Ja ik zal weer eens van 4chan af gaan en gaan studerenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef kapiteintje het volgende:
Saind we zijn hier niet meer van gediend.
Studerenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef Saind het volgende:
[..]
Ja ik zal weer eens van 4chan af gaan en gaan studeren
Neuken?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Saind het volgende:
Kut ik sluit per ongeluk m'n laptop af geloof ik
Hij beleeft zijn mooiste momenten op/in een boot in de Amsterdamse grachten, was er twijfel dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:36 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Ik was al aan 't twijfelen door je Bony-obsessie, maar nu weet ik 't zeker.
Godsammequote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij beleeft zijn mooiste momenten op/in een boot in de Amsterdamse grachten, was er twijfel dan?
nee, als ik koffie ga zetten even kleine slokjes water. grquote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
Rustig met die kindercola he Stinho.
ondersteboven hangen met je adem ingehoudenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
nee, als ik koffie ga zetten even kleine slokjes water. gr
ik zal het even doenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:42 schreef kapiteintje het volgende:
[..]
ondersteboven hangen met je adem ingehouden
Met jou.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij beleeft zijn mooiste momenten op/in een boot in de Amsterdamse grachten, was er twijfel dan?
Ja kwam ook pas om 16:00 je bed uit ofzo. Beetje eigen schuld natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:43 schreef kapiteintje het volgende:
gvd ggmm...ik heb last van m'n nek omdat ik al heel de dag in m'n bed lig te chillen. Kan geen lekkere houding meer vinden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |