ja hequote:
ja iddquote:Op zondag 27 januari 2013 18:18 schreef JRRY het volgende:
maaar eigenlijk boeit het geen f*ck want die op zie ik 1x en daarna nooit weer.
Geen idee, maar dat staat er al sinds deel heel lang geleden of zoquote:
Ik heb het even onnodig gemaaktquote:Op zondag 27 januari 2013 18:22 schreef Faux. het volgende:
[..]
Geen idee, maar dat staat er al sinds deel heel lang geleden of zo
eetsequote:
Probeer het uit zou ik zeggenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
- Heb je haast? Zo houd je de lift tegen zonder te stoppen op een andere verdieping:
1. Druk op het 'close doors' knopje, houd hem ingedrukt
2. Druk op het knopje van de verdieping waar je moet zijn en houd die knop + het close doors knopje ingedrukt
3. Als de lift naar boven of naar beneden gaat, kun je de knopjes loslaten
Dit wordt gebruikt door de politie, zodat ze sneller naar een verdieping kunnen komen. Het werkt bij elke lift.
HAHA heeeerlijk.
______
dit zegt een meisje bij mij op fbZou het werken.
Nee, zoiets zou iedereen in mun van tijd weten en dus ook gaan gebruiken en dat is nou juist niet de bedoeling van zoiets.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:36 schreef supersof het volgende:
- Heb je haast? Zo houd je de lift tegen zonder te stoppen op een andere verdieping:
1. Druk op het 'close doors' knopje, houd hem ingedrukt
2. Druk op het knopje van de verdieping waar je moet zijn en houd die knop + het close doors knopje ingedrukt
3. Als de lift naar boven of naar beneden gaat, kun je de knopjes loslaten
Dit wordt gebruikt door de politie, zodat ze sneller naar een verdieping kunnen komen. Het werkt bij elke lift.
HAHA heeeerlijk.
______
dit zegt een meisje bij mij op fbZou het werken.
hallo pizzaquote:
Ik zou daar te lui voor zijn hoor.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, zoiets zou iedereen in mun van tijd weten en dus ook gaan gebruiken en dat is nou juist niet de bedoeling van zoiets.
Niet als je weet dat je daardoor niet 100x moet stoppenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:40 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Ik zou daar te lui voor zijn hoor.
Zelfs dan.quote:Op zondag 27 januari 2013 18:42 schreef nodig het volgende:
[..]
Niet als je weet dat je daardoor niet 100x moet stoppen
haha ja zal ik doenquote:
Ja dat denk ik ook, maar toch eens proberenquote:Op zondag 27 januari 2013 18:38 schreef nodig het volgende:
[..]
Nee, zoiets zou iedereen in mun van tijd weten en dus ook gaan gebruiken en dat is nou juist niet de bedoeling van zoiets.
Niet geschoten is altijd misquote:Op zondag 27 januari 2013 18:45 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook, maar toch eens proberen
Dat is sowieso bullshitquote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef IlBacio het volgende:
Was het ook niet zo dat als je SOS indrukte in morse op zo'n fietsstoplichtdinges, dat het fietslicht dan meteen op groen zou springen?
Dat was echt onnodig gister danquote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah, gister iets te veel gedronken, nog steeds een beetje misselijk
hoezo zit je op dit account?quote:
geeeeen ideequote:Op zondag 27 januari 2013 18:44 schreef IlBacio het volgende:
Was het ook niet zo dat als je SOS indrukte in morse op zo'n fietsstoplichtdinges, dat het fietslicht dan meteen op groen zou springen?
verkeerd ingelogtquote:Op zondag 27 januari 2013 18:47 schreef supersof het volgende:
[..]
hoezo zit je op dit account?
en ja gaat goedmet jou?
Het had gekundquote:
Gratis Mars, vertel!quote:Op zondag 27 januari 2013 18:48 schreef nodig het volgende:
Netzo als het verhaal van gratis Mars repen uit de automaat
ah boefjequote:Op zondag 27 januari 2013 18:46 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Mwah, gister iets te veel gedronken, nog steeds een beetje misselijk
Pizzaquote:
iets leuksquote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dus iemand nog iets leuks te vertellen?
je negeert mequote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:10 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Dus iemand nog iets leuks te vertellen?
emails?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:12 schreef LittleBrownie het volgende:
Het is dat ik niet Faux. ben anders kreeg je gelijk emails.
Dat zou niet gek zijnquote:Op zondag 27 januari 2013 19:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Balen, anders had je daarmee je geld kunnen verdienen!
Ja Faux. stuurde gister een email omdat zijn bffffff hem negeerdequote:
Er was iemand op FOK! die dat deed (geld verdienen met poker).quote:
Dus we zijn BFF'squote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ja Faux. stuurde gister een email omdat zijn bffffff hem negeerde
wtfquote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Je weet zelf tochquote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Er was iemand op FOK! die dat deed (geld verdienen met poker).
[..]
Dus we zijn BFF's?
quote:
Bruno Mars - When I was your manquote:Op zondag 27 januari 2013 19:17 schreef nodig het volgende:
Bruno Mars - It Will Rain
#nuaanhetafspelen
heb je hem moed ingesproken? je mag faux niet kwetsenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JNG / [Jong! Slowchat #324] Learn to fly!
Vind ie dat meisje leuk?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:24 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
JNG / [Jong! Slowchat #324] Learn to fly!
Ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 19:26 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
heb je hem moed ingesproken? je mag faux niet kwetsen
Het is een jongenquote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Bruno Mars - When I was your man
#nuaanhetafspelen
Allebei niet verkeerdquote:Op zondag 27 januari 2013 19:20 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
passenger - holes
#nuaanhetafspelen
Daarom, het is Fok-it zijn schuld gr grquote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
dat is je taak als liefste fokker
het is de schuld van de rabobank grrquote:Op zondag 27 januari 2013 19:27 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Daarom, het is Fok-it zijn schuld gr gr
leuk als in aardigquote:Op zondag 27 januari 2013 19:28 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Vindt Faux hem dan leuk leuk of leuk als in aardig?
das heul mijn bff niet, hij is kut en stom en hij mag lekker doei gaanquote:Op zondag 27 januari 2013 19:16 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Geef het tijd.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
das heul mijn bff niet, hij is kut en stom en hij mag lekker doei gaan
here i am, faux to the rescuequote:
Ik ben nu je BFFFFFFF toch?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef Faux. het volgende:
[..]
das heul mijn bff niet, hij is kut en stom en hij mag lekker doei gaan
ja. samen met ga.aguyim. en hypocriet. jullie zijn de elitequote:Op zondag 27 januari 2013 19:30 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
Ik ben nu je BFFFFFFF toch?wjnmk xx
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja. samen met ga.aguyim. en hypocriet. jullie zijn de elite
nieuwe aanmeldingen onder de streep:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
PHP, Python. Ben te lui om anderen te leren.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Faux, welke programmeertalen kan jij allemaal?
Heb je daar talen in?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
PHP, Python. Ben te lui om anderen te leren.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:31 schreef Faux. het volgende:
[..]
ja. samen met ga.aguyim. en hypocriet. jullie zijn de elite
nieuwe aanmeldingen onder de streep:
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tuurlijkquote:
In hoeverre kan jij andere sites aanpassenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
PHP, Python. Ben te lui om anderen te leren.
Hoezo dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:32 schreef Faux. het volgende:
[..]
TuurlijkEr bestaan wel honderd programmeertalen
nee ik moet een heel duits hoofdstuk voor morgenochtend weten en ik weet er nog niks van geen woordjes geen zinnen geen grammatica niksquote:
Andere sites aanpassen? Hacken? Of bedoel je dat niet?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
In hoeverre kan jij andere sites aanpassen?
Omdat elke taal zijn eigen voor- en nadelen heeftquote:
Hacken ja, maar je moet het 'andere sites aanpassen' noemenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
Andere sites aanpassen? Hacken? Of bedoel je dat niet?
Oh op die fiets. Ja dat kan ik wel aardig.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Hacken ja, maar je moet het 'andere sites aanpassen' noemen
Gebruik je dan PHP?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh op die fiets. Ja dat kan ik wel aardig.
Dat hangt natuurlijk helemaal van de situatie af.quote:
Ooit gedaan? En hoeveel tijd kost het leren van PHP ongeveer?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:35 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dat hangt natuurlijk helemaal van de situatie af.
Ja, wel eens ooit gedaan. Vroegerquote:Op zondag 27 januari 2013 19:37 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ooit gedaan? En hoeveel tijd kost het leren van PHP ongeveer?
Oké, want ik moet bepaalde dingen op internet doen over ongeveer een paar jaar, dus alle hulp is welkomquote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Faux. het volgende:
[..]
Ja, wel eens ooit gedaan. VroegerTijd hangt er van af hoe geduldig je bent en hoe erg je je inzet. Op Youtube staan heel veel goede tutorials, en als je ooit hulp nodig hebt help ik je graag
D'accord, VWO 2quote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
deze vond ik zomaar terug in mijn fobo
Wat voor soort dingen?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:39 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Oké, want ik moet bepaalde dingen op internet doen over ongeveer een paar jaar, dus alle hulp is welkomIk kijk nu trouwens een YT tut.
Geen idee, niet mijn boekquote:
Oooh zoquote:Op zondag 27 januari 2013 19:34 schreef Faux. het volgende:
[..]
Omdat elke taal zijn eigen voor- en nadelen heeftWebsites zijn in heel andere talen ontwikkeld dan bijvoorbeeld WhatsApp
Site maken en het liefst wat dingen aanpassen op een andere, lang verhaal, niets illegaals.quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:38 schreef Faux. het volgende:
[ afbeelding ]
deze vond ik zomaar terug in mijn fobo
niet, mijn fotoboek is nog niet vol genoegquote:
quote:
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:41 schreef Faux. het volgende:
[..]
niet, mijn fotoboek is nog niet vol genoeg
quote:
Whehehe, die is al bijna 8 jaar dichtquote:
dat s morgen pas, geen zorgenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:33 schreef Faux. het volgende:
[..]
nee ik moet een heel duits hoofdstuk voor morgenochtend weten en ik weet er nog niks van geen woordjes geen zinnen geen grammatica niks
Was "vroeger" mijn lievelingsnummerquote:Op zondag 27 januari 2013 19:29 schreef supersof het volgende:
Heartless - Justin Nozuka
#nuaanhetafspelen
Eet gewoonquote:Op zondag 27 januari 2013 19:41 schreef Stuart het volgende:
Dat wordt dan toch maar chicken korma halen. Ik had een diepvries pizza gisteravond in de koelkast gelegd maar ik durf het toch niet aan![]()
Heerlijk nummer datquote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was "vroeger" mijn lievelingsnummer
De FOK! irc?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Faux. zit jij ook wel eens op IRC?
Al weggegooid. Er zaten champignons op die ik al niet lust maar die waren verkleurd. Weg met die zooiquote:
Mijne ookquote:Op zondag 27 januari 2013 19:44 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Was "vroeger" mijn lievelingsnummer
gooi dan alleen de champignons wegquote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef Stuart het volgende:
[..]
Al weggegooid. Er zaten champignons op die ik al niet lust maar die waren verkleurd. Weg met die zooi
De pizza was gewoon verrot denk ik. Een dag in de koelkast was een stom ideequote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
[..]
gooi dan alleen de champignons weg
Oh, neen niet echt. Sterker nog, maar één keer per jaar tijdens de E3 in het Games Control Centerquote:Op zondag 27 januari 2013 19:45 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Is die er?
Ik bedoelde gewoon IRC in het algemeen tbh
Nee maar ik moest wel nadenkenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
als jullie champignons typen doen jullie dan ook in je hoofd
cham pig nons?
Huh? Frans?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Ook leuk om mee te blèren.
(tot dat ze in 't Frans gaat zingen)
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef supersof het volgende:
als jullie champignons typen doen jullie dan ook in je hoofd
cham ping nons?
Kunnen we die dan niet opzetten? Gewoon 24/7?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:46 schreef Faux. het volgende:
[..]
Oh, neen niet echt. Sterker nog, maar één keer per jaar tijdens de E3 in het Games Control Center
Oh ken ik niet!quote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Angel-Joy het volgende:
[..]
Er is een Franse versie met zo'n zangeres
Echt niet met een 'n'quote:
Je kan bij mibbit een kanaaltje opzetten geloof ikquote:Op zondag 27 januari 2013 19:47 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Kunnen we die dan niet opzetten? Gewoon 24/7?
Nee maar zo klinkt het in mijn hoofd, champingonsquote:
inderdaad, gewoon de wekker om vijf uur zettenquote:
oooh haha ja beetje wel eigenlijkquote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Nee maar zo klinkt het in mijn hoofd, champingons
OMGquote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef supersof het volgende:
Wow ik ben echt rijk zeg
Elf cent op mijn bankrekening
Watquote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef supersof het volgende:
Wow ik ben echt rijk zeg
Elf cent op mijn bankrekening
And get drunkquote:Op zondag 27 januari 2013 19:49 schreef supersof het volgende:
Lets go to the paaaark, .....
maak hem af
leer gewoon 5 minute voor de toetsquote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
inderdaad, gewoon de wekker om vijf uur zetten
Denk je dat er animo voor is?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:48 schreef Faux. het volgende:
[..]
Je kan bij mibbit een kanaaltje opzetten geloof ik
hahaha ja echt ergquote:
oke zo slim ben ik nietquote:Op zondag 27 januari 2013 19:49 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
leer gewoon 5 minute voor de toets
Fout!!!quote:
Meh, denk het niet. Stiekem is het ook wel een beetje verouderdquote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Denk je dat er animo voor is?
Wss wel ja, dan maar SCquote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef Faux. het volgende:
[..]
Meh, denk het niet. Stiekem is het ook wel een beetje verouderd
Ik vind php eigenlijk niet zo moeilijkquote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Jezus PHP leren gaat me weer net zoveel tijd kosten als c++
1 2 3 | <?php echo "php O+"; ?> |
Ja maar ik moet alle codes lerenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind php eigenlijk niet zo moeilijk
heh ik zag eerst tekst en toen kwam dat er een afbeelding ofzoquote:
Precies, JNG SCquote:
spiekbriefjesquote:
and get drunk idd, zoals ik al zei.quote:
Als je het leuk vind lukt dat wel. Anders wordt het een lastig verhaalquote:Op zondag 27 januari 2013 19:51 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Ja maar ik moet alle codes leren
Maar dat duurt nog 4 dagenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:50 schreef supersof het volgende:
[..]
hahaha ja echt ergMaar 1 feb zakgeld
En 4 feb loon
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef Faux. het volgende:
oké ik ga nu echt duits leren anders heb ik morgen een 1 kusjeknuf
Succesquote:Op zondag 27 januari 2013 19:55 schreef Faux. het volgende:
oké ik ga nu echt duits leren anders heb ik morgen een 1 kusjeknuf
beter nu?quote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je posts komen altijd zo dubbelzinnig over met die PI
Sowieso de normale smiley als Standaard PIquote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Ga.aguyim het volgende:
[..]
je posts komen altijd zo dubbelzinnig over met die PI
Ik vind het meer een sarcastische kut smileyquote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sowieso de normale smiley als Standaard PI
Daarom juist.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:57 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik vind het meer een sarcastische kut smiley
standaard pi's zijn leuk als jij de enige met die pi bent waar je regelmatig post nu heeft iedereen diequote:Op zondag 27 januari 2013 19:56 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
[..]
Sowieso de normale smiley als Standaard PI
Duitsquote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef Faux. het volgende:
klote tering ik heb hier echt geen zin in. duits
Jaa, maar ik heb nog vijf euro contantquote:
Gewoon niet makenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef Faux. het volgende:
Alles is liefde.quote:
jonge, Faux. Ga gewoon leren.quote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef Faux. het volgende:
Zo kan je toch niet levenquote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef supersof het volgende:
[..]
Jaa, maar ik heb nog vijf euro contantEn moet toch werken, dus hoef geen geld uit te geven.
quote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
daten?![]()
Kan je in de rij gaan staan achter AJ.
Ja maar 4feb krijg ik iets van 300 euro ofzoquote:Op zondag 27 januari 2013 19:59 schreef nodig het volgende:
[..]
Zo kan je toch niet leven![]()
Zuinig moeten zijn omdat je nog 5 euro over hebt..
Arme bakkster
Eetsequote:
Nee, bij Rashid (chicken korma) uit Indiaquote:
Wait, wut!?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:00 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja maar 4feb krijg ik iets van 300 euro ofzo
Is goed dushiquote:Op zondag 27 januari 2013 19:58 schreef nodig het volgende:
[..]
daten?![]()
Kan je in de rij gaan staan achter AJ.
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Jeej, 2 in 1 dag
De eerste keer dat ik proxie vroeg ging het niet zo makkelijk
lekker hequote:
smakelijkquote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef Stuart het volgende:
[..]
Nee, bij Rashid (chicken korma) uit India
Nu dus weg
NOOIT MEER EEN DATE MET JE, TAZZZquote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
No offence maar ik zou toch voor een pizza gaan
Sarcasmescanner: Positiefquote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NOOIT MEER EEN DATE MET JE, TAZZZ
Iedereen wil pizza.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef nodig het volgende:
[..]
No offence maar ik zou toch voor een pizza gaan
Hij kan er niets aan doen, het is gewoon de aantrekkingskracht die ik op mensen hebquote:Op zondag 27 januari 2013 20:04 schreef LittleBrownie het volgende:
[..]
NOOIT MEER EEN DATE MET JE, TAZZZ
Is maar van 3 weken. En ik durf niet te zeggen wat het is. Ik denk eigenlijk 400 maar als het dan minder is dan is het niet leukquote:Op zondag 27 januari 2013 20:01 schreef nodig het volgende:
[..]
Wait, wut!?
300 euro maar terwijl je fulltime werkt?
Ik verdien 160 gemiddeld als ik gewoon school erbij heb.
En de beste maand (in vakantie) iets van 400.
ik heb echt nog minder discipline dan een houten deurquote:
Ja hup, gaan jijquote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik heb echt nog minder discipline dan een houten deurok nu ben ik echt echt echt leren [ afbeelding ]
Niet doen, Duits leren is voor mensen die Duits willen lerenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:10 schreef Faux. het volgende:
[..]
ik heb echt nog minder discipline dan een houten deurok nu ben ik echt echt echt leren [ afbeelding ]
en je werkt 30 uur per week tochquote:Op zondag 27 januari 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Is maar van 3 weken. En ik durf niet te zeggen wat het is. Ik denk eigenlijk 400 maar als het dan minder is dan is het niet leuk
En alles binnen een maand er weer doordraaienquote:Op zondag 27 januari 2013 20:09 schreef supersof het volgende:
[..]
Is maar van 3 weken. En ik durf niet te zeggen wat het is. Ik denk eigenlijk 400 maar als het dan minder is dan is het niet leuk
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:02 schreef nodig het volgende:
[..]
Jeej, 2 in 1 dag
De eerste keer dat ik proxie vroeg ging het niet zo makkelijk
mannen mogen wel tevreden over zichzelf zijn maar niet te, te veeleisend is ook een afknapperquote:
Ik ben ook echt niet 100% tevreden met mezelf hoor, al merk ik wel dat ik de laatste 2 jaren enorm gegroeid ben in het sociale gebeuren door werk & school.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:14 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
mannen mogen wel tevreden over zichzelf zijn maar niet te, te veeleisend is ook een afknapper
Dag pizzaquote:Op zondag 27 januari 2013 20:15 schreef Pizza_Pepperoni het volgende:
Ik ga
Veel plezier nog iedereen vanavond!
afknappen op domme vrouwen maar wel domme wijfen zeggenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:22 schreef nodig het volgende:
[..]
Ik ben ook echt niet 100% tevreden met mezelf hoor, al merk ik wel dat ik de laatste 2 jaren enorm gegroeid ben in het sociale gebeuren door werk & school.
Veeleisend, tsjah, je hebt het natuurlijk zelf voor het kiezen. Ik ben nog 17 dus ik zie wel hoe het loopt, lijkt me wel heerlijk rustig zonder vriendinMaar dan word er niet gekookt en schoongemaakt
(grapje natuurlijk)
Moet iniedergeval wel een ongeveer even slim iemand zijn met dezelfde humor anders is het automatisch al een afknapper. Domme wijfen zijn alleen maar irritant en snappen dingen toch nooit. Maarja dat is allemaal zaak voor later.
[..]
Dag pizza![]()
Mag dat niet dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
afknappen op domme vrouwen maar wel domme wijfen zeggen
wijFenquote:Op zondag 27 januari 2013 20:24 schreef nodig het volgende:
[..]
Mag dat niet dan?![]()
Je voelt je toch niet aangesproken
Oohzo, spelling & grammatica is niet mijn sterkste puntquote:Op zondag 27 januari 2013 20:25 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
wijFen
Domme wijven oke en ja eigenlijk wel
Maakt niet uit maar wat moet een vrouw hebben volgens jou dan?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:26 schreef nodig het volgende:
[..]
Oohzo, spelling & grammatica is niet mijn sterkste punt
eh Neequote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef nodig het volgende:
[..]
En alles binnen een maand er weer doordraaien![]()
![]()
Met dat soort meiden wil ik niet eens daten![]()
Ik ben redelijk zuinig met mijn geld
een vagina xdxdquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maakt niet uit maar wat moet een vrouw hebben volgens jou dan?
lol ik doe maar een gok hoorquote:Op zondag 27 januari 2013 20:12 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
en je werkt 30 uur per week toch![]()
Ik werk 1 zaterdag per week en zit dan al tegen de 300 euro aan
Zelfde humor + ideeen over dingen + slimheidquote:Op zondag 27 januari 2013 20:27 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Maakt niet uit maar wat moet een vrouw hebben volgens jou dan?
quote:
Beetje saai, altijd zelfdequote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Zelfde humor + ideeen over dingen + slimheid
zoiets![]()
Had al bijna een dikke paar tieten er neer gezet![]()
ach so, klinkt gezelligquote:Op zondag 27 januari 2013 20:29 schreef nodig het volgende:
[..]
Zelfde humor + ideeen over dingen + slimheid
zoiets![]()
Had al bijna een dikke paar tieten er neer gezet![]()
Jullie zijn saai, niet ik.quote:Op zondag 27 januari 2013 20:31 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dit is de Jong SC, saaiheid in overvloed.
En dat moet een vriendin ook zijnquote:
hahahahaha azijnpissersquote:Op zondag 27 januari 2013 20:37 schreef nodig het volgende:
[..]
En dat moet een vriendin ook zijn![]()
Niet een zeikerig persoon waar je je telkens aan irriteert.
Nu nog even ''haar'' zoeken.
En wat vind jij belangrijk?quote:
Wat is "normaal"?quote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
En wat vind jij belangrijk?
Nog een extra eis van mij: Normaal uitzien (dus geen hipster of iets dergelijks) , verzorgd en een beetje aantrekkelijk
humor, wel lief, moet er wel goed uitzien en geduldigquote:Op zondag 27 januari 2013 20:40 schreef nodig het volgende:
[..]
En wat vind jij belangrijk?
Nog een extra eis van mij: Normaal uitzien (dus geen hipster of iets dergelijks) , verzorgd en een beetje aantrekkelijk
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:45 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
humor, wel lief, moet er wel goed uitzien en geduldig
Wat vind jij normaal? Normaal is relatief
Maar het is lastig om uit te leggen wat ik wel ''normaal'' vind. Iniedergeval geen kledingstijl waarvan iedereen denkt ''moet dat nou?'' ''Wat is dat dan weer voor wandelend gordijn?"quote:
ach soquote:Op zondag 27 januari 2013 20:46 schreef nodig het volgende:
[..]
[..]
Maar het is lastig om uit te leggen wat ik wel ''normaal'' vind. Iniedergeval geen kledingstijl waarvan iedereen denkt ''moet dat nou?'' ''Wat is dat dan weer voor wandelend gordijn?"
Ik pleur het wel in de emmer de volgende keerquote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef nodig het volgende:
[..]
Pleur er zout overheen de volgende keer
Maar dan ga je doodquote:Op zondag 27 januari 2013 20:50 schreef Stuart het volgende:
[..]
Ik pleur het wel in de emmer de volgende keer
Dan maar doodquote:Op zondag 27 januari 2013 20:51 schreef nodig het volgende:
[..]
Maar dan ga je dood![]()
Sonde van het eten.
godsammequote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
[..]
Die was expres![]()
Kijken hoe er gereageerd zou worden
quote:Op zondag 27 januari 2013 20:53 schreef nodig het volgende:
[..]