Niet per se slechter dan 80% van de humoristische liedjes op youtube. Het is alleen wel een beetje treurig dat beide vrouwen de 40 al zijn gepasseerdquote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil echt in een ander land wonen op dit soort momenten.
Ja, dat was me duidelijk, bedankt.quote:
Ik snap het niet zo goed, gaat het nou over anale sex?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je hier niet intens van genieten dan?
Die boks op 0:18quote:Op zondag 27 januari 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je hier niet intens van genieten dan?
Nee hoor was ff een pannekoekenmixje maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
Kapi blijft wel lang weg he? Er zal toch niks gebeurd zijn?
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF is blijven overnachten, dus de wasmand zit wat voller dan anders.
Nou in de originele video wordt er gepraat over kontenbonken met je zus. Lijkt me sterk danquote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed, gaat het nou over anale sex?
WAs me nog niet opgevallen, bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens! Het is aan het dooien. Kwam net op het NOS journaal. Dat jullie ff op de hoogte zijn.
Het is dat je zus te ver weg woont. Anders had ik gebruik van je aanbod gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou in de originele video wordt er gepraat over kontenbonken met je zus. Lijkt me sterk dan
Ja, tweede helft nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh lol. Moet Barca ofzo nog wel?
Ik heb geen zus?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je zus te ver weg woont. Anders had ik gebruik van je aanbod gemaakt.
http://video.sport1.nl/quote:
Toen was die william nog niet uit de kastquote:
thanks, linkje mag weg ivm gezeik.quote:
Link doodquote:Op zondag 27 januari 2013 20:18 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
thanks, linkje mag weg ivm gezeik.
Jack wilde nog even een faal-grappige opmerking maken met dat hij alleen mocht komen als hij zijn muts thuis lietquote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Mooi.Ik hoop dat hij goed gemutst is.
Sacherijnig kan ik ook altijd wel om hem lachen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:20 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
Mooi.Ik hoop dat hij goed gemutst is.
Leave GJ alonequote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Jack wilde nog even een faal-grappige opmerking maken met dat hij alleen mocht komen als hij zijn muts thuis liet. En dat hij maar hoopte dat hij zich opgefrist had.
[ afbeelding ]
Je hebt een punt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:23 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Sacherijnig kan ik ook altijd wel om hem lachen.
Belediging voor Douglas. Natuurlijk is hij beter.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Oleeeh het volgende:
Ik hoor net de vraag: Is Douglas beter dan Mathijsen?
Godverdomme hoe durf je zo'n vraag te stellen.
Speelde wel echt goed vanmiddagquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Belediging voor Douglas. Natuurlijk is hij beter.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Belediging voor Douglas. Natuurlijk is hij beter.
Wees blij, zo leuk was de wedstrijd ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga je niet naar Feyenoord toe omdat je uiteten zou gaan met vrienden, zijn er twee die ziek zijn
miep miep miepquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Flikker dat Vitesse UI even weg man. Hoef er niet constant aan herinnert te worden.
Naar De Kuip gaan is altijd leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wees blij, zo leuk was de wedstrijd ook niet
Hij had natuurlijk graag vuurwerkgeluiden gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wees blij, zo leuk was de wedstrijd ook niet
En lekker Fer uitfluitenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk graag vuurwerkgeluiden gemaakt.
Over 2 weken beter, en 2 weken daarna ookquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Naar De Kuip gaan is altijd leuk.
miep miep miep, ik houd gewoon deze UI.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kinderachtige weddenschappen dat is paas laag bij de grond.
Jij bent toch voor Heerenveen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent in een leuke bui Stijn....quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
miep miep miep, ik houd gewoon deze UI.
nogmaals
miep miep miep
idd leuk om je team dan te zien verliezenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken beter, en 2 weken daarna ook
AZ + PSV thuis
mvg
Dichtbij de grond zijn eieren inderdaad het lastigst te vinden. Ik had vroeger weleens dat ik na maanden nog een chocoladeeitje vondquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als hij daar behoefte aan heeft dan kan hij daar prima zelf om vragen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapi miste je al, geef hem een knuffel.
AZ ga ik niet, maar naar PSV sowieso.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken beter, en 2 weken daarna ook
AZ + PSV thuis
mvg
niet zeiken, het leven is op bepaalde momenten kut, en dan gaan we door. Zal je vast idioot vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent in een leuke bui Stijn....
Is hij ooit weggegaan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
GGMM jij post ook al een tijd hier zeg. Altijd hier gebleven?
Het leven is heel zelden kut, vaak is het gewoon even niet zo leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet zeiken, het leven is op bepaalde momenten kut, en dan gaan we door. Zal je vast idioot vinden.
Dat gaat sowieso een leuke duel wordenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
AZ ga ik niet, maar naar PSV sowieso.
Wil je nou semi-filosofisch gaan doen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet zeiken, het leven is op bepaalde momenten kut, en dan gaan we door. Zal je vast idioot vinden.
Gezellig.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gini neem je rotzooi mee blijft een klassieker natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig.
Lekker Gini de kanker toe wensen, is het niet?
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii flikkert die stream bij jou er ook uit
Dus alleen naar top wedstrijden gaan. Nep supporter.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het leven is in veel gevallen wat je er zelf van maakt, en momenteel vind ik mijzelf erg kut.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Het leven is heel zelden kut, vaak is het gewoon even niet zo leuk.
Neu, neem die Wijnaldem niet zoveel kwalijk. Fer heb daarentegen echt een teringhekel aanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig.
Lekker Gini de kanker toe wensen, is het niet?
Wat een slecht zelfbeeld heb je, vinden de kinderen waarvoor jij opdrachten moet maken dat ook?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven is in veel gevallen wat je er zelf van maakt, en momenteel vind ik mijzelf erg kut.
Neuken?
Catchen doe ik niet aan, pitchen wil ik wel overwegenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven is in veel gevallen wat je er zelf van maakt, en momenteel vind ik mijzelf erg kut.
Neuken?
Niet want jij vraagt precies hetzelfde.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou dan heb je je antwoord toch?
Oke man.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus alleen naar top wedstrijden gaan. Nep supporter.
Ik wil wel mee walgenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens, geen ruzie maken om mij.Ik heb veel liever dat jullie gezellig met elkaar omgaan.
Ik walg soms van mezelf.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens, geen ruzie maken om mij.Ik heb veel liever dat jullie gezellig met elkaar omgaan.
Ik walg soms van mezelf.
Dat snappen we.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Ik walg soms van mezelf.
Wat netjes van je.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neu, neem die Wijnaldem niet zoveel kwalijk. Fer heb daarentegen echt een teringhekel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |