Ik lig al vanaf 9 uur wakker hoor. Ik ben m'n bed nog niet uitgekomen omdat ik ziek ben.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja kwam ook pas om 16:00 je bed uit ofzo. Beetje eigen schuld natuurlijk.
Oh, dat wist ik niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik lig al vanaf 9 uur wakker hoor. Ik ben m'n bed nog niet uitgekomen omdat ik ziek ben.
Pas je op voor decubitus?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
gvd ggmm...ik heb last van m'n nek omdat ik al heel de dag in m'n bed lig te chillen. Kan geen lekkere houding meer vinden.
Dit begint langzaam een rage te worden.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:49 schreef kapiteintje het volgende:
Vraag: Weet kapiteintje al wat hij wil eten?
Antwoord: Nee
SHUTquote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef Ajacied422 het volgende:
Vraag
Is de koffie binnen handbereik
Antwoord
Nee, snel naar beneden.
Vraag: Begint dit langzaam aan een rage te worden?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dit begint langzaam een rage te worden.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag
Smoofie, moet ik naar jou luisteren?
Antwoord
Nee
Nu begin je het een beetje om het leven te brengen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag
Antwoord
Nee
Rages zijn er om uit te melkenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nu begin je het een beetje om het leven te brengen.
Ik zou een klachtenbrief schrijven.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Idd. Stinho, je moet oppassen voor een overkill neger.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo enorm dieptriest ben ik niet.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zou een klachtenbrief schrijven.
Hoeft idd niet, is wel verstandig.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:52 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vraag
Antwoord
Nee
HMF is blijven overnachten, dus de wasmand zit wat voller dan anders.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef GGMM het volgende:
Kapi blijft wel lang weg he? Er zal toch niks gebeurd zijn?
What the fuck man.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef Littlerabbit het volgende:
Was die Overeem altijd zo lelijk. Of hield doping de gezichtsplooien strak?
Hij kan alle wijven krijgen en toch kiest hij haar.quote:
quote:
Je drukt je nog subtiel uit.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef Caland het volgende:
Die Kooijemans heeft best een lilleke vriendin, valt me dan weer mee van hem.
Kooijemans is een teringmongool! VI Hooligans never surrender.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef Ajacied422 het volgende:
Kooijemans is de walgelijkste BN'er.
Wat zou er verder bekend moeten worden dan? Je denkt toch niet dat het nog veel verder uitgemeten wordt dan nu gedaan is?quote:
http://www.google.nl/sear(...)ceid=chrome&ie=UTF-8quote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Saind het volgende:
Wie vertelt me even wie kooijemans uberhaupt is?
Wat wordt er uitgemeten? Zijn lulquote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zou er verder bekend moeten worden dan? Je denkt toch niet dat het nog veel verder uitgemeten wordt dan nu gedaan is?
Ik bedoelde transfernieuws.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat zou er verder bekend moeten worden dan? Je denkt toch niet dat het nog veel verder uitgemeten wordt dan nu gedaan is?
Wtf hoezo kent iedereen die vent?quote:Na het behalen van zijn havodiploma volgde Kooijman een opleiding aan de dansacademie van Rotterdam. Van 2000 tot 2009 werkte Kooijman als professioneel danser bij het Scapino Ballet. Naast het dansen werkt Kooijman ook als acteur. Tussen februari 2009 en februari 2012 was hij te zien als Danny de Jong in Goede tijden, slechte tijden.[1] Vanaf september 2009 is Kooijman een van de juryleden van So You Think You Can Dance.
In de zomermaanden, wanneer Goede tijden, slechte tijden een zomerstop had, was Kooijman te zien als een van de presentatoren van het RTL 4-programma Ik kom bij je eten, waarin bekende RTL-gezichten bij bekende en onbekende Nederlanders op bezoek gaan. In 2011 was Kooijman te zien in het elfde seizoen van het spelprogramma Wie is de Mol?; hij viel af in de vijfde aflevering. In september 2012 tekende Kooijman een jaarcontract bij RTL 5.[2]
Gelhoofd etc. Tevens de man die René van de ring voor het grootste tv talent afhield.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:06 schreef Saind het volgende:
Wie vertelt me even wie kooijemans uberhaupt is?
Ik hou me niet bezig met geslachtsdelen van Afrikaanse voetballers.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:07 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je de foto van z'n piemel bedoelde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |