SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Muis006 op 27-01-2013 17:45:42 ]
ohquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]zo luidruchtig was ik gisteren niet.
a) is makkelijk op te lossen, b) iets minder.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef Qwea het volgende:
we moeten eten, maar ik ben a) te lui en b) nergens zin in
die knappequote:
ik zou nog een knuffel krijgen maar het is niet gebeurt of ik kan het me niet herinnerenquote:
Je hebt kusjes gehad zelfs!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou nog een knuffel krijgen maar het is niet gebeurt of ik kan het me niet herinneren
Ik snap echt niet waar dit steeds over gaat. Waarom heb ik dit gemist?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:49 schreef Qwea het volgende:
ik zit de hele tijd met piemeltonman te spelen
knap werkquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren een extra stuk rookworst gepakt
qftquote:Op zondag 27 januari 2013 17:54 schreef ElisaB het volgende:
Mevrouw Bart is schattig. En ze kroelt heerlijk weg![]()
moet je mee uitkijken, als je die oproept als je onderweg bent gaat het mis hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeik riep mijn innerlijke sp3c op om tot de benodigde moed te komen.
Hmmm dat verklaart misschien waarom ik in de bezemkast terecht kwam terwijl ik onderweg was naar het toilet.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je mee uitkijken, als je die oproept als je onderweg bent gaat het mis hoor
zolang de dweil ernaast stond zou ik het een succes noemenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmmm dat verklaart misschien waarom ik in de bezemkast terecht kwam terwijl ik onderweg was naar het toilet.
Gelukkig stond de dweil ernaast
Jouw inbox zit vol!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
He Muis, jij wilde toch een grumpy theekopjesfoto?
ah ja goeie, aangepastquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goodbye! Misschien wil ze haar naam ook niet op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Anyway, theekopjes yaayyyyymonsieur cannibale!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
SPOILER: mehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Anyway, theekopjes yaayyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theekopjes
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wat raar. Net zei die dat ie vol zat. Anyway, nu heb je pmquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmm, dat zou niet moeten met dit abbo
nope, 36%, weird
Anyway, theekopjes yaayyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mr D.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
ow das waar ook
ik heb die andere dude de hele avond Zwabber genoemd maar volgens mij had hij het niet door, ben ff vergeten wie het wel was
ik weet alleen die van de eftelingquote:
Maar jij hebt krulletjesquote:
Ik heb geneens niet feesboek jongen! En je was gewoon schattigquote:Op zondag 27 januari 2013 17:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Hè, Takke maakt een foto
*poseer*
Waarom doet ze niks?
Oh het is een filmpje *PANIEK WAT MOET IK DOEN*
Ik vind het niet erg als bepaalde dingen op facebook komen enzo, maar dat filmpje moet denk ik toch echt privé blijven heb ik zo het vermoeden..
.
Bijna goed welquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
ow das waar ook
ik heb die andere dude de hele avond Zwabber genoemd maar volgens mij had hij het niet door, ben ff vergeten wie het wel was
Anyway, theekopjes yaayyyyyBaaaaaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee we hadden het hem gevraagd, maanden terugquote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Re het volgende:
Was het trouwens een random actie van Joop? Of hoe zat dat? Was wel lief
je wil vaker zoenen?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Re het volgende:
Was het trouwens een random actie van Joop? Of hoe zat dat? Was wel lief
Die waren irritant jaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Steve het volgende:
Zouden ze bij het hotel die shampoo- en zeepdingen gewoon hergebruiken? Je kunt er toch niks uit krijgen..
Had jij dat ook?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Steve het volgende:
Zouden ze bij het hotel die shampoo- en zeepdingen gewoon hergebruiken? Je kunt er toch niks uit krijgen..
vaker oefenenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij dat ook?![]()
Het design is kek maar nergens een lipje of randje of ander plekje om er een lekkere klodder uit te knijpen.
Zou dat helpen? Ik vond het ook wel lastig dat het label er na een keer gebruiken af ging. Weet je niet meer wat je in handen hebt.quote:
...en Henks ballen en sate en ribs en frieten/patatquote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb nu alweer trek in bitterballen
exemplaar zonder label zoekenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou dat helpen? Ik vond het ook wel lastig dat het label er na een keer gebruiken af ging. Weet je niet meer wat je in handen hebt.
De eerste keer dat ik mijn handen ging wassen: ik neem dat ding in mijn natte handen, knijp erin, er kwam niets uit want te hard en toen heb ik de hulp van de meneer ingeroepenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij dat ook?![]()
Het design is kek maar nergens een lipje of randje of ander plekje om er een lekkere klodder uit te knijpen.
Ow dus de zeepdispensers van Bienvenue verhuizen naar Airport en we hebben alles wat we willenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Afgezien van de irritante zeepdingetjes was het hotel prima..
Daar had je ook deuren met sleutelsquote:
Anyway, theekopjes yaayyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ik ben weer even wakker.
en de sloten.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ow dus de zeepdispensers van Bienvenue verhuizen naar Airport en we hebben alles wat we willen
"Had er al niet iemand eerder vannacht een pasje van jullie gereset?"quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar had je ook deuren met sleutels![]()
En niet van die hippe pasjes die het continue niet deden waardoor we zeker drie keer naar de receptie moesten om ze te laten resetten. De laatste keer was om vier uur 's nachts.![]()
Stonden Cee en ik hihihihihihi bij een broodnuchtere nachtportier.
Dus de douchegordijnen moeten ook mee?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef Cat22 het volgende:
En de ruimhartige ontbijtservice.
Ow, en de douches waren ook moeilijk. Moet je EN een schuifdeur ( Cee en Yns, ik ga nu plassen) EN een glazen douchespul open doen die tegen de toiletpot kan klappen.
Dan zijn we er wel zo ongeveer.![]()
Gelukkig vroeg hij niet waar onze kamergenoot met het tweede pasje was.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Cee het volgende:
[..]
"Had er al niet iemand eerder vannacht een pasje van jullie gereset?"
Cue heel verhaal over het reilen en zeilen van de pasjesresetterij. Ik snapte 'm zelf niet meer. Pleur dat pasje nou maar in de resetmixer, dan kunnen we slapen.
O snap!quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dus de douchegordijnen moeten ook mee?
Mono!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Ook wel leuk dat ik vanmorgen vroeg wakker werd. Uiteindelijk toch maar probeerde om een uurtje te slapen en uiteindelijk wakker worden net nadat de winkel dicht is_!
AH to GO dan maar voor een partij pasta.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Cee het volgende:
Ik lees Mono's posts nu helemaal op zo'n geanimeerde vrolijke Mono-manier.
[..]
JA?
Catquote:
WE HEBBEN GEEN FOTO GEMAAKT!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Cee het volgende:
Ik lees Mono's posts nu helemaal op zo'n geanimeerde vrolijke Mono-manier.
[..]
JA?
GODNONDEJU.quote:
Heul geanimeerd.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef Muis006 het volgende:
Ik heb geen idee hoe geanimeerd Mono praat want ik heb hem niet gesproken.
Hmmm dat is waar, met jouw expertise en mijn exotische uiterlijk is niets meer veilig.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
GODNONDEJU.![]()
Het is een conspiracy, iedere keer dat we er klaar voor waren werden we afgeleid. Volgens mij is een foto van ons samen de sleutel tot wereld-dominantie van ons beiden en daar is het universum nog niet klaar voor. Dit is de enige logische verklaring.
Pittig weekend hequote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heul geanimeerd.![]()
Nadat hij er met enige moeite achter was gekomen wie ik was.
En allemaal erg belangrijk natuurlijk. Mag je niet missen!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef kanovinnie het volgende:
Godverdorrie, 3 topics terugleeswerk
Heuj!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
GODNONDEJU.![]()
Het is een conspiracy, iedere keer dat we er klaar voor waren werden we afgeleid. Volgens mij is een foto van ons samen de sleutel tot wereld-dominantie van ons beiden en daar is het universum nog niet klaar voor. Dit is de enige logische verklaring.
Daar gaat mijn avondquote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef Muis006 het volgende:
[..]
En allemaal erg belangrijk natuurlijk. Mag je niet missen!
Dat je me nog nooit gemeet had hielp denk ik ook niet. En dat je volgens mij heel veel meisjes een knuffel had beloofd.quote:
Het kostte een paar honderd jaar voorbereiding, maar dan heeft de Illuminati toch nog zijn missie voltooid.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Cee het volgende:
[..]
GODNONDEJU.![]()
Vincentquote:
Het was eerder andersom.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat je me nog nooit gemeet had hielp denk ik ook niet. En dat je volgens mij heel veel meisjes een knuffel had beloofd.
Korte samenvatting:quote:
Eerst maar eens foto's kijken.quote:
En, plezierig ritje met mijn bal gehad?quote:
Als ik er gisteren niet was geweest had ik toch echt hele andere associaties bij deze opmerkingquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerst maar eens foto's kijken.
[..]
En, plezierig ritje met mijn bal gehad?
Mooi toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Als ik er gisteren niet was geweest had ik toch echt hele andere associaties bij deze opmerking_!
Hoi Yvjequote:
jeutjequote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Het was eerder andersom.
Ik begin een slachtoffer van mijn eigen succes te wordenWil gewoon rustig meeten met een stel lieve FOK!kers, en onderweg al hordes vrouwen overal die een knuffel en handtekening willen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
jeutje
Ik zal mijn handtekening op de post doen naar jeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
waarheid in deze postquote:
ik wel! En puala?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Eerst maar eens foto's kijken.
[..]
En, plezierig ritje met mijn bal gehad?
Baas!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:06 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal mijn handtekening op de post doen naar je
Naar mijn weten geen klachten, maar ik ben erg selectief in sommige dingen horen.quote:
Mooi! Wanneer kom je je bal ophalen?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:08 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Naar mijn weten geen klachten, maar ik ben erg selectief in sommige dingen horen.
Binnenkortquote:
Ik zal het management vragen om een plek vrij te houden in mijn agenda voor die avondquote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef Muis006 het volgende:
Nu heb ik niemand om mee te schuifelen in Mei. De meneer is ook al niet beschikbaar.
sorryquote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Binnenkort
Zie op de foto's dat ik ben aangerand, zat iemand aan mij billen
Top.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik zal het management vragen om een plek vrij te houden in mijn agenda voor die avond
Ik heb ook nog wel pasta en saus voor je. Wel van die lang houdbare, maargoedquote:Op zondag 27 januari 2013 19:15 schreef Monopoly het volgende:
Ik zal me even fatsoeneren om een tramrit naar de stad te maken. Daar is de AH to go nog open.
Subtiel om dat nu alsnog te vermelden dan ookquote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef Greys het volgende:
Kano, viel het erg op dat we steeds iedereen stubtieler dan subtiel bij jullie tafel vandaan trokken?
Het doel is toch al bereikt?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Subtiel om dat nu alsnog te vermelden dan ook![]()
quote:
Het gezicht van D. toen jij hem toesiste dat ie daar weg moetquote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Subtiel om dat nu alsnog te vermelden dan ook![]()
Geen idee, ik heb de laatste updates nog niet ontvangenquote:
Wat was het doel?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:18 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb de laatste updates nog niet ontvangen
Er is een verschil tussen een nachtje plezier en eh... ietsje meer plezier. Of zo.
Nou, daar hadden we het nog over vandaag. Het was ons zo niet opgevallen dat er een megakoppelactie aan de gang was, iedereen zat zo goed in zijn of haar rol!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef Greys het volgende:
Kano, viel het erg op dat we steeds iedereen stubtieler dan subtiel bij jullie tafel vandaan trokken?
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:43 schreef Takaiki het volgende:
[..]
...en Henks ballen en sate en ribs en frieten/patat
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, daar hadden we het nog over vandaag. Het was ons zo niet opgevallen dat er een megakoppelactie aan de gang was, iedereen zat zo goed in zijn of haar rol!
Ik had het pas door toen jullie er hand in hand tussenuit trokken richting hotel.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, daar hadden we het nog over vandaag. Het was ons zo niet opgevallen dat er een megakoppelactie aan de gang was, iedereen zat zo goed in zijn of haar rol!
Dit klinkt ook foutquote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Nu zat ik ook buiten onder een dekentje met Oerbeer toen een groot deel van de action plaatsvond geloof ik.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het pas door toen jullie er hand in hand tussenuit trokken richting hotel.
Nu zat ik ook buiten onder een dekentje met Oerbeer toen een groot deel van de action plaatsvond geloof ik.
Hoe kom je daar bijquote:
in het algemeen of met elkaar?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Oognip het volgende:
Alleen al voor mij zouden jullie vaker moeten daten
Pfff, al zou het niet mogen zou ik het nog doenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Oognip het volgende:
Alleen al voor mij zouden jullie vaker moeten daten
Oh?????quote:Op zondag 27 januari 2013 19:22 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik had het pas door toen jullie er hand in hand tussenuit trokken richting hotel.
Met elkaar natuurlijkquote:
Zozo, je hebt nog ballen ook!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, al zou het niet mogen zou ik het nog doen
Whehehe ik voelde mij een ware paparazzi toen ik die foto maaktequote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Binnenkort
Zie op de foto's dat ik ben aangerand, zat iemand aan mij billen
Blijkbaar ja. Al ben ik er 1 kwijt.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met elkaar natuurlijk
[..]
Zozo, je hebt nog ballen ook!
Volgende meet neem ik mijn camera mee en is het tijd voor wraakquote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe ik voelde mij een ware paparazzi toen ik die foto maakte
vlinders dingen?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfff, al zou het niet mogen zou ik het nog doen
okequote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Oognip het volgende:
[..]
Met elkaar natuurlijk
[..]
Zozo, je hebt nog ballen ook!
Ah, popje tochquote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef Oognip het volgende:
Ik heb 2 paracetamol ingenomen, die kater is hardnekkig![]()
Oeh dan ga ik vast even bedenken aan wiens kont ik dan ga zittenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Volgende meet neem ik mijn camera mee en is het tijd voor wraak
Pick me pick mequote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh dan ga ik vast even bedenken aan wiens kont ik dan ga zitten
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja, dat ga ik ook zelf doen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
nieuwe traditie na de bilspleetfoto?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Whehehe ik voelde mij een ware paparazzi toen ik die foto maakte
moet jij daar over nadenken dan?quote:
Soms. Afhankelijk van hoe moe ik ben.quote:
inmiddels zou er toch maar een kont moeten zijn waarop je je focust.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:36 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Soms. Afhankelijk van hoe moe ik ben.
ik weet nog helemaal nietsquote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Muis006 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa Bart nu witte we t wiel!
Ga eens met je grote teen spelen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Muis006 het volgende:
Jaaaaaaaaaaaa Bart nu witte we t wiel!
Ga eens met je grote teen spelen.
Het is niet meer dan gezond als ie oog blijft hebben voor andere billenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:37 schreef Bart het volgende:
[..]
inmiddels zou er toch maar een kont moeten zijn waarop je je focust.
als je getrouwd bent jaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Het is niet meer dan gezond als ie oog blijft hebben voor andere billen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooooo slaapverwekkend.![]()
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
De mijne ook, teringquote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef Oognip het volgende:
Ik heb 2 paracetamol ingenomen, die kater is hardnekkig![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Django Unchained was tof trouwens!Was alleen even één tel (heus, echt, één minuutje maar) ingedommeld. Toch raar als je bedenkt dat er net een scène is waarbij iemand
Die scenes waren ook gewoon naar. Dan keek ik ook maar niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooooo slaapverwekkend.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:40 schreef Goodbye het volgende:
Django Unchained was tof trouwens!Was alleen even één tel (heus, echt, één minuutje maar) ingedommeld. Toch raar als je bedenkt dat er net een scène is waarbij iemand
OooohhhhhhSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zooooo slaapverwekkend.![]()
Ja die scene vond ik ook mwoah. Maar verder echt tof
Tarantino geeft zichzelf van die coole bijrollen![]()
sssssst dat is een men-only-secretquote:
Ik ook niet, dus bij nader inzien redelijk goed getimed!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De mijne ook, tering
[..]
Die scenes waren ook gewoon naar. Dan keek ik ook maar niet.
Ja, dit was best een grote cameo!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Oooohhhhhh
Ja die scene vond ik ook mwoah. Maar verder echt tof
Tarantino geeft zichzelf van die coole bijrollen
Jaa, nu weet ik het welquote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik ook niet, dus bij nader inzien redelijk goed getimed!![]()
Hier Goodbye trouwens, die blonde die je niet kende.
Win!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaa, nu weet ik het welIk was niet dronken dus ik herinner het me wel
Ik kreeg een week geleden al geheime info van der dus ik was helemaal voorbereidquote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, iedereen zag het natuurlijk allang aankomen.
Oefffffff wtf. En nu? Of gaat zoiets gewoon weer weg?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Bart het volgende:
En iedereen met een kater moet niet klagen. Ik kreeg vanmiddag last van nierstenen, verging letterlijk van de pijn, mevrouwbart moest me naar de huisartsenpost rijden. Echt bizar hoe zeer dat doet.
Que, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Bart het volgende:
En iedereen met een kater moet niet klagen. Ik kreeg vanmiddag last van nierstenen, verging letterlijk van de pijn, mevrouwbart moest me naar de huisartsenpost rijden. Echt bizar hoe zeer dat doet.
Neuhquote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Goodbye het volgende:
We hebben heus geen hoge verwachtingen van Kano en Puala!![]()
Oe au! En heb je ze uitgepiest of gaan ze vergruizen? Beterschapquote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Bart het volgende:
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kreeg een week geleden al geheime info van der dus ik was helemaal voorbereid
Goed he! Ik heb alleen hoofdpijn, dus behalve als iemand iets in mijn cola had gegooid komt het door iets andersquote:
Wacht maar tot je ze uit mag plassen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Bart het volgende:
Zo geheim was die info nietquote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik kreeg een week geleden al geheime info van der dus ik was helemaal voorbereid
Als het geheime info was, was het dan ook niet geheim dat jij die geheime info had?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Oognip het volgende:
[..]
Ik had wat GHB mee, heb ik dat bij jou in het glas gedaan?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goed he! Ik heb alleen hoofdpijn, dus behalve als iemand iets in mijn cola had gegooid komt het door iets anders
ja ze zijn nu onderweg van mijn nier naar mijn blaas, dat doet helse pijn. Maar gelukkig nu pijnstiller. Daarna pis ik ze uit als het goed is.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Oefffffff wtf. En nu? Of gaat zoiets gewoon weer weg?
WACHT!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
Zo geheim was die info nietEn hoogstwaarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd
Ik was het niet, al had het best gekund met pennen uitdelen en bingobriefjes ophalen enzo!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Goed he! Ik heb alleen hoofdpijn, dus behalve als iemand iets in mijn cola had gegooid komt het door iets anders
Hoezo?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ze uit mag plassen.
[..]
Zo geheim was die info nietEn hoogstwaarschijnlijk verkeerd geïnterpreteerd
Ik gok.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Greys het volgende:
[..]
WACHT!
HO!
STOP!
Hoe weet jij nou weer welke geheime info zij had?
Nergens staat toch wat die geheime info inhield?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Als het geheime info was, was het dan ook niet geheim dat jij die geheime info had?
Je moet je kansen een beetje spreiden uiteraard.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had wat GHB mee, heb ik dat bij jou in het glas gedaan?
Geen idee. Ik zat op de plee en opeens BAM helse pijn in mijn buik. Dacht aan een blindedarmontsteking ofzo, maar dat was het dus niet...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Que, hoe krijg je dat nou weer voor elkaar!![]()
Geen kater hier trouwens, de avond ging zo snel dat ik zo ongeveer ben vergeten te drinken.
Nee maar soms is er ook van die geheime info (hallo, ik ben een vrouwquote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Oognip het volgende:
[..]
Nergens staat toch wat die geheime info inhield?
Krijg je daar enorme koppijn van?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik had wat GHB mee, heb ik dat bij jou in het glas gedaan?
Precies. Wed nooit op 1 paard zijn mijn vader altijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Je moet je kansen een beetje spreiden uiteraard.
Gelukkig geen operatie iig, maar dit is ook mooi kut. Hoe lang duurt het ongeveer? Of weet je dat niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Bart het volgende:
[..]
Geen idee. Ik zat op de plee en opeens BAM helse pijn in mijn buik. Dacht aan een blindedarmontsteking ofzo, maar dat was het dus niet...
schijn je meestal niet eens te merken... ergste is van nier naar blaasquote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Wacht maar tot je ze uit mag plassen.
Ik mag dit.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Greys het volgende:
[..]
Nee maar soms is er ook van die geheime info (hallo, ik ben een vrouw) waar dan een deel bij hoort van 'en niet zeggen of laten weten dat je het weet!'
Geen idee, maar als je met meegaat krijg je wel ergens anders pijn denk ik.quote:
zou binnen 24h over moeten zijn, zo niet dan moet ik weer naar de dokter...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Gelukkig geen operatie iig, maar dit is ook mooi kut. Hoe lang duurt het ongeveer? Of weet je dat niet?
tnxquote:
Met wat of wie!!11quote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je met meegaat krijg je wel ergens anders pijn denk ik.
Arme puala.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Geen idee, maar als je met meegaat krijg je wel ergens anders pijn denk ik.
Nee hoor.quote:
Moet ik je dat echt uitleggen?quote:
Bij een kennis van me duurde het wat langer, maar leg de pijstillers maar klaarquote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef Bart het volgende:
[..]
zou binnen 24h over moeten zijn, zo niet dan moet ik weer naar de dokter...
Echt...quote:Op zondag 27 januari 2013 19:19 schreef kanovinnie het volgende:
Maar heb ik echt beloofd dat mijn moeder mee zou komen?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Echt...![]()
Ik had het zelfs door (al vrij vroeg overigens).
Nou, dan gaat de boef GHB in je drankje doen, dan wordt je suf, moe en dan neemt de boef je mee naar een donker steegje en kruipt dan in je broekje.quote:
*proest*quote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Maar heb ik echt beloofd dat mijn moeder mee zou komen?
Ja, mevrouwbart was mijn tweede optie van gisternacht volgens mij. Want als Bart gehosseld werd door iemand anders zou ik met Mevrouwbart naar huis gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef Greys het volgende:
Sterkte Bart
En als jouw meisje was nog mooier dan de vorige keer en nog vrolijker.
Als ze niet zo aardig en schattig was zou ik haar haten
Hier snap ik echt geen kont vanquote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef Greys het volgende:
Sterkte Bart
En als jouw meisje was nog mooier dan de vorige keer en nog vrolijker.
Als ze niet zo aardig en schattig was zou ik haar haten
ja het deed echt fucking pijn, niet normaalquote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef Oognip het volgende:
Beterschap BartLijkt me echt ontzettend pijnlijk, nierstenen.
Oh, nee, dat willen we niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nou, dan gaat de boef GHB in je drankje doen, dan wordt je suf, moe en dan neemt de boef je mee naar een donker steegje en kruipt dan in je broekje.
Tenminste, daar heb ik van horen zeggen.![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Pies ze Bart!![]()
Jammer dat de krampen in dit geval geen baby opleveren, maar een steentje.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Bart het volgende:
ja ik heb hier supergeile zetpillen liggenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Nee hoor.
[..]
Moet ik je dat echt uitleggen?
[..]
Bij een kennis van me duurde het wat langer, maar leg de pijstillers maar klaar
tnx!quote:
Dat moet Bart de wereld ook niet aandoen, een minibart.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef Cat22 het volgende:
Pies ze Bart!![]()
Jammer dat de krampen in dit geval geen baby opleveren, maar een steentje.
Klopt!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef RenRen- het volgende:
De volgende keer ga ik ook in dat hotel, het ziet er veel te gezelliguit
Ik heb geen van mijn verzoekjes gehoordquote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef Muis006 het volgende:
Props voor de playlist trouwens, Henk en Peter hadden al mijn verzoekjes
Iedereen wil hotel na hun eerste meet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef RenRen- het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef RenRen- het volgende:
Ik twee van de drie, de bloodhound gang was wel door Peter in de playlist gezet maar kwam vervolgens niet voorbijquote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat moet Bart de wereld ook niet aandoen, een minibart.
[..]
Klopt!
[..]
Ik heb geen van mijn verzoekjes gehoord
Ik had ter plekke Henk is unne lollige vent nog aangevraagd.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef Muis006 het volgende:
Props voor de playlist trouwens, Henk en Peter hadden al mijn verzoekjes
wordt dan ook een minileinquote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat moet Bart de wereld ook niet aandoen, een minibart
Ik twijfel een klein beetjequote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef kanovinnie het volgende:
Maar heb ik echt beloofd dat mijn moeder mee zou komen?
Ha!!!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef kanovinnie het volgende:
Ja, mevrouwbart was mijn tweede optie van gisternacht volgens mij. Want als Bart gehosseld werd door iemand anders zou ik met Mevrouwbart naar huis gaan.
Ik had het vorig jaar kerst; het voelt als menstruatiepijn (weet je ook weer hoe dat voelt)quote:Op zondag 27 januari 2013 19:54 schreef Bart het volgende:
ja het deed echt fucking pijn, niet normaal
Het is zo jammer dat ik op een aantal minuten fietsen woonquote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Iedereen wil hotel na hun eerste meet.
Maar ik overweeg het welquote:
Alsof hij op mij zit te wachtenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef Greys het volgende:
Hebben jullie Henk al toegevoegd op FB?
[ afbeelding ]
Uhh... Muisquote:Op zondag 27 januari 2013 19:57 schreef Muis006 het volgende:
Ik twee van de drie, de bloodhound gang was wel door Peter in de playlist gezet maar kwam vervolgens niet voorbij
Heb je serieus niet op zitten letten, alle keren dat ik je over mijn hoorapparaat verteldequote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Uhh... MuisJij bent doof
Hoezo playlist gehoord
goed om te wetenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ik had het vorig jaar kerst; het voelt als menstruatiepijn (weet je ook weer hoe dat voelt)
Hoiquote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Greys het volgende:
[..]
Dat sobersoquote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef Muis006 het volgende:
Heb je serieus niet op zitten letten, alle keren dat ik je over mijn hoorapparaat vertelde?
Misschien moet je er zelf een.
Ik ben o zo zwoel ende mysterieusquote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Dat soberso
Ik raak zo in de war van jou
Hier ben ik ook wel benieuwd naar. Snapte er al niks vanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb je serieus niet op zitten letten, alle keren dat ik je over mijn hoorapparaat vertelde?
Misschien moet je er zelf een.
Het is echt waarquote:
En je vent is een lekker ding! Volgende keer ga ik bij 'm op schootquote:
Ja tuurlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Als hij iedereen van zijn café op FB heeft... Vindt hij dat echt oke?
Ja dat leek me eigenlijk een vanzelfsprekendheidje maar dat vond ik wat te opdringerig van mezelf als ik dat direct maar zo neer zou zettenquote:
Jij mag dat, want jij bent tofquote:Op zondag 27 januari 2013 20:05 schreef Greys het volgende:
[..]
Ja dat leek me eigenlijk een vanzelfsprekendheidje maar dat vond ik wat te opdringerig van mezelf als ik dat direct maar zo neer zou zetten
Jouw kont was ook niet misquote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Monopoly het volgende:
En RenRen was ook tofGrappen en grollen met Rob op de bingo.
En nu allemaal je muil houden. Godverdommequote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Monopoly het volgende:
En RenRen was ook tofGrappen en grollen met Rob op de bingo.
Reputatie hequote:
Ik vroeg er niet naar en ik stond er recht naast. Huilie.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Reputatie heyvonne en een hoop anderen vroegen er de hele avond al naar. Tsja, dan kan ik natuurlijk geen nee zeggen. Alles voor mijn nieuwe vrienden
Hij heeft die Limburgers van FOK! zelfs op FB joh, dan wil ie jou als Rotterdamse zekerrrrrquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vroeg er niet naar en ik stond er recht naast. Huilie.![]()
Maar jij was ook tofIk had zo'n ander beeld van je tho
En wat had erin gezeten?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef Greys het volgende:
Ik kreeg een whatsappie vanmorgen van Henk, die de zaak aan het poetsen was. Een foto van een doorzichtig plastig hoesje op de grond. Met de vraag ''Wát heeft hier in gezeten?? Gadverdammuhhh'.![]()
Ik vind je geweldig leukquote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Monopoly het volgende:
Op FOK! kom ik af en toe wat vreemd over jaMaar IRL ben ik gewoon een warme jongeman die graag lacht
Oh, zo bedoel ik het niet! Ik bedoel dat als ik een foto van je had moeten maken in mijn hoofd was je korter, minder haar... Ronder hoofd, alles anders dusquote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Op FOK! kom ik af en toe wat vreemd over jaMaar IRL ben ik gewoon een warme jongeman die graag lacht
Waitwut?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Greys het volgende:
Zijn daar ook foto's van, van het flashen van Mono?
Mental images zijn te verkrijgen bij yvonne.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Greys het volgende:
Hij schijnt zijn kont te hebben laten zien.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, zo bedoel ik het niet! Ik bedoel dat als ik een foto van je had moeten maken in mijn hoofd was je korter, minder haar... Ronder hoofd, alles anders dus
Het was maar heul kortquote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Greys het volgende:
En bij mijquote:Op zondag 27 januari 2013 20:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Mental images zijn te verkrijgen bij yvonne.
Joop is een heldquote:
Bij de deuropeningquote:
Nee, maar hij vroeg wel waar ik vandaan kwam, want het klonk niet Rotterdams. Toen ik het vertelde begreep hij het wel en vond het wel tof dat we van zo ver kwamen om naar de kroeg te gaanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Greys het volgende:
[..]
Joop is een held
Heeft ie jullie jongemannen nog geronseld bij hem op de tennis te komen?
Ik heb een nieuwe slotjesmanier.quote:
Ik herkende bijna niemand, dat ben ik niet gewendquote:Op zondag 27 januari 2013 20:11 schreef Monopoly het volgende:
[..]Ik had dat bij heel veel mensen, een ander plaatje in mijn hoofd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |