ja en wat nou als je geen nieuw deel opent terwijl je lapo bent? wat dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef sinepedraap het volgende:
[..]
Ja maar je moet het toch ook speciaal doen met alle foto's goed en zo?
Als je quote dan laat die die toch weg?
Als ie gesloten is moet je deze URL even kopieren, klikken op: "nieuw deel openen" (naast nieuwe topic, zie je alleen als ie opslot is) en dan moet je de URL erin plakken, een kut TT bedenken en submitten.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:00 schreef WarmZaad het volgende:
ik heb nog nooit een nieuw deel geopend in een reeks dus ik weet niet eens hoe dat werkt/moet
miss toch maar eens lapo hunten
Too much presure ditquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ja en wat nou als je geen nieuw deel opent terwijl je lapo bent? wat dan?
Getal gaat vanzelf.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon nieuw deel klikken en even het getal in de TT wijzigen.
gimme gimmequote:Op zondag 27 januari 2013 18:58 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Wil je wat van mijIk ben te ver om 'm op te paffen.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:01 schreef Piye het volgende:
[..]
Gewoon nieuw deel klikken en even het getal in de TT wijzigen.
dan iemand anders openenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:03 schreef Monopoly het volgende:
[..]Het getal is automatisch al gewijzigd
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:02 schreef WarmZaad het volgende:
[..]
ik dacht dat alleen de lapo dat konquote:
Volgens mij wel.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef sinepedraap het volgende:
Maar hij kopieert dus gewoon de hele vorige OP incl. foto's links en zo allemaal werkend met of zonder quote?
Chill, dan hoop ik dat het volgende keer gelijk snel lukt als ik op Open Nieuw Deel moet klikkenquote:
Jaquote:Op zondag 27 januari 2013 19:04 schreef sinepedraap het volgende:
Maar hij kopieert dus gewoon de hele vorige OP incl. foto's links en zo allemaal werkend met of zonder quote?
zonde dat je digitaal niet shit kan versturenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:07 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
* GibsonLesPaul88 past de J door naar Nestalgie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |