Nou een beetje op de gezondheid letten is wel goed toch? YOLOquote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Studeur het volgende:
[..]
mensen die klagen over ongezond eten
niet met kk schelden, dat maakt je echt een tokkie wijf wat je zo persee niet wou worden/zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 18:55 schreef Moira. het volgende:
Oké, goed gesprek ging dus niet zo goed.
Ziet er naar uit alsof ik mijn maatje kwijt ben
Moira is kk verdrietig
ik heb 1 kilo ondergewicht dus ik kan niet genoeg vet etenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Piye het volgende:
[..]
Nou een beetje op de gezondheid letten is wel goed toch? YOLO
En daarbij is mijn oma van de trap afgekankerd.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
niet met kk schelden, dat maakt je echt een tokkie wijf wat je zo persee niet wou worden/zijn
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
En daarbij is mijn oma van de trap afgekankerd.
Wil je wat van mijquote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
Let wel even op met dat topic hunten, niet echt de bedoeling natuurlijk
Oké niets te zien mensen, steek snel weer uw tabak met cannabis op.
als het te snel gaat moejet zeggenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
Kan je beter veel eiwitten eten.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik heb 1 kilo ondergewicht dus ik kan niet genoeg vet eten
Ja dat was perongelijk.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:57 schreef Monopoly het volgende:
Ik moet morgen weer zware machines bedienen dus lijkt met niet zo'n puik planquote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wil je wat van mijIk ben te ver om 'm op te paffen.
werkt ook niet echt, heb een keer zo'n eiwitprogramma om aan te komen ofzo gevolgd maar er komt geen grammetje bijquote:
Nee doe ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Piye het volgende:
Ben ik trouwens de enige die juist de LaPo vermijdt zodat ik geen nieuwe hoef te openen?
Oeh doe dan maar niet. Ik hoef slechts een boek te bedienen morgenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Monopoly het volgende:
[..]
Ik moet morgen weer zware machines bedienen dus lijkt met niet zo'n puik plan
Hier nog één ik kan dat allemaal niet zo snelquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Piye het volgende:
Ben ik trouwens de enige die juist de LaPo vermijdt zodat ik geen nieuwe hoef te openen?
quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Piye het volgende:
Aha, is wel herkenbaar hoor, maar ik ben bang dat ik dan uiteindelijk alsnog een hartaanval krijg of zo.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Studeur het volgende:
[..]
werkt ook niet echt, heb een keer zo'n eiwitprogramma om aan te komen ofzo gevolgd maar er komt geen grammetje bij
Dit doe ik ookquote:Op zondag 27 januari 2013 18:59 schreef Piye het volgende:
ja en dan gaat het straks mis en is ie niet meer gekoppeldquote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef WarmZaad het volgende:
ik heb nog nooit een nieuw deel geopend in een reeks dus ik weet niet eens hoe dat werkt/moet
miss toch maar eens lapo hunten
Gewoon nieuw deel klikken en even het getal in de TT wijzigen.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef WarmZaad het volgende:
ik heb nog nooit een nieuw deel geopend in een reeks dus ik weet niet eens hoe dat werkt/moet
miss toch maar eens lapo hunten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |