitte discussies hebben vast de temperaturen doen stijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende keer mag het wat warmer zijn idd buiten
Was dat niet de kerel die met paddy mee kwam?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef Maes het volgende:
Op het moment dat ik van Henk de bingoballen in beheer kreeg was ik er al eentje kwijtNog bedankt lieve fokker (naam weet ik niet) die met zijn lichtje op zijn telefoon het hele café heeft afgezocht naar de gevallen bingobal
Ik ben je eeuwig dankbaar
Ja en ze wilden zooooooooooo graag mee doen met de bingo.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die twee mannen bij de gokkast ja.
"Zeg mag ik eens iets vragen?![]()
"
Ja, maar dat was dus niet zo, het was heul gezellig. Weet jij veel wat er onder die rode fleecedekentjes gebeurde?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zaten jullie allemaal hoogst miserabel te kijken. Een zee van rode fleece met daartussenuit allemaal grauwe koude koppies. Tenminste, zo zag het eruit vanuit de bazenbar maar de warme persoonlijkheden en verhitte discussies hebben vast de temperaturen doen stijgen.
Dat jij er van uit ging dat ik je niet herkendequote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
) na afloop, als ik denk aan hoe leuk iedereen is en wat een tof cluppie het is en dat nieuwe meeters er zo tussen passen enzo. Awesome
Ik niet iigquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik heb braaf zelfgekookt eten opgewarmd.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Wat denk je van Ferdo?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat niet de kerel die met paddy mee kwam?
Geen idee of het een fokker was.
Zit je serieus terug te lezenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarvan akte.Ze zitten nog steeds in mijn kontzak. Voor de volgende keer
[..]
Ja pffffZag je ons wel netjes met de handjes boven de dekens liggen?
[..]Vertel?!?!?
[..]
Ik ga in Mei er mijn best op doen
[..]
Haha, gewonnen!
"Ferdo" heet hijquote:
Un petit peuquote:
Selbst gemacht, uiteraard!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zelf gemaakt of een blik unox in een pannetje gezet ?
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ja, en wij maar van "DATINGSITE, NEEEE JOH!!!"quote:
Deze damequote:
Jaquote:
Oooooooh!quote:
Nadat ik me had bedacht dat het veel efficiënter is om de deken over je heen te leggen ipv achter je om te slaan ging het best wel. Alleen.... Hoe moet je je biertje dan pakken?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zaten jullie allemaal hoogst miserabel te kijken. Een zee van rode fleece met daartussenuit allemaal grauwe koude koppies. Tenminste, zo zag het eruit vanuit de bazenbar maar de warme persoonlijkheden en verhitte discussies hebben vast de temperaturen doen stijgen.
Das mijn taktiek ook tegenwoordig, ergens anders warm eten bietsenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Deze dameZelf gemaakte soep is altijd lekker.
Maak je volgende keer een hele grote pan voor ons ?
De napret duurt altijd wel erg lang hier gelukkigquote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Oognip het volgende:
[..]
Je leeft er maanden naar toe, maar het duurt nooit maanden voordat het voorbij is. Gelukkig maar eigenlijk
Het zijn er wel veel he?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Eens even gauw in de index kijken van welk subforum al die blauwen mod zijn.
Neequote:Op zondag 27 januari 2013 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
Ja pffffZag je ons wel netjes met de handjes boven de dekens liggen?
Hahaha ook alquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
die jullie dan laten staan als je de kroeg uit taxiet?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ook niet aardigquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee
Ik vroeg nog of ik onder jullie dekens mocht kijken, maar het mocht niet
Ja! 3 ONZ mods gewoon!quote:
Mijn kleine kano kan niet tegen kou. Dan krimptiequote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nee
Ik vroeg nog of ik onder jullie dekens mocht kijken, maar het mocht niet
Je hebt me één keer gezien in een grote chaos van 600 FOK!kersquote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat jij er van uit ging dat ik je niet herkende
GC representingquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Goodbye het volgende:
Eens even gauw in de index kijken van welk subforum al die blauwen mod zijn.
LompeHork zei al vorige week: 3 ONZ mods op een meet, weten ze wel wat ze zich op de hals halenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja! 3 ONZ mods gewoon!![]()
Even verder spieken
Tuurlijk wist ik het nog wel. Die ene knappequote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Je hebt me één keer gezien in een grote chaos van 600 FOK!kers
Ik had het je niet kwalijk genomen als je het niet meer wist
Ik iig nietquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Mijn kleine kano kan niet tegen kou. Dan krimptie
General chat.quote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Tuurlijk wist ik het nog wel. Die ene knappe
Ja, dat had ik nou weer niet gedacht. Wat dan wel, dat weet ik ook niet.quote:
NWS staat voor Nieuws (en achtergronden)quote:
100% FHFquote:
OUD?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ja, dat had ik nou weer niet gedacht. Wat dan wel, dat weet ik ook niet.
En oh wat viel het meequote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Monopoly het volgende:
[..]
LompeHork zei al vorige week: 3 ONZ mods op een meet, weten ze wel wat ze zich op de hals halen
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef sp3c het volgende:
[..]
NWS staat voor Nieuws (en achtergronden)
gaat over marokkanen die shit stukmaken
Waarvan vind? Ik zou mijn ouders echt nooit op FB toevoegenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Oognip het volgende:
Over kleine kano gesproken...
Ik heb sinds kort mijn vader op facebook en vraag me nog elke dag af wat ik daar van vindt.
Neuh, dat ook weer niet.quote:
Glunderende pretoogjes, kwijl uit de mondhoeken en het lichaam niet meer onder controle. Of wat jij zegt, of 3 straatschoffies met down.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef Monopoly het volgende:
[..]
We waren als 3 kleine kinders in de snoepwinkel. Wat was het gezellig
OMG ik schreef vindTquote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
[..]
Waarvan vind? Ik zou mijn ouders echt nooit op FB toevoegen
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Hadden we er maar een KPD mod bij gehad die de weg op zijn of haar forum wist.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef Cat22 het volgende:
Hadden we er maar een KPD mod bij gehad die de weg op zijn of haar forum wist.
Ikkliknietikkliknietquote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef Oognip het volgende:
Ik moest nu natuurlijk weer even in KPD kijken en zag een vies filmpje
http://forum.fok.nl/topic/1917929/6/25
"Man spends 6 years injecting silicone into his PENIS"quote:Op zondag 27 januari 2013 20:35 schreef Oognip het volgende:
Ik moest nu natuurlijk weer even in KPD kijken en zag een vies filmpje
http://forum.fok.nl/topic/1917929/6/25
ik geef het nog steeds niet toequote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Yv had het ooit al eens ergens heel mooi gezegd in een orakelsessie over wát FOK! is (bij de verkiezingen van Website van het Jaar), dat het gewoon raaaaar is eigenlijk dat uitgerekend de ESF meets de meeste mensen trekken (die ook weer terug komen) omdat zo enorm gezellig, maar dat dat gewoon ook echt FOK! is.
True, tis allemaal best braaf en burgerlijk en kneuterig en truttig (songfestival, bingo) maar stiekem vindt iedereen dat best leuk en is het door onze meets hip (ja, ook dat woord mag weer) om dat gewoon toe te geven
Mooi. Weet ik dat ik dat niet ga doen.quote:
Dat ken je wel zeggen jaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:37 schreef Qwea het volgende:
[..]
"Man spends 6 years injecting silicone into his PENIS"
Bullllshit
Tot je het irl doet dan 'Jaaaa, ik ga met een stel Songfestivalliefhebbers en anderen gezellig bingo-en.' 'Hmmmm... ok........'quote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Yv had het ooit al eens ergens heel mooi gezegd in een orakelsessie over wát FOK! is (bij de verkiezingen van Website van het Jaar), dat het gewoon raaaaar is eigenlijk dat uitgerekend de ESF meets de meeste mensen trekken (die ook weer terug komen) omdat zo enorm gezellig, maar dat dat gewoon ook echt FOK! is.
True, tis allemaal best braaf en burgerlijk en kneuterig en truttig (songfestival, bingo) maar stiekem vindt iedereen dat best leuk en is het door onze meets hip (ja, ook dat woord mag weer) om dat gewoon toe te geven
Donders gezellig en iedereen komt met diverse hobby's/interesses.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
Da's dus the magic, je krijgt het amper uitgelegd hoe ultiem tof het isquote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Tot je het irl doet dan 'Jaaaa, ik ga met een stel Songfestivalliefhebbers en anderen gezellig bingo-en.' 'Hmmmm... ok........'
Toen we de allereerste echte grote ESF meet hadden gingen we allemaal in het oranje en roodwitblauw enzo om Nederland aan te moedigen bij het songfestival. De vaste klanten van Henk dachten eerst dat we gek waren, maar daarna kwamen er een aantal terug verkleed als Indiaanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Donders gezellig en iedereen komt met diverse hobby's/interesses.
Ik laf de stickersquote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Muis006 het volgende:
En allemaal braaf naamstickerts gebruikt
Die dingen zijn baas en superhendig.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:38 schreef Greys het volgende:
Ik zit alweer in de bucket
Nipje ik vind je foto van vanmorgen leuk
En Gb vind ik leuk zo stralend leontienerig bij de bingoprijzen
De grote ESF meet die ik gemist hebquote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef Greys het volgende:
[..]
Toen we de allereerste echte grote ESF meet hadden gingen we allemaal in het oranje en roodwitblauw enzo om Nederland aan te moedigen bij het songfestival. De vaste klanten van Henk dachten eerst dat we gek waren, maar daarna kwamen er een aantal terug verkleed als Indiaan![]()
Die deden gewoon mee
![]()
Ja dat was echt ongehoord!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik laf de stickers![]()
En prima dat je streng bent op mensen iknoemgeennamenmaarRogerisereentjevan die hun naam ondersteboven erop schrijven.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef Oognip het volgende:
[..]
En ik vind die foto van jou en Steve leuk
Sowieso zag je er gister erg goed uit!
Leer mij ons Chriet kennen!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Monopoly het volgende:
Die barjongens moesten vet hard lachen toen ik mijn bon opende onder de schuilnaam Chriet Titulaer.
Echte kenners weten natuurlijk dat die man een anti-held eerste klas is
NSFW http://i.imgur.com/jilm5sq.gifquote:
Het scheelde niet veel of ik had je aangerandquote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ging serieus helemaal glimmen toen Qwea gister ineens tegen me zei 'Wat zie je er leuk uit vandaag, je hebt oorbellen in en je ziet er jonger uit!'. En dat vond ik zo'n enorm compliment, onzekere doos dat ik ben, dat ik er helemaal van ging stotteren
Zei Qwea dat? Kan zij zulke lieve dingen zeggen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Ik ging serieus helemaal glimmen toen Qwea gister ineens tegen me zei 'Wat zie je er leuk uit vandaag, je hebt oorbellen in en je ziet er jonger uit!'. En dat vond ik zo'n enorm compliment, onzekere doos dat ik ben, dat ik er helemaal van ging stotteren
Nou, juist omdat zij het zei ook denk ik, ik was zo verbaasd en vereerd ofzo geloof ik dat ik er echt van ging stamelenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef Oognip het volgende:
[..]
Zei Qwea dat? Kan zij zulke lieve dingen zeggen?
Schattig
Maar true story. Toen je in ene met je giechel voor me stond in de bar van het hotel dacht ik al van : Zo, fuck damn, die ziet er in ene goed uit!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Greys het volgende:
[..]![]()
Zo is het ook. Lekker met z'n alle wat doen, ookal is het suf, we hadden lol voor 10!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:36 schreef Greys het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
Bij de ding in kont opmerking van Q dacht ik serieus 'whut, die foto heb ik dan al drie keer gemist in de bucket'Maar die zit met heur aandacht alweer elders...
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:41 schreef Monopoly het volgende:
Vond die van S-F wel handig. Alleen een fiets. Al twijfelde ik eerst nog of het Tim-Elzinga was, maar dat was een fictieve troll van Remlof.
Nip lokte me naar KPDquote:Op zondag 27 januari 2013 20:42 schreef Greys het volgende:
Bij de ding in kont opmerking van Q dacht ik serieus 'whut, die foto heb ik dan al drie keer gemist in de bucket'Maar die zit met heur aandacht alweer elders...
Ik durf geen kinkjes meer te klikkenquote:
Ja, juist als Q het zegt kan ik het me helemaal voorstellen dat dat wat met je doetquote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef Greys het volgende:
[..]
Nou, juist omdat zij het zei ook denk ik, ik was zo verbaasd en vereerd ofzo geloof ik dat ik er echt van ging stamelen![]()
Wat is er met jou gebeurdquote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, juist als Q het zegt kan ik het me helemaal voorstellen dat dat wat met je doet
Ik heb Q ook een groot compliment gemaakt. Ik zei dat ze veel was afgevallen, maar moest er van mezelf weer bij zeggen dat heur tieten ook afgevallen waren. Dat was dan minder lief van me
Nou, die kilo's zitten er na gisteren en vandaag wel weer opquote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ja, juist als Q het zegt kan ik het me helemaal voorstellen dat dat wat met je doet
Ik heb Q ook een groot compliment gemaakt. Ik zei dat ze veel was afgevallen, maar moest er van mezelf weer bij zeggen dat heur tieten ook afgevallen waren. Dat was dan minder lief van me
Hoe zou die man de slagroom kloppen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Neem van me aan dat je er niets aan mist
schreef ik nu echt kinkjes?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Heul wel!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef ElisaB het volgende:
[..]
ja soberso. Zat helaas de hele avond aan de cola.quote:
Ik wil ook een bon. Wat is je naam? Kano. Kano? Ok.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:39 schreef Monopoly het volgende:
Die barjongens moesten vet hard lachen toen ik mijn bon opende onder de schuilnaam Chriet Titulaer.
Echte kenners weten natuurlijk dat die man een anti-held eerste klas is
hihihi. Klein kind als ik ben zit ik nog steeds met piemeltonman te spelen!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Jaaaaaaa geef een ander maar de schuld!
Gestopt met de pilquote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurden wat heb je met Oognip gedaan?
Ja, die is grappig geworden he?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat is er met jou gebeurden wat heb je met Oognip gedaan?
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
hihihi. Klein kind als ik ben zit ik nog steeds met piemeltonman te spelen!
Yupsquote:
Dat weet jij heul niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Oognip het volgende:
[..]
Heul wel!
Zoiets heeft Cat nog nooit gezien. En je moet alles eens gezien hebben in je leven. Dus.
Maar probeer de komende dagen dan even na te denken wát het was, dat er anders was dan anders, want dan wil ik dat graag wéérquote:Op zondag 27 januari 2013 20:43 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar true story. Toen je in ene met je giechel voor me stond in de bar van het hotel dacht ik al van : Zo, fuck damn, die ziet er in ene goed uit!
Niet dat je anders een graftak bent heurVoordat ik dat weer aan m'n jas heb hangen
Maar je zag echt verschil.
Leg mij nou even uit wat dat ihiiiiisquote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
hihihi. Klein kind als ik ben zit ik nog steeds met piemeltonman te spelen!
Hilarisch anders hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Yups
Ik heb geen toegang tot KPD en ik durf het ook niet aan te vragen
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
ja soberso. Zat helaas de hele avond aan de cola.een week overleven op 4 appels en dan aan het bier is niet slim.
![]()
volgende keer
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik wil ook een bon. Wat is je naam? Kano. Kano? Ok.
Barmeisje snapt het niet
Was het niet gewoon nieuwe foundation?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar probeer de komende dagen dan even na te denken wát het was, dat er anders was dan anders, want dan wil ik dat graag wéér![]()
PM het even als je het weet, het is waardevolle info voor me, want dan moet ik dat dus weer doen een volgende keer, nu weet ik niet wat het is
Het was heel erg erg erg leuk en gezelligquote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef moemoe het volgende:
Was weer een leuke meet. Tenminste dat kan ik opmaken uit jullie posts.
Komt er een nieuwe meet als Anouk meedoet?
I take this as a compliment. Jullie zijn minder eng dus ik kan mezelf zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja, die is grappig geworden he?
Crew...quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb toegang tot kpd en ik heb het niet aangevraagd.
Ja, weet ik veel. Soberso je oorbellen, je liep een beetje te shinen. Soort van alsof je net keihard geneukt ben en 4x bent klaargekomen in 1.5u. Zoiets, weet ik veel. Je zag er gewoon goed uit! Jezus, wat een lastige vragen stel je weerquote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Maar probeer de komende dagen dan even na te denken wát het was, dat er anders was dan anders, want dan wil ik dat graag wéér![]()
PM het even als je het weet, het is waardevolle info voor me, want dan moet ik dat dus weer doen een volgende keer, nu weet ik niet wat het is
Ik weet ook niet wat het is, maar ik zag het ook.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef Greys het volgende:
Oh, da's goed, zo was het ook bedoeld namelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
I take this as a compliment. Jullie zijn minder eng dus ik kan mezelf zijn
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, weet ik veel. Soberso je oorbellen, je liep een beetje te shinen. Soort van alsof je net keihard geneukt ben en 4x bent klaargekomen in 1.5u. Zoiets, weet ik veel. Je zag er gewoon goed uit! Jezus, wat een lastige vragen stel je weer
Zoiets dacht ik ook, maar dan minder explicietquote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Qwea het volgende:
Ja, weet ik veel. Soberso je oorbellen, je liep een beetje te shinen. Soort van alsof je net keihard geneukt ben en 4x bent klaargekomen in 1.5u. Zoiets, weet ik veel. Je zag er gewoon goed uit! Jezus, wat een lastige vragen stel je weer
Oh verrekquote:
Ik had niks anders op mijn hoofd/gezicht dan anders volgens mijquote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Oognip het volgende:
[..]
Was het niet gewoon nieuwe foundation?
souvenir van Muisquote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Leg mij nou even uit wat dat ihiiiiis
Zie. Het ligt echt niet aan mijquote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik weet ook niet wat het is, maar ik zag het ook.
Er werd zelfs al een aantal keren karaoke geopperd..quote:Op zondag 27 januari 2013 20:44 schreef moemoe het volgende:
Was weer een leuke meet. Tenminste dat kan ik opmaken uit jullie posts.
Komt er een nieuwe meet als Anouk meedoet?
Dan hoef je dus niet meer in mijn DM te smeken om naaktpics ?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oh verrek
Nu kan ik naar piemeltjes kijken zonder dat ze denken dat ik een vieslakje ben omdat ik toestemming heb gevraagd.
Win!
Oh nou dat kan het dus soberso niet zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Qwea het volgende:
[..]
Psies.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Muis006 het volgende:
Oh verrek
Nu kan ik naar piemeltjes kijken zonder dat ze denken dat ik een vieslakje ben omdat ik toestemming heb gevraagd.
Win!
GMTA, trouwen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Zoiets dacht ik ook, maar dan minder expliciet
Je had nu iig een lekker bruin gezicht, dat viel mij op. Een mooie huid. He! Ik zie een verband met het verminderde roken!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik had niks anders op mijn hoofd/gezicht dan anders volgens mij![]()
Het enige dat ik kan bedenken is dat ik oorbellen in had en normaal bijna nooit, maar dat lijkt me niet zo'n enorm verschil te maken dat het Q opvalt
Ik (en Cee vast ook) hebben wel wat verzoeknummers.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef Peter het volgende:
[..]
Er werd zelfs al een aantal keren karaoke geopperd..
(vooral door mij, maar dat geheel terzijde)
Kan je door iets anders gaan stralen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh nou dat kan het dus soberso niet zijn![]()
Dus je liep niet te shinenquote:
ik was er ineens mod en niemand heeft het me verteldquote:Op zondag 27 januari 2013 20:47 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb toegang tot kpd en ik heb het niet aangevraagd.
en je hebt het zo nodig? Zo 1 keer in de 2 jaar?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies.
Wil ik ook.
Maar ik ben crew-af.
Een ik ontdekte onlangs dat ik dus ook al 2 jaar geen KPD meer heb
Whehehequote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef Muis006 het volgende:
Nipke,
De piemeltonman is een houten beeldje van een mannetje met een ton om, en als je die ton van hem af trekt springt zijn enorme piemel tevoorschijn
Nou, ik ontdekte het een paar maanden geleden al hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 20:52 schreef Cat22 het volgende:
en je hebt het zo nodig? Zo 1 keer in de 2 jaar?
FF een balletje opgooienquote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Psies.
Wil ik ook.
Maar ik ben crew-af.
Een ik ontdekte onlangs dat ik dus ook al 2 jaar geen KPD meer heb
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was heel erg erg erg leuk en gezellig
En ja, komt nieuwe meet, en dan hosselen we jou er ook weer bij
Een karaoke meet? Wat ben je van plan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef Peter het volgende:
Er werd zelfs al een aantal keren karaoke geopperd..
(vooral door mij, maar dat geheel terzijde)
Edit teruglezen valt dit keer tegen.quote:
Christ! Ik ga morgen zelf ook zo'n ding halen. Om te proberenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef Peter het volgende:
FF een balletje opgooien
Of 2, aan elkaar, met touwtje
Dat foldertje wat er bij zat. Een dildo in de vorm van een dolfijn, schaterlachend bekeken hahahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef Peter het volgende:
[..]
FF een balletje opgooien
Of 2, aan elkaar, met touwtje
uhm... Zingen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Een karaoke meet? Wat ben je van plan?
En zelfs ik tel voor vol meequote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
Dank jullie Nip en Q en Elies!
Ik vind complimentjes over uiterlijk van vrouwen altijd heel erg echt zeg maar![]()
![]()
Omdat bij mannen geloof ik nooit zo dat het gemeend is![]()
Je zag er goed uit!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
Ik vind complimentjes over uiterlijk van vrouwen altijd heel erg echt zeg maar![]()
![]()
Ander onderwerp, ik word er verlegen van, maar ik vind het superleuk om te horen!
Daar kan ik weer een jaar mee vooruit
ESF en karaoke gaan hand in hand toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef moemoe het volgende:
[..].
[..]
Een karaoke meet? Wat ben je van plan?
Niet zo bescheiden mens, je bent een lekker stuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
![]()
Ander onderwerp, ik word er verlegen van, maar ik vind het superleuk om te horen!
Dan heb je de vibrator zeker niet gezienquote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
Dat foldertje wat er bij zat. Een dildo in de vorm van een dolfijn, schaterlachend bekeken hahahaha
Dit. Knappe dame die Greys.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef moemoe het volgende:
[..]
Niet zo bescheiden mens, je bent een lekker stuk.
Meer oefenenquote:
Nee, wat heb ik gemist?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dan heb je de vibrator zeker niet gezien
Ik zoeken op een plaatje.. Zijn er 100-den dolfijnendildo's!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Dat foldertje wat er bij zat. Een dildo in de vorm van een dolfijn, schaterlachend bekeken hahahaha
Ik moest heel erg om jou lachen toen jij dat lange uitklapfoldertje zat te bekijken en echt zat te gieren om die plaatjes. Heeee dat is Johannesquote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Monopoly het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef Peter het volgende:
[..]
Ik zoeken op een plaatje.. Zijn er 100-den dolfijnendildo's!
https://www.google.nl/sea(...)YFUcOiBOiq0AWc2IGYBg
Hahahahaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik moest heel erg om jou lachen toen jij dat lange uitklapfoldertje zat te bekijken en echt zat te gieren om die plaatjes. Heeee dat is Johannes![]()
Bazenbar!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik niet met genoeg mensen gebabbeld heb. Al was de bazenbar wel tof.
Dat sowiesoquote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik niet met genoeg mensen gebabbeld heb. Al was de bazenbar wel tof.
Dat heb ik ook! En ik heb Mono niet gesproken en dat blijkt wel een enorm gemis te zijn nu ik de verhalen leesquote:Op zondag 27 januari 2013 20:56 schreef Tha_Erik het volgende:
zelfgemaakt?quote:
Ik vertelde dat aan mo, die gelijk "DUS JE WEET NU HOE WE HET GAAN AANPAKKEN????"quote:
quote:
Ehrm... Ik neem aan dat we vooral gaan luisteren naar de deelnemers van de halve finale toch? In andere woorden: dan is er niet echt ruimte voor Fokkers om te zingen?quote:
`Nou lekker dan weer.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik vertelde het tegen beeb, maar ik weet niet meer wat ze zeiquote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef Qwea het volgende:
Ik vertelde dat aan mo, die gelijk "DUS JE WEET NU HOE WE HET GAAN AANPAKKEN????"
Toen ik zei : Ehm... nee....
Kreeg ik :![]()
![]()
![]()
![]()
Nou ja, je weet hoe ik ben. Als ik je er verlept uit had vinden zien, had je dat ook gewoon te horen gekregenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef Greys het volgende:
![]()
De vorige meets begonnen we rond een uur of vier en dan gingen we een uur of 10 door. Tijd zat voor een moppie of wat.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef moemoe het volgende:
[..]
[..]
Ehrm... Ik neem aan dat we vooral gaan luisteren naar de deelnemers van de halve finale toch? In andere woorden: dan is er niet echt ruimte voor Fokkers om te zingen?
Laat maar hangen (hihi ik zei hangen). Je mist er niks aanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:54 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Christ! Ik ga morgen zelf ook zo'n ding halen. Om te proberen
Balen dat ik geen bingo hadquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
In eh... Het Tasje... zit nog een oranje Rupsje Nooitgenoeg![]()
Ik heb een beter idee: doe het nietquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Monopoly het volgende:
Geweldig![]()
Als ik weer eens verkering heb weet ik wat ik ga halen voor d'r
En juist dáárom was ik zo perplex toen je het zeiquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
Nou ja, je weet hoe ik ben. Als ik je er verlept uit had vinden zien, had je dat ook gewoon te horen gekregen
Joh!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
En een set penisringen die ik ronduit eng vondquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Daar heb ik dan weer niet naar zitten staren. Die van Ynske kreeg ik dan weer wel praktisch vol te zienquote:
Je hebt het aangedurfd!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
picsquote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet naar zitten staren. Die van Ynske kreeg ik dan weer wel praktisch vol te zien
Ik ook want ik stond naast jou.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef Qwea het volgende:
[..]
Daar heb ik dan weer niet naar zitten staren. Die van Ynske kreeg ik dan weer wel praktisch vol te zien
Ja jezusquote:Op zondag 27 januari 2013 20:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik vertelde het tegen beeb, maar ik weet niet meer wat ze zei
Het was iets heel grappigs of schattigs, maar ik weet het niet meerquote:
Ik heb de groene alquote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Greys het volgende:
Greys DM gestuurd over het tasje.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En een set penisringen die ik ronduit eng vond
Erger dan Rupsje!
Kan zat!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Misschien kan ik die gekleurde penor ringen als oorbellen gebruiken?
Jij wilde rupsjequote:
douchegordijnhakenquote:
quote:
zit ik ook aan te denkenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:03 schreef Monopoly het volgende:
Volgende keer ook een hotel, tetten kijken
Die negergroene welquote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Monopoly het volgende:
Zijn die dingen dan voor negers gemaakt ?
quote:
Wij in het hotel ook niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit ik ook aan te denken
toen ik thuis kwam had ik niets meer te drinken
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef Greys het volgende:
Misschien kan ik die gekleurde penor ringen als oorbellen gebruiken?
Ik zat nog met jouw kerel erover te lullen :quote:Op zondag 27 januari 2013 21:01 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En een set penisringen die ik ronduit eng vond
Erger dan Rupsje!
lief!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je krijgt er eentje van me
Verder nog iemand
Pics or it didn't happen!quote:
Nee, daar schiet ik lekker wat mee op. Doedelzak!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:02 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Het was iets heel grappigs of schattigs, maar ik weet het niet meer
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Cee het volgende:
Misschien had je een paar dingen uit Het Tasje in de lege Pringles doos moeten doen voor de volgende hotelgast.
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:07 schreef Cee het volgende:
Misschien had je een paar dingen uit Het Tasje in de lege Pringles doos moeten doen voor de volgende hotelgast.
Wat hebben tetten en drinken met elkaar te maken? Je denkt toch niet dat we allemaal nog melk geven he?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef sp3c het volgende:
[..]
zit ik ook aan te denken
toen ik thuis kwam had ik niets meer te drinken
dan nog, misschien ... ovbquote:Op zondag 27 januari 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij in het hotel ook niet.
Tot we klaar waren met de afterparteh en iemand een appie kreeg van Q dat er ergens nog twee flessen drank moesten staan
Ooh, jij bent die 1% van de blanke nederlanders die geen lul van 25 cm heeft en 10cm in diameter?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:04 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Zijn die dingen dan voor negers gemaakt ?
hejje geen Pringles?quote:
weet ik veel, ik wilde gewoon nog graag wat te drinken!quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat hebben tetten en drinken met elkaar te maken? Je denkt toch niet dat we allemaal nog melk geven he?
Nee dank je, ik heb al gehad van jequote:Op zondag 27 januari 2013 21:05 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Je krijgt er eentje van me
Verder nog iemand
nog?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Oognip het volgende:
[..]
Wat hebben tetten en drinken met elkaar te maken? Je denkt toch niet dat we allemaal nog melk geven he?
quote:Op zondag 27 januari 2013 21:06 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zat nog met jouw kerel erover te lullen :
Q : Ehm, K, wil je me wat vertellen? *in het tasje kijkt waarin cockringen, en een dildo zat* is je seksleven zo zwaar jongen?
K : Bwehehe, nou je zou het bijna zeggen
Q : *Cockringen uit tasje vist* Damn, kijk dan, die stekels. Moet je je voorstellen dat je die om je lul doet en dan muis keihard ligt te douwen. Zit je er lekker in, douwen die stekels tegen de binnenkant van heur benenDAS TOCH NIET GEIL?????
K : Ehm......
Q : Echt niet! En damn, Heb muis gewoon 3x biingo gehad?!
K : Ehmmmmm, ik weet het niet! Maar, dit tasje is niet van ons hoor... Dat is over.
Q : Ooh, snap
Ja die absinthe en die amaretto gore wijn shit moet er nog staan, want ik kon ze niet vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Wij in het hotel ook niet.
Tot we klaar waren met de afterparteh en iemand een appie kreeg van Q dat er ergens nog twee flessen drank moesten staan
Ik kan er niet mee omgaanquote:Op zondag 27 januari 2013 21:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ooh, jij bent die 1% van de blanke nederlanders die geen lul van 25 cm heeft en 10cm in diameter?
Gecondoleerd!
Mij lijkt het idee van Peter leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:00 schreef Cat22 het volgende:
De vorige meets begonnen we rond een uur of vier en dan gingen we een uur of 10 door. Tijd zat voor een moppie of wat.
Hoe kan een mens nu twee flessen drank kwijtraken?quote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die absinthe en die amaretto gore wijn shit moet er nog staan, want ik kon ze niet vinden.
En die laatste zochten wij juist, maar konden we ook niet vindenquote:Op zondag 27 januari 2013 21:09 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja die absinthe en die amaretto gore wijn shit moet er nog staan, want ik kon ze niet vinden.
nou geen idee, als jij ooit melk gegeven hebt klopt het voor jouquote:Op zondag 27 januari 2013 21:10 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik zat in mijn hoofd te ruziën met woorden, maar heb het verkeerde woord gekozen he
Een iets andere versie, maar er zat een foldertje bij met alle andere soorten en daar gingen de heren helemaal op stuk, dat er een dolfijn tussen zatquote:
Maak ons maar jaloers. 2 knappe dames in één bed.quote:Op zondag 27 januari 2013 21:13 schreef Goodbye het volgende:
Vonden jullie Greys allemaal zo lekker, ja?
Ik lag met haar in één bed!![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |