Belediging voor Douglas. Natuurlijk is hij beter.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef Oleeeh het volgende:
Ik hoor net de vraag: Is Douglas beter dan Mathijsen?
Godverdomme hoe durf je zo'n vraag te stellen.
Speelde wel echt goed vanmiddagquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Belediging voor Douglas. Natuurlijk is hij beter.
Dat bedoel ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Belediging voor Douglas. Natuurlijk is hij beter.
Wees blij, zo leuk was de wedstrijd ook nietquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef SjaakBauer het volgende:
Ga je niet naar Feyenoord toe omdat je uiteten zou gaan met vrienden, zijn er twee die ziek zijn
miep miep miepquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Flikker dat Vitesse UI even weg man. Hoef er niet constant aan herinnert te worden.
Naar De Kuip gaan is altijd leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wees blij, zo leuk was de wedstrijd ook niet
Hij had natuurlijk graag vuurwerkgeluiden gemaakt.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Wees blij, zo leuk was de wedstrijd ook niet
En lekker Fer uitfluitenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hij had natuurlijk graag vuurwerkgeluiden gemaakt.
Over 2 weken beter, en 2 weken daarna ookquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Naar De Kuip gaan is altijd leuk.
miep miep miep, ik houd gewoon deze UI.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Kinderachtige weddenschappen dat is paas laag bij de grond.
Jij bent toch voor Heerenveen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent in een leuke bui Stijn....quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
miep miep miep, ik houd gewoon deze UI.
nogmaals
miep miep miep
idd leuk om je team dan te zien verliezenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken beter, en 2 weken daarna ook
AZ + PSV thuis
mvg
Dichtbij de grond zijn eieren inderdaad het lastigst te vinden. Ik had vroeger weleens dat ik na maanden nog een chocoladeeitje vondquote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Als hij daar behoefte aan heeft dan kan hij daar prima zelf om vragen.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kapi miste je al, geef hem een knuffel.
AZ ga ik niet, maar naar PSV sowieso.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Over 2 weken beter, en 2 weken daarna ook
AZ + PSV thuis
mvg
niet zeiken, het leven is op bepaalde momenten kut, en dan gaan we door. Zal je vast idioot vinden.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Je bent in een leuke bui Stijn....
Is hij ooit weggegaan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Oleeeh het volgende:
[..]
GGMM jij post ook al een tijd hier zeg. Altijd hier gebleven?
Het leven is heel zelden kut, vaak is het gewoon even niet zo leuk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet zeiken, het leven is op bepaalde momenten kut, en dan gaan we door. Zal je vast idioot vinden.
Dat gaat sowieso een leuke duel wordenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
AZ ga ik niet, maar naar PSV sowieso.
Wil je nou semi-filosofisch gaan doen?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
niet zeiken, het leven is op bepaalde momenten kut, en dan gaan we door. Zal je vast idioot vinden.
Gezellig.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Gini neem je rotzooi mee blijft een klassieker natuurlijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig.
Lekker Gini de kanker toe wensen, is het niet?
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
j0rdiiii flikkert die stream bij jou er ook uit
Dus alleen naar top wedstrijden gaan. Nep supporter.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:28 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Het leven is in veel gevallen wat je er zelf van maakt, en momenteel vind ik mijzelf erg kut.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Saind het volgende:
[..]
Het leven is heel zelden kut, vaak is het gewoon even niet zo leuk.
Neu, neem die Wijnaldem niet zoveel kwalijk. Fer heb daarentegen echt een teringhekel aanquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gezellig.
Lekker Gini de kanker toe wensen, is het niet?
Wat een slecht zelfbeeld heb je, vinden de kinderen waarvoor jij opdrachten moet maken dat ook?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven is in veel gevallen wat je er zelf van maakt, en momenteel vind ik mijzelf erg kut.
Neuken?
Catchen doe ik niet aan, pitchen wil ik wel overwegenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Het leven is in veel gevallen wat je er zelf van maakt, en momenteel vind ik mijzelf erg kut.
Neuken?
Niet want jij vraagt precies hetzelfde.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Nou dan heb je je antwoord toch?
Oke man.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:30 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus alleen naar top wedstrijden gaan. Nep supporter.
Ik wil wel mee walgenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens, geen ruzie maken om mij.Ik heb veel liever dat jullie gezellig met elkaar omgaan.
Ik walg soms van mezelf.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Jongens, jongens, geen ruzie maken om mij.Ik heb veel liever dat jullie gezellig met elkaar omgaan.
Ik walg soms van mezelf.
Dat snappen we.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef GGMM het volgende:
Ik walg soms van mezelf.
Wat netjes van je.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef SjaakBauer het volgende:
[..]
Neu, neem die Wijnaldem niet zoveel kwalijk. Fer heb daarentegen echt een teringhekel aan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |