SPOILER: bingoprijsjes worden verzorgd door:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Muis006 op 27-01-2013 17:45:42 ]
ohquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 17:44 schreef Muis006 het volgende:
[..]
[..]zo luidruchtig was ik gisteren niet.
a) is makkelijk op te lossen, b) iets minder.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:46 schreef Qwea het volgende:
we moeten eten, maar ik ben a) te lui en b) nergens zin in
die knappequote:
ik zou nog een knuffel krijgen maar het is niet gebeurt of ik kan het me niet herinnerenquote:
Je hebt kusjes gehad zelfs!quote:Op zondag 27 januari 2013 17:50 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zou nog een knuffel krijgen maar het is niet gebeurt of ik kan het me niet herinneren
Ik snap echt niet waar dit steeds over gaat. Waarom heb ik dit gemist?quote:Op zondag 27 januari 2013 17:49 schreef Qwea het volgende:
ik zit de hele tijd met piemeltonman te spelen
knap werkquote:Op zondag 27 januari 2013 17:53 schreef Muis006 het volgende:
Ik had gisteren een extra stuk rookworst gepakt
qftquote:Op zondag 27 januari 2013 17:54 schreef ElisaB het volgende:
Mevrouw Bart is schattig. En ze kroelt heerlijk weg![]()
moet je mee uitkijken, als je die oproept als je onderweg bent gaat het mis hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 17:55 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Dankjeik riep mijn innerlijke sp3c op om tot de benodigde moed te komen.
Hmmm dat verklaart misschien waarom ik in de bezemkast terecht kwam terwijl ik onderweg was naar het toilet.quote:Op zondag 27 januari 2013 17:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
moet je mee uitkijken, als je die oproept als je onderweg bent gaat het mis hoor
zolang de dweil ernaast stond zou ik het een succes noemenquote:Op zondag 27 januari 2013 17:59 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Hmmm dat verklaart misschien waarom ik in de bezemkast terecht kwam terwijl ik onderweg was naar het toilet.
Gelukkig stond de dweil ernaast
Jouw inbox zit vol!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:05 schreef DeZwabber het volgende:
He Muis, jij wilde toch een grumpy theekopjesfoto?
ah ja goeie, aangepastquote:Op zondag 27 januari 2013 18:07 schreef Oognip het volgende:
[..]
Goodbye! Misschien wil ze haar naam ook niet op fok
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:10 schreef DeZwabber het volgende:
Anyway, theekopjes yaayyyyymonsieur cannibale!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
SPOILER: mehOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
Anyway, theekopjes yaayyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Theekopjes
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Wat raar. Net zei die dat ie vol zat. Anyway, nu heb je pmquote:Op zondag 27 januari 2013 18:09 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
hmm, dat zou niet moeten met dit abbo
nope, 36%, weird
Anyway, theekopjes yaayyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Mr D.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
ow das waar ook
ik heb die andere dude de hele avond Zwabber genoemd maar volgens mij had hij het niet door, ben ff vergeten wie het wel was
ik weet alleen die van de eftelingquote:
Maar jij hebt krulletjesquote:
Ik heb geneens niet feesboek jongen! En je was gewoon schattigquote:Op zondag 27 januari 2013 17:08 schreef Steve het volgende:
[..]
Hè, Takke maakt een foto
*poseer*
Waarom doet ze niks?
Oh het is een filmpje *PANIEK WAT MOET IK DOEN*
Ik vind het niet erg als bepaalde dingen op facebook komen enzo, maar dat filmpje moet denk ik toch echt privé blijven heb ik zo het vermoeden..
.
Bijna goed welquote:Op zondag 27 januari 2013 18:11 schreef sp3c het volgende:
ow das waar ook
ik heb die andere dude de hele avond Zwabber genoemd maar volgens mij had hij het niet door, ben ff vergeten wie het wel was
Anyway, theekopjes yaayyyyyBaaaaaasSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Nee we hadden het hem gevraagd, maanden terugquote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Re het volgende:
Was het trouwens een random actie van Joop? Of hoe zat dat? Was wel lief
je wil vaker zoenen?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:37 schreef Re het volgende:
Was het trouwens een random actie van Joop? Of hoe zat dat? Was wel lief
Die waren irritant jaquote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Steve het volgende:
Zouden ze bij het hotel die shampoo- en zeepdingen gewoon hergebruiken? Je kunt er toch niks uit krijgen..
Had jij dat ook?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:32 schreef Steve het volgende:
Zouden ze bij het hotel die shampoo- en zeepdingen gewoon hergebruiken? Je kunt er toch niks uit krijgen..
vaker oefenenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij dat ook?![]()
Het design is kek maar nergens een lipje of randje of ander plekje om er een lekkere klodder uit te knijpen.
Zou dat helpen? Ik vond het ook wel lastig dat het label er na een keer gebruiken af ging. Weet je niet meer wat je in handen hebt.quote:
...en Henks ballen en sate en ribs en frieten/patatquote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef LompeHork het volgende:
Ik heb nu alweer trek in bitterballen
exemplaar zonder label zoekenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Zou dat helpen? Ik vond het ook wel lastig dat het label er na een keer gebruiken af ging. Weet je niet meer wat je in handen hebt.
De eerste keer dat ik mijn handen ging wassen: ik neem dat ding in mijn natte handen, knijp erin, er kwam niets uit want te hard en toen heb ik de hulp van de meneer ingeroepenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:41 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Had jij dat ook?![]()
Het design is kek maar nergens een lipje of randje of ander plekje om er een lekkere klodder uit te knijpen.
Ow dus de zeepdispensers van Bienvenue verhuizen naar Airport en we hebben alles wat we willenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef Steve het volgende:
[..]
Afgezien van de irritante zeepdingetjes was het hotel prima..
Daar had je ook deuren met sleutelsquote:
Anyway, theekopjes yaayyyyySPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zo, ik ben weer even wakker.
en de sloten.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Ow dus de zeepdispensers van Bienvenue verhuizen naar Airport en we hebben alles wat we willen
"Had er al niet iemand eerder vannacht een pasje van jullie gereset?"quote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar had je ook deuren met sleutels![]()
En niet van die hippe pasjes die het continue niet deden waardoor we zeker drie keer naar de receptie moesten om ze te laten resetten. De laatste keer was om vier uur 's nachts.![]()
Stonden Cee en ik hihihihihihi bij een broodnuchtere nachtportier.
Dus de douchegordijnen moeten ook mee?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef Cat22 het volgende:
En de ruimhartige ontbijtservice.
Ow, en de douches waren ook moeilijk. Moet je EN een schuifdeur ( Cee en Yns, ik ga nu plassen) EN een glazen douchespul open doen die tegen de toiletpot kan klappen.
Dan zijn we er wel zo ongeveer.![]()
Gelukkig vroeg hij niet waar onze kamergenoot met het tweede pasje was.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Cee het volgende:
[..]
"Had er al niet iemand eerder vannacht een pasje van jullie gereset?"
Cue heel verhaal over het reilen en zeilen van de pasjesresetterij. Ik snapte 'm zelf niet meer. Pleur dat pasje nou maar in de resetmixer, dan kunnen we slapen.
O snap!quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Dus de douchegordijnen moeten ook mee?
Mono!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:53 schreef Monopoly het volgende:
Ook wel leuk dat ik vanmorgen vroeg wakker werd. Uiteindelijk toch maar probeerde om een uurtje te slapen en uiteindelijk wakker worden net nadat de winkel dicht is_!
AH to GO dan maar voor een partij pasta.
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Cee het volgende:
Ik lees Mono's posts nu helemaal op zo'n geanimeerde vrolijke Mono-manier.
[..]
JA?
Catquote:
WE HEBBEN GEEN FOTO GEMAAKT!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Cee het volgende:
Ik lees Mono's posts nu helemaal op zo'n geanimeerde vrolijke Mono-manier.
[..]
JA?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |