SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een volgende meet zeker, een volgende Monomoon is geheel aan jou.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Bij de deuropeningVolgende keer iets pontificaler dan maar?
(Er komt toch wel een volgende keer ?)
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef Greys het volgende:
[..]
In slow motion. Met opname- en replayfunctie.
Oh dat lukt wel. In privé sessies wellicht. Mono is ook niet één van de rijkstequote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Een volgende meet zeker, een volgende Monomoon is geheel aan jou.
Ik zie het nu letterlijk voor me, allemaal pics van een bleke blote kont met van die lachende gezichten er naast met hun duim omhoogquote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Muis006 het volgende:
[..]en dat je voor aanvang met de kont op de foto mag, als souvenir.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:16 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik zie het nu letterlijk voor me, allemaal pics van een bleke blote kont met van die lachende gezichten er naast met hun duim omhoog![]()
![]()
Lekkahquote:
+1 Maar ik ben in het geheel de weg kwijt wat betreft de meetquote:
Viel spass!quote:
Ik heb helemaal gemist dat jij naar huis ging, hoe vind je die!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]
+1 Maar ik ben in het geheel de weg kwijt wat betreft de meet
Vraag de weg aan sp3c!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef Maes het volgende:
[..]
+1 Maar ik ben in het geheel de weg kwijt wat betreft de meet
Ik kon je niet vindenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb helemaal gemist dat jij naar huis ging, hoe vind je die!
ik zag jou pas toen we op de taxi stonden te wachten!quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Cee het volgende:
[..]
Een volgende meet zeker, een volgende Monomoon is geheel aan jou.
Ik word er altijd een bietje emo van (quote:Op zondag 27 januari 2013 20:16 schreef Monopoly het volgende:
Wat waren jullie stuk-voor-stuk TOF trouwens
Echt een super leuke groep, heb me geen moment verveeld met jullie
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:17 schreef Peter het volgende:
Ga niet met Mono in een trein, voor je het weet verliest die onderdelen
Ik was haske chagrijnig in de auto naar huisquote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word er altijd een bietje emo van (![]()
![]()
![]()
) na afloop, als ik denk aan hoe leuk iedereen is en wat een tof cluppie het is en dat nieuwe meeters er zo tussen passen enzo. Awesome
En nu mis ik iedereenDa's dan weer het nadeel.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Monopoly het volgende:
[..]![]()
Dat de politie ook langs kwam lopen en Liesje heel subtiel d'r hand tegen dat ding aan houden hahaha
Mijn vader.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
Witte chocolade milkshake![]()
![]()
Zou er IEMAND zijn die braaf heeft gekookt vandaag, van de meeters?
Ik moet nog etenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik heb het Rooie-fleecegebied helemaal niet betreden gisteren. Dan gebeurt dat.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zag jou pas toen we op de taxi stonden te wachten!
Ik ga zo pasta makenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
![]()
En zo hoort hetquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef sp3c het volgende:
greys spammed die linkjes altijd in mijn slowchat achter de schermen
volgende keer mag het wat warmer zijn idd buitenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik heb het Rooie-fleecegebied helemaal niet betreden gisteren. Dan gebeurt dat.
Denk dat ik buiten zat, maar maakt niet uit, we hebben in ieder geval sámen genoten van onzequote:
Ja, dat ving ik ook nog ergens op!quote:
Waarvan akte.Ze zitten nog steeds in mijn kontzak. Voor de volgende keerquote:Op zondag 27 januari 2013 00:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
er zijn boterhamzakjes overhandigd.
Ja pffffquote:Op zondag 27 januari 2013 02:52 schreef Oognip het volgende:
OMG dar was gênantik moest 'mijn' kamer in om wat te pakken en mocht 5 minuten buiten wachten voor ze netjes onder de deken lagen
quote:Op zondag 27 januari 2013 04:05 schreef liesje1979 het volgende:
Mono heeft nog de trein stuk gemaakt. En toen kwam de politie (met pistolen) en moest ik als een uithangbord het halve dak op zijn plek houden alsof er niets aan de hand was.
Ik ga in Mei er mijn best op doenquote:Op zondag 27 januari 2013 13:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Je had je niet echt klem gezopen volgens mij?
Ik vond het sowieso wel prettig dat we niemand kotsend van straat hebben hoeven halen enzo
Haha, gewonnen!quote:
Ik zag het gebeurenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef Maes het volgende:
Op het moment dat ik van Henk de bingoballen in beheer kreeg was ik er al eentje kwijtNog bedankt lieve fokker (naam weet ik niet) die met zijn lichtje op zijn telefoon het hele café heeft afgezocht naar de gevallen bingobal
Ik ben je eeuwig dankbaar
Op een gegeven moment zaten jullie allemaal hoogst miserabel te kijken. Een zee van rode fleece met daartussenuit allemaal grauwe koude koppies. Tenminste, zo zag het eruit vanuit de bazenbar maar de warme persoonlijkheden en verhitte discussies hebben vast de temperaturen doen stijgen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
volgende keer mag het wat warmer zijn idd buiten
Was dat niet de kerel die met paddy mee kwam?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef Maes het volgende:
Op het moment dat ik van Henk de bingoballen in beheer kreeg was ik er al eentje kwijtNog bedankt lieve fokker (naam weet ik niet) die met zijn lichtje op zijn telefoon het hele café heeft afgezocht naar de gevallen bingobal
Ik ben je eeuwig dankbaar
Ja en ze wilden zooooooooooo graag mee doen met de bingo.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef Greys het volgende:
[..]
Die twee mannen bij de gokkast ja.
"Zeg mag ik eens iets vragen?![]()
"
Ja, maar dat was dus niet zo, het was heul gezellig. Weet jij veel wat er onder die rode fleecedekentjes gebeurde?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef Cee het volgende:
[..]
Op een gegeven moment zaten jullie allemaal hoogst miserabel te kijken. Een zee van rode fleece met daartussenuit allemaal grauwe koude koppies. Tenminste, zo zag het eruit vanuit de bazenbar maar de warme persoonlijkheden en verhitte discussies hebben vast de temperaturen doen stijgen.
Dat jij er van uit ging dat ik je niet herkendequote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik word er altijd een bietje emo van (![]()
![]()
![]()
) na afloop, als ik denk aan hoe leuk iedereen is en wat een tof cluppie het is en dat nieuwe meeters er zo tussen passen enzo. Awesome
En nu mis ik iedereenDa's dan weer het nadeel.
Ik niet iigquote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Ik heb braaf zelfgekookt eten opgewarmd.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:19 schreef Greys het volgende:
![]()
Wat denk je van Ferdo?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Was dat niet de kerel die met paddy mee kwam?
Geen idee of het een fokker was.
Zit je serieus terug te lezenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:21 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Waarvan akte.Ze zitten nog steeds in mijn kontzak. Voor de volgende keer
[..]
Ja pffffZag je ons wel netjes met de handjes boven de dekens liggen?
[..]Vertel?!?!?
[..]
Ik ga in Mei er mijn best op doen
[..]
Haha, gewonnen!
"Ferdo" heet hijquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |