Niet per se slechter dan 80% van de humoristische liedjes op youtube. Het is alleen wel een beetje treurig dat beide vrouwen de 40 al zijn gepasseerdquote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Ik wil echt in een ander land wonen op dit soort momenten.
Ja, dat was me duidelijk, bedankt.quote:
Ik snap het niet zo goed, gaat het nou over anale sex?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je hier niet intens van genieten dan?
Die boks op 0:18quote:Op zondag 27 januari 2013 20:11 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kan je hier niet intens van genieten dan?
Nee hoor was ff een pannekoekenmixje maken.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
Kapi blijft wel lang weg he? Er zal toch niks gebeurd zijn?
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
HMF is blijven overnachten, dus de wasmand zit wat voller dan anders.
Nou in de originele video wordt er gepraat over kontenbonken met je zus. Lijkt me sterk danquote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef Saind het volgende:
[..]
Ik snap het niet zo goed, gaat het nou over anale sex?
WAs me nog niet opgevallen, bedankt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:13 schreef kapiteintje het volgende:
Jongens! Het is aan het dooien. Kwam net op het NOS journaal. Dat jullie ff op de hoogte zijn.
Het is dat je zus te ver weg woont. Anders had ik gebruik van je aanbod gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Nou in de originele video wordt er gepraat over kontenbonken met je zus. Lijkt me sterk dan
Ja, tweede helft nu.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Oh lol. Moet Barca ofzo nog wel?
Ik heb geen zus?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het is dat je zus te ver weg woont. Anders had ik gebruik van je aanbod gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |