Vorige delen van deze reeks:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: Skills van Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Inside-out skills van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Faalhazen-skills van Moira.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van PiyeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van Aap1000Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Skills van GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Andere hendige tuts:SPOILER: Ster-tip van edjuh18Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: 'Kamer'-tip van sinepedraapOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Hasj-chocolademelk van GekkePoesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Denk jij dat jij het beter kan? Maak een mooie fotoshoot met uitleg van jouw skills en dan kan die ook in het rijtje
Stonerkunst:SPOILER: By Mano_Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By StudeurOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: By GibsonLesPaul88Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa![]()
Is niet zo gezond hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:51 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ajoh dat is niet zo veel moeite of ongezondWel lekker, je kan ook joppiesaus gebruiken.
If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ugh deze keer wilde ik geen LaPo zijn.
Beetje ketchup en mayo kan toch geen kwaad gastquote:Op zondag 27 januari 2013 18:52 schreef Piye het volgende:
[..]
Is niet zo gezond hoor.Wel lekker, je kan ook joppiesaus gebruiken.
![]()
Mijn nieuwe ondertitel![]()
bij deze reeks kun je 5 keer per dag lapo hunten...https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
0:28 ze zegt het!
[img]http://i55.tinypic.com/2mfmznr.png[/img]
ONZ / Docenten hebben sex. Waarom zij wel en ik niet?![]()
Nou je krijgt er niet spontaan een hartaanval van, maar vooral mayo is behoorlijk vet en ketchup zit volgens mij vrij veel suiker in.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:53 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Beetje ketchup en mayo kan toch geen kwaad gastIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Oké, goed gesprek ging dus niet zo goed.
Ziet er naar uit alsof ik mijn maatje kwijt ben
Moira is kk verdrietig
Fuck the EBU.![]()
Ja maar het is niet slechter dan chips of zoquote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou je krijgt er niet spontaan een hartaanval van, maar vooral mayo is behoorlijk vet en ketchup zit volgens mij vrij veel suiker in.anders is je brood zo droog
Als we beetje opschieten kunnen we volgend weekend meeten.
mensen die klagen over ongezond etenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:54 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou je krijgt er niet spontaan een hartaanval van, maar vooral mayo is behoorlijk vet en ketchup zit volgens mij vrij veel suiker in.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
ahh wat is er gebeurdquote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
Moira is kk verdrietig![]()
Niet huilenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
Moira is kk verdrietig
Kom maar hier. *knuffel*
wat is er wat wat welk gesprek wie waar hoequote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
Moira is kk verdrietigHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Hoezo dan? ruzie gemaakt?quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
Moira is kk verdrietigWoord.![]()
Aha ja op die manier. Het is wel veel gezonder dan de meeste vreetkick"gerechten".quote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar het is niet slechter dan chips of zoanders is je brood zo droog
quote:
Dat zijn gangsters, jongen, nu moet je oppassen.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:56 schreef sinepedraap het volgende:
Ik vind dwergen altijd grappig
[ afbeelding ]Dit -- Parkiet is mijn papa
Nou een beetje op de gezondheid letten is wel goed toch? YOLOquote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
mensen die klagen over ongezond eten
niet met kk schelden, dat maakt je echt een tokkie wijf wat je zo persee niet wou worden/zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
Moira is kk verdrietighttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Let wel even op met dat topic hunten, niet echt de bedoeling natuurlijk
Oké niets te zien mensen, steek snel weer uw tabak met cannabis op.![]()
ik heb 1 kilo ondergewicht dus ik kan niet genoeg vet etenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou een beetje op de gezondheid letten is wel goed toch? YOLOHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
En daarbij is mijn oma van de trap afgekankerd.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
niet met kk schelden, dat maakt je echt een tokkie wijf wat je zo persee niet wou worden/zijnDit -- Parkiet is mijn papa
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En daarbij is mijn oma van de trap afgekankerd.![]()
![]()
Woord.![]()
Wil je wat van mijquote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
Oké niets te zien mensen, steek snel weer uw tabak met cannabis op.Ik ben te ver om 'm op te paffen.
Ook in moeilijke tijden.![]()
als het te snel gaat moejet zeggenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
Oké niets te zien mensen, steek snel weer uw tabak met cannabis op.Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Kan je beter veel eiwitten eten.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb 1 kilo ondergewicht dus ik kan niet genoeg vet eten
Ja dat was perongelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
Oké niets te zien mensen, steek snel weer uw tabak met cannabis op.
Ik moet morgen weer zware machines bedienen dus lijkt met niet zo'n puik planquote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wil je wat van mijIk ben te ver om 'm op te paffen.
![]()
![]()
werkt ook niet echt, heb een keer zo'n eiwitprogramma om aan te komen ofzo gevolgd maar er komt geen grammetje bijquote:
Heeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Ben ik trouwens de enige die juist de LaPo vermijdt zodat ik geen nieuwe hoef te openen?
Nee doe ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Piye het volgende:
Ben ik trouwens de enige die juist de LaPo vermijdt zodat ik geen nieuwe hoef te openen?
Woord.![]()
Oeh doe dan maar niet. Ik hoef slechts een boek te bedienen morgenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer zware machines bedienen dus lijkt met niet zo'n puik plan
Hier nog één ik kan dat allemaal niet zo snelquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Piye het volgende:
Ben ik trouwens de enige die juist de LaPo vermijdt zodat ik geen nieuwe hoef te openen?Mijn nieuwe ondertitel![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Piye het volgende:
Ben ik trouwens de enige die juist de LaPo vermijdt zodat ik geen nieuwe hoef te openen?Goed plan.
Aha, is wel herkenbaar hoor, maar ik ben bang dat ik dan uiteindelijk alsnog een hartaanval krijg of zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
werkt ook niet echt, heb een keer zo'n eiwitprogramma om aan te komen ofzo gevolgd maar er komt geen grammetje bij
ik heb nog nooit een nieuw deel geopend in een reeks dus ik weet niet eens hoe dat werkt/moet
miss toch maar eens lapo huntenhttps://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Dit doe ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Piye het volgende:
ja en dan gaat het straks mis en is ie niet meer gekoppeldquote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef WarmZaad het volgende:
ik heb nog nooit een nieuw deel geopend in een reeks dus ik weet niet eens hoe dat werkt/moet
miss toch maar eens lapo huntenHeeft FOK!verkiring met Klojo120![]()
Gewoon nieuw deel klikken en even het getal in de TT wijzigen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef WarmZaad het volgende:
miss toch maar eens lapo huntenIf life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Ja maar je moet het toch ook speciaal doen met alle foto's goed en zo?quote:
Als je quote dan laat die die toch weg?Mijn nieuwe ondertitel![]()
ja en wat nou als je geen nieuw deel opent terwijl je lapo bent? wat dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar je moet het toch ook speciaal doen met alle foto's goed en zo?
Als je quote dan laat die die toch weg?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Als ie gesloten is moet je deze URL even kopieren, klikken op: "nieuw deel openen" (naast nieuwe topic, zie je alleen als ie opslot is) en dan moet je de URL erin plakken, een kut TT bedenken en submitten.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef WarmZaad het volgende:
miss toch maar eens lapo huntenDit -- Parkiet is mijn papa
Too much presure ditquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja en wat nou als je geen nieuw deel opent terwijl je lapo bent? wat dan?Mijn nieuwe ondertitel![]()
Getal gaat vanzelf.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon nieuw deel klikken en even het getal in de TT wijzigen.
gimme gimmequote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wil je wat van mijIk ben te ver om 'm op te paffen.
![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon nieuw deel klikken en even het getal in de TT wijzigen.Het getal is automatisch al gewijzigd
![]()
![]()
dan iemand anders openenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja en wat nou als je geen nieuw deel opent terwijl je lapo bent? wat dan?![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]Het getal is automatisch al gewijzigd
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja en wat nou als je geen nieuw deel opent terwijl je lapo bent? wat dan?https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
ik dacht dat alleen de lapo dat konquote:
https://www.youtube.com/watch?v=wOipPa_POqA
Maar hij kopieert dus gewoon de hele vorige OP incl. foto's links en zo allemaal werkend met of zonder quote?
Volgens mij wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef sinepedraap het volgende:
Maar hij kopieert dus gewoon de hele vorige OP incl. foto's links en zo allemaal werkend met of zonder quote?If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.![]()
Chill, dan hoop ik dat het volgende keer gelijk snel lukt als ik op Open Nieuw Deel moet klikkenquote:
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef sinepedraap het volgende:
Maar hij kopieert dus gewoon de hele vorige OP incl. foto's links en zo allemaal werkend met of zonder quote?Dit -- Parkiet is mijn papa
Ik haalde altijd white widow bij de shop in Rotterdam. Dat hele zware wiet vond ik niet zo lekker. Goede kwaliteit altijd en heb d'r altijd een goede prijs-kwaliteitverhouding gehad.
Als die shop dicht was 's avonds dan haalde ik bij de ander wel eens Diesel. Ook wel lekker spul.![]()
zonde dat je digitaal niet shit kan versturenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 past de J door naar Nestalgie![]()
Ja beetje welquote:Op zondag 27 januari 2013 19:09 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
zonde dat je digitaal niet shit kan versturenMaar na het vreten lust ik vast nog wel wat hijsjes
Heb ik niet.quote:Lekkerste die ik ooit op heb is super lemon haze, maar die kweekt een maatje van me zelf dus meestal haal ik gewoon WW, NLX, Santa Maria, Edelweiss of Sneeuwwitje. Vrijwel nooit haze of zo.
Vroeger, toen een gram widow nog 5 a 6 euro wasquote:Op zondag 27 januari 2013 19:08 schreef Monopoly het volgende:
Ik haalde altijd white widow bij de shop in Rotterdam. Dat hele zware wiet vond ik niet zo lekker. Goede kwaliteit altijd en heb d'r altijd een goede prijs-kwaliteitverhouding gehad.
Als die shop dicht was 's avonds dan haalde ik bij de ander wel eens Diesel. Ook wel lekker spul.was zeker nog vroeger nog goedkoper?
In "mijn tijd" was het 7, alleen dat was wel in een kleiner stadje nabij Rotterdam, Rotterdam was destijds 6. Goeie ouwe tijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Vroeger, toen een gram widow nog 5 a 6 euro waswas zeker nog vroeger nog goedkoper?
Mwhua de WW vandaag de dag verschilt enorm per plaats.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:11 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik vind die white widow van tegenwoordig zo licht. Maar dat kan aan mij liggen
Heb hele goede gehad maar ook hele slechte.Ook in moeilijke tijden.![]()
Die struggles die je had als om minderjarige wiet mee te krijgen en zoquote:Op zondag 27 januari 2013 19:11 schreef Piye het volgende:
[..]
In "mijn tijd" was het 7, alleen dat was wel in een kleiner stadje nabij Rotterdam, Rotterdam was destijds 6. Goeie ouwe tijd.![]()
het is ook gene echte white widow meer, niet eens witquote:Op zondag 27 januari 2013 19:11 schreef Midnight_snack het volgende:
Ik vind die white widow van tegenwoordig zo licht. Maar dat kan aan mij liggen![]()
![]()
Ik was een keer met m'n matties naar Rotterdam gegaan, lieten we daar zo'n Marokkaan wiet voor ons halen, rende hij weg met ons geld. Gelukkig hadden we hem maar 6 euro meegegeven want hij wilde wel heel graag halen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Die struggles die je had als om minderjarige wiet mee te krijgen en zo![]()
Ja het kan best zijn dat het aan de shop ligt waar je heen gaat. Zo is de skunk van de shop waar ik meestal haal ook niet zo sterk als wat ik mij herinner van vroeger,quote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Mwhua de WW vandaag de dag verschilt enorm per plaats.
Heb hele goede gehad maar ook hele slechte.Woord.![]()
Ik ken de Moonshine uit Deventer nog wel en de Orange Bud van 't Bunkertje in Apeldoorn.
Allebei qualiteit wietjes
Zou best kunnenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:13 schreef Nestalgie het volgende:
[..]
het is ook gene echte white widow meer, niet eens wit
Woord.![]()
Hehehe, wij bij The Act ook wel eens mensen wat gegeven maar niemand is er vandoor gegaanquote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik was een keer met m'n matties naar Rotterdam gegaan, lieten we daar zo'n Marokkaan wiet voor ons halen, rende hij weg met ons geld. Gelukkig hadden we hem maar 6 euro meegegeven want hij wilde wel heel graag halen.Mijn nieuwe ondertitel![]()
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:14 schreef Piye het volgende:
[..]
Ik was een keer met m'n matties naar Rotterdam gegaan, lieten we daar zo'n Marokkaan wiet voor ons halen, rende hij weg met ons geld. Gelukkig hadden we hem maar 6 euro meegegeven want hij wilde wel heel graag halen.daarom. was ook een keer in de stad met wst vrienden en gingen we wiet halen, maar we moesten liften. Waren er 2 jongens aan wie ik t vroeg, toen.ik t vroeg en.hij zei ja begon ik te twijfelen. Maar toen haalde hij uitzn borstzak een joint en zei ik weet hoe het is man ben ook een smoker ik haal wel voor je. Had ie gehaald en.niet genakt.
Echt nice.![]()
Hey als we zo'n google kaartje in de OP knallen is het misschien makkelijker om te bedenken waar we die meet gaan houden.Woord.![]()
Beter, bij The Act kreeg een maatje van me een keer niet mee omdat die gast zag dat hij heel de tijd met ons stond te praten.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Hehehe, wij bij The Act ook wel eens mensen wat gegeven maar niemand is er vandoor gegaanJa verder ook alleen goede ervaringen eigenlijk. Zoals een meisje waarvan ik in eerste instantie dacht dat ze zelf geen 18 was die zelf naar ons toe kwam en vroeg of we toevallig iemand nodig hadden om voor ons naar shop te gaan.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef Nestalgie het volgende:
[..]daarom. was ook een keer in de stad met wst vrienden en gingen we wiet halen, maar we moesten liften. Waren er 2 jongens aan wie ik t vroeg, toen.ik t vroeg en.hij zei ja begon ik te twijfelen. Maar toen haalde hij uitzn borstzak een joint en zei ik weet hoe het is man ben ook een smoker ik haal wel voor je. Had ie gehaald en.niet genakt.
Echt nice.
BRB DotA2.
Ik kwam er heel vroeger, toen moest je nog helemaal naar boven volgens mij. En onze tactiek was altijd in 1 keer snel nonchalant die trap oplopen en doen alsof je er bekend was, je mocht toen ook nog binnen roken en kon je gewoon een sigaret meenemen voor de showquote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef Piye het volgende:
[..]
Beter, bij The Act kreeg een maatje van me een keer niet mee omdat die gast zag dat hij heel de tijd met ons stond te praten.
[..]
Ja verder ook alleen goede ervaringen eigenlijk. Zoals een meisje waarvan ik in eerste instantie dacht dat ze zelf geen 18 was die zelf naar ons toe kwam en vroeg of we toevallig iemand nodig hadden om voor ons naar shop te gaan.Toen lukte het altijd wel
Alleen die gaat niet verder dan Z. Weet niet of dat erg is, maar in JNG was dat wel een probleem. Overigens denk ik dat velen toch voor Utrecht zullen stemmen, want centraal.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:19 schreef Midnight_snack het volgende:
Hey als we zo'n google kaartje in de OP knallen is het misschien makkelijker om te bedenken waar we die meet gaan houden.If life's really a bitch, I got her pussy soakin'.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: